*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλησπερα
Εχω συνδρομη fullpack με τον δεκτη pvr.Παλαιοτερα ειχα τον 831 με το στικακι usb nova για επιγεια .Αυτον μπορω να το χρησμοποιησω ως επιγειο αποκωδικοποιητη η θελει ενεργοποιηση για να λειτουργησει

Δεν χρειάζεται ενεργοποίηση για την λειτουργία του επίγειου ψηφιακού σήματος από τη στιγμή που έχεις και το USB Dognle.

Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα για την επικοινωνία κάποιου εκπροσώπου της Forthnet μαζί μου. Ευχαριστώ!

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Τι γίνεται με το σύστημα για τα sms ?
Έκανα ( ή μάλλον προσπάθησα ) αλλαγή του password για το NovaGo αλλά δεν ήρθε κανένα SMS και δεν μπαίνει ( log in ) ούτε με τον παλιό κωδικό ούτε με τον νέο.

Στείλε μας το username που έχεις για το NovaGo καθώς και το ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε.


Sport - fm δεν εμφανίζεται στα ραδιόφωνα πλέον;

O Sportfm είναι στη θέση 7014, και σε έλεγχο που πραγματοποιήσαμε, δεν υπάρχει κάποιο ζήτημα στην εκπομπή του.

Κώστας, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα σας

μπηκα στην διαδικασια να γραψω καθως το παρατηρησα και σημερα 3 μερα συνεχομενη ,οπου στις 13,55 χανεται το σημα mad ,mad greekz, mtv, vh1, nickelodeon, disney, και αλλα..

Τα fox ,fox life novacinemas , εθνικης εμβελειας παιζουν,

ΥΓ δεν αντιμετωπιζω κανενα θεμα με την εγκατασταση , ουτε ποτε μου ειχα δειγμα διακοπων.. στο ελαχιστο
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν έχει διαπιστωθεί οποιοδήποτε ζήτημα στην παροχή του σήματος στις συχνότητες από τα κανάλια που μας έχεις αναφέρει.

Ωστόσο, θα θέλαμε εφόσον είναι εφικτό, να παρατηρήσεις αν επαναλαμβάνεται η συχνότητα του φαινομένου και την αυριανή ημέρα και να μας ενημερώσεις εκ νέου, καθώς επίσης θα ήταν χρήσιμο να μας ενημερώσεις και με τη διάρκεια που λαμβάνει.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα και παλι

μου το εκανε και 4 ημερα και ευτυχως μιλησα επι τοπου με εξυπηρετηση πελατων και στο τελος της κουβεντας ηρθε μια ενημερωση οτι ειναι ηλιακη καταιγιδα... κατι τετοιο ... με επιφυλαξη αν το λεω σωστα. το φαινομενο παρουσιαζεται σταδιακα ,, αρχιζει να μειωνεται το σημα ωσπου 13.53 εχει πεσει στο 0 και μετα απο 15 λεπτα ανεβαινει σταδιακα και επανερχονται ολα
 

kemmotar

Established Member
7 January 2010
155
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,
Αντιμετωπίζω πρόβλημα παράνομης ενεργοποίησης κ χρέωσης πακέτου υπηρεσίας nova. Τον Μάιο μου είχε γίνει τηλεφωνική προσφορά για αθλητικό περιεχόμενο ως παλιός συνδρομητής. Επειδή υπήρχε deadline για την προσφορά από τον εκπρόσωπο (3d party) μου είπε πως θα σημείωνε τα στοιχεία μου αλλά θα μπορούσα να καλεσω τηλεφωνικά κ με τα στοιχεία μου να πω πως εντέλει δεν ενδιαφέρομαι. Σημειωτέον στην νεα προσφορά θα είχα και δωρεάν εγκατάσταση κ τοποθέτηση μιας κ έχω μετακομίσει από την επαρχία (όταν ήμουν συνδρομητής) στην Αθήνα. Ολα αυτα πρεπει να ειναι καταγραφηθεντα. Αφού κάλεσα σχεδον αμεσα (πριν τθς 22/5) κ εντέλει αναφερα πως δεν ενδιαφέρομαι για να ξαναγινω συνδρομητής, ουδέποτε παρέλαβα τυχον νέο εξοπλισμό, κάρτα ή υπέγραψα νέο συμβόλαιο, όπως επίσης ουδέποτε μου ταχυδρομήθηκε λογαριασμός στην νέα διεύθυνση όπου θεωρητικά θα γίνονταν ή νέα συνδρομή κ δωρεάν εγκατασταση.

Το καλοκαίρι δέχτηκα την πρώτη ενόχληση από εκπρόσωπο της εταιρίας για χρεωστικο ανεξοφλητο υπόλοιπο προς τεράστια έκπληξη μου. Του εξηγησα κ μου είπε πως θα ενημέρωνε το λογιστήριο.

Σήμερα 9/9 δέχτηκα ενόχληση από εισπρακτική εταιρία για νέο υπόλοιπο της τάξης των 80,55 . Τους ξαναεξηγησα κ μου είπαν να καλεσω στο 18345.
Πραγματικά εκεί ή εκπρόσωπος σας κα @ξιωτη, σε τηλ.συνομιλία 27 λεπτών με ενημέρωσε πως έχω υπόλοιπο που αφορά τις περιόδους 22/5-30/6 και 1/7-31/7.

Ή "υποτιθέμενη" υπηρεσία μου ήταν ενεργοποιημένη σε διεύθυνση του 2010 στην Κεφαλονιά, ενώ εγώ στην παρούσα χρονική στιγμή διαμένω Αθήνα, όπου θα γίνονταν κ ή δωρεάν εγκατάσταση από συνεργείο σας του εξοπλισμού, κ όπου θα ήταν κ ή νέα διεύθυνση επίδοσης λογαριασμού.

1.Ουδέποτε παρέλαβα λογαριασμό,
2. υπέγραψα κάποια σύμβαση ή συμβόλαιο,
3. παρότι κάλεσα τηλεφωνικά τον μαιο, για την γνωστοποίηση ότι δεν θέλω να προχώρησει η εταιρια σας με ενεργοποίηση της οποιας υπηρεσιας,

Το αποτελεσμα ηταν, ερήμην μου χωρίς να δεχτώ τηλεφωνική ή ηλεκτρονική ενημέρωση (sms,email, κλήση) να ενεργοποιηθεί υπηρεσία χωρίς να έχει γίνει τίποτα από τα παραπάνω....


Παρακαλώ ενημερωστε με για τις οποίες ενέργειες πρέπει να γίνουν προς γρήγορη επίλυση του ζητήματος, χωρίς να εμπλακουν διαφοροι τρίτοι.


δεν έχω ενημέρωση από την εταιρία για τπν έλεγχο της υπόθεσης.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kemmotar,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι ήδη ενήμερο το αρμόδιο τμήμα για το ζήτημα το οποίο μας έχεις αναφέρει και αναμένουμε σχετικές διευκρινίσεις.

Για οτιδήποτε νεότερο, θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

NIKOS13CRETE

Established Member
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας κι απο μενα!!

Το περασμενο σ/κ εκει που παρακολουθουσα το ns1hd ξαφνικα εκανε ''αναζητηση σηματος''πολλες φορες
χωρις κανενα λογο μεχρι που το εβγαλα απο τη πριζα και ηταν ενταξει.
Ωστοσο απ οτι εμαθα το εχει κανει κ στον αδερφο μου το ιδιο πραγμα.
Υπαρχει καποια λυση στο προβλημα μου;
Σας ευχαριστω προκαταβολικα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα NIKOS13CRETE,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις θα χρειαστεί να το δούμε εφόσον επαναληφθεί την ώρα που θα έχει παρουσιαστεί.
Σε περίπτωση που παρατηρήσεις εκ νέου κάτι παρόμοιο θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με τον αριθμό της κάρτας Nova καθώς και με τα ποσοστά Στάθμης και Ακρίβειας σήματος.

Menu - Βοήθεια - Πληροφορίες
Στο κάτω μέρος της οθόνης θα εμφανιστεί Στάθμη και Ακρίβεια σήματος σε ποσοστά %

Εναλλακτικά
Menu - Βοήθεια - Ανίχνευση Σήματος - Ποιότητα & Ισχύς

Δημήτρης, Forthnet Support
 

ina80

New member
16 January 2010
74
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Από τη Δευτέρα τρέχει πλέον το νέο 18μηνο συμβόλαιο που έκανα. Στην τηλεφωνική προσφορά που μου έγινε και υπέγραψα αργότερα, αναφερόταν η παραλαβή νέου ρουτερ. Γνωρίζεται πως θα γίνει η παραλαβή αυτού?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ina80,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στην προσφορά που έχεις λάβει, δεν συμπεριλαμβανόταν μαζί με τις υπόλοιπες παροχές και δωρεάν router.

Στην περίπτωση που αντιμετωπίζεις κάποιο ζήτημα με την υπηρεσία internet, μπορείς να μας ενημερώσεις ώστε να προβούμε στους απαραίτητους ελέγχους.

Γιώτα, Forthnet Support
 

ina80

New member
16 January 2010
74
Re: *** Nova official support ***

Έχει καταγραφει στην τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με τον κυριο που μου εκανε αντιπροσφορα για να μην παω ΟΤΕ! Παρακαλω πολυ αναζητήστε την ηλεκτρονικη καταγραφη του συμβολαιου μου! Επισης θα ηθελα να μου απαντησετε αμεσα, γιατι σε αντιθετη περιπτωση μη τηρηση της ηλεκτρονικης καταγεγραμενης επικοινωνιας - συμβολαιου θα θεωρηθει απο μερους μου αιτια να επιστρεψω ΟΤΕ, οπως δικαιουμαι εντος 14 ημερων!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες σχετικά με την ηχογράφηση.

Για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε για να σε ενημερώσουμε.

Γιώτα, Forthnet Support
 

stergiozse

New member
13 November 2014
41
Re: *** Nova official support ***

Περιμενω απο τις 25 σεπτεμβριου να με απαντησετε για ερωτηση σχετικα με τον λογαριασμο μου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stergiozse,

Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διορθωθεί το ποσό του λογαριασμό σου.

Ζητούμε την κατανόηση σου μέχρι την ολοκλήρωση τους.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

stergiozse

New member
13 November 2014
41
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα δημητρη
.σημερα ληγει η προθεσμια πληρωμης.να περιμενω μεχρι τον αλλο λογαριασμο;η να κανω αιτηση φορητοτητας αυριο;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου θα προτείναμε να εξοφληθεί ο τρέχων λογαριασμός καθώς το ανάλογο ποσό θα πιστωθεί σε επόμενο.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

stergiozse

New member
13 November 2014
41
Re: *** Nova official support ***

Για καλυτερη εξυπηρετηση μου θα προτεινα να δειτε που βρισκεται το λαθος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σύμφωνα με όσα αναφέραμε και πιο πάνω, έχει εντοπιστεί το λάθος και έχει δρομολογηθεί σχετική πίστωση.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Έχω πάρει το usb stick Sandisk cruzer edge 8GB, έχω κάνει διαμόρφωση μέσα από τον δέκτη 831, αλλά όταν πάω να το χρησιμοποιήσω μου βγάζει μήνυμα "Ε101-29 Δεν υπάρχει MSK".

Τι πρέπει να κάνω για να δούλεψει;