Microsoft Surface 3 [2015]

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
3,129
Νεο firmware update για το Surface 3 εδω και μια εβδομάδα
Microsoft releases firmware updates for the Surface 3 and Surface 3 LTE
http://www.winbeta.org/news/microsoft-releases-firmware-updates-surface-3-surface-3-lte

Improves the power performance and system reliability"

Και για 10 και τα 8.1 σε ξεχωριστές εκδόσεις.

Εδω για την Wifi έκδοση για 8.1

For those on the older Windows 8.1 operating system, the firmware updates for Surface 3 include:

Surface UEFI update (v1.50811.238.0) – Improves the power performance and system reliability, and adds configurable support from the Windows OS for provisioning scenarios.
Surface System Aggregator Firmware update (v1.0.51500.0) – Improves Surface 3 Type Cover user experience.
Intel Serial IO GPIO Controller (v603.9600.2305.3926) – Improves touch screen reliability.
 

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
3,129
2 έτη δίνει όπως με το δικό μου SP3.
Στην σελίδα του MS store de,fr,it κλπ λέει limited 2 years guarantee.
http://www.microsoftstore.com/store...ro_1_SurfacePro4_Launch_HolidayTheming_191115

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Surface-Pro-3/productID.300213900

Μας προστατεύει και η ΕΕ όπου ο νόμος είναι σαφής.
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm


http://www.microsoftstore.com/store...tID.326546700?icid=home_triple_1_sp4_13112015
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Μας προστατεύει και η ΕΕ όπου ο νόμος είναι σαφής.
http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm

Πολύ σαφής:

Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της διαφήμισης. Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει επίσης να αποδείξετε εσείς οι ίδιοι ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

Αυτό δεν είναι εγγύηση. Το κείμενο είναι λάθος.
Και φυσικά (όπως γράφει και στην αποποίηση ευθύνης) δεν φέρουν και καμιά ευθύνη για τα γραφόμενα...
 

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
3,129
Πολύ σαφής:



Αυτό δεν είναι εγγύηση. Το κείμενο είναι λάθος.
Και φυσικά (όπως γράφει και στην αποποίηση ευθύνης) δεν φέρουν και καμιά ευθύνη για τα γραφόμενα...

Κοίτα τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από το λαβύρινθο όπως τα παρουσιάζεις η σαν να διασχίσεις την Σαχάρα με τα πόδια.
Όταν έχεις πρόβλημα επικοινωνείς μαζί τους, τους εξηγείς το πρόβλημα, το παραλαμβάνουν,το εξεταζουν και ανάλογα αν εμπίπτει στο θέμα κάλυψης της εταιρίας στο φτιάχνουν δωρεάν.

Εκτός αν πας για ψηλοπηδημα.

Καμία μα καμία εταιρίας Δεν θα αρνηθεί να το εξετάσουν στην χειρότερη εφόσον είσαι εντός του χρονικού διαστήματος εγγύησης.

Βέβαια αν πας έχοντας με δικιά σου υπαιτιότητας και έχοντας παραβεί τους κανόνες ορθής χρήσης της συσκευής σου και το διαπιστώσουν εννοείται ΔΕΝ θα σε καλύψουν και με το δίκιο τους η αν θα σε καλύψουν θα είναι με χρέωση.

Πχ σπάσεις την οθόνη η επέμβει στο εσωτερικο που απαγορεύεται, αν το έβαλες στην πισίνα να κάνεις μπάνιο μαζί του κλπ.

Εχω δωσει link όπου αναφερει ρητά 2 έτη limited guarantee από την MS.
Το διάβασες καν προτού γράψεις αυτά που έγραψες έτσι ώστε να κάνουμε ουσιαστική συζητηση;;;;;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εννοείται θα υποδείξεις την βλάβη η θα την επισημάνετε πχ δεν ανοίγει, δεν κλείνει η μπαταρία δεν κρατάει 1 ώρα ενώ πριν κράταγε 5 ώρες, δεν μπαίνω ίντερνετ, δεν δουλεύει η USB κλπ παμπολα παραδείγματα.

Κάποιες βλάβες είναι εξωφθαλμες και δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα.

Σε κάθε περίπτωση καμία εταιρία δεν θα σου πει όχι ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΟΤΙ ΛΕΣ που είναι εκτός τόπου και χρονου.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Διάβασε το στα αγγλικά διότι η μετάφραση στα ελληνικά είναι ολίγων off.
Θα πρέπει να ΥΠΟΔΕΙΞΕΤΕ την βλάβη η το ελάττωμα και όχι ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ πράγμα ΑΥΤΟΝΌΗΤΟ δηλαδή.

Within six months from receipt of the goods, you just need to show the trader that they are faulty or not as advertised. But, after six months in most EU countries you also need to prove yourself that the defect already existed on receipt of the goods, for example, by showing that the defect is due to the poor quality of materials used.

ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΑΣΑΦΕΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.
Η ΜΟΝΗ ΑΣΑΦΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ και η ουσία δεν αλλάζει.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Κοίτα τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από το λαβύρινθο όπως τα παρουσιάζεις η σαν να διασχίσεις την Σαχάρα με τα πόδια.

Το διάβασες καν προτού γράψεις αυτά που έγραψες έτσι ώστε να κάνουμε ουσιαστική συζητηση;;;;;

Όχι απλά τα διάβασα, αλλά έχω κάνει 2 αγωγές σε εταιρίες με βάση τον 3043, που είναι αυτά που αναφέρεις.
Τα γνωρίζω από την καλή και από την ανάποδη. Εγγύηση 2 χρόνων λόγω ΕΕ δεν υπάρχει. Το ότι η MS δίνει 2 χρόνια μπράβο της.
Η apple που δίνει 1, είναι επίσης νόμιμη.
Αυτό που τόσο ανεύθυνα ονομάζει η μετάφραση "εγγύηση", είναι απλά προστασία για 2 χρόνια για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση.
Και για αυτό σου ζητά μετά την πάροδο 6 μηνών να αποδείξεις ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. Το οποίο *σπάνια* μπορείς να κάνεις.

Δεν είναι κάλυψη για π.χ. μου κάηκε το τροφοδοτικό. Αν σου καεί το τροφοδοτικό εκτός εγγύησης και μέσα σε 2 χρόνια από την παράδοση, πρέπει να αποδείξεις ότι η σχεδίαση ήταν ελαττωματική, τα υλικά δεύτερα, όλα τα τροφοδοτικά χαλάνε, κλπ.

Βέβαια δεν φταίς και εσύ, όταν αναρτούνται τόσο παραπλανητικά κείμενα όπως αυτό που έβαλες. Όταν διαβάσεις τους νόμους, θα δεις πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα.
 

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
3,129
2 χρόνια εγγύηση δίνει η Apple.
1 χρόνο η ίδια και το δευτερο ετος ο πωλητής που αναλαμβάνει την ευθύνη να βρει λυση που γίνεται μέσο της Apple και τους επίσημου αντιπροσώπου που εισάγει τα προϊόντα δηλαδη infoquest η Vodafone η Cosmote που πολλές φορες αγοραζουν απευθείας απο Apple.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μου φαινεται δεν εχει νόημα να συνεχίσουμε την κουβέντα διοτι άκρη δεν θα βγάλουμε.

Ποιος σου είπε οτι πρεπει να αποδείξεις το οτιδήποτε;;;;;;;;

Αν ενα προϊόν εχει βλάβη απλά το πας και αυτοί διαπιστώνουν τι ισχύει και τι όχι.

Δεν θα σου αρνηθούν ποτε να παραλάβουν ενα προϊόν προς εξέταση.

Τωρα αν μια εταιρία συστηματικά επιλέγει να φορτώνει στον πελάτη το φταίξιμο,εσυ απλά σταματάς να είσαι πελάτης τους και κανεις καταγγελία.

Το ίδιο κανεις και με το κατάστημα αγοράς.

Επιλέγεις αυτο που σου συμπεριφέρεται πιο αψογα after sales support.

Πολλές φορες ακόμα και η απειλή καταγγελίας τους κανει να συμμορφώνονται.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Δεν υπάρχει εγγύηση των 2ο χρόνο από τον πωλητή. Αν σου το είπαν σε κατάστημα της apple, να το ζητήσεις εγγράφως καλύτερα.
 

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
3,129
http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

Δεν υπάρχει εγγύηση των 2ο χρόνο από τον πωλητή. Αν σου το είπαν σε κατάστημα της apple, να το ζητήσεις εγγράφως καλύτερα.
Υπαρχει εγγύηση εφόσον το αναφέρουν ρητώς απο το κατάστημα κατα την αγορά.

Και το αλλο κάποιες ευρωπαϊκές χώρες δεν σημαινει το σύνολο.

2 ετη ειναι το minumum για όλους ανεξαιρέτως.
Τα υπολοιπα διαχωρίζονται ανα περίπτωση δηλαδη ανάλογα τη βλάβη,την υπαιτιότητα η μη του χρήστη κλπ.

Οπως είπα αν μια εταιρία συστηματικά προσπαθεί να ρίξει το βαρος και ευθύνη στον πελάτη να αποποιηθεί τις δικό της το παίρνουμε ως εμπειρία ετσι ώστε να μην ξανά αγοράσουμε δικό της προϊόν η των συνεργατών της.

Και πίστεψε με εφόσον το δίκιο ειναι με το μέρος σου μονο με την απειλή καταγγελίας συμμορφώνονται αν και σύνηθες ειναι να βρουν παντα λυση να ικανοποιήσουν τον πελάτη και όχι στα άκρα να οδηγηθούν τα πράγματα.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Καλά, όταν θα χρειαστείς την "εγγύηση 2 χρόνων της ΕΕ", θα τα ξανασυζητήσουμε... Τότε θα αναγκαστείς να διαβάσεις και την οδηγία, και τους νόμους, και θα καταλάβεις τι σου λέω τώρα.
 

alextrela

Supreme Member
28 November 2011
3,129
Καλά, όταν θα χρειαστείς την "εγγύηση 2 χρόνων της ΕΕ", θα τα ξανασυζητήσουμε... Τότε θα αναγκαστείς να διαβάσεις και την οδηγία, και τους νόμους, και θα καταλάβεις τι σου λέω τώρα.

Πάντως εδω μια προστασία/οδηγός για τον καταναλωτή.
http://anagnostis.org/content/εγγύηση-υπολογιστών-και-ηλεκτρονικών-συσκευών
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
22 June 2006
34,779
NEO HRAKLEIO
τελικα το θεμα με το battery drain λυθηκε...

Εστησα το μηχανημα εξ αρχης και διαπιστωσα οτι ο HDAUDIO driver δεν αφηνε το SP3 να μπει σε sleep mode.
Τον απενεργοποιησα μεσω cmd + powercfg και τωρα ειναι μια χαρα!
 

Φρα.Πε.

Supreme Member
17 June 2006
6,443
Ελευσίνα
Απάντηση: Re: Microsoft Surface 3 [2015]

Γαμω το κέρατο ... Παλι λεφτά θελω ...

Edit: False alarm, χωρις πενάκι και πληκτρολόγιο ...

και πάλι ειναι 100 κάτω απο τους υπόλοιπους

συνολο με πληκτρολόγιο μαυρο, πενάκι και ζελατίνα στα 545
 

Φρα.Πε.

Supreme Member
17 June 2006
6,443
Ελευσίνα
Απάντηση: Re: Microsoft Surface 3 [2015]

500 ευρώ για atom?

για μη απαιτητική χρήση, και εργασία με πενάκι vector, ζωγραφική, ps retouch + ποιότητα κατασκευής MS νομίζω οτι είναι οκ.

Είμαστε ανοικτοί για άλλες προτάσεις