*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

jmar

Established Member
30 August 2011
197
Ευχαριστώ , διορθώθηκε αλλά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος απ την εξυπηρέτηση ...με βάλατε να κάνω τόσες δοκιμές μου αναφέρατε φασόν πράγματα , μου είπατε ότι πρέπει να καθαρίσω υπολογιστή κλπ, έχασα τόσο τσάμπα χρόνο απ την δουλειά μου , ενώ το πρόβλημα ήταν στο δίκτυο και ήταν πασιφανές ότι ενώ είχα κανονική ταχύτητα upload το πρόβλημα ήταν στο Download. Έπρεπε να καλέσω εγώ τηλεφωνικά για να μου πουν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα στο δίκτυο της περιοχής κι ότι γίνονται ενέργειες για αποκατάσταση . Δεν είχατε ενημέρωση εκ των έσω? Πως με βάλατε να κάνω όλα αυτά τα πράγματα χωρίς να ψάξετε έστω αν υπάρχει γενικότερο πρόβλημα ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα και πάλι jmar,

Αναφορικά με όλα τα παραπάνω σου έχουμε απαντήσει αναλυτικά στο προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες στην σελίδα μας στο facebook.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 

foufoutos7

Senior Member
1 October 2011
340
Καλημέρα foufoutos7

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια για άλλη μια φορά το Support Team! Αν και στην περίπτωσή μου το πρόβλημα τελικά διορθώθηκε από μόνο του ύστερα από αρκετές ώρες, δεν μπορώ να παραλείψω και να μην εξάρω την εξαιρετική συνεισφορά όλων των παιδιών της Nova στο forum που καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να συνεισφέρουν ταχύτατα στα κάθε λογής ζητήματα που μας προκύπτουν, ως συνδρομητές της εταιρείας!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια για άλλη μια φορά το Support Team! Αν και στην περίπτωσή μου το πρόβλημα τελικά διορθώθηκε από μόνο του ύστερα από αρκετές ώρες, δεν μπορώ να παραλείψω και να μην εξάρω την εξαιρετική συνεισφορά όλων των παιδιών της Nova στο forum που καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να συνεισφέρουν ταχύτατα στα κάθε λογής ζητήματα που μας προκύπτουν, ως συνδρομητές της εταιρείας!

Καλημέρα foufoutos7 και καλή εβδομάδα,

Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! :2thumb22sup: Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους συνδρομητές μας και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο εκάστοτε ζήτημα που παρουσιάζεται!

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου, για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

Αστέριος

New member
28 October 2019
1
Γειά σας, πρόσφατα έκανα αναβάθμιση από 24αρα σε 100αρα και έχω πρόβλημα με την ταχύτητα. Συνέχεια έχω χαμηλή ταχύτητα, αν κάνω restart το ρουτερ ανεβαίνει για λίγο και μετά πάλι τα ίδια. Στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης μου λένε ότι έχω 95.2 αλλά εγώ εδώ με καλώδιο lan και μετά από restart το router αντε να πάει 55. Τι μπορώ να κάνω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Αστέριος,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

Va$ Bo$$

Senior Member
30 September 2007
405
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Θα μπορούσα να ενημερωθώ για την πρόοδο της Αίτησης Ενεργοποίησης της Σύνδεσής μου? (ΝΕΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα satuser,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία του κατόχου της υπηρεσίας σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

gvard

Established Member
4 April 2011
205
Καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Στις 12/09 δήλωσα βλάβη για το τηλέφωνο του σπιτιού μου. Ο τεχνικός σας ήρθε στις 16/09 και είδε πως δεν είναι βλάβη στην πολυκατοικία οπότε έδωσε την βλάβη στο δίκτυο. Η επίλυση της έγινε στις 25/09, διάστημα για το οποίο δεν είχα καθόλου τηλεφωνία (13 ημέρες). Μου είχε αναφερθεί πως θα γίνει αναλογική πίστωση της τηλεφωνίας λόγω της βλάβης και στον λογαριασμό που βγήκε προχθές η πίστωση ήταν 2,50 ευρώ. Γιατί 2,50 ευρώ πίστωση για 13 ημέρες βλάβης στην τηλεφωνία βρε παιδιά; έχω στείλει PM με τα στοιχεία μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα gvard,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής 3play family+ με vdsl50.
Θα με ενδιέφερε μια αναβάθμιση της υπηρεσίας μου. Αν μπορούσε να με καλέσει κάποιος εκπρόσωπος να βρούμε κάτι που να ταιριάζει στις ανάγκες μου. Στέλνω στοιχεία της συνδρομής σε προσωπικό μήνυμα.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα mitnik,

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 

johk73

New member
5 November 2019
2
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλο μεσημέρι ,

Εχω on demand που συνδεεται με novabox και συνδεση inetrnet forthnet.

Οποια ταινια και αν βαλω εκει που παρακολουθεις γινεται restart και ξεκιναει απο την αρχη.

Επισης υπαρχουν και κοληματα αρκετα αλλα το χειροτερο ειναι το παραπανω.

Ακομα και η επιλογη που εχει να ξεκινησει απο εκει που σταματησε δεν παιζει.

Υπαρχει λυση για αυτο;

Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλο μεσημέρι ,

Εχω on demand που συνδεεται με novabox και συνδεση inetrnet forthnet.

Οποια ταινια και αν βαλω εκει που παρακολουθεις γινεται restart και ξεκιναει απο την αρχη.

Επισης υπαρχουν και κοληματα αρκετα αλλα το χειροτερο ειναι το παραπανω.

Ακομα και η επιλογη που εχει να ξεκινησει απο εκει που σταματησε δεν παιζει.

Υπαρχει λυση για αυτο;

Ευχαριστω

Καλησπέρα johk73,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλημερα σας,

Η καρτα με την οποια εχει συνδεθει η πληρωμη με παγια εντολη ο λογαριασμος μου , ληγει αυτο τον μηνα και μου εχει ΗΔΗ ερθει η καινουργια που αλλαζει μονο η ημερομηνια ληξεως.
Μπορειτε σας παρακαλω να με βοηθησετε ετσι ωστε να κανετε ολες τις απαραιτητες ενεργειες ετσι ωστε να γινουν τα απαραιτητα ωστε να ΜΗΝ χασω τον 13ο μηνα και να περαστει απο εσας η καινουργια ημερομηνια ληξεως?

Περιμενω απαντηση σας

Ευχαριστω πολυ

ΥΓ σας εχω στειλει με πμ τα στοιχεια μου
 

johk73

New member
5 November 2019
2
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Καλημερα σας ,

σας εχω στειλει στοιχεια.

Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post

Καλημέρα σας,

Καλημερα σας,

Η καρτα με την οποια εχει συνδεθει η πληρωμη με παγια εντολη ο λογαριασμος μου , ληγει αυτο τον μηνα και μου εχει ΗΔΗ ερθει η καινουργια που αλλαζει μονο η ημερομηνια ληξεως.
Μπορειτε σας παρακαλω να με βοηθησετε ετσι ωστε να κανετε ολες τις απαραιτητες ενεργειες ετσι ωστε να γινουν τα απαραιτητα ωστε να ΜΗΝ χασω τον 13ο μηνα και να περαστει απο εσας η καινουργια ημερομηνια ληξεως?

Περιμενω απαντηση σας

Ευχαριστω πολυ

ΥΓ σας εχω στειλει με πμ τα στοιχεια μου

Καλημερα σας ,

σας εχω στειλει στοιχεια.

Ευχαριστω

Έχουμε λάβει τα στοιχεία σας και έχουμε απαντήσει αντίστοιχα.

Κώστας, Nova Support
 

Δώρα

New member
7 November 2019
1
Καλησπέρα! Είμαι ήδη συνδρομητής Nova, υπάρχει κάποια προσφορά για προσθήκη αθλητικών καναλιών;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα! Είμαι ήδη συνδρομητής Nova, υπάρχει κάποια προσφορά για προσθήκη αθλητικών καναλιών;

Καλημέρα Δώρα,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support