dbokos
AVClub Enthusiast
- 24 January 2007
- 1,190
Καλησπέρα, εδώ και 15 ημέρες κάλεσα στην εξυπηρέτηση Nova λόγω προβλήματος στην αναμονή κλήσης και στην αναγνώριση κλήσης στην αναμονή.
Μετά από 15 ημέρες όχι μόνο δεν λύθηκε το πρόβλημα, αλλά έχασα τελείως την αναγνώριση κλήσης και στα απλά τηλεφωνήματα (ισχύει 1 εβδομάδα τώρα).
Μετά από νέα τηλεφωνήματα στην εξυπηρέτηση, το μόνο που ακούω είναι ότι το κοιτάνε το θέμα, το κοιτάνε, το ξανά κοιτάνε και θα σας ενημερώσουμε.
Σας έστειλα πμ με τα στοιχεία μου, κοιτάξτε το κι εσείς!
Μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να χρειάζεστε 15+ ημέρες για μία ψηφιακή υπηρεσία εν έτει 2022.
Μετά από 15 ημέρες όχι μόνο δεν λύθηκε το πρόβλημα, αλλά έχασα τελείως την αναγνώριση κλήσης και στα απλά τηλεφωνήματα (ισχύει 1 εβδομάδα τώρα).
Μετά από νέα τηλεφωνήματα στην εξυπηρέτηση, το μόνο που ακούω είναι ότι το κοιτάνε το θέμα, το κοιτάνε, το ξανά κοιτάνε και θα σας ενημερώσουμε.
Σας έστειλα πμ με τα στοιχεία μου, κοιτάξτε το κι εσείς!
Μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να χρειάζεστε 15+ ημέρες για μία ψηφιακή υπηρεσία εν έτει 2022.
Last edited: