Multirama

spiros315

Established Member
5 January 2007
158
Στις 23/8/2010 παρήγγειλα από το www.multirama.gr την panasonic 50s20 έναντι του ποσού των 889 ευρώ.Στις 24/8 μου τηλεφωνεί μια υπάλληλος των multirama και μου λέει πως λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας θα μπορούσε να μου στείλει μία τηλεόραση στην οποία οπως μου είπε έλειπαν μόνο τα αυτοκόλλητα επειδή την είχε δει κάποιος κύριος.Αφου της τόνισα πως έχω την δυνατότητα να διαπιστώσω τις ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης όταν έρθει μου είπε πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα και μου απέστειλε την τηλεόραση με courrier.
Στις 25/8 πήρα τηλέφωνο την courrier για να διαπιστώσω που βρίσκεται η tv και ενημερώθηκα πως έρχεται από Κέρκυρα και πως την επόμενη θα παραλάμβανα.Ετσι και έγινε.Σήμερα το πρωι 26/8 έφεραν την tv σπίτι μου.Οταν την άνοιξα διαπίστωσα πως τα κανάλια ήταν ήδη ρυθμισμένα αλλά και πως υπήρχε έντονο image retention απο σηματάκι του mad κάτω αριστερά στην οθόνη.Κοιτώντας μέσα από το service menu διαπίστωσα πως η τηλεόραση έχει 464 ώρες λειτουργίας και 72 ανοιξε κλείσε.
Τηλεφώνησα αμέσως στην multirama και όταν εκανα την καταγγελία ο υπάλληλος μου είπε πως θα με πάρουν αυτοί πίσω.Μετά από 3 ώρες και 3 δικά μου επίμονα τηλεφωνήματα με πήρε η υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας η οποία αφου μου ζήτησε συγγνώμη απέδωσε το όλο θέμα σε ανθρώπινο λάθος και όχι εξαπάτηση και μου πρόσφερε τα λεφτά μου πίσω και μια δωροεπιταγή.Δέχθηκα να πάρω τα λεφτά πίσω δεν δέχτηκα την δωροεπιταγή και κανόνισα να έρθει courrier αυριο να παραλάβει την προβληματική τηλεόραση.
Δεν κάνω σχόλια για το συμβαν απλά σας ενημερώνω για να έχετε το νου σας αλλά και για να ευχαριστήσω το forum για τις γνώσεις που μας προσφέρει και μου έδωσε τη δυνατότητα να ελέγξω τις ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης και να αποφύγω τα χειρότερα.Αν οι διαχειριστές επιθυμούν τα πλήρη στοιχεία μου ευχαρίστως να τα δώσω.

P1000239.jpg


P1000241.jpg


P1000242.jpg


P1000243.jpg
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
7,455
Clermont-Ferrand, France
Μα και συ 464 ώρες σε μια μέρα? Μαραθώνιο Star wars έβλεπες?
Καλά έκανες που μας τα λες, κακώς δεν πήρες την δωροεπιταγή.
Άλλη φορά μόνο κλειστή.
 

notist

Senior Member
12 August 2009
593
Μία από τα ίδια,αλλά σε εκτυπωτή με χαλασμένη κεφαλή ψεκασμού μελανιού,5 δοκιμαστικά μελάνια άφαντα,από το κατάστημα στο Mall.Εγώ ο βλάξ όμως,δεν τον άνοιξα την ίδια μέρα όπως εσύ,γιατί είχα έναν άλλο και περίμενα να τελειώσουν τα μελάνια του,και μετά να τον βάλω.Το αποτέλεσμα ήταν,ότι επειδή είχαν περάσει σχεδόν 2 μήνες και είχα αλλάξει η χρονιά από 2009 σε 2010,να μην μου τον αλλάζουν,και να απευθυνθώ στην HP,όπου αντιθέτως με αυτούς,ήταν άψογοι.Και κεφαλή καινούργια μου στείλανε και τα 5 δοκιμαστικά μελάνια με το ταχυδρομείο δωρεάν.Επίσης η τηλεφωνική εξυπηρέτηση τους και καθοδήγηση τους ΑΨΟΓΗ.
 

Giannis Amar

AVClub Addicted Member
23 August 2006
1,416
Πειραιάς
Στις 23/8/2010 παρήγγειλα από το www.multirama.gr την panasonic 50s20 έναντι του ποσού των 889 ευρώ.Στις 24/8 μου τηλεφωνεί μια υπάλληλος των multirama και μου λέει πως λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας θα μπορούσε να μου στείλει μία τηλεόραση στην οποία οπως μου είπε έλειπαν μόνο τα αυτοκόλλητα επειδή την είχε δει κάποιος κύριος.Αφου της τόνισα πως έχω την δυνατότητα να διαπιστώσω τις ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης όταν έρθει μου είπε πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα και μου απέστειλε την τηλεόραση με courrier.

Εγώ στην θέση σου δεν θα το δεχόμουν. Θα περίμενα να πάρω καινούρια σφραγισμένη. Τέλος καλό όλα καλά.
Συγχαρητήρια στο Multirama.
 

spiros315

Established Member
5 January 2007
158
Re: Απάντηση: Multirama

Μα και συ 464 ώρες σε μια μέρα? Μαραθώνιο Star wars έβλεπες?
Καλά έκανες που μας τα λες, κακώς δεν πήρες την δωροεπιταγή.
Άλλη φορά μόνο κλειστή.

Για αυτό τα λέω για να γίνει το δικό μου πάθημα μάθημα σε όλους.
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Το σηματάκι του MAD για όποιον δεν ξέρει, είναι από διαφημιστικό trailer που έχουν σε πολλά καταστήματα Multirama σε πολλές τηλεοράσεις και σε καμία περίπτωση δεν είναι από τηλεόραση που είχε αγοράσει κάποιος "κύριος". Επίσης... έχω δει με τα μάτια μου σε κατάστημα Multirama, πωλητή να προσπαθεί να πουλήσει τηλεόραση από το ράφι στην ίδια τιμή πώλησης, σε μία κυριούλα που όπως καταλαβαίνεται δεν είχε ιδέα από αυτά. Και τόνιζε ο πωλητής πως είτε είναι από αυτές που υπάρχουν στο κατάστημα είτε είναι σφραγισμένη, θα έχει κανονικά την εγγύησή της.

"Φυσικά" δεν είναι οι μόνοι που το κάνουν αυτό, αυτό μου έχει τύχει και εμένα και από την Ηλεκτρονική και από το Πλαίσιο, να προσπαθούν να πουλήσουν κάτι στην ίδια τιμή και ας μην είναι "του κουτιού".
 

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,669
Μπακοτσιάνος...
Παίδες, τα multirama έχουν 7 ημέρες επιστροφή χρημάτων, οπότε "κύριοι, δε μου αρέσει πάρτε την πίσω"...!:a0210:
 

spiros315

Established Member
5 January 2007
158
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως αυτές οι λαμογίστικες νοοτροπίες έχουν παγιωθεί τόσο στη συνείδηση των καταναλωτών όσο και τη "συνείδηση" των εταιριών.Κανείς μας δεν αντιδράει κανένα κράτος δεν ελέγχει ο καθένας κάνει ότι γουστάρει.Και λέμε και στην εταιρεία συγχαρητήρια που έκανε εκ των υστέρων το αυτονόητο να μου επιστρέψει δηλαδή τα χρήματα.Εκτός αν πίστεψε κανείς το ανθρώπινο λάθος.Είναι δυνατόν να μην γνώριζαν ότι η συγκεκριμένη τηλεόραση έπαιζε στο μαγαζί τους στην Κέρκυρα;Είναι δυνατόν να κάνω την καταγγελία και να με έχουν 3 ώρες στο περίμενε μέχρι να μου κάνει την τιμή να με πάρει κάποιος τηλέφωνο;
Είπα δεν θα κάνω σχόλια αλλά δεν άντεξα...
 

kostas5579

AVClub Addicted Member
31 May 2010
1,827
THESSALONIKI/GREECE
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως αυτές οι λαμογίστικες νοοτροπίες έχουν παγιωθεί τόσο στη συνείδηση των καταναλωτών όσο και τη "συνείδηση" των εταιριών.Κανείς μας δεν αντιδράει κανένα κράτος δεν ελέγχει ο καθένας κάνει ότι γουστάρει.Και λέμε και στην εταιρεία συγχαρητήρια που έκανε εκ των υστέρων το αυτονόητο να μου επιστρέψει δηλαδή τα χρήματα.Εκτός αν πίστεψε κανείς το ανθρώπινο λάθος.Είναι δυνατόν να μην γνώριζαν ότι η συγκεκριμένη τηλεόραση έπαιζε στο μαγαζί τους στην Κέρκυρα;Είναι δυνατόν να κάνω την καταγγελία και να με έχουν 3 ώρες στο περίμενε μέχρι να μου κάνει την τιμή να με πάρει κάποιος τηλέφωνο;
Είπα δεν θα κάνω σχόλια αλλά δεν άντεξα...

Καλημέρα φίλε. Σε καταλαβαίνω απόλυτα καταρχήν απλά ήθελα να ρωτήσω κάτι. Δεν υπάρχει η δυνατότητα με ένα factory reset να μηδενιστούν οι ώρες στο service menu ή είναι κάτι που δεν αλλάζει με τίποτα? Γιατί αν υπάρχει σε όλες τις plasma, όλες τις μεταχειρισμένες μπορούν να μας τις πασσάρουν ως κανούριες.
 

lazgr

Senior Member
28 March 2008
313
Ακόμη και αν δέχονται αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, δεν είναι πολύ ενοχλητικό να μην χρησιμοποιείς αμέσως το προϊόν που αγόρασες? Δηλαδή την ταλαιπωρία την αφήνουμε στην άκρη, αρκεί να έχουμε μετά από ένα μήνα το προϊόν όπως πρέπει να είναι?
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,418
Terra
Καλημέρα φίλε. Σε καταλαβαίνω απόλυτα καταρχήν απλά ήθελα να ρωτήσω κάτι. Δεν υπάρχει η δυνατότητα με ένα factory reset να μηδενιστούν οι ώρες στο service menu ή είναι κάτι που δεν αλλάζει με τίποτα? Γιατί αν υπάρχει σε όλες τις plasma, όλες τις μεταχειρισμένες μπορούν να μας τις πασσάρουν ως κανούριες.

Στις Panasonic υπάρχει δυνατότητα να μηδενιστεί το "κοντέρ", αλλά πρέπει να "βουτήξεις" βαθειά στο service menu, μια διαδικασία που δεν τολμάει να την κάνει ο καθένας, πόσο μάλλον να τη γνωρίζει ο μέσος πωλητής καταστήματος...
 

kostas5579

AVClub Addicted Member
31 May 2010
1,827
THESSALONIKI/GREECE
Απ'οτι κατάλαβα δηλαδη σ'όλες τις plasma υπάρχει στο service menu ένδειξη ωρών λειτουργίας. Ρωτώ επειδή είμαι ψιλοάσχετος από plasma και θα είναι η επόμενη επιλογή μου.
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,418
Terra
Απ'οτι κατάλαβα δηλαδη σ'όλες τις plasma υπάρχει στο service menu ένδειξη ωρών λειτουργίας. Ρωτώ επειδή είμαι ψιλοάσχετος από plasma και θα είναι η επόμενη επιλογή μου.

Δεν αποτελεί προνόμιο μόνο των Plasma. Και οι LCD διαθέτουν σετική ένδειξη, όπως και οι CRT παλαιότερα... ;)
 

spiros315

Established Member
5 January 2007
158
Ακόμη και αν δέχονται αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, δεν είναι πολύ ενοχλητικό να μην χρησιμοποιείς αμέσως το προϊόν που αγόρασες? Δηλαδή την ταλαιπωρία την αφήνουμε στην άκρη, αρκεί να έχουμε μετά από ένα μήνα το προϊόν όπως πρέπει να είναι?

Ελα ντε...