Nova.Rep1
Supreme Member
- 24 October 2013
- 3,586
Καλησπέρα σας
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Eίναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.
Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε καθώς στις τρέχουσες χρεώσεις, η καταγραφή γίνεται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιες "στιγμές" οπού χρειάζεται λίγος χρόνος στον συγχρονισμό των συστημάτων έτσι ώστε να έχουμε τη σωστή αποτύπωση των κλήσεων.
Κώστας, Nova Support
Οφείλω να ευχαριαστήσω δημόσια το Official Support της Nova για την άμεση ανταπόκριση στην επίλυση του τεχνικού προβλήματος που αντιμέτωπιζα και περιέγραψα σε προηγούμενο ποστ.
Είχα απογοητευτεί απ' την τηλεφωνική υποστήριξη και με εξέπληξαν ευχάριστα.
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Eίναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.
Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Καλησπερα,εχω παρατηρησει καποιο bug στο my account εδω και πολυ καιρο πισω αλλα δεν το κανει παντα η' μετα απο λιγο μπορει να διορθωθει.Ενω εχω απεριοριστα σε κινητα στην αρχικη σελιδα των χρεωσεων εκει που λεει προς κινητα μπορει να γραφει καποιο ποσο σε ευρω,οταν κλικαρεις πιο κατω αναλυση κλησεων τρεχουσας χρεωσης και βλεπεις τους αριθμους που εχεις καλεσει στα δεξια στο πεδιο χρεωση θα λεει μηδεν.Ευχαριστω.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε καθώς στις τρέχουσες χρεώσεις, η καταγραφή γίνεται σχεδόν σε πραγματικό χρόνο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιες "στιγμές" οπού χρειάζεται λίγος χρόνος στον συγχρονισμό των συστημάτων έτσι ώστε να έχουμε τη σωστή αποτύπωση των κλήσεων.
Κώστας, Nova Support