Nikon D7200

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Βλέπω μεγάλες αλλαγές τουλάχιστον στα χαρτιά. Άλλο σύστημα εστίασης και πιο ευαίσθητο (51 σημεία σε όλο το καρέ), μεγαλύτερο μπάφερ, δυο κάρτες, αδιάβροχη (υπό προυποθέσεις), με 1,3χ καλό γαι τηλεφακούς, και βελτιωμένα χαρακτηριστικά για βιντεογράφους. Μοιάζει και μπορεί να είναι η πραγματική αντικαταστάτρια της d300. Πολύ ανταγωνιστική της canon 7d II.

Μπράβο!!
 

dstil

AVClub Addicted Member
29 December 2011
1,589
Αθήνα
εγώ γιατί δε βλέπω μεγάλες αλλαγές?
το καλό είναι ότι θα βγουν μεταχειρισμένες d7100 και σκέφτομαι σοβαρά να χτυπήσω μία μαζί με έναν 70-300 για να έχω για σπορ και μακρινά αντί να πληρώσω για τον 70-200 της Sony (ίδια τιμή θα μου έρθει).
 
22 June 2006
34,728
NEO HRAKLEIO
θετικες οι αλλαγες, αλλα οχι κατι το ιδιαιτερο... πχ 6 fps ειναι πολυ λιγα πια και το Buffer παραμενει σχετικα μικρο.
To flat profile ειναι καλο , αλλα δεν ειναι raw ή slog που εχει πολυ περισσοτερη πληροφορια .
Το AF επισης στο βιντεο ειναι ανεπαρκες για τα σημερινα δεδομενα, κι εκει η canon - sony - pany εχουν πολυ καλυτερο συστημα.

Παντως παραμενει μια αριστη επιλογη για APSC format .... αν και ακριβη για μενα.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
εγώ γιατί δε βλέπω μεγάλες αλλαγές?
το καλό είναι ότι θα βγουν μεταχειρισμένες d7100 και σκέφτομαι σοβαρά να χτυπήσω μία μαζί με έναν 70-300 για να έχω για σπορ και μακρινά αντί να πληρώσω για τον 70-200 της Sony (ίδια τιμή θα μου έρθει).

σε ποιό τομέα δεν βλέπεις βελτιώσεις ή αλλαγές, ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν ;
 
22 June 2006
34,728
NEO HRAKLEIO
δεν το ξερω Βλαση... απλα το θεωρω βασικη ελλειψη πια.
Και ειδικα τωρα που φαινεται η νικον να παιρνει λιγο πιο σαβαρα το θεμα του βιντεο.
 

dstil

AVClub Addicted Member
29 December 2011
1,589
Αθήνα
σε ποιό τομέα δεν βλέπεις βελτιώσεις ή αλλαγές, ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν ;

σε οτιδήποτε έχει να κάνει με action/sport photography όπου και απευθύνεται η μηχανή.
Τη στιγμή που καιρό τώρα η Pentax K3 (με το καλύτερο από Canon/Nikon buffer) και η Samsung NX1 (με τα 15 fps) έχουν δείξει ότι μπορείς να είσαι πιο αποδοτικός, περίμενα κάτι καλύτερο.
Επίσης τα focus σημεία στα χαρτιά τουλάχιστον δεν φαίνονται τόσα πολλά (15 σημεία cross). Βέβαια στην πράξη μπορεί να είναι πολύ αποδοτικά.

Επίσης στο κομμάτι του βίντεο σίγουρα θα μπορούσε καλύτερα, αλλά έτσι κι αλλιώς όποιος θέλει βίντεο πλέον κοιτάζει αλλού όπως είπε και ο Γ.Σπύρου.

Κάτι καλύτερο στην αδιαβροχοποίηση επίσης θα μπορούσε να κάνει η Νικον. Συνεχίζει να δίνει αντοχή στο νερό αλλά όχι αδιαβροχοποίηση κανονική που θα έπρεπε να έχει και ανάλογους φακούς (δες Pentax).

Για ποιότητα αισθητήρα δεν έχει νόημα να ανοίξουμε κουβέντα, είναι πολύ νωρίς.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ξαναλέω.
Αναφορικά με την d7100 συγκρίνω. Και όχι με άλλες μηχανές. Αν τις βάλουμε δίπλα δίπλα στα χαρτιά δεν φαίνονται μεγάλες αλλαγές.

Τις άλλες μηχανές τις βάζω στην εικόνα για να δείξω ότι η τεχνολογία υπάρχει.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,803
Athens
θετικες οι αλλαγες, αλλα οχι κατι το ιδιαιτερο... πχ 6 fps ειναι πολυ λιγα πια και το Buffer παραμενει σχετικα μικρο.
To flat profile ειναι καλο , αλλα δεν ειναι raw ή slog που εχει πολυ περισσοτερη πληροφορια.

Τα έχεις μπλέξει λίγο.
Το Flat είναι Picture Control profile όπως το Landscape, Portrait, Neutral, Vivid, Standard, κλπ.
Δεν έχει να κάνει με το file format ( RAW ή sRAW ή JPEG )

Το buffer φαίνεται καλό, τα fps δεν τα λες και πολλά ( αλλά πως θα πουλήσει την D4s ? :D ) αλλά ούτε και λίγα ( το θέμα μιας και πάντα ο κόσμος το πηγαίνει σε Canon vs Nikon, είναι πόσα από τα καρέ έχουνε σωστό focus και όχι πόσα πιάνεις συνολικά ) [ βλέπε συγκρίσεις D810 vs 5D Mark III ώπου η D810 έχει ας πούμε 80% των καρέ in focus, ενώ η 5DMkIII έχει το 62% in focus ]
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
θετικες οι αλλαγες, αλλα οχι κατι το ιδιαιτερο... πχ 6 fps ειναι πολυ λιγα πια και το Buffer παραμενει σχετικα μικρο.
To flat profile ειναι καλο , αλλα δεν ειναι raw ή slog που εχει πολυ περισσοτερη πληροφορια .
....
.

"and provides an increased buffer capacity that now allows the camera to shoot 18 consecutive RAW 14-bit lossless compressed images, 27 12-bit compressed shots or 100 JPEG frames"

27 frames buffer σε 12bit compressed μια χαρά το βρίσκω.
Mε δεδομένο οτι το 12bit της Νικον προέρχεται απο 14bit ψηφιοποίηση (διαίρεση 14μπιτων τιμών (Ν+2)/4 ) και οτι δεν κάνει τα κόλπα της Sony (7 bit ανάλυση τοπικά) είναι μια χαρά για ISO 200+ δεν χάνεις τιποτα ουσιαστικό.

Για τα βιντεακά flat profile, να δούμε τι ακριβώς είναι το παραγόμενο αρχείο, αλλά βασικά νομίζω οτι αν ξεφύγουν απο τον περιορισμό του rec.709 (16-235) και το βγάζουν ως πλήρες (0-255) θα κάνει καλύτερη δουλειά. Το βλέπουμε στις flat μετατροπές που κάνουμε απο RAW το πόσο δυναμικη περιοχή μπορεί να κρατήσει ενα jpeg και κατα την γνωμη μου είναι πολύ καλύτερη απο τα βιντεακά "φλατ".
Το slog κάνει βέβαια καλύτερη εκμετάλευση των 256 τιμών των 8bit (καλύτερη προσαρμογή στην ανθρώπινη αντίληψη) αλλά έχει την γνωστή δυσκολία στην επεξεργασία.
 
22 June 2006
34,728
NEO HRAKLEIO
δεν τα εχω μπλεξει καθολου!

το flat ειναι απλα μια χρηση της καμπυλης τονικοτητας (κατι σαν ψευδο-HDR) , δεν προσδιδει περισοτερη πληροφορια , ουτε δινει περισσοτερη δυναμικη περιοχη στο βιντεο.
Αντιθετα το raw-slog video διδει σχεδον ολη τη δυναμικη περιοχη του αισθητηρα στο βιντεο, οπως κανει το Raw στη photo.

ΥΓ... το slog2 πια ειναι πολυ απλο στη χρηση του, υπαρχουν δωρεαν και επι πληρωμης plugin που τα χρησιμοποιεις μεσα στα NLE( premierre, avid, FCPX).
Δε χρειαζεται δηλ. να πας σε Resolve και αλλες εφαρμογες.
Ειναι πολυ θετικο που το εβαλε η νικον, αλλα ειναι παλι ενα "ημιμετρο", σε σχεση με το raw-slog video.
 

karamela

AVClub Fanatic
6 November 2013
10,532
Βλέπω μεγάλες αλλαγές τουλάχιστον στα χαρτιά. Άλλο σύστημα εστίασης και πιο ευαίσθητο (51 σημεία σε όλο το καρέ), μεγαλύτερο μπάφερ, δυο κάρτες, αδιάβροχη (υπό προυποθέσεις), με 1,3χ καλό γαι τηλεφακούς, και βελτιωμένα χαρακτηριστικά για βιντεογράφους. Μοιάζει και μπορεί να είναι η πραγματική αντικαταστάτρια της d300. Πολύ ανταγωνιστική της canon 7d II.

Μπράβο!!

Κοίταξε, το σύστημα εστίασης είναι το ίδιο με την D7100 απλά εστιάζει στα -3ev αντί για τα -2ev με ακριβώς τα ίδια σημεία εστίασης και το ίδιο απλωμένα. 2 κάρτες έχει και η D7100, αδιάβροχη είναι και η D7100, 1,3χ έχει και η D7100..ουσιαστικά σχεδόν ότι γράφεις τα έχει και η D7100...για μένα φιάσκο μεγάλο η D7200....το μόνο θετικό ότι θα πέσει η τιμή της D7200....ουσιαστική βελτίωση είναι μόνο το buffer για όσους το χρειάζονται άλλα ακόμα είναι σχετικά μικρό...βασικά είναι μια D7100 με κάποιες μικροβελτιώσεις εδώ και εκει...
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,803
Athens
Κοίταξε, το σύστημα εστίασης είναι το ίδιο με την D7100 απλά εστιάζει στα -3ev αντί για τα -2ev με ακριβώς τα ίδια σημεία εστίασης και το ίδιο απλωμένα. 2 κάρτες έχει και η D7100, αδιάβροχη είναι και η D7100, 1,3χ έχει και η D7100..ουσιαστικά σχεδόν ότι γράφεις τα έχει και η D7100...για μένα φιάσκο μεγάλο η D7200....το μόνο θετικό ότι θα πέσει η τιμή της D7200....ουσιαστική βελτίωση είναι μόνο το buffer για όσους το χρειάζονται άλλα ακόμα είναι σχετικά μικρό...βασικά είναι μια D7100 με κάποιες μικροβελτιώσεις εδώ και εκει...

Από πού ακριβώς προκύπτει ότι το σύστημα εστίασης είναι το ίδιο ?
Ουδεμία σχέση.
Το AF είναι καινούργιο, το ίδιο που χρησιμοποιείται στην D750, το οποίο είναι αρκετά για να μην πω μακράν καλύτερο αυτού της D7100, ειδικά όσο έχει να κάνει με το tracking speed & accuracy.

@Γιαρίμης Ηλίας:

Είχα δεί δύο video tests στο youtube ( το ένα σχετικά απλοϊκό, αλλά παρ' αύτα ρεαλιστικό και ακριβές, του Tony Northrup, και ένα άλλο που νομίζω ήταν του PhotographyLife αν θυμάμαι καλά )