*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα
Σας έχω στείλει μήνυμα σχετικά με την διακοπή του Multiview
Ευχαριστώ πολύ

Καλησπέρα stssts,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

dimpoly

Established Member
10 October 2007
181
καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω ποτε θα ειναι διαθεσιμη η υπηρεσια on demand και σε σε μη κατοχους 3play. Εχω την αδερφη μου που εχει full pack αλλα τηλλεφωνο και internet σε αλλο παροχο και δεν μπορει να δεν On demand.
Ευχαριστω πολυ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω ποτε θα ειναι διαθεσιμη η υπηρεσια on demand και σε σε μη κατοχους 3play. Εχω την αδερφη μου που εχει full pack αλλα τηλλεφωνο και internet σε αλλο παροχο και δεν μπορει να δεν On demand.
Ευχαριστω πολυ

Καλησπέρα dimpoly,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η εταιρεία μας, φροντίζει και εξασφαλίζει πάντα για τους συνδρομητές πρωτοποριακές και ποιοτικές υπηρεσίες για τον έλεγχο και την σωστή λειτουργία των οποίων, μόνο η ίδια έχει την τεχνογνωσία να υποστηρίξει! Για το λόγο αυτό, η υπηρεσία Nova on Demand μέσω internet, παρέχεται μόνο μέσω του ιδιόκτητου δικτύου με την υπηρεσία Nova 3Play.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως η συνεχής ανάπτυξη και διεύρυνση του δικτύου μας, αποτελεί πάντα κύριο μέλημα της εταιρείας μας και μία από τις βασικότερες προτεραιότητες της.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

Pgate4

Senior Member
27 August 2014
629
Καλησπέρα,με αφορμή το παραπάνω ποστ για βελτιστοποιηση των υπηρεσιών,θέλω να ρωτήσω,αλλά θέλω μια σωστή και λογική απάντηση
Για ποιο λόγο το Novago δεν το δίνετε δυνατότητα να το χρησιμοποιούμε και με δεδομένα πάρα μόνο με wifi?
Εάν είναι να το χρησιμοποιώ εκτός σπιτιού,λογικά ή θα πρέπει να πάω σε κάποιο καφέ για να έχω wifi ή αν είμαι σε κάποιο ξενοδοχείο το WiFi αυτού.
Συγνώμη αλλά έτσι go δεν εννοείται
Μπορείτε σας παρακαλώ να μεταφέρετε αυτό το αίτημα πολλών ανθρώπων από πολλά forum,και να μας δώσετε και μια απάντηση για την μη χρησημοποιηση δεδομένων;
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα,με αφορμή το παραπάνω ποστ για βελτιστοποιηση των υπηρεσιών,θέλω να ρωτήσω,αλλά θέλω μια σωστή και λογική απάντηση
Για ποιο λόγο το Novago δεν το δίνετε δυνατότητα να το χρησιμοποιούμε και με δεδομένα πάρα μόνο με wifi?
Εάν είναι να το χρησιμοποιώ εκτός σπιτιού,λογικά ή θα πρέπει να πάω σε κάποιο καφέ για να έχω wifi ή αν είμαι σε κάποιο ξενοδοχείο το WiFi αυτού.
Συγνώμη αλλά έτσι go δεν εννοείται
Μπορείτε σας παρακαλώ να μεταφέρετε αυτό το αίτημα πολλών ανθρώπων από πολλά forum,και να μας δώσετε και μια απάντηση για την μη χρησημοποιηση δεδομένων;
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk

Καλησπέρα Pgate4,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας, καθώς και για το σχόλιο σου. Οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι σημαντικές για εμάς και λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν.

Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας, καθώς η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Τα τελευταία μηνύματα διαγράφτηκαν.

Έχουμε ενημερώσει πάμπολλες φορές τόσο εμείς όσο και η αναγραφή στο πρώτο post του νήματος του support της Nova οτι Θέματα που αφορούν γενική πολιτική της εταιρείας δεν αφορούν το παρόν support.

Όπως επίσης η άνθρωποι αυτοί ειναι εδώ για να εξυπηρετήσουν σε τεχνικά θέματα και δεν ειναι για να λύνουν θέματα που άπτονται γενικής πολιτικής της Nova.

Και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν το customer care της Nova.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,111
Νότια Μακεδονία
Καλησπερα. Υπαρχει καποιο τεχνικο προβλημα στην περιοχη της Χαλκιδικης; Απο το πρωι η πραγματικη μου συνδεση μεσω speedtest ειναι 0,3Mbps.... Ενω στο router δεν βλεπω καποια αποσυνδεση αλλα κανοντας ελεγχο Internet μεσα απο το interface μου βγαζει σφαλμα ανταποκρισης προς τους DNS και αλλες φορες στην ip.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπερα. Υπαρχει καποιο τεχνικο προβλημα στην περιοχη της Χαλκιδικης; Απο το πρωι η πραγματικη μου συνδεση μεσω speedtest ειναι 0,3Mbps.... Ενω στο router δεν βλεπω καποια αποσυνδεση αλλα κανοντας ελεγχο Internet μεσα απο το interface μου βγαζει σφαλμα ανταποκρισης προς τους DNS και αλλες φορες στην ip.

Καλησπέρα songless_bird,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

theopanatha

New member
1 September 2018
1
Καλημέρα έχω το νοβα 3 play αλλά το nova on demand μου βγάζει σφάλμα σύνδεσης 0-008 και Χ-002 και δεν μπορώ να συνδεθώ. Η σύνδεση έγινε 31/8/18.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα theopanatha,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο απο τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Καλημέρα σας
Στον τελευταίο λογαριασμό βλέπω χρέωση για το novago extra ενώ στην τελευταία μας επικοινωνία είχαμε ξεκαθαρίσει ότι κάτι τέτοιο δεν θα υπάρξει με δεδομένο ότι έχω πάνω απ ένα χρόνο ακόμη δέσμευση στο συμβόλαιό μου
Παρακαλώ για έλεγχο και αντιλογισμό
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Κώστας, Nova Support
 

gdy190

Established Member
1 August 2010
199
Καλησπέρα. Έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία nova εξοχικό πριν λίγους μήνες και τώρα λόγω μετάθεσης, πήγα στο σπίτι που έχω δηλώσει ως εξοχικό. Μπορώ να αλλάξω διεύθυνση στον αποκωδικοποιητή που δήλωσα ως εξοχικό και να τον χρησιμοποιήσω αλλού; Μπορεί να ενεργοποιηθεί και να χρησιμοποιηθεί πλέον ως κύριος σαν ποιο καινούριος;

Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα. Έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία nova εξοχικό πριν λίγους μήνες και τώρα λόγω μετάθεσης, πήγα στο σπίτι που έχω δηλώσει ως εξοχικό. Μπορώ να αλλάξω διεύθυνση στον αποκωδικοποιητή που δήλωσα ως εξοχικό και να τον χρησιμοποιήσω αλλού; Μπορεί να ενεργοποιηθεί και να χρησιμοποιηθεί πλέον ως κύριος σαν ποιο καινούριος;

Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα gdy190,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

dimosx

AVClub Enthusiast
29 September 2008
940
καλησπερα το nova on demand μου βγάζει σφάλμα σύνδεσης χ003 εχω δικτυο κανονικα εχω μονο τηλεοραση γιατι συμβαινει αυτο?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα dimosx,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,790
Καλησπερα. Ο πατερας μου εχει triple play nova. Μπορει να εχει το novago extra δωρεαν ή πρεπει να πληρωσει 2,5 /μηνα;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα polakis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γεωργία, Nova Support