*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@makfil
Και εμείς ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόηση που υπήρξε από την πλευρά σου.
Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

billycc

New member
18 February 2010
24
Re: *** Nova official support ***

Ενα τεράστιο ευχαριστώ στα παιδιά της Forthnet, πιο άμεση και έγκυρη τεχνικη βοήθεια για το πρόβλημα με τον δέκτη μου δεν νομίζω να μπορούσα να είχα. Πραγματικά η αντιμετώπιση που είχα ήταν από "άλλη χώρα" (πολύ πιο βόρεια από την Ελλάδα μας!!)
Συγχαρητήρια και στο forum για την ιδέα και την υλοποίηση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@billycc
Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια και για την συνεργασία.
Είναι σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

sas11097

New member
19 August 2014
3
Re: *** Nova official support ***

Στην υπηρεσία nova go,όταν κάνω τη σύνδεση και πάω να παρακολουθήσω κάποιο κανάλι μου βγάζει το εξής μήνυμα <<Web TV PC plugin NPDLL has crashed>>.Θα ήθελα τη βοήθειά σας για το πως θα λυθεί αυτό το πρόβλημα.Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sas11097,

Αρχικά θα χρειαστεί να ελέγξεις τις απαιτήσεις συστήματος ώστε να επιβεβαιώσεις αν το laptop που χρησιμοποιείς πληροί τις προϋποθέσεις σωστής λειτουργίας.

Σε αυτό το link θα βρεις διάφορες πληροφορίες που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Συγκεκριμένα στην παράγραφο 13, θα βρείς πληροφορίες που αφορούν τις απαιτήσεις συστήματος.

Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα προτείναμε να πραγματοποιηθεί απεγκατάσταση του plugin και εκ νέου εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων / cookies στον browser που χρησιμοποιείς.

Επίσης καλό είναι να πραγματοποιηθεί update με τους πρόσφατους drivers της κάρτας γραφικών σου και να γίνει απενεργοποίηση του firewall/antivirus.

Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

michkal91

AVClub Enthusiast
23 May 2011
1,240
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Εχω multiview και εχω αλλαξει τον master. (Εχω 2 pvr). Ο δευτερος βγαζει σφαλμα ε143-4.

Επισης εχει διαθεσιμη αναβαθμιση αλλα δεν την παιρνει με τιποτα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα michkal91,

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της συνδρομής σου και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να επικοινωνήσει αρμόδιος συνάδελφος και να δείτε το ζήτημα που αντιμετωπίζεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

George4

New member
24 June 2011
63
Re: *** Nova official support ***

Εχουν περασει 4 εργασιμες μερες και ακομη δεν εχει παρει τηλεφωνο ο τεχνικος για να κανει την εγκατασταση(sports pack 299 από παε).Θα ηθελα αν είναι ευκολο να μαθω που εχει κολλησει το θεμα και αν ο τεχνικος εχει ενημερωθεί για την εγκατασταση και απλα εχει αμελησει να παρει τηλεφωνο.Δεν επιδιωκω να ριξω καμια ευθυνη σε κανεναν,απλα θελω να εχω ενημερωση για μια υπηρεσια που εχω προπληρωσει.
Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα George4,

Η εργασία έχει ανατεθεί σε τεχνικό μας.
Ενημερώνουμε για επίσπευση της επικοινωνίας μαζί σου, προκειμένου να προγραμματιστεί το ραντεβού εγκατάστασης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

aggelos29

AVClub Enthusiast
22 October 2011
761
Re: *** Nova official support ***

Περυσι τον Ιουνιο αντικατεστησα ττην χριστουγιενιατικη προσφορα που ειχα με 29.90 με την προσφορα με τo sportspack στα 39.90.Λογικα η προσφορα εληγε στον χρονο,ετσι?Δεν επρεπε να με παρουνε απο την εταιρια να μου πουνε οτι ληγει και να μου προτεινουνε κατι αλλο?Δεν με πηρε κανεις.Επισης οταν εβαλα το sportspack δικαιουμουν 2 μηνες δωρεαν hd,αλλα δεν μου το ανεφεραν καν στην επικοινωνια που ειχαμε,μπορω να τα παρω τωρα?Ευχαριστω!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aggelos29.


Η τιμή που έχεις επωφεληθεί είναι για πάντα και δεν υπάρχει αλλαγή τιμολόγησης μετά το πέρας του υποχρεωτικού 12μηνου.

Τα HD δίνονται στην αρχική ενεργοποίηση του εξοπλισμού/προσφοράς που έχει συμφωνηθεί ή σε εύλογο χρονικό διάστημα από την ενεργοποίηση.
Με βάση το παραπάνω δεν μπορούν να δοθούν την παρούσα χρονική στιγμή.

Κώστας, Forthnet Support
 

Dostoevski7

New member
22 June 2013
47
Re: *** Nova official support ***

Παιδια καλησπερα σας,συγγνωμη για την ενοχληση θα ηθελα να ρωτησω αν εχει αλλαξει κατι στην πλοηγηση στο σαιτ της forthnet γιατι δεν μπορω να μπω στον λογαριασμο μου ωστε να δω μεχρι ποτε ειναι πληρωμενη η συνδρομη μου.

Ευχαριστω
 

sakisart

Senior Member
17 January 2008
578
Θεσσαλονίκη-Δράμα
Re: *** Nova official support ***

καλήσπέρα.Επειδή είμαι σε φάση αναζήτησης tablet ήθελα να ρωτήσω το Samsung Galaxy Note 10.1 Wifi 2014 Edition P6000 είναι στα μοντέλα που θα παίξει η εφαρμογή; Γιατί βλέπω για tab 3 γράφετε μόνο.Γενικά στα samsung παίζει;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@Dostoevski7

Μπορείς να βρείς την υπηρεσία MyAccount στη νέα ιστοσελίδα μας για τις υπηρεσίες NOVA, μέσω του παρακάτω συνδέσμου:
http://www.nova.gr/gr/my-account/

Σε κάθε περίπτωση, εάν θέλεις μπορείς να μας στείλεις μέσω προσωπικού μηνύματος τα στοιχεία σου ώστε να σε ενημερώσουμε.


@sakisart

Στο παρακάτω link στην επιλογή ''Πώς βλέπω'' μπορείς να δεις τη λίστα με τις υποστηριζόμενες συσκευές.
Επίσης στο FAQ της υπηρεσίας (Σε ποιες συσκευές διατίθεται η υπηρεσία Nova GO ) μπορείς να ελέγξεις τις ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Last edited:

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Re: *** Nova official support ***

Στο my-account που μολις πριν λιγο μπηκα οτι και να επιλεξω αφου κανω login μου δειχνει τα στοιχεια μου, σα να περιμενει καποιου ειδους επιβεβαιωση θα ελεγα αλλα χωρις να μου δινει καποια τετοια δυνατοτητα. Οτι αλλο και να πατησω, δλδ "Ο Λογαριασμος μου", " Online πληρωμη" πχ, με παει στα στοιχεια μου. Στις επιλογες "εξυπηρετηση συνδρομητων" και "πολιτικη τιμολογησης" δε βγαζει "Server Error in '/' Application."
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Geoav75,

Στην ιστοσελίδα www.nova.gr, εκτελούνται εργασίες με σκοπό την καλύτερη λειτουργία.

Η συμπεριφορά που έχεις παρατηρήσει οφείλεται στις παραπάνω εργασίες και θα χρειαστεί λίγος χρόνος εως ότου ολοκληρωθούν.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:

winzig

Senior Member
26 August 2008
330
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπέρα παιδια,

μπορειτε να μου πειτε για ποιο λογο δεν μπορω να μπω απο το android κινητο μου στο nova-iguide? απο χθες, ενω εχω wifi και 3g, μου βγαζει μηνυμα οτι δεν υπαρχει συνδεση,

Ευχαριστω εκ των προτερων
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπέρα παιδια,

μπορειτε να μου πειτε για ποιο λογο δεν μπορω να μπω απο το android κινητο μου στο nova-iguide? απο χθες, ενω εχω wifi και 3g, μου βγαζει μηνυμα οτι δεν υπαρχει συνδεση,

Ευχαριστω εκ των προτερων

Καλησπέρα winzig,

Το παραπάνω οφείλεται επίσης στις εργασίες που εκτελούνται στη βάση μας.
Ζητούμε την κατανόησή σας για το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση τους.

Αλέξης, Forthnet Support