Chan Terism
Senior Member
Αυτό το πρόβλημα με το cbr τώρα το έχουν και άλλες συσκευές εκτός από το smart box που δινουν
Καλησπέρα portokali00,Καλησπέρα σας. Εδώ και 3 εβδομάδες είναι αδύνατο να παρακολουθήσει κάνεις οποιοδήποτε κανάλι μέσω EON, Συνεχείς λούπες στην εικόνα που κρατούν για λεπτά ολόκληρα.
Φυσικά επικοινώνησα με το αρμόδιο τμήμα. Ήρθε τεχνικός μέτρησε στο κουτί 99mbps και στο ρουτερ γύρω στα 65-70. Το θέμα έληξε με το πόρισμα ότι φταίει η καλωδίωση μου...
Και στις δύο συσκευές EON συμβαίνουν τα ίδια. Λαμβάνουν internet από 1000άρι Powerline . Σε καμία άλλη υπηρεσία streaming δεν έχω πρόβλημα, ούτε με streaming ταινιών υψηλής ανάλυσης μέσω NAS από ένα δωμάτιο σε άλλο.
Μόνο στην EON .
Αν σας ενδιαφέρει έχω video ώστε να δείτε ακριβώς το πρόβλημα.
Θα παρακαλούσα για μια λύση. Αν δεν είναι δυνατόν τότε θα ήθελα να διακόψω την συνδρομή γιατί αυτό που συμβαίνει πραγματικά δεν έχει κανένα νόημα να βλέπεται.
Πριν μερικές ημέρες προκειμένου να δω αγώνα στο Novasports Prime έφυγα από το σπίτι μου και πήγα έξω...
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Καλησπέρα Chan Terism,Αυτό το πρόβλημα με το cbr τώρα το έχουν και άλλες συσκευές εκτός από το smart box που δινουν
Καλησπέρα Joker19,Αν δεν φτιαχτεί η εικόνα άμεσα (σε ΕΟΝ αναφέρομαι) και ειδικά τώρα που θα δείχνετε και Premier League, θα υπάρχει μεγάλο θέμα με τις συνδρομές..... Μεγάλο.... Υπάρχουσες και πιθανές μελλοντικές...... Φιλικά πάντα...... Καλημέρα....
Καλησπέρα yianniskyr,Έχω συμβόλαιο σταθερής/ internet 24 με απεριόριστα κινητά στην τιμή των 20 €. Το συμβόλαιο μου λήγει 9/2023.
Σε περίπτωση που θέλω να διακόψω το συμβόλαιο θα μπορούσατε να με ενημερώσετε το πόσο (πρόστιμο )που θα πληρώσω; Ευχαριστώ Για τον χρόνο σας
Καλημέρα fotis246,Στις 31/5 ζήτησα προσφορά από τη Nova για πακέτο Triple Play και ήρθαμε σε συμφωνία για 100 Mbps, δορυφορική εγκατάσταση και προβολή σε 3 παράλληλες συσκευές.
Έλαβα θετική απάντηση σε όλα αυτά και μου στάλθηκαν άμεσα τα έγγραφα για υπογραφή τόσο για τη μεταβίβαση γραμμής όσο και για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, που αποστάλθηκαν πίσω.
Fast forward στις 9/6 και ήρθαν οι τεχνικοί για εγκατάσταση στο σπίτι και προς μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσαν πως θα κάνουν ιντερνετική εγκατάσταση της Nova, και δεν έχουν καμία εντολή για δορυφορική εγκατάσταση. Δυστυχώς, έλεγξα το συμβόλαιο (κάτι που είχα παραλείψει αρχικά) που μου στάλθηκε και σε ΠΛΉΡΗ ΑΝΤΊΘΕΣΗ με αυτά που είχαμε συμφωνήσει, έκανε λόγο για εγκατάσταση τηλεόρασης μέσω Internet (και όχι δορυφορικά όπως είχαμε συμφωνήσει).
Στο πλαίσιο αυτό, στάλθηκε όπως δικαιούμουν αίτηση υπαναχώρησης από τη σύμβαση που είχε υπογράψει από την εταιρεία σας, αλλά ενημερώσατε πως δεν είναι εφικτό επειδή έχει γίνε ήδη η ενεργοποίηση.
Επιθυμω να γίνουμε συνδρομητές στην εταιρεία σας αλλά υπό τους όρους που είχαν συμφωνηθεί αρχικά και όχι άλλα να συμφωνούνται τηλεφωνικά και άλλα να αναφέρονται στο συμβόλαιο τελικά:
1) Μεταβίβαση γραμμής
2) 100 Mbps
3) Δορυφορική εγκατάσταση της Nova
4) 3 παράλληλες προβολές (δορυφόρος, μία Smart TV, 1 ακόμη μικρή συσκευή).
Επιθυμώ την κατάθεση προσφοράς υπό τους όρους της συνομιλίας της 31/5. Ευχαριστώ πολύ.
Επίσης, εκπρόσωπος σας στο chat το Σάββατο 11/6 με ενημέρωσε πως θα υπάρξει επικοινωνία για το γεγονός ότι άλλα είπαμε τηλεφωνικά και άλλα γράφηκαν στο συμβόλαιο αλλά σήμερα 13/6 άλλος εκπρόσωπος σας με ενημέρωσε πως δεν εκκρεμεί κάποιο αίτημα επικοινωνίας.
Έχω κουραστεί πραγματικά από την κοροϊδία και τα ψέματα; Τι ισχύει πραγματικά και πρέπει να καταφύγω στον Συνήγορο του Πολίτη ή έχετε πραγματικά επιθυμία να εξυπηρετήσετε ένα νέο συνδρομητή σας;
Υπάρχει ήδη ανοιχτό topic μηνυμάτων με το λογαριασμό σας (Διαδικασία ένταξης σε Nova).Καλημέρα fotis246,
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Support
Καλημέρα sidario,Μια ερώτηση να κάνω ποτέ είναι θα είναι εφικτό η Ρόδος και γενικά τα νησια να έχει eon tv μέσω internet?Δεν είναι δυνατόν να έχω 100mps και να μην μπορώ να βάλω eon tv δεν μπορώ να καταλάβω πουλάτε ένα προϊόν που είναι διαθέσιμο για την μισή ελλαδα
Καλησπέρα DJSTAVROS,Aγαπητέ Nova.Rep 1, η υπομονή μου εξαντλήθηκε.
Σας έχω στείλει απο 31 Μαίου email πως από τις 13 Ιουνίου όπου και πλέον δεν δεσμεύομαι με συμβόλαιο, επιθυμώ να διακόψω την τηλεόραση και να συνεχίσω μόνο με το Double Play. Επίσης έχω καλέσει και στο 13831. Επίσης έχουμε μιλήσει και απο εδώ με προσωπικά μηνύματα.
Έχω επικοινωνήσει επίσης 2 φορές με το Live Chat όπου και βλέπουν το αίτημά μου, αλλά ακόμα περιμένω το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει μαζί μου ώστε να προχωρήσω σε διακοπή της τηλεόρασης.
Σε κατάστημα Novashop δεν επιτρέπεται να κάνεις διακοπή υπηρεσίας μου λένε, άρα τι επιλογές έχω?
Για ποιό λόγο υποχρεώνομαι εγώ να χάνω τον χρόνο μου και την ψυχική μου υγεία, επειδή εσείς εφαρμόζετε πρακτικές ηθελημένης καθυστέρησης?
Επίσης για ποιό λόγο εγώ πρέπει να χρεώνομαι πλέον την υπηρεσία της τηλεόρασης, από την στιγμή που έχω καταστήσει σαφές εδώ και 15 μέρες, πως από τις 13 Ιουνίου επιθυμώ την διακοπή της.
Τα PM's εδώ στο avclub όπου και κοροιδεύετε τον κόσμο με δήθεν τηλεφωνήματα που δεν μας καλούν ποτέ και δήθεν σειρές προτεραιότητας, είναι αστεία. Η υπομονή έχει και τα όριά της και φροντίσατε επιμελώς να μου την εξαντλήσετε. Δεν μου δίνετε άλλη επιλογή από το να κάνω καταγγελία πλέον στους αρμόδιους φορείς.
Aν έχεις κάνει αίτημα διακοπής, τότε κακώς ασχολείσαι.Έχω επικοινωνήσει κύρια Έφη την Κυριακή, μαζί μιλήσαμε σε PM. Δείτε το ιστορικό των PM'S.
Με δουλεύετε? Το ξεχάσατε? Είδατε κανείς να με πάρει τηλέφωνο? Συνεχίζετε να εμπαίζετε τον κόσμο και ακόμα κλήση στο τηλέφωνο μου δεν έχω δει!
Θα ζητήσετε όμως μετά να εισπράξετε την χρέωση της τηλεόρασης! Από τις 13 Ιουνίου όμως και μετά, δεν θα πάρετε φράγκο για την τηλεόραση!
Λυπάμαι αλλά εσείς το επιλέξατε! Και αυτά περί προτεραιότητας στις τηλεφωνικές κλήσεις να τα πείτε αλλού! Εσείς τι ρόλο επιτελείτε εδώ μέσα??
Από 31 Μαίου έχετε Email με το αίτημα μου με φωτοτυπία ταυτότητας κιόλας! Δεν ντρέπεστε καθόλου? Να μην μπορεί ο πελάτης να κάνει διακοπή μιας υπηρεσίας σας και να εξαρτάται από το αν θα τον καλέσετε και πότε γουστάρετε να τον καλέσετε εσείς?
Μεγαλώσαμε πια για να μας βγάζετε τον καρκίνο εσείς, δεν νομίζετε?
*Άμεση ανάκληση της πάγιας εντολής μου και βρείτε τα λεφτά με το νομικό σας τμήμα μετά. Έλεος, ξεπεράσατε κάθε όριο ανθρώπινης ανοχής.