*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα,

αποφάσισα και εγώ να καταγράψω την εμπειρία μου, για να με συμβουλεύσει όποιος γνωρίζει πως να προχωρήσω από εδώ και πέρα.

Λοιπόν εν τάχει στις 02/08 έκανα αίτηση φορητότητας από ΟΤΕ σε ΝΟVA. Να σημειώσω ότι έχω FTTH εδώ και δύο χρόνια από τον ΟΤΕ. Δυστυχώς αμέλησα και στην αίτηση δεν τίκαρα την επιλογή ότι μπορώ να υπαναχωρήσω μέχρι να ενεργοποιηθεί η συνδεσή μου άρα ισχύει το 14ήμερο.

Στις 24/08 έστειλα αίτηση υπαναχώρησης στη ΝΟVA, την οποία επαναπροώθησα στο αρμόδιο τμήμα στις 29/08.

Στις 07/09 σταμάτησα να έχω υπηρεσίες και ο ΟΤΕ με ενήμέρωσε ότι η ΝΟVA προωθεί την φορητότητα.

Στις 10/09 με κάλεσε αισίως η ΝΟVA για να με ενημερώσει ότι έχει παρέλθει το 14ήμερο, οπότε αν επιμείνω στην υπαναχωρησή μου, θα χρεωθώ με τέλη διακοπής. Η NOVA έκανε μόλις 17 ημέρες για να με ενημερώσει ότι δεν μπορώ να υπαχωρήσω και ενώ είχε προωθήσει την φορητότητα ηδη!

Κάλεσα στις 12/09 για να προγραμματίσω ραντεβού απο εξωτερικό συνεργείο της NOVA για να ολοκληρώσει την φορητότητα. Στο ενδιάμεσο είχα καλέσει επανειλημμένα στη NOVA και με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα έχω υπηρεσίες αφότου έρθει το συνεργείο.

Στις 21/09 ήρθε το συνεργείο της NOVA, φυσικά δεν είχε διαθέσιμο ραντεβού νωρίτερα καθότι δεν έχει δικά της συνεργεία αλλά συνεργάζεται με εργολάβους οι οποίοι μάλιστα αλλάζουν ανα περιοχή. Φυσικά, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη φορητότητα και ότι εμφανίζει συστημικό πρόβλημα η γραμμή.

Κάλεσα στον ΟΤΕ γιατί παρατήρησα ότι στο foritotia.gr η γραμμή μου εμφανίζεται ακόμα να είναι στον ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι εκκρεμεί εδώ και 10 ημέρες αναμονή απάντησης παρόχου το οποίο δεν έχει απαντηθεί από την NOVA και για αυτό το λόγο η γραμμή μου παραμένει ακόμα στον ΟΤΕ!

Ενημέρωσα έξαλλος τη ΝΟVA για την ενημέρωση απο ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι προωθούν την πληροφορία στο αρμόδιο τμήμα το οποίο κοιτάει την βλάβη μου.

Συνοπτικά, είμαι εδώ και 15 ημέρες χωρίς υπηρεσία για μια απλή φορητότητα διότι η ΝΟVA αδυνατεί να προσφέρει ένα minimum επίπεδο ποιότητας εξυπηρέτησης.

Σήμερα, κατέθεσα και ηλεκτρονικά καταγγελία στην ΕΕΤ και περιμένω να δω τι θα συμβεί από εδώ και πέρα.

Ευχαριστώ πολύ και απολογούμαι για το μακροσκελές μηνυμά μου.
Καλησπέρα johnvoul,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Ένα μήνα μετά από το αίτημα για αλλαγή σε ftth 200mbps...Μια ματιά ο εργολάβος πριν 5-6 μέρες και ακόμη τίποτα Το multiview ζήτησα να απενεργοποιηθεί, "όταν γίνει η αλλαγή της υπηρεσίας" η απάντηση, λες και έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο.... Εντελώς αναίτια και άσχετα μεταξύ τους πράγματα....
Κρίμα, πραγματικά κρίμα!!!
 

sotiris4

AVClub Enthusiast
4 May 2015
800
Καλησπέρα σας! Κοιτάζοντας το πρόγραμμα στην εφαρμογή eon παρατήρησα λάθη στους συντελεστές της σειράς 'παγιδευμένοι' του ΑΝΤ1. π.χ. στο σημερινό αλλά και στα επεισόδια άλλων ημερών αναφέρονται ξένοι ηθοποιοί. Προφανώς βάλατε κατά λάθος συντελεστές ξένων σειρών ή ταινιών. Για την ιστορία, στη συγκεκριμένη σειρά παιζουν εξαιρετικοί Έλληνες ηθοποιοί οπως: Λαγούτης, Λεβεντογιάννης, Ορκόπουλος και άλλοι... σας παραθετω και μια εικόνα.
 

Attachments

  • eon.jpg
    eon.jpg
    491.4 KB · Views: 45

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,790
Καλησπερα. Ο οτε ενεργοποιησε fiber to the home υποστηριξη στην πολυκατοικια μου στο παλαιο φαληρο. Μπορω να κανω αμεσα αιτηση αν θελω. Ειμαι ομως συνδρομητης σας. Ηθελα να ρωτησω, υπαρχει καποιο χρονοδιαγραμμα που μπορειτε να με ενημερωσετε για το ποτε θα διατεθει και απο την εταιρεια σας προσφορα για fiber to the home, ή να κανω κινησεις διακοπης να παω προς οτε;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα. Μπορεί να μου θυμίσει κάποιος πώς κάνουμε pair το kids τηλεκοντρόλ της eon με android δέκτη?
Καλησπέρα gorath,

Μπορείτε να παρακολουθήσεις το video με τις οδηγίες πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο!


Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το δούμε περαιτέρω!

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα. Ο οτε ενεργοποιησε fiber to the home υποστηριξη στην πολυκατοικια μου στο παλαιο φαληρο. Μπορω να κανω αμεσα αιτηση αν θελω. Ειμαι ομως συνδρομητης σας. Ηθελα να ρωτησω, υπαρχει καποιο χρονοδιαγραμμα που μπορειτε να με ενημερωσετε για το ποτε θα διατεθει και απο την εταιρεια σας προσφορα για fiber to the home, ή να κανω κινησεις διακοπης να παω προς οτε;
Καλησπέρα polakis ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

geokap951

New member
30 June 2013
93
Καλησπέρα, τυχαία είδα ότι ο αριθμός τηλεφώνου μου έχει αλλάξει. Θα σας στείλω τα προσωπικά μου στοιχεία και τους σχετικούς αριθμούς με μήνυμα προκειμένου να το δείτε.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα, τυχαία είδα ότι ο αριθμός τηλεφώνου μου έχει αλλάξει. Θα σας στείλω τα προσωπικά μου στοιχεία και τους σχετικούς αριθμούς με μήνυμα προκειμένου να το δείτε.

Ευχαριστώ
Καλημέρα,

Λάβαμε το μήνυμά σου και απαντήσαμε αντίστοιχα!

Γιώργος, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Συγχωρήστε με αν το θεωρείτε off topic, αλλά θεωρώ μεγάλο μείον να μην υπάρχει σοβαρη και αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη οποιουδήποτε αιτήματος αφορά υπηρεσία σας....
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,438
Απαράδεκτη εικόνα για άλλο ένα σαββατοκύριακο....από την προσθήκη των καναλιών και μετά εντελώς θολή η εικόνα στα Novasports...δεν ξεχωριζεις την μπάλα, το γρασίδι και τα νούμερα στις φανέλες.....(δορυφορικό..) Για την EON iptv δεν αναφέρομαι καθόλου..δεν αξίζει σχολιασμού.... Φέρτε πίσω την παλιά καλή Nova με την εικόνα κρύσταλλο....
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Και καλά ο δορυφόρος μπορεί να μη χωράει άλλο bandwidth, η εον γιατί δεν είναι καλύτερη; Κάνουν οικονομία στους σέρβερ;
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Καλησπέρα.
Επανέρχομαι για το πρόβλημα στον δορυφορικό αποκωδικοποιητή που συζητήσαμε τον Ιούλιο.
Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα.
Επανέρχομαι για το πρόβλημα στον δορυφορικό αποκωδικοποιητή που συζητήσαμε τον Ιούλιο.
Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα,

Λάβαμε το μήνυμά σου και απαντήσαμε αντίστοιχα!

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σας έχω στείλει μνμ παρακαλώ πολύ θα ήθελα τη βοήθεια σας.Ευχαριστω πολυ
Καλησπέρα,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και απαντήσαμε αντίστοιχα!

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
  • Like
Reactions: manga1024

Giorgos L.

New member
3 July 2006
31
Ροδος
Απο δορυφορο EPG και info ΤΡΑΓΙΚΑ οπως και η εικονα. Το μονο σοβαρο καναλι το MEZZO το εξαφανισατε. Βλεπω μια συνεχη υποβαθμιση. Που θα φτασετε ???
 
  • Like
Reactions: mitsoskappa

teris3

Established Member
22 January 2011
219
Καλησπέρα, στο box της ΕΟΝ μπορώ να μπω στο PlayStore και να εγκαταστησω το Netflix και να βλεπω ;
 

yiannisav

Senior Member
14 June 2019
315
Ποτε θα σταματησετε αυτην την τρελα με τις διακοπες σε αγωνα; 3 μεγαλες διακοπες στο σιτυ λιβερπουλ. Στα παρανομα ειμαι σιγουρος καμια
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Απο δορυφορο EPG και info ΤΡΑΓΙΚΑ οπως και η εικονα. Το μονο σοβαρο καναλι το MEZZO το εξαφανισατε. Βλεπω μια συνεχη υποβαθμιση. Που θα φτασετε ???
Καλησπέρα Giorgos L.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να κάνουμε έλεγχο για τη ποιότητα της εικόνας;

Γαρυφαλιά, Nova Support