Netflix (Ερωτήσεις - Βοήθεια - Γενικές πληροφορίες)

mr.Vox

AVClub Enthusiast
4 April 2008
1,247
Ούτε εμένα μου αρέσει αυτό που γίνεται, αλλά το καταλαβαίνω 100%.

Το ότι άντεξαν 13 χρόνια (ως smart) οι συγκεκριμένες τηλεοράσεις μόνο ως θαύμα μπορώ να το χαρακτηρίσω.

Στην πληροφορική 13 χρόνια εξέλιξης ισοδυναμούν με μια αιωνιότητα.

Το DVD ήταν ένα πρότυπο που βγήκε, υλοποιήθηκε, και τέλος. Όπως ήταν και η βιντεοκασέτα κάποτε. Λογικό είναι να δουλεύει στον αιώνα τον άπαντα, όσο βγαίνουν δισκάκια.

Η εξέλιξή του είναι τα BDs και τα UHD. Δεν παραπονιόμαστε όμως που τα DVD players δεν παίζουν BDs και UHD. Το θεωρούμε λογικό.
Παίζουν όμως τα DVD players ακόμα κανονικά ότι υλικό υπάρχει. Εδώ σου κόβει την δυνατότητα να δεις οτιδήποτε. Έχω μια άθικτη LG τηλεόραση του 2013. Δεν έχει χρησιμοποιηθεί σχεδόν ποτέ αλλά δεν αναβαθμίστηκε και ποτέ. Δεν νομίζω να είναι πρόβλημα να μην σηκώνει το Netflix. οτιδήποτε άλλο έχει αφαιρεθεί όπως και το Youtube. Δεν προσθέσανε καμία εφαρμογή αλλά από την πρώτη ημέρα άρχιζαν να αφαιρούν Ισχύει για τις καλύτερες και τις πιο ακριβές μάρκες.
Εδώ δεν αναβαθμίζουν το HbbTv σε καινούργιες τηλεοράσεις. Στην διετία όλες είναι τελειωμένες. ίσως το Android κρατάει περισσότερο.
Ας βγάλουν τουλάχιστον συμβατά κουτιά. Ούτε και αυτό γίνεται σωστά.
Ας το δούμε και οικολογικά. μας μιλάνε για χάρτινα καλαμάκια παγκοσμίως και τα ηλεκτρονικά απόβλητα είναι τεράστια. Ακόμα και η Microsoft τα ίδια κάνει με το hardware το οποίο αν και έχει την δυνατότητα το κλειδώνει με την κατάργηση υποστήριξης των Windows 10.
 
17 June 2006
23,739
Αθήνα
Το Νetflix σαν software υπηρεσία που είναι έχει ΚΑΘΗΚΟΝ να αναβαθμίζεται security updates, να κλείνει "τρύπες" κλπ.
Από την άλλη οι τηλεοράσεις έπρεπε κι αυτές να αναβαθμίζουν το software τους κι όχι να έχουν παραμείνει στο android που είχαν όταν βγήκαν από το εργοστάσιο. Ποια τηλεόραση αναβαθμίζεται τακτικά σαν κινητό; ΚΑΜΙΑ.
 
  • Like
Reactions: mr.Vox

mr.Vox

AVClub Enthusiast
4 April 2008
1,247
Ακόμα και οι φθηνές κάτω από την ομπρέλα της Vestel για κάποιους λόγους έφυγαν από το Android που είχαν υιοθετήσει και το γύρισαν σε Vidaa. Εκεί να δείτε γέλια σε κάνα δυο χρόνια.
Σου έρχεται αναβάθμιση ασφαλείας και σου κόβει το WiFi για πάντα.
Ούτε αντιπροσωπεία ούτε τίποτα μετά.
 
17 June 2006
23,739
Αθήνα
Παίζουν όμως τα DVD players ακόμα κανονικά ότι υλικό υπάρχει. Εδώ σου κόβει την δυνατότητα να δεις οτιδήποτε. Έχω μια άθικτη LG τηλεόραση του 2013. Δεν έχει χρησιμοποιηθεί σχεδόν ποτέ αλλά δεν αναβαθμίστηκε και ποτέ. Δεν νομίζω να είναι πρόβλημα να μην σηκώνει το Netflix. οτιδήποτε άλλο έχει αφαιρεθεί όπως και το Youtube.
Εδώ δεν αναβαθμίζουν το HbbTv σε καινούργιες τηλεοράσεις. Στην διετία όλες είναι τελειωμένες. ίσως το Android κρατάει περισσότερο.
Ας βγάλουν τουλάχιστον συμβατά κουτιά. Ούτε και αυτό γίνεται σωστά.
Ας το δούμε και οικολογικά. μας μιλάνε για χάρτινα καλαμάκια παγκοσμίως και τα ηλεκτρονικά απόβλητα είναι τεράστια. Ακόμα και η Microsoft τα ίδια κάνει με το hardware το οποίο αν και έχει την δυνατότητα το κλειδώνει με την κατάργηση υποστήριξης των Windows 10.
Το πρόβλημα δεν είναι αν "σηκώνει" το Netflix και το YouTube. Φυσικά και μπορούν να το σηκώνουν σαν επεξεργαστική δύναμη.
Οι τηλεοράσεις ποτέ δεν είχαν ούτε θα έχουν σωστή software υποστήριξη. Δεν λέω ότι δεν μπορούν. Απλά δεν θέλουν. Σιγά μην πουλάνε τηλεοράσεις κάθε 10+ χρόνια....κλέφτες θα γίνουν;

Ευτυχώς η λύση είναι απλή και φθηνή όπως ειπώθηκε παραπάνω: Εξωτερικό media player.
 
  • Like
Reactions: valkal19

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,742
ΑΘΗΝΑ
τελευταιες ημερες στην LG C1,οταν μπαινω στην εφαρμογη του netflix,εμφανιζεται στιγμιαια ενα λευκος αριθμος σε μαυρο φοντο καθε φορα διαφορετικος.
εχει συμβει σε καποιον αλλο?
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,595
Netflix μέσω Cosmote; Αν συμβεί, με λογική τιμή και είναι αλήθεια τότε είναι μεγάλο συν.
 

mr.Vox

AVClub Enthusiast
4 April 2008
1,247
Τα μεταφέρω από άλλο forum
Επειδή παλιά συμμετείχα σε ένα πρόγραμμα υποστήριξης στο Netflix στις αρχές λειτουργίας του στην Ελλάδα
και είχα επικοινωνία με το αντίστοιχο support για τα θέματα τότε των Ελληνικών υποτίτλων το Ελληνικό interface στις συσκευές προχθές τους μίλησα μέσω chat για το θέμα εξόδου ήχου μέσω οπτικής εξόδου του Xiami TV box gen2.


Μεταφέρω από τον διάλογο

You
Dolby Digital 5,1 issue.
Just have to report that there is an issue concerning the surround sound via optical output on certified Xiaomi TV box gen2 device. No issue using Xiaomi gen1 TV box. I have got in touch with Xiaomi sending them videos of the issue but there is no fix since today. After this they accepted that there is an issue but I had to send them videos of the problem.
I am using the app on my TV but it is getting old. so that is why I update to TV boxes. Older certified devices have been blocked from Netflix as from 28th of Febuary A scrutiny on this matter will be beneficial. Thank you

Hi, I am Kiran from Netflix Customer Service. I see that you have contacted about the "account issue", I will make every effort to assist you today. May I have your name and email address associated with your Netflix account ?
You
No I have no problems with my account
....................................

Netflix IF I understand you are facing the issue with TV box gen2 device?

You Yes. The problem is mentioned above

kiran Netflix
May I Know if you checked the same Netflix account with other device like phone if working fine?
You
Everything is working fine. The surround sound from the particular box is the problem a known issue mentioned in forums. I just want Netflix to be aware of this.

kiran Netflix
Thank you for reporting this issue to us. We are with technical team is actively working to resolve it at the earliest how ever it will take 8 to 10 days
kiran Netflix

till that time you can stream with Xiaomi Gen1 box
kiran Netflix
>> I appreciate your patience!
kiran Netflix
I appreciate your cooperation!
kiran Netflix
>> Thanks for being so polite and understandable throughout the chat
kiran Netflix
Thank you for being the "BEST CUSTOMER" and part of NETFLIX : )
You
Thank you. That is what I am doing. Gen2 streams only stereo. No 5,1 icon on Netflix when using the optical output to receiver.

kiran Netflix
Noted
You
Bye bye

Από τον παραπάνω διάλογο κατάλαβα ότι τους είναι γνωστό το πρόβλημα αλλά αποκλείεται να φτιαχτεί εντός 8 - 10 ημέρες όπως λέει.
 
  • Like
Reactions: protrudi

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,816
Athens
Δεν παίζει να ασχοληθούνε καν.
Θέμα της Xiaomi είναι, και αυτή δεν νομίζω πως καίγεται να το διορθώσει :D
 
  • Like
Reactions: sdragon28

mr.Vox

AVClub Enthusiast
4 April 2008
1,247
Δεν παίζει να ασχοληθούνε καν.
Θέμα της Xiaomi είναι, και αυτή δεν νομίζω πως καίγεται να το διορθώσει :D
Και εγώ αυτό λέω. Στην αρχή δεν το παραδέχονταν στην Xiaomi αλλά όταν τους έστειλα video που οι ίδιοι ζήτησαν το αποδέχθηκαν και είπαν ότι θα το ερευνήσουν.
Βέβαια αν είναι θέμα Hardware το ξεχνάμε. Ακόμα και ανάκληση των κουτιών έπρεπε να γίνει. Επειδή είναι certified είναι και θέμα του Netflix. Αν δεν ήταν θα μου έλεγαν εξ αρχής δεν υποστηρίζεται όπως μου είχαν πει για το Beelink.
Όσο περισσότερο τους ενοχλούν οι καταναλωτές και συνδρομητές τόσο καλύτερα πάντως ίσως για μελλοντικά κουτιά.
 
  • Like
Reactions: protrudi

mr.Vox

AVClub Enthusiast
4 April 2008
1,247
Γιατί υποβαθμίζεις τον ήχο σου με οπτική; Εχεις τόσο παλιό ενισχυτή που δεν έχει καν hdmi;
Γιατί δεν έχω στον ενισχυτή HDMI. Είμαι σε φάση αναβάθμισης αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το κουτί δεν έχει πρόβλημα. Δεν γίνεται να τα αλλάζουμε όλα. Το κουτί τέτοιες καταστάσεις εξυπηρετεί. Αν είναι αγοράζουμε και καινούργια τηλεόραση με τις νέες ενημερωμένες εφαρμογές.