Μετά τα Sennheiser HD650 τι;;;

artheo

Senior Member
7 October 2013
469
Αθήνα
Εγώ παιδιά παρακολουθώ εδώ κι ένα χρόνο περίπου τα reviews του ASR με μεγάλο ενδιαφέρον.

Θα συμφωνήσω ότι οι μετρήσεις σίγουρα δε δείχνουν πώς ακούγεται ένα προϊόν, αλλά είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο διότι είναι αντικειμενικό.

Επίσης δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι οι μετρήσεις του είναι κατευθυνόμενες ή ότι υποστηρίζει κάποια εταιρία.

Η γνώμη μου είναι ότι αν δεν υπήρχε, θα ο τομέας του audio θα ήταν πιο πίσω.

Επίσης, αν υποθέσουμε ότι έχει (σπάνια θεωρώ) κάνει κάποια λάθη σε μετρήσεις, τότε αυτά είναι πολύ λιγότερα από τις διαφωνίες που βλέπουμε σε υποκειμενικά reviews.
Σχεδόν όποιο προϊόν audio να πιάσεις, θα βρεις reviews που θα ισχυρίζονται το εντελώς αντίθετο. Αυτό όμως δε συμβαίνει στις αντικειμενικές μετρήσεις.

Χωρίς να είμαι ειδικός, δε νομίζω ότι είναι σωστό να τις απαξιώνουμε. Αυτό που κάνω ο ίδιος είναι ότι τις συνδυάζω με τα υποκειμενικά reviews για να διαπιστώσω αν ένα προϊόν είναι αξιόλογο.

Επίσης στατιστικά, τουλάχιστον 90% των προϊόντων audio που έχουν καλές μετρήσεις στο ASR, είναι επιτυχημένα με την έννοια ότι ακούγονται και καλά (για τα χρήματά τους).

Σαφώς δεν ισχυρίζομαι ότι το DAC των 120 που μετράει πολύ καλά είναι ισάξιο με το DAC των 1000 , αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι είναι αξιόλογο. Θεωρώ περιττό να αναφέρω παραδείγματα.

Άρα λοιπόν, respect στον Amir και στο AudioScienceReview γι' αυτό που κάνει.
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,409
Θεσσαλονίκη
Η ουσία είναι επί του θέματος ότι το Focal Clear είναι πολύ καλό ακουστικό.
Τώρα το ότι ο κύριος τάδε δεν το μέτρησε καλά και δεν μας το συστήνει είναι δικό του θέμα και ίσως και των οπαδών του.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
@artheo

Την ιστορία της δικής μου αναζήτησης τη διάβασες; :frown1:

Η ουσία είναι ότι υποβαθμίζει και μειώνει προϊόντα και μηχανήματα απολύτως σεβαστά στην και καταξιωμένα κατά κοινή ομολογία στη συνείδηση της Hi-Fi και audiophile κοινότητας για την ποιότητα τους. Και το κάνει συχνά. Όχι για νέα πρωτοεμφανιζόμενα προϊόντα, αλλά για πολύ γνωστά και ήδη καταξιωμένα.

Η δική μου υποψία είναι ότι χειραγωγεί τις μετρήσεις. Είτε υποδεικνύοντας σημεία που στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία. Είτε κάνοντας μετρήσεις με μη δόκιμο τρόπο. Είτε κάνοντας μετρήσεις με άλλο τρόπο αντί για τον ενδεδειγμένο (π.χ. οι μετρήσεις για τα ακουστικά έχουν δική τους ιδιαίτερη μεθοδολογία).
Το θέμα είναι ότι θα μας παιδεύει για πολύ καιρό ακόμα. :mad1:
:4624:​
 

Sonorus

Super Moderator
Staff member
28 August 2010
8,409
Θεσσαλονίκη
"χειραγωγεί"

Με μια λέξη ο Μιχάλης τα είπε όλα.

Όμως ας μην συνεχίσουμε άλλο αυτή την κουβέντα σε αυτό το νήμα.

Παράκληση.
 

artheo

Senior Member
7 October 2013
469
Αθήνα
Σεβαστό, ο καθένας έχει τη γνώμη του. Προσωπικά δε συμφωνώ περί "χειραγώγησης" των μετρήσεων.

Κλείνω εδώ το θέμα.


Στάλθηκε από το RMX1971 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Anvidia

Established Member
25 July 2011
159
Προσπαθώντας να πάρει κάποιος ιδανικό(για αυτόν έστω) ήχο από ένα ακουστικό χωρίς ισοστάθμιση είναι ακριβώς το ίδιο με κάποιον που αγοράζει οθόνη των 1.000 και αρνείται πεισματικά να την καλιμπράρει αλλάζοντας μόνο π.χ. HDMI καλώδια νομίζοντας ότι αυτά θα φτιάξουν τη χρωματική ακρίβεια, τη φωτεινότητα και ό,τι άλλο. Βασική αυτή είναι η λογική αρκετών αναφορικά με τον ήχο. Το λέω απλά για σύγκριση με άλλα χόμπι.

Τα HD650 όπως λέει ο Amir και άπειροι άλλοι χρειάζονται ένα bass boost κοντά στα 6db ώστε να πλησιάσουν περισσότερο την Audeze εμπειρία. Οι ενδεχόμενες παραμορφώσεις από μια τέτοια διαδικασία είναι θεωρητικού ενδιαφέροντος για νορμάλ εντάσεις ακρόασης κοντά στα 90db. Πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα να αντιληφθούν παραμόρφωση της τάξης του 30% στο μπάσο. Η οποία συνήθως το κάνει πιο απαλό-πλαδαρό από όσο πρέπει.

Τα Audeze LCD2 πάντως είναι ξεκάθαρη αναβάθμιση γιατί παίζουν εξαρχής πολύ γεμάτα χαμηλά, με καλή ομαλότητα γενικώς, ενώ με EQ για τα πρίμα και τις μεσαίες πιστεύω ακόμη καλύτερα. Όταν τα άκουσα σε γνώριμα εμπορικά κομμάτια θυμάμαι ότι έδιναν μάλλον καλύτερη αίσθηση του βάθους από τα HD650. Ό,τι άλλο υπήρχε στην έκθεση έπαιζε σαν ακουστικό ψείρα συγκριτικά. Για Focal δεν ξέρω καθόλου. Διαγραμματικά έχουν κάποιες ανωμαλίες αλλά δεν ξέρω πόσο μετράνε.
 

artheo

Senior Member
7 October 2013
469
Αθήνα
Τα Audeze LCD2 πάντως είναι ξεκάθαρη αναβάθμιση γιατί παίζουν εξαρχής πολύ γεμάτα χαμηλά, με καλή ομαλότητα γενικώς, ενώ με EQ για τα πρίμα και τις μεσαίες πιστεύω ακόμη καλύτερα. Όταν τα άκουσα σε γνώριμα εμπορικά κομμάτια θυμάμαι ότι έδιναν μάλλον καλύτερη αίσθηση του βάθους από τα HD650. Ό,τι άλλο υπήρχε στην έκθεση έπαιζε σαν ακουστικό ψείρα συγκριτικά. Για Focal δεν ξέρω καθόλου. Διαγραμματικά έχουν κάποιες ανωμαλίες αλλά δεν ξέρω πόσο μετράνε.

Συμφωνώ απόλυτα! Τα είπες πολύ ωραία, τα HD600 θυμάμαι έπαιζαν σαν ακουστικό ψείρα σε σύγκριση με τα LCD2.

Όσον αφορά το θέμα του φίλου μας, παραθέτω μια παράγραφο από ένα τεστ ακουστικών:

With regards to amplification, I found the HD600 often better with the V200, while the HD650 was clearly better with the Woo WA2 and the Beyerdynamic A1, all depending on the tracks I played. It seemed like the WA2 “tidied up” the HD650 soundstage a bit, which was one of the areas were the HD600 had a clear advantage on the V200. The WA2 had the opposite effect on the HD600, and somehow it was taking off some of its forwardness. With the V200 I sometimes experienced the HD650 as having a slight “boxy” or “fuzzy”presentation, especially with vocals. I attribute this to a slight diffuseness soundstage. This was no issue in that regard with the WA2 and A1. Since the V200 has an output impedance close to zero, and the WA2 and A1 are high output impedance devices (80 and 100 ohms respectively), I suspect that the HD650 might be better off with higher output impedance devices than HD600 (however, I must rush to add, that there are other low impedance amplifiers that are great with the HD650). So, summing it up: For HD650, get the Woo WA2 or the Beyer A1, for the HD600 and the Q701, get the Violectric.

Όπως καταλαβαίνεις, ατύχησες όχι σε ακουστικά αλλά σε ενισχυτή ακουστικών για τα συγκεκριμένα ακουστικά.