Καλημέρα
Περίμενα δύο μήνες για τη διακοπή του multiview επιδή ήταν σε εξέλιξη η μετατροπή της υπηρεσίας μου σε Fiber 200 (επαναλαμβάνω, κακώς, γιατί αν πχ είχε χαλάσει ο δέκτης, αυτή τη χρέωση θα εξακολουθούσα να την υφίσταμαι, ο ορισμός του παράλογου!)...Μία εβδομάδα μετά, σας έχω ενοχλήσει ήδη κι εσάς με προσωπικά μηνύματα (κανένα παράπονο από εσάς, να το ξεκαθαρίσω, με ενημερώσατε για τις δικές σας ενέργειες) έχω μιλήσει με την εξυπηρέτηση και μέσα από το my account και τηλέφωνο πήρα, τίποτα!!! Δεν πάρχει καμία δικαιολογία, κατά την άποψή μου...Και, μια απορία, επί τη ευκαιρία..... Μέσα από το my account, αφού μπορώ να ζητήσω ενεργοποίηση μιας υπηρεσίας, ΓΙΑΤΙ να μην μπορώ να ζητήσω και απενεργοποίηση; Σεβασμός στον πελάτη λέγεται, αλλά το "εδώ είναι Βαλκάνια" δείχνει να επικρατεί σε όλα, δυστυχώς!!!