New Pioneer A-70 with sabre32 built-in usb dac

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,417
Θεσσαλονίκη
πάντως στο site του εν λόγω καταστήματος ειδικά για το δικό σου μοντέλο αλλά και για τους περισσότερους pioneer δηλώνεται ξεκάθαρα πως ισχύει η εγγύηση αντιπροσωπείας. Αυτό είναι καλό. Ας μην κάνουμε όπως το γνωστό ανέκδοτο με το γρύλλο. Το θέμα που ίσως πρέπει να σκεφτείς προτίστως είναι αν και κατά πόσο είσαι διατεθιμένος να περιμένεις να έρθει νέο μοντέλο αν αυτό κάνει κανένα δεκαπενθήμερο... Περιμένουμε νεότερα.
 

DIM3000C6

Established Member
14 July 2010
217
Φίλε Dr Pan K και τότε, η προστασία του καταναλωτή είχε δώσει τη λύση αλλά με μεγάλη καθυστέρηση. Εν τω μεταξύ μου είχαν πει από την αρχή, ότι ακριβώς μου λες εσύ τώρα - ότι δηλαδή τη λύση έπρεπε να την δώσει ο πωλητής, να με καλύψει δηλαδή και όχι να πηγαινοέρχεται στον fourli η tv 3-4 φορές χωρίς αποτέλεσμα (δεν επιδιορθωνόνταν η βλάβη ώσπου κατέληξαν ότι η πλακέτα έπρεπε να αντικατασταθεί και εγώ να περιμένω για να έρθει το ανταλλακτικό ένα μήνα τουλάχιστον). Τέλος πάντων - ας μην τα θυμάμαι καλύτερα γιατί για μήνες έκλαιγα τα λεφτά που έδωσα...
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
δεν θα κλαις τπτ. περνεις την αποδειξη αγορας, συσκευαζεις το μηχανημα με ολα τα αρχικα περιτυλιγματα, σακουλακια πλαστικα κτλ, περνεις και ενα φιλο για παρεα και πας και τους το δινεις με την απλη ερωτηση: ποτε θα εχω το καινουργιο ?

εσυ απο αυτους το αγορασες και αυτοι, εαν θελουν να ειναι στην αγορα, πρεπει να δωσουν την λυση. ασ περιμενεις και ενα μηνα, σημειωσε τον κωδικο παραγωγης του μηχανηματος και πες τους περιμενω ενα "καινουργιο".
 

DIM3000C6

Established Member
14 July 2010
217
Είσαι μέσα στο μυαλό μου. Λίγο πρίν τράβηξα φωτογραφία το serial no. Thanks for all - όλους... Επανέρχομαι με νεότερα αύριο.
 

DIM3000C6

Established Member
14 July 2010
217
Σήμερα 11:30 περίπου πήγα στην Ηχοέκφραση μαζί με τον αδερφό μου και τον ενισχυτή πακεταρισμένο όπως ακριβώς ήταν κατά την αγορά (άθικτος, στο κουτί του και με το κοντρολάκι του τυλιγμένο σε μεμβράνη). Ο Γιώργος, του οποίου το επίθετο δεν θυμάμαι (με το σγουρό μαλλί - ο ίδιος μου είχε πουλήσει και την ue55b7000), αρχικά μου είπε ότι «ηλεκτρονικά μηχανήματα είναι και χαλάνε και μη σου κάνει εντύπωση». Εγώ του απάντησα ότι οι stereo ενισχυτές είναι δοκιμασμένη τεχνολογία, δεν έχουν την πολυπλοκότητα των AV ενισχυτών και δεν δικαιολογείται μηχάνημα του ενός μηνός και με τόσο προσεκτική χρήση να βγάλει πρόβλημα (εκτός του ότι δεν έπαιξε σε υψηλές στάθμες, είμαι από τους ανθρώπους που ακόμη και για απλά πράγματα που είμαι σίγουρος ότι τα γνωρίζω, πρώτα θα μελετήσω το manual και έπειτα θα ξεκινήσω συνδέσεις, θα το βάλω στην πρίζα κτλ). Στη συνέχεια με ρώτησε γιατί του τον έφερα. Του απάντησα ότι σύμφωνα με τον νόμο ο πωλητής/έμπορος είναι υποχρεωμένος να μεσολαβήσει για την επισκευή/αντικατάσταση και η απάντησή του ήταν «τι λες; δεν είναι έτσι». Με την σειρά μου του έθεσα το εξής ρητορικό ερώτημα: «Γίωργο, η Ηχοέκφραση είναι πάνω από τους νόμους; Εσείς εδώ έχετε το δικό σας θεό; Γιατί τα ίδια μου είχατε κάνει και με την τηλεόραση που είχε παρουσιάσει πρόβλημα από την πρώτη εβδομάδα και τραβιόμουνα για εννέα μήνες…» Εδώ παρενθετικά θα ήθελα να αναφέρω ότι φταίω κι εγώ που δεν πήρα το μάθημά μου από την προηγούμενη φορά και ψώνισα πάλι από την Ηχοέκφραση προκειμένου να γλιτώσω 50 ευρώ. Η απάντηση του πωλητή ήταν ότι το πρόβλημά του είναι ότι αυτός μπορεί να είναι σε θέση να στείλει τη συσκευή για επισκευή σε 15 ημέρες ενώ εγώ μπορώ να την πάω μέσα σε 15 λεπτά. Όταν δε άκουσε ότι το αίτημα το δικό μου αφορούσε αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε άκουσα ένα μακρόσυρτο: Α Ν Τ Ι Κ Α Τ Α Σ Τ Α Σ Η;;; και έπειτα μου δήλωσε: "άφησέ τον – δεν με νοιάζει – δεν παραλαμβάνω τίποτα" και φυσικά αρνήθηκε να μου κόψει κάποιο τυπικό αποδεικτικό παραλαβής. Τότε του άφησα και την απόδειξη αγοράς, του επανέλαβα ότι πρέπει να μεταβιβάσει το αίτημά μου για αντικατάσταση στην pioneer/intersys και αποχώρησα από το κατάστημα. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση.
 

Cosmic Wonder

AVClub Addicted Member
24 October 2012
2,854
Και μετα παραπονιουνται οτι ο κοσμος παει στα ξενα κ ψωνιζει....η σταση τους ειναι πολλυ λαθος!Εγω οταν πηρα τον ενισχυτη κ το πλαυερ απο το media markt μεσα στην κουτα εκτος απο την εγγυηση του νακα που υπηρχε πηρα κ απο το καταστημα,αρα εχουν ευθυνη κ αυτοι!
 

wynn

AVClub Enthusiast
20 September 2011
753
Καλησπέρα και από μένα και χρόνια πολλά!Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα και γρήγορα να ακούς απρόσκοπτα τη μουσική σου.
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι από τη μία τα ελληνικά μαγαζιά κατηγορούν τους αγοραστές που ψωνίζουν από ξένες αλυσίδες και από την άλλη βλέπουμε τέτοιες νοοτροπίες.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παίρνει η μπάλα τους καλούς επαγγελματίες και να προτιμάμε πάντα ελληνικά μαγαζιά εφόσον έχουμε τη δυνατότητα.
Το συγκεκριμένο κατάστημα μου έχει κινήσει την περιέργεια λόγω της μεγάλης γκάμας προιόντων που έχουν στο site τους να το επισκεφθώ αλλά μετά από αυτή την αντιμετώπιση στο φίλο μας δεν πρόκειται.
Δυστυχώς δεν έχουν καταλάβει κάποιοι ότι ο σεβασμός στον πελάτη είναι πάνω απόλα και ιδιαίτερα τέτοιες εποχές που τα λεφτά δεν περισσεύουν σε κανέναν.
Προσωπικά σε πρόσφατη αγορά μου προτίμησα να δώσω κάποια λεφτά παραπάνω σε επαγγελματία που μου δειξε ότι είναι εντάξει σε αντίθεση με κάποιο άλλο μαγαζί που είχε χαμηλότερη τιμή.
Ελπίζω να εκλείψουν τέτοιες νοοτροπίες και ως καταναλωτές να έχουμε την απαραίτητη υποστήριξη.
 

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
μιλησα με καποιους φιλους και μου επιβαιβεωσαν οτι ο συγκεκριμενος ιδιοκτητης μαγαζιου ειναι καπως περιεργος. μολις επεσε 100 σκαλια στην εκτιμηση μου.

παρολαυτα πρεπει να κινηθεις αμεσα. τηλ στην προστασια του καταναλωτη, περιγραφη των γεγονοτων και καταγγελια. οπως λεει και το νημα που εχει επισυναψει ο sonus naturalis..
 

DIM3000C6

Established Member
14 July 2010
217
Το μεσημέρι, κατά τις 14:30 μου τηλεφώνησε κάποιος άλλος κύριος από την Ηχοέκφραση ο οποίος και με ρώτησε σχετικά με το λόγο της επίσκεψής μου στο κατάστημά τους και υπεραμύνθηκε της άποψης του κ. Γιώργου Ζ., ότι δηλαδή θα έπρεπε να απευθυνθώ απ' ευθείας στο service κι όχι σ' αυτούς. Ο εν λόγω κύριος ήταν ευγενικός και δεν είχε καμμία σχέση η συμπεριφορά του με αυτό που αντιμετώπισα το πρωί με τον πωλητή. Του ανέφερα επί λέξη σχετικά με το τι προβλέπει η ελληνική νομοθεσία (thanks sonus naturalis - έχω κι εγώ το σχ. ΦΕΚ) και συμφώνησε ότι έτσι ακριβώς είναι αλλά με μία διαφορά. Το κατάστημά τους παραλαμβάνει (τώρα παραλαμβάνει) ΜΟΝΟ για επισκευή και όχι για αντικατάσταση. Του εξήγησα ότι είναι υποχρεωμένος να μεταβιβάσει το αίτημά μου για αντικατάσταση και εν πάση περιπτώση δεν μπορεί να αποκλείει αυτό το ενδεχόμενο εφόσον δεν έχει προηγηθεί έλεγχος από ειδικό. Στο ερώτημά μου, γιατί ο κ. Γιώργος Ζ. δεν δέχονταν να παραλάβει τον ενισχυτή (χαρακτηριστικά ο πωλητής μου είπε ότι για αυτόν είναι σαν να μην τον πήγα καθόλου), παραδέχτηκε ότι αυτό ήταν λάθος και ότι "άνθρωπος είναι ο πωλητής, τι να κάνουμε; έκανε λάθος - να τον κρεμάσουμε;" Επίσης, μου είπε ότι αυτός έκοψε ένα αποδεικτικό ποσοτικής παραλαβής και υπάρχει στο κατάστημα. Παιδιά τα έχω βάλει με τον εαυτό μου που έμπλεξα για δεύτερη φορά με αυτούς τους ανθρώπους. Πρίν από αρκετό καιρό είχα κάνει μιά αγορά από το Audio Show στο Πειραιά. Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες. Άψογοι σε όλα. Τότε είχα πει ότι δεν πρόκειται να ξαναπατήσω το πόδι μου στο κατάστημα της Η.Ηλιού. Το δις εξαμαρτήν...
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,639
Αθήνα
ΟΚ παιδιά, before you ditch everything, που λένε και οι φίλοι μου οι... γερμανοί (καλά ΟΚ, τα μακρινά δευτεροξαδέρφια τους :ADFADF1:) πρέπει να γνωρίζετε ορισμένα πράγματα.

Ασφαλώς και ο νόμος ορίζει εκείνον που σου πούλησε οτιδήποτε, υπεύθυνο προς οποιαδήποτε υποχρέωση εγγύησης. Δοθέντος αυτού ας δούμε πως γίνεται αυτό:
Είναι προφανές πως τα καταστήματα εμπορίας που αποτελούν αλυσίδα του εισαγωγέα, δηλαδή μέρος του δικτύου του, πουλάνε τα προϊόντα αυτά κατόπιν συμφωνίας με τον εισαγωγέα. Δεν θα μπορούσε να γίνεται αλλιώς, εκτός κι αν τα ίδια τα καταστήματα είναι τα ίδια αντιπρόσωποι, ή και παραεισαγωγείς. Στην περίπτωση του εν λόγω καταστήματος για το συγκεκριμένο προϊόν, πρόκειται για μέρος της αλυσίδας εξουσιοδοτημένων πωλήσεων του εισαγωγέα.

Συνεπώς, το ίδιο το κατάστημα δεν γίνεται να αποφασίσει το ίδιο για οτιδήποτε εάν δεν έχει τη σύμφωνη γνώμη του εισαγωγέα. Ο εισαγωγέας από την πλευρά του, έχοντας να ικανοποιήσει τον πελάτη του (κατάστημα) αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει τον τελικό πελάτη (τον πελάτη του καταστήματος) και για να είναι όλοι ευχαριστημένοι, αναλαμβάνει να δεχτεί κατ' αρχήν το μηχάνημα για σέρβις (εντός εγγύησης κλπ κλπ) και κατόπιν να ενημερώσει το κατάστημα για οποιαδήποτε επισκευή/αλλαγή/whatever καλύπτεται από την εγγύηση.

Με όλα τα παραπάνω, θέλω να πω να μην πυροβολείτε αυτόν που απλά σας μεταφέρει το μήνυμα. Δεν μπορεί κανένα κατάστημα στον κόσμο (εφ' όσον εξαρτάται από κάποιον τρίτο) να ενεργήσει από μόνο του.
Δεν είναι άλλωστε κάτι που δεν είναι συνηθισμένο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων, ακόμα κι εμείς για λόγους χρονικής οικονομίας, λέμε στον τελικό πελάτη να το φέρει σε εμάς κατ' ευθείαν, εφ' όσον έχει αγοραστεί από το δίκτυο των καταστημάτων στα οποία εμείς έχουμε τα προϊόντα μας. Ο λόγος που υπάρχει ο νόμος για τον πωλητή, είναι για να μην ψάχνεται ο καταναλωτής. Και στο κάτω κάτω, γιατί να καθυστερείται ο ίδιος με παραλαβή στο κατάστημα, αποστολή στον οικείο αντιπρόσωπο, αποστολή στο κατάστημα και εν τέλει παραλαβή από το κατάστημα, όταν μπορεί να το φέρει ο ίδιος στον αντιπρόσωπο γλυτώνοντας χρόνο;
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,639
Αθήνα
Re: Απάντηση: New Pioneer A-70 with sabre32 built-in usb dac

μπορει να ειναι μακρια το σερβις.

Τότε το αφήνεις στο κατάστημα. Όπως και να έχει πάλι έχεις δύο επιλογές. Η μία εκ των δύο σου γλυτώνει χρόνο.
 

Cosmic Wonder

AVClub Addicted Member
24 October 2012
2,854
Καλησπέρα και από μένα και χρόνια πολλά!Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα και γρήγορα να ακούς απρόσκοπτα τη μουσική σου.
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι από τη μία τα ελληνικά μαγαζιά κατηγορούν τους αγοραστές που ψωνίζουν από ξένες αλυσίδες και από την άλλη βλέπουμε τέτοιες νοοτροπίες.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παίρνει η μπάλα τους καλούς επαγγελματίες και να προτιμάμε πάντα ελληνικά μαγαζιά εφόσον έχουμε τη δυνατότητα.
Το συγκεκριμένο κατάστημα μου έχει κινήσει την περιέργεια λόγω της μεγάλης γκάμας προιόντων που έχουν στο site τους να το επισκεφθώ αλλά μετά από αυτή την αντιμετώπιση στο φίλο μας δεν πρόκειται.
Δυστυχώς δεν έχουν καταλάβει κάποιοι ότι ο σεβασμός στον πελάτη είναι πάνω απόλα και ιδιαίτερα τέτοιες εποχές που τα λεφτά δεν περισσεύουν σε κανέναν.
Προσωπικά σε πρόσφατη αγορά μου προτίμησα να δώσω κάποια λεφτά παραπάνω σε επαγγελματία που μου δειξε ότι είναι εντάξει σε αντίθεση με κάποιο άλλο μαγαζί που είχε χαμηλότερη τιμή.
Ελπίζω να εκλείψουν τέτοιες νοοτροπίες και ως καταναλωτές να έχουμε την απαραίτητη υποστήριξη.

Eγω ειχα ολη την καλη διαθεση να δωσω τα λεφτα μου σε ελληνικο καταστημα εδω στην αττικη,αλλα απο την στιγμη που μου ειπαν οτι δε κανουν παραγγελιες για yamaha αναγκαστικα στραφηκα καπου αλλου κ ας ειναι πιο φθηνο η ακριβο,γερμανικο η αμερικανικο....αυτο με βολευε περισοτερο απο το να χαλασω τα λεφτα μου στους ταξιτζηδες για να μπω αθηνα.Η αληθεια ειναι οτι ετσι οπως εχουμε γινει ο κοσμος θα κοιταξει το συμφερον του κ θα παει στο πιο φθηνο το εχω δει με τα ματια μου....αυτο δε παει να πει οτι ισχυει αυτος ο κανονας για ολους....ουτε για εμενα!!!
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό του ότι ο καταναλωτής θέλει να "βοηθήσει" κάτι το οποίο δεν έχει σωστές βάσεις... η παροχή υπηρεσίας στην χώρα μας είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ... και ως ουσία και ως νοοτροπία... αυτό που καμιά φορά μας ξαφνιάζει είναι αν ένα ΑΤΟΜΟ είναι αξιοπρεπές και κάνει σωστά την δουλειά του...είναι η εξαίρεση και ΟΧΙ ο κανόνας...

Πολλές φορές έχω γράψει εδώ στο φόρουμ τις απαίσιες τηλεφωνικές αλλά και κατ ιδίαν επαφές με εμπόρους...

Ο έμπορος υπάρχει για να βγάλει κέρδος, τελεία και παύλα δεν τον ενδιαφέρει τίποτε... καταλάβετε το αυτό... και σε μια χώρα που όλες οι αξίες εκλείπουν... μιλάμε για να υποστηρίζουμε κανέναν την στιγμή που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους???... τα ίδια είδαμε και στις εκλογές ... ξαναψηφίσαμε τους κλέφτες...

Εγώ αγοράζω κατ αποκλειστικότητα εκεί που με συμφέρει... και δυστυχώς κατά 90% είναι από έξω... εκεί που λειτουργούν οι νόμοι αλλά είναι και έμφυτο το εμπορικό καθήκον... πρόσφατα Κινέζος μου αντικατέστησε αντικείμενα πολύ μικρής αξίας (3-4 ευρώ), ενώ είχε παρέλθει η ημερομηνία να του κάνω case στο e-bay... τι να λέμε τώρα... και δεν έφταιγε αυτός, αλλά τα Ελληνικά (κWlo)Ταχυδρομεία...

Και εκτός των εμπόρων... και οι υπάλληλοι φταίνε που παίρνουν στους ώμους τους την νοοτροπία των εμπόρων, και δεν καταλαβαίνουν ότι κάνουν κακό στο εαυτό τους διότι η κακή τακτική θα οδηγήσει ΠΡΩΤΑ σε απόλυση τους...

Μέχρι πρότινος ήμουνα σε θέση να τους γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνη (και αυτούς και τα πεταμένα λεφτά που τους έχω δώσει άφθονα...), αλλά το πράγμα έχει καταντήσει τεράστιο μέσα στην οικονομική δυσπραγία της αγοράς και δεν με παίρνει ούτε εμένα ούτε κανέναν... η αλήθεια είναι ότι πρέπει να κλείσουν αρκετές επιχειρήσεις, και αυτές που θα μείνουν θα έχουν καταλάβει τι πρέπει να κάνουν για να επιβιώσουν, με τον σωστό και ηθικό τρόπο...
 

DIM3000C6

Established Member
14 July 2010
217
Απάντηση: Re: New Pioneer A-70 with sabre32 built-in usb dac

Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό του ότι ο καταναλωτής θέλει να "βοηθήσει" κάτι το οποίο δεν έχει σωστές βάσεις... η παροχή υπηρεσίας στην χώρα μας είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ... και ως ουσία και ως νοοτροπία... αυτό που καμιά φορά μας ξαφνιάζει είναι αν ένα ΑΤΟΜΟ είναι αξιοπρεπές και κάνει σωστά την δουλειά του...είναι η εξαίρεση και ΟΧΙ ο κανόνας...

Πολλές φορές έχω γράψει εδώ στο φόρουμ τις απαίσιες τηλεφωνικές αλλά και κατ ιδίαν επαφές με εμπόρους...

Ο έμπορος υπάρχει για να βγάλει κέρδος, τελεία και παύλα δεν τον ενδιαφέρει τίποτε... καταλάβετε το αυτό... και σε μια χώρα που όλες οι αξίες εκλείπουν... μιλάμε για να υποστηρίζουμε κανέναν την στιγμή που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους???... τα ίδια είδαμε και στις εκλογές ... ξαναψηφίσαμε τους κλέφτες...

Εγώ αγοράζω κατ αποκλειστικότητα εκεί που με συμφέρει... και δυστυχώς κατά 90% είναι από έξω... εκεί που λειτουργούν οι νόμοι αλλά είναι και έμφυτο το εμπορικό καθήκον... πρόσφατα Κινέζος μου αντικατέστησε αντικείμενα πολύ μικρής αξίας (3-4 ευρώ), ενώ είχε παρέλθει η ημερομηνία να του κάνω case στο e-bay... τι να λέμε τώρα... και δεν έφταιγε αυτός, αλλά τα Ελληνικά (κWlo)Ταχυδρομεία...

Και εκτός των εμπόρων... και οι υπάλληλοι φταίνε που παίρνουν στους ώμους τους την νοοτροπία των εμπόρων, και δεν καταλαβαίνουν ότι κάνουν κακό στο εαυτό τους διότι η κακή τακτική θα οδηγήσει ΠΡΩΤΑ σε απόλυση τους...

Μέχρι πρότινος ήμουνα σε θέση να τους γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνη (και αυτούς και τα πεταμένα λεφτά που τους έχω δώσει άφθονα...), αλλά το πράγμα έχει καταντήσει τεράστιο μέσα στην οικονομική δυσπραγία της αγοράς και δεν με παίρνει ούτε εμένα ούτε κανέναν... η αλήθεια είναι ότι πρέπει να κλείσουν αρκετές επιχειρήσεις, και αυτές που θα μείνουν θα έχουν καταλάβει τι πρέπει να κάνουν για να επιβιώσουν, με τον σωστό και ηθικό τρόπο...
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα και όχι επειδή τη δεδομένη στιγμή αυτό με συμφέρει. Όσον αφορά την περίπτωση τη δικιά μου (με την απαράδεκτη αντιμετώπιση από τον "πωλητή") συμβαίνει αυτό ακριβώς που περιγράφεις. Νομίζουν ορισμένοι ότι με το να δείχνουν υπερβάλλοντα ζήλο στην υπεράσπιση των συμφερόντων της επιχείρησης, θα διατηρήσουν τη θέση τους ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Συμπεριφορά "καουμπόι" εν τω μεταξύ. Όσο και καλοπροαίρετος να είσαι δεν σου αφήνουν περιθώρια. Σημασία έχει μόνο το κέρδος τους και τίποτα άλλο. After sale service ανύπαρκτο. Αρνούνται να εφαρμόσουν ακόμη κι αυτά που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία, τα οποία είναι το ελάχιστο συγκριτικά με το after sale service της Γερμανίας για παράδειγμα (μπορεί να μην τους συμπαθώ αλλά έτσι είναι). Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι μακροπρόθεσμα χάνουν. Έχω κάνει αγορές απ' έξω μέσω διαδικτύου και γνωρίζω πως είναι. Ενδεικτικά να αναφέρω, σε πολυκαταστήματα της Γερμανίας ότι και να αγοράσεις, μπορείς μέσα σ' ένα εύλογο χρονικό διάστημα να το επιστρέψεις αν δεν μείνεις ικανοποιημένος και αυτοί με την σειρά τους να σου σου επιστρέψουν τα χρήματά σου. Στη χώρα μας αυτή η μίζερη πολιτική στους εμπόρους υπάρχει ανέκαθεν. Δεν είναι αποτέλεμα της κρίσης. Δεν γεννηθήκαμε χτές... Ευτυχώς που υπάρχουν και λίγες εξαιρέσεις (αρκεί να τους ανακαλύψεις).
 

nikolai asimov

Senior Member
19 August 2012
558
Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό του ότι ο καταναλωτής θέλει να "βοηθήσει" κάτι το οποίο δεν έχει σωστές βάσεις... η παροχή υπηρεσίας στην χώρα μας είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ... και ως ουσία και ως νοοτροπία... αυτό που καμιά φορά μας ξαφνιάζει είναι αν ένα ΑΤΟΜΟ είναι αξιοπρεπές και κάνει σωστά την δουλειά του...είναι η εξαίρεση και ΟΧΙ ο κανόνας...

Πολλές φορές έχω γράψει εδώ στο φόρουμ τις απαίσιες τηλεφωνικές αλλά και κατ ιδίαν επαφές με εμπόρους...

Ο έμπορος υπάρχει για να βγάλει κέρδος, τελεία και παύλα δεν τον ενδιαφέρει τίποτε... καταλάβετε το αυτό... και σε μια χώρα που όλες οι αξίες εκλείπουν... μιλάμε για να υποστηρίζουμε κανέναν την στιγμή που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους???... τα ίδια είδαμε και στις εκλογές ... ξαναψηφίσαμε τους κλέφτες...

Εγώ αγοράζω κατ αποκλειστικότητα εκεί που με συμφέρει... και δυστυχώς κατά 90% είναι από έξω... εκεί που λειτουργούν οι νόμοι αλλά είναι και έμφυτο το εμπορικό καθήκον... πρόσφατα Κινέζος μου αντικατέστησε αντικείμενα πολύ μικρής αξίας (3-4 ευρώ), ενώ είχε παρέλθει η ημερομηνία να του κάνω case στο e-bay... τι να λέμε τώρα... και δεν έφταιγε αυτός, αλλά τα Ελληνικά (κWlo)Ταχυδρομεία...



διαφωνω. καποιοι κανουν καλα την δουλεια τους και καποιοι αλλοι οχι οπως σε ολες τις δουλειες του κοσμου. ολες οι εταιριες δουλευουν με αντιπροσωπους και για να δουλευουν ετσι κατι σημαινει. για παραδειγμα αν θελεις να αγορασεις ηχεια δεν ειναι καλυτερο να πας καπου να τα ακουσεις απο το να τα παραγγειλεις ετσι ξερα απο το amazon ας πουμε?

μπορει να μην ειναι 100% επαγγελματιες αλλα σιγουρα δεν ειναι και απατεωνες. ασε που και οι πελατες φταιμε οταν επιλεγουμε με βαση την τιμη και στο τελος μας βγαινει πανακριβο
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Εγώ πάλι περιμένω να μάθω τί είχε ο ενισχυτής και πως κατέληξε η όλη φάση. Τα άλλα δυστυχώς τα ξέρουμε χρόνια τώρα..
 

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
4,222
διαφωνω. καποιοι κανουν καλα την δουλεια τους και καποιοι αλλοι οχι οπως σε ολες τις δουλειες του κοσμου. ολες οι εταιριες δουλευουν με αντιπροσωπους και για να δουλευουν ετσι κατι σημαινει. για παραδειγμα αν θελεις να αγορασεις ηχεια δεν ειναι καλυτερο να πας καπου να τα ακουσεις απο το να τα παραγγειλεις ετσι ξερα απο το amazon ας πουμε?

μπορει να μην ειναι 100% επαγγελματιες αλλα σιγουρα δεν ειναι και απατεωνες. ασε που και οι πελατες φταιμε οταν επιλεγουμε με βαση την τιμη και στο τελος μας βγαινει πανακριβο

Είτε διαφωνείς είτε συμφωνείς, το γεγονός είναι ότι πληρώνεις ΚΑΙ την ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και όχι το ΜΟΝΟ το προιόν, αν το πάρεις από τον αντιπρόσωπο... εφόσον οι εγγυήσεις κλπ τώρα πια νομικά τηρούνται αν τα προϊόντα είναι από Ευρώπη, δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να αγοράζει κανείς αυτό που θέλει από Ελλάδα όταν η παροχή υπηρεσίας είναι ανύπαρκτη (και η τιμή αλλού είναι πολύ καλύτερη και δεν κουνιέσαι από το σπίτι σου).

Αν δεν ξέρεις τι θες εδώ είναι ο ρόλος του αντιπροσώπου... πας και ακούς... αν όμως σε φλομώσει με τις συνηθισμένες χαζομάρες και αμπελοφιλοσοφίες (αυτό γίνετε 100% και πάντα στα consumer μαγαζιά), βλέπεις τι θέλεις και το παραγγέλνεις απέξω... επιμένω δε στον όρο απατεώνας διότι αν δεν σου δώσει τι ΑΚΡΙΒΕΙΣ πληροφορίες είναι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ... σε χώρες όπως η Αμερική έχεις κάθε δικαίωμα να του πάρεις τα σώβρακα, αν σου πει έστω και στην πληροφορία που αφορά το προϊόν λάθος... (αρκεί να έχεις μάρτυρα).

Αν δεν σε φλομώσει και σε περιποιηθεί... (ακρίβεια πληροφοριών, καφεδάκι, μπόλικος χρόνος χωρίς βιασύνες, λογικές τιμές, εναλλακτικές κλπ κλπ...) τότε και ΜΟΝΟΝ τότε να αγοράσετε από εκεί...

Οι δικές μου εμπειρίες από "ακροάσεις" δυστυχώς ήταν στην πλειονότητα δράμα... (ακόμα και σε "σοβαρά" μαγαζιά...) ελπίζω να είχατε καλύτερες εμπειρίες από μένα σε αυτό το θέμα... αλλά την άποψη μου την λέω, γιατί...

Βαρέθηκα να βλέπω τους Έλληνες να πηγαίνουν σαν τα πρόβατα προς σφαγή... (και το χειρότερο να συνεχίζουν αυτή την πορεία ενώ έχουν ψηλιαστεί ότι κάτι δεν πάει καλά...)...

Δεν συνεχίζω άλλο τα ΟΤ αλλά έχω αγανακτήσει με όλα σε αυτή την χώρα...

Ελπίζω ο φίλος να βρει άκρη σύντομα...
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Απάντηση: Re: New Pioneer A-70 with sabre32 built-in usb dac

Είτε διαφωνείς είτε συμφωνείς, το γεγονός είναι ότι πληρώνεις ΚΑΙ την ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και όχι το ΜΟΝΟ το προιόν, αν το πάρεις από τον αντιπρόσωπο... εφόσον οι εγγυήσεις κλπ τώρα πια νομικά τηρούνται αν τα προϊόντα είναι από Ευρώπη, δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ λόγο να αγοράζει κανείς αυτό που θέλει από Ελλάδα όταν η παροχή υπηρεσίας είναι ανύπαρκτη (και η τιμή αλλού είναι πολύ καλύτερη και δεν κουνιέσαι από το σπίτι σου).

Αν δεν ξέρεις τι θες εδώ είναι ο ρόλος του αντιπροσώπου... πας και ακούς... αν όμως σε φλομώσει με τις συνηθισμένες χαζομάρες και αμπελοφιλοσοφίες (αυτό γίνετε 100% και πάντα στα consumer μαγαζιά), βλέπεις τι θέλεις και το παραγγέλνεις απέξω... επιμένω δε στον όρο απατεώνας διότι αν δεν σου δώσει τι ΑΚΡΙΒΕΙΣ πληροφορίες είναι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ... σε χώρες όπως η Αμερική έχεις κάθε δικαίωμα να του πάρεις τα σώβρακα, αν σου πει έστω και στην πληροφορία που αφορά το προϊόν λάθος... (αρκεί να έχεις μάρτυρα).

Αν δεν σε φλομώσει και σε περιποιηθεί... (ακρίβεια πληροφοριών, καφεδάκι, μπόλικος χρόνος χωρίς βιασύνες, λογικές τιμές, εναλλακτικές κλπ κλπ...) τότε και ΜΟΝΟΝ τότε να αγοράσετε από εκεί...

Οι δικές μου εμπειρίες από "ακροάσεις" δυστυχώς ήταν στην πλειονότητα δράμα... (ακόμα και σε "σοβαρά" μαγαζιά...) ελπίζω να είχατε καλύτερες εμπειρίες από μένα σε αυτό το θέμα... αλλά την άποψη μου την λέω, γιατί...

Βαρέθηκα να βλέπω τους Έλληνες να πηγαίνουν σαν τα πρόβατα προς σφαγή... (και το χειρότερο να συνεχίζουν αυτή την πορεία ενώ έχουν ψηλιαστεί ότι κάτι δεν πάει καλά...)...

Δεν συνεχίζω άλλο τα ΟΤ αλλά έχω αγανακτήσει με όλα σε αυτή την χώρα...

Ελπίζω ο φίλος να βρει άκρη σύντομα...

Aγανάκτηση είναι λίγο
Δεν είναι χώρα,είναι μπ@ρντ@λ@ και τέτοιο θα μείνει και σίγουρα ο λαός δεν είναι άμοιρος ευθυνών