*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας
Οφείλω να ευχαριαστήσω δημόσια το Official Support της Nova για την άμεση ανταπόκριση στην επίλυση του τεχνικού προβλήματος που αντιμέτωπιζα και περιέγραψα σε προηγούμενο ποστ.

Είχα απογοητευτεί απ' την τηλεφωνική υποστήριξη και με εξέπληξαν ευχάριστα.

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Eίναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλησπερα,εχω παρατηρησει καποιο bug στο my account εδω και πολυ καιρο πισω αλλα δεν το κανει παντα η' μετα απο λιγο μπορει να διορθωθει.Ενω εχω απεριοριστα σε κινητα στην αρχικη σελιδα των χρεωσεων εκει που λεει προς κινητα μπορει να γραφει καποιο ποσο σε ευρω,οταν κλικαρεις πιο κατω αναλυση κλησεων τρεχουσας χρεωσης και βλεπεις τους αριθμους που εχεις καλεσει στα δεξια στο πεδιο χρεωση θα λεει μηδεν.Ευχαριστω.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε καθώς στις τρέχουσες χρεώσεις, η καταγραφή γίνεται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιες "στιγμές" οπού χρειάζεται λίγος χρόνος στον συγχρονισμό των συστημάτων έτσι ώστε να έχουμε τη σωστή αποτύπωση των κλήσεων.

Κώστας, Nova Support
 

Va$ Bo$$

Senior Member
30 September 2007
405
Καλησπέρα

...ενώ ακολουθώ τις οδηγίες που αναφέρονται στην σελίδα (nova.gr/xmas)...για την ενεργοποίηση της δωρεάν θέασης NOVA XMAS
...όταν αποστέλλω το μήνυμα, μου επιστρέφει απάντηση ότι ''ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ SMARTCARD''

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα

...ενώ ακολουθώ τις οδηγίες που αναφέρονται στην σελίδα (nova.gr/xmas)...για την ενεργοποίηση της δωρεάν θέασης NOVA XMAS
...όταν αποστέλλω το μήνυμα, μου επιστρέφει απάντηση ότι ''ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ SMARTCARD''

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.

Καλησπέρα satuser και καλή εβδομάδα,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Va$ Bo$$

Senior Member
30 September 2007
405
Καλησπέρα satuser και καλή εβδομάδα,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

οκ.......εξυπηρετηθηκα....Σας Ευχαριστώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα satuser,

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστεί.

Κώστας, Nova Support
 

Aris-Nektarios

Senior Member
11 March 2012
302
Πάτρα
19 Νοεμβρίου αίτηση για VDSL σε υπάρχουσα γραμμή δική σας και μάλιστα με τιμή 53 και δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτα ενώ είχατε πει 15 μέρες... λυπάμαι..... Το απόγευμα αίτηση φορητότητας στην Cosmote.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Aris-Nektarios,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

pepis

AVClub Addicted Member
11 December 2010
1,493
Καλημέρα σας. Θα ήθελα να προωθήσετε προς το αρμόδιο τμήμα το θέμα της εφαρμογής novaguide. Ανοίγει και αναφέρει θέμα δικτύου. Αν διαβάσετε τα σχόλια στο Google play, θα δείτε ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Καλές γιορτές σας εύχομαι.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα pepis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα μας για το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί και πραγματοποιήθηκαν ενέργειες αποκατάστασης.

Γεωργία, Nova Support
 

manga1024

Senior Member
1 September 2010
638
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
καλημερα σας και χρονια πολλα.Παλιος συνδρομητης θα ηθελα να γυρισω στα αθλητικα και θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει καμια προσφορα απο αυτη που ειναι στο σαιτ σας.Ευχαριστω πολυ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

καλημερα σας και χρονια πολλα.Παλιος συνδρομητης θα ηθελα να γυρισω στα αθλητικα και θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει καμια προσφορα απο αυτη που ειναι στο σαιτ σας.Ευχαριστω πολυ

Καλησπέρα manga1024 και χρόνια πολλά,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της επικοινωνίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

larry73

New member
19 July 2018
22
Καλημέρα και χρόνια πολλά.ημουν συνδρομής στην τηλεόραση nova full pack καί από την στιγμή πού δεν έβλεπα Star Kai alpha tv έκανα διακοπή καί είχα ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα παρόλα ταύτα μου έχετε κάνει και πρόστιμο για την διακοπή.η ερώτηση μου είναι ή εξής.αν μπορώ να ξανακάνω σύνδεση στο φουλ πακέτο που είχα στα 25 τόν μήνα καί νά διαγράφει το πρόστιμο
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα larry73,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

larry73

New member
19 July 2018
22
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Πώς μπορώ να στείλω προσωπικό μήνυμα???
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Καλημέρα και χρόνια πολλά.

Βάλε το βελάκι πάνω στο user Nova.Rep1 και κάνε αριστερό κλικ


Screenshot_3.png


Στο πτυσσόμενο μενού που θα σου ανοίξει κλίκαρε προσωπικό μήνυμα


Screenshot_2.png
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Είμαι σέ κινητό τηλέφωνο


Καλησπέρα larry73.

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,671
--------------------
Καλημέρα σας και χρόνια πολλα
Θα ήθελα να επικοινωνήσει κάποιος εκπρόσωπος σας μαζί μου για την ανανέωση του συμβολαίου μου sports pack