Όταν έρθει ο πρωτος λογαριασμός είναι για δύο μήνες;Καλησπέρα Mankon7,
Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Λιάνα, Nova Support
Όταν έρθει ο πρωτος λογαριασμός είναι για δύο μήνες;
Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με ενημέρωσαν απλά το Facebook όλα οκΚαλησπέρα speedman_27,
Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Θα ήθελές να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;
Γιώργος, Nova Support
Με ενημέρωσαν απλά το Facebook όλα οκ
Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα support
Εδώ και μια βδομάδα έκανα αναβάθμιση στο πακέτο μου και μου έστειλαν καινούργιο ρούτερ.( Technicolor)
Ενώ έχω συνδεθεί κανονικά στο ίντερνετ δεν μπορώ να συνδεθώ στην υπηρεσία on demand.
Επικοινώνησα χθες με την τεχνική υποστήριξη αλλά λύση δεν βρέθηκε
Παρακαλώ για τις ενέργειες σας
Ευχαριστώ
Καλησπέρα σας,
έχω το εξής θέμα, πρώτα απ'ολα είμαι συνδρομητής forthnet & nova τουλάχιστον 10 χρόνια, πριν απο περιπου 1,5 μήνα πήραν την γυναίκα μου στο κινητό απο το τμήμα προσφορών της Nova και της έδωσαν νέα προσφορά γιατι είμαστε προνομιακό συμβόλαιο της nova. Έχουμε nova full pack+απεριοριστα σταθερά & υπεραστικά+720' σε κινητά+ vdsl , όλα αυτά τα πλήρωνα 54,01ευρώ/μήνα. Η νέα προσφορά ήταν: το ήδη υπάρχον πακέτο μου με την διαφορά οτι τα 720' σε κινητά θα γινόντουσαν απεριόριστα με τελική τιμή 48ευρώ. Η γυναίκα μου την ξαναρώτησε την κοπέλα οτι σίγουρα θα είναι 48ευρώ; και εκείνη απάντησε οτι ο τελικός λογαριασμός θα έρχεται 48ευρώ "και κάτι ψιλά" και είπε οτι ο επόμενος λογαριασμός θα είναι όπως παλιά και οτι μετα θα έρχεται 48ευρώ . Ο λογαριασμός που μου ήρθε λοιπόν ήταν 58,18ευρω.Τα 5ευρώ είναι μία κλήση που έγινε στο εξωτερικό .
Πάμε δηλαδη σύνολο 58,18-5,00=53,18ευρώ . Πού είναι η νέα προσφορά;;;;;;;;;
Η προσφορά είναι 0,83 λεπτά;;;;;;;;
Πού είναι τα 48,00ευρώ που μου είπε;;;;;;
Καλημέρα και καλή εβδομαδα.
Ευχαριστούμε μία ακόμα φορά για την δυνατότητα υποστήριξης μέσα στο forum.
Σας έχω στείλει αίτημα για νέα προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Γιώργος, Nova Support