Στις 23/8/2010 παρήγγειλα από το www.multirama.gr την panasonic 50s20 έναντι του ποσού των 889 ευρώ.Στις 24/8 μου τηλεφωνεί μια υπάλληλος των multirama και μου λέει πως λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας θα μπορούσε να μου στείλει μία τηλεόραση στην οποία οπως μου είπε έλειπαν μόνο τα αυτοκόλλητα επειδή την είχε δει κάποιος κύριος.Αφου της τόνισα πως έχω την δυνατότητα να διαπιστώσω τις ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης όταν έρθει μου είπε πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα και μου απέστειλε την τηλεόραση με courrier.
Στις 25/8 πήρα τηλέφωνο την courrier για να διαπιστώσω που βρίσκεται η tv και ενημερώθηκα πως έρχεται από Κέρκυρα και πως την επόμενη θα παραλάμβανα.Ετσι και έγινε.Σήμερα το πρωι 26/8 έφεραν την tv σπίτι μου.Οταν την άνοιξα διαπίστωσα πως τα κανάλια ήταν ήδη ρυθμισμένα αλλά και πως υπήρχε έντονο image retention απο σηματάκι του mad κάτω αριστερά στην οθόνη.Κοιτώντας μέσα από το service menu διαπίστωσα πως η τηλεόραση έχει 464 ώρες λειτουργίας και 72 ανοιξε κλείσε.
Τηλεφώνησα αμέσως στην multirama και όταν εκανα την καταγγελία ο υπάλληλος μου είπε πως θα με πάρουν αυτοί πίσω.Μετά από 3 ώρες και 3 δικά μου επίμονα τηλεφωνήματα με πήρε η υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας η οποία αφου μου ζήτησε συγγνώμη απέδωσε το όλο θέμα σε ανθρώπινο λάθος και όχι εξαπάτηση και μου πρόσφερε τα λεφτά μου πίσω και μια δωροεπιταγή.Δέχθηκα να πάρω τα λεφτά πίσω δεν δέχτηκα την δωροεπιταγή και κανόνισα να έρθει courrier αυριο να παραλάβει την προβληματική τηλεόραση.
Δεν κάνω σχόλια για το συμβαν απλά σας ενημερώνω για να έχετε το νου σας αλλά και για να ευχαριστήσω το forum για τις γνώσεις που μας προσφέρει και μου έδωσε τη δυνατότητα να ελέγξω τις ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης και να αποφύγω τα χειρότερα.Αν οι διαχειριστές επιθυμούν τα πλήρη στοιχεία μου ευχαρίστως να τα δώσω.
Στις 25/8 πήρα τηλέφωνο την courrier για να διαπιστώσω που βρίσκεται η tv και ενημερώθηκα πως έρχεται από Κέρκυρα και πως την επόμενη θα παραλάμβανα.Ετσι και έγινε.Σήμερα το πρωι 26/8 έφεραν την tv σπίτι μου.Οταν την άνοιξα διαπίστωσα πως τα κανάλια ήταν ήδη ρυθμισμένα αλλά και πως υπήρχε έντονο image retention απο σηματάκι του mad κάτω αριστερά στην οθόνη.Κοιτώντας μέσα από το service menu διαπίστωσα πως η τηλεόραση έχει 464 ώρες λειτουργίας και 72 ανοιξε κλείσε.
Τηλεφώνησα αμέσως στην multirama και όταν εκανα την καταγγελία ο υπάλληλος μου είπε πως θα με πάρουν αυτοί πίσω.Μετά από 3 ώρες και 3 δικά μου επίμονα τηλεφωνήματα με πήρε η υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας η οποία αφου μου ζήτησε συγγνώμη απέδωσε το όλο θέμα σε ανθρώπινο λάθος και όχι εξαπάτηση και μου πρόσφερε τα λεφτά μου πίσω και μια δωροεπιταγή.Δέχθηκα να πάρω τα λεφτά πίσω δεν δέχτηκα την δωροεπιταγή και κανόνισα να έρθει courrier αυριο να παραλάβει την προβληματική τηλεόραση.
Δεν κάνω σχόλια για το συμβαν απλά σας ενημερώνω για να έχετε το νου σας αλλά και για να ευχαριστήσω το forum για τις γνώσεις που μας προσφέρει και μου έδωσε τη δυνατότητα να ελέγξω τις ώρες λειτουργίας της τηλεόρασης και να αποφύγω τα χειρότερα.Αν οι διαχειριστές επιθυμούν τα πλήρη στοιχεία μου ευχαρίστως να τα δώσω.