'ΝΕΑ' Κινητής, Σταθερής και Ιντερνέτ (Καθημερινή ανανέωση!)

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,112
Λιβαδειά
Wind: Προσοχή σε παραπλανητικά κακόβουλα SMS


attachment.php


Η Wind Ελλάς ενημερώνει ότι έχουν σημειωθεί μεμονωμένα περιστατικά όπου έχουν αποσταλεί σε συνδρομητές
της κακόβουλα γραπτά μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου (SMS), τα οποία εμφανίζουν την Wind ως αποστολέα
με πιθανό θέμα «ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΩΝ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ».

Τα γραπτά αυτά μηνύματα είναι απολύτως ψευδή και παραπλανητικά, προέρχονται δε από κακόβουλα τρίτα μέρη
που ενεργούν με δόλο. Η Wind Ελλάς βεβαιώνει τους συνδρομητές της ότι είναι απόλυτη προτεραιότητα της η
προστασία τους από κάθε είδους κακόβουλες ενέργειες και έχει ήδη κινήσει τις απαραίτητες νομικές διαδικασίες
για τον σκοπό αυτό.

Η Wind καλεί όποιον συνδρομητή της λάβει μήνυμα παρόμοιου περιεχομένου να καταγγείλει άμεσα στο Τμήμα
Εξυπηρέτησης Πελατών Wind (13800) ή στο δίκτυο καταστημάτων Wind ή να το προωθήσει ηλεκτρονικά στη
διεύθυνση: https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/

[via]
(Sent from Redmi Note 5A)
 
Last edited:

tom152

Senior Member
2 February 2016
580
Re: Wind: Προσοχή σε παραπλανητικά κακόβουλα SMS

Τελικά ενεργοποίησαν τα νέα τιμολόγια οι εταιρείες κινητής;
Αν ναι, θεωρητικά έχουμε 1-2 μήνες καταγγελίας και λύσης της σύμβαςης μας χωρίς ποινή αν δε μας συμφέρουν οι ανατιμήσεις αυτές...
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,330
Αθήνα...
Τους 2 μήνες δεν τους έχεις από την ημέρα που ισχύουν οι αυξήσεις αλλά από την αποστολή λογαριασμου που σου γίνονται γνωστές.
 

tom152

Senior Member
2 February 2016
580
Τους 2 μήνες δεν τους έχεις από την ημέρα που ισχύουν οι αυξήσεις αλλά από την αποστολή λογαριασμου που σου γίνονται γνωστές.
Μου είχαν πει (cosmote) σε ερώτηση μου τηλεφωνική πως οι δύο μήνες είναι από την εφαρμογή της ανατίμησης και μετά
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,330
Αθήνα...
Έχεις δίκιο, το άλλαξαν.

Οι συνδρομητές συμβολαίου, ΚαρτοΣυμβολαίου, και Mobile Internet, των προγραμμάτων που αναφέρονται
στην παρούσα ανακοίνωση, έχουν το δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως εντός 2 μηνών από
την εφαρμογή των αλλαγών (εξαιρουμένων τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευής ή επιδότησης τερματικού
εξοπλισμού).
 

tom152

Senior Member
2 February 2016
580
Έχεις δίκιο, το άλλαξαν.

Οι συνδρομητές συμβολαίου, ΚαρτοΣυμβολαίου, και Mobile Internet, των προγραμμάτων που αναφέρονται
στην παρούσα ανακοίνωση, έχουν το δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως εντός 2 μηνών από
την εφαρμογή των αλλαγών (εξαιρουμένων τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευής ή επιδότησης τερματικού
εξοπλισμού).
Ακριβώς.
 

tom152

Senior Member
2 February 2016
580
Η δυνατότητα καταγγελίας-λύσης αζημίως και των συμβολαίων, "τρέχει" εως τέλη Μαίου.
 

tom152

Senior Member
2 February 2016
580
Μου είχαν πει (cosmote) σε ερώτηση μου τηλεφωνική πως οι δύο μήνες είναι από την εφαρμογή της ανατίμησης και μετά
Τελικά ισχύει, ή το "πήραν" πίσω;
 

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,112
Λιβαδειά
Cosmote: Μειώνει τη διάρκεια ισχύος των καρτών ανανέωσης έως 12


attachment.php

Ανακοινώνεται ότι από 3/9/2018 επέρχονται οι παρακάτω αλλαγές για τους συνδρομητές καρτοκινητής
τηλεφωνίας Cosmote (WHAT’S UP, COSMOΚΑΡΤΑ, FROG & Cosmote Mobile Internet με κάρτα):



Α. Σε κάθε χρηματική ανανέωση υπολοίπου («Ανανέωση») με ποσό μικρότερο των 12 , μειώνεται
η διάρκεια ισχύος του χρηματικού υπολοίπου της σύνδεσης του συνδρομητή από 3 μήνες
σε 2 μήνες από την ημερομηνία Ανανέωσης.
Σε περίπτωση που εντός του ανωτέρου διαστήματος
των 2 μηνών δεν πραγματοποιηθεί νέα Ανανέωση, το τυχόν υπολειπόμενο ποσό κατά την ημερομηνία
συμπλήρωσης των 2 μηνών θα μηδενίζεται.

  • Για Ανανεώσεις με ποσό μεγαλύτερο ή ίσο των 12 η διάρκεια ισχύος του χρηματικού υπολοίπου
    της σύνδεσης του συνδρομητή παραμένει 3 μήνες από την ημερομηνία ανανέωσης.
  • Για τους συνδρομητές που έχουν προβεί σε Ανανέωση πριν από την 3/9/2018, η διάρκεια ισχύος του
    χρηματικού υπόλοιπού τους παραμένει στους 3 μήνες από την ημερομηνία της τελευταίας Ανανέωσης.
  • Μετά την 3/9/2018, στη περίπτωση πολλαπλών Ανανεώσεων χρόνου ομιλίας, το συνολικό εναπομένον
    χρηματικό υπόλοιπό του συνδρομητή θα λήγει τη μεταγενέστερη ημερομηνία που προκύπτει από τις
    Ανανεώσεις.


Β. Σε κάθε Ανανέωση με ποσό μικρότερο των 12 το χρονικό διάστημα μετά το πέρας του οποίου, και
εφόσον ο συνδρομητής δεν έχει πραγματοποιήσει ανανέωση χρηματικού υπολοίπου κατά τη διάρκεια
αυτού, ενεργοποιείται αυτόματα φραγή εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων, γραπτών μηνυμάτων
(SMS) και δεδομένων μειώνεται από 4 μήνες σε 3 μήνες (90 ημέρες).

  • Για Ανανεώσεις με ποσό μεγαλύτερο ή ίσο των 12 η ημερομηνία φραγής της σύνδεσης παραμένει
    4 μήνες από την ημερομηνία Ανανέωσης.
  • Για τους συνδρομητές που έχουν προβεί σε Ανανέωση πριν από την 3/9/2018, η ημερομηνία φραγής
    της σύνδεσης παραμένει στους 4 μήνες από την ημερομηνία της τελευταίας Ανανέωσης.
  • Μετά την 3/9/2018, στη περίπτωση πολλαπλών Ανανεώσεων η ημερομηνία φραγής της σύνδεσης
    θα γίνεται τη μεταγενέστερη ημερομηνία φραγής που προκύπτει από τις Ανανεώσεις.

Γ. Για τους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας WHAT’S UP που είναι εγγεγραμμένοι στην
Φοιτητική Προσφορά του προγράμματος:

  • Στο πακέτο «1.000’ προς όλα τα δίκτυα + 400ΜΒ για ένα μήνα» αυξάνεται η ενσωματωμένη χρήση
    από 400ΜΒ Internet σε 600ΜΒ, ενώ αυξάνεται η χρέωσή του από 6 σε 7 . Τα λοιπά χαρακτηριστικά
    του πακέτου παραμένουν ως έχουν.
  • Στο πακέτο «1.200’ και 100SMS προς όλα τα δίκτυα + 1GΒ για ένα μήνα» αυξάνεται η ενσωματωμένη
    χρήση από 1GB Internet σε 1.200ΜB και από 100SMS σε 1.200SMS, ενώ αυξάνεται η χρέωσή του από
    8 σε 8,5 . Τα λοιπά χαρακτηριστικά του πακέτου παραμένουν ως έχουν.
Οι συνδρομητές που έχουν ενεργοποιήσει τα παραπάνω πακέτα έως και την 3/9/2018, θα συνεχίζουν να
χρησιμοποιούν αυτά με τις υφιστάμενες παροχές έως τη λήξη τους ή μέχρι την εξάντληση των παροχών
τους.


Δ. Παύει η εμπορική διάθεση των παρακάτω πακέτων:

  • «SMS CHOICE 250» και «SMS CHOICE 500» για τους συνδρομητές καρτοκινητής WHAT’S UP,
    COSMOΚΑΡΤΑ, FROG
  • «SMS THEM ALL 600 PLUS 120MB» και «SMS THEM ALL 600 PLUS 250MB» για τους συνδρομητές
    καρτοκινητής WHAT’S UP
  • «SMS 100 PLUS 120MB» και «SMS 100 PLUS 250MB» για τους συνδρομητές καρτοκινητής
    COSMOKAPTA
  • «NATIONAL SMS 100 PLUS 250MB» και «INTERNATIONAL SMS 100 PLUS 250MB» για τους
    συνδρομητές καρτοκινητής FROG
Οι συνδρομητές που έχουν ενεργοποιήσει τα παραπάνω πακέτα έως και την 2/9/2018, θα μπορούν
να κάνουν χρήση των διαθέσιμων SMS και όγκου δεδομένων των πακέτων μέχρι τη κατανάλωση
ή τη λήξη τους, όποιο εκ των δύο συμβεί πρώτο.


Ε. Για τους συνδρομητές καρτοκινητής COSMOΚΑΡΤΑ:

  • Το πακέτο ομιλίας «350´ λεπτά προς όλα τα δίκτυα» μετονομάζεται σε «πακέτο 350´ & 50 SMS
    προς όλους» παρέχοντας επιπλέον 50 SMS ενσωματωμένη χρήση, ενώ αυξάνεται η χρέωση του
    πακέτου από 8 σε 8,5 .
  • Η διάρκεια των μηνυμάτων του πακέτου είναι 30 ημέρες.
  • Τα γραπτά μηνύματα που δεν καταναλώνονται εντός της διάρκειας ισχύος τους δεν μεταφέρονται.
  • Σε περίπτωση ενεργοποίησης πολλαπλών πακέτων καταναλώνονται πρώτα τα γραπτά μηνύματα
    (SMS) του πακέτου που λήγει πρώτο.
  • Τα δωρεάν SMS αφορούν αποστολή μηνυμάτων σε Εθνικά δίκτυα εξαιρουμένων των σύντομων
    κωδικών και σύντομων κωδικών δικτύου.
  • Η κατανάλωση των διαθέσιμων SMS του πακέτου είναι δυνατή και κατά την περιαγωγή εντός της
    Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • H χρήση των δωρεάν SMS του πακέτου είναι δυνατή όταν υπάρχει διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο.
  • Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του πακέτου παραμένουν ως έχουν.

Οι συνδρομητές καρτοκινητής WHAT’S UP, COSMOΚΑΡΤΑ, FROG & Cosmote Mobile Internet με κάρτα
έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβαση τους αζημίως εντός ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση
της παρούσας.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε από κινητό την Εξυπηρέτηση Πελατών της Cosmote στο 13888
(χρέωση 0,19 /κλήση) ή επισκεφτείτε την ιστοσελίδα cosmote.gr
Η καρτοκινητή FROG είναι προϊόν Cosmote.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών FROG στο 1299 από
κινητό FROG (χρέωση 0,190 /κλήση) ή στο (+30) 697 100 1299 από σταθερό ή άλλο κινητό τηλέφωνο.

(Οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%)

[via]
 

nemesi54

AVClub Addicted Member
18 September 2007
1,694
Μοσχάτο
Αυτο με το δίμηνο στις κάρτες οι "άλλοι" το έχουν ήδη εδώ και καιρό..
Η wind 100% για Voda ίσως κάνω λάθος.

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Αυτό με τη φραγή είναι αντιστρέψιμο καταλαβαίνω (βάζεις $$ και παίζει πάλι). Σε πόσο καιρό αν δεν βάλεις χρήματα χάνεις το νούμερο ?
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,732
Πάτρα
13 μήνες, αλλά αν επικοινωνήσεις με τον πάροχο εντός 6 μηνών νομίζω μπορείς να τον πάρεις πίσω
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Έτσι ακριβώς είναι..
Το βιώνω από την ανάποδη μεριά περιμένοντας υπομονετικά να λήξουν 2 νουμεράκια που δεν χρησιμοποιώ ...
 

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,112
Λιβαδειά
ΕΕΤΤ: Διευκρινήσεις για το τέλος διακοπής-καταγγελίας σύμβασης


attachment.php


Διευκρινίσεις για το τέλος διακοπής-καταγγελίας σύμβασης από τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας έδωσε η
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Διευκρινίζεται ότι η υποχρέωση των παρόχων να μην επιβάλουν τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής /καταγγελίας
σύμβασης (σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας) δεν αφορά σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου, αλλά μόνο συμβά-
-σεις αορίστου χρόνου και συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας, όπως αναφέρεται και στο σχετικό δελτίο τύπου
της ΕΕΤΤ (01/10/18): «Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται
να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης
καρτοκινητής τηλεφωνίας.»

Στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ο συνδρομητής δεσμεύεται να παραμείνει στον πάροχό του για συγκεκριμένο
διάστημα (π.χ. 12, 18 ή 24 μήνες). Συνεπώς, σε περίπτωση που διακόψει ή καταγγείλει τη σύμβαση πριν την
παρέλευση του ορισμένου χρόνου, ο πάροχος έχει δικαίωμα να επιβάλει το τέλος διακοπής/καταγγελίας.
Σημειώνεται ότι, από την 1η Οκτωβρίου 2018, το συγκεκριμένο τέλος πρέπει να αναγράφεται, με
σαφήνεια, στην πρώτη σελίδα όλων των συμβάσεων που συνάπτονται.


Επισημαίνεται ότι συνδρομητής που έχει σύμβαση ορισμένου χρόνου την οποία ανανεώνει συνεχώς, κατά τη λήξη
της, με νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου, σε περίπτωση που τη διακόψει ή την καταγγείλει πριν την παρέλευση του
ορισμένου χρόνου (της νέας πλέον σύμβασης), θα επιβαρυνθεί με το τέλος διακοπής/καταγγελίας που ορίζεται στη
νέα σύμβαση.

Προς αποσαφήνιση παρατίθενται σχετικά παραδείγματα:

Παράδειγμα 1: Συνδρομητής με σύμβαση ορισμένου χρόνου διάρκειας 24 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή
σύνδεση), επιθυμεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του στον 20ο μήνα. Ο συνδρομητής
θα επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης, το ύψος του οποίου καθορίζεται στη σύμβαση. Το ίδιο
ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Επίσης, σε περίπτωση που ο παραπάνω
συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, εάν επιθυμεί να τον κρατήσει,
να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του.

Παράδειγμα 2: Σύμβαση ορισμένου χρόνου και διάρκειας 18 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), έχει
λήξει εδώ και ένα μήνα, χωρίς να έχει ανανεωθεί, και συνεπώς, έχει καταστεί αορίστου χρόνου. Ο συνδρομητής
μπορεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του, χωρίς να επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/
καταγγελίας, δεδομένου ότι η σύμβαση έχει πλέον καταστεί αορίστου χρόνου. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να
μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Ωστόσο, εφόσον ο συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο,
οφείλει να τον επιστρέψει ή, σε περίπτωση που επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που
προβλέπεται στη σύμβασή του.

Περισσότερες πληροφορίες για τις ρυθμίσεις παρέχονται στο eett.gr, Ενότητα για καταναλωτές/σχετικά με τις
Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες/Οδηγίες-Συστάσεις.

[via]
 
Από 11 Φεβρουαρίου 2019, μεταβάλλεται η ελάχιστη αξία ανανέωσης για τους συνδρομητές F2G & Q. Πιο συγκεκριμένα, η ελάχιστη αξία ανανέωσης αλλάζει από 5 σε 10 και οι συνδρομητές F2G μπορούν να ανανεώσουν από 10 και άνω μέσα από το myF2G app και το myF2G.gr και αντίστοιχα οι συνδρομητές Q μπορούν να ανανεώσουν από 10 και άνω μέσα από το myQ app και το myq.gr. Επιπλέον από την ίδια ημερομηνία, μεταβάλλεται η ελάχιστη αξία ανανέωσης για τους συνδρομητές WIND Card από 10 σε 12 .
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Τώρα καταλαβαίνω αυτό που μου έλεγαν στο σχολείο ότι ο υγιής ανταγωνισμός οδηγεί στην ανάπτυξη και την ευημερία.

Μόνο που δεν μου είπαν ποιων ...