Σταύρο, μεγάλωσε λίγο το rear chamber. Αν δεν ισιώσει, βάλε λίγο μικρότερο throat και δες μήπως αυτό το μκροπίκ είναι από κει.
Έχεις κάνει το δίπλωμα μέσα στο κουτί?
Αφού είναι back loaded, ρίξε κι ένα combined responce με path length difference καμμιά 20αριά πόντους για αρχή (μπροστά δε βγαίνει το mouth?)
Καλημερα.Δοκιμασα διαφορες χωρητικότητες και διαμετρους,οπως ειπες,αλλα το πηκ το ψιλοδιορθωσα με αλλαγες στους λογους του μηκους των section και των επιφανειων.
Η compined ειναι της τρελλης μετα τα 400 κυριως.Ασε...ψαχνω καμια λυση
Βεβαια και ξεκιναει,αλλα ειναι υποφερτη.Μετα ειναι που γινεται το ελα να δεις.Θα ποσταρω αργοτερα να δειτε.Προεδρε ειμαι τελικα στα 3μ παρα κατι τριχες,και βγαινει ψηλη αρκετα οπως την διπλωνω(πρωτα προς τα πανω μετα το θαλαμο αν καταλαβατε)....θελαμε και κορνες
Καλημερα.Δοκιμασα διαφορες χωρητικότητες και διαμετρους,οπως ειπες,αλλα το πηκ το ψιλοδιορθωσα με αλλαγες στους λογους του μηκους των section και των επιφανειων.
Η compined ειναι της τρελλης μετα τα 400 κυριως.Ασε...ψαχνω καμια λυση
Δεν υπάρχει. Μόνο με πολύ μεγάλο rear chamber, που λειτουργεί σαν βαθυπερατό.
Δοκίμασες να βγάλεις πίσω το mouth?
Φορτίζεις και με τον τοίχο (απόσταση καμμιά 40αριά-50 πόντους), και το δίπλωμα είναι πολύ πιο απλό. Ευθεία κάτω από το θάλαμο, 2 180άρες στροφές, το τρίτο κομμάτι πάλι προς τα κάτω, τελευταία στροφή περ. 90 προς τα πίσω. Στο Austin το δικό μου το κόλπο δουλεύει καλά.
Τελικα οι εξωτερικες διαστασεις ειναι αδυνατες,ειχα λαθος υπολογισμο.Με διαφορετικη διπλωση,ακολουθωντας την συμβουλη σου για στομα στην πισω πλευρα,μπορω να εχω τα 4000,αλλα με 60 πλατος....σιγουρα θα φαμε ξυλο.....Το τελευταιο κομματι ειναι exp,το ξεχασα
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.