Το Nova Account με κωδικούς πάλι δεν δουλεύει, ούτε για πρώην νυν Nova ούτε και για πρώην Wind. Για την ακρίβεια, μια δεν δουλεύει και μία δουλεύει. Πριν λίγο που δούλευε έκανα πληρωμή, τώρα δεν.
Στο site
εδώ σας λέει στο ερώτημα "
Πώς θα μάθω το υπόλοιπό μου σε data, ομιλία & SMS;" ότι είτε στο Nova Web είτε στο Nova App, "
Στην αρχική οθόνη εμφανίζεται το υπόλοιπο σε ΜΒ, Ομιλία και SMS"
Αυτό δεν ισχύει για την σταθερή μας σύνδεση 3play όμως, πουθενά δεν φαίνονται ούτε οι τρέχουσες χρεώσεις ούτε το υπόλοιπο. Δηλαδή αν υπερβούμε τον δωρεάν χρόνο πρέπει να αρνηθούμε την χρέωση;
Επίσης, κάποτε, πριν τις νέες καταστάσεις, υπήρχε σελίδα "
Εύρεση Χρεώσεων Κλήσεων" στη διεύθυνση '
www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/ergaleia-internet-tilefonias/euresi-hreoseon' που με βάση το πακέτο σου έβλεπες τι χρεώνεσαι, όπως προβλέπεται να ενημερώνεται ο πελάτης σας. Τώρα τι;
Τέλος, η μονομερής σας απόφαση ότι "
Σε ενημερώνουμε ότι από τον Ιανουάριο του 2023 καταργείται η έκπτωση λόγω πληρωμής με πάγια εντολή εξόφλησης Τραπεζικού Λογαριασμού. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova." γιατί δεν μας κοινοποιήθηκε πριν εφαρμοστεί, γιατί είχε αναδρομική ισχύ στους λογαριασμούς Δεκεμβρίου, και πως δικαιολογείται αφού αποτελεί μέρος της μεταξύ μας σύμβασης;
Πολλάκις σας έχει ζητηθεί να απαντήσετε εδώ και όχι με ΠΜ, καιρός θα ήταν να το κάνετε, ειδικά σε αυτά που αφορούν πληθώρα συνδρομητών. Στους όρους του παρόντος νήματος λέει "
Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.", αυτό ακυρώνετε αυτόματα με την επιλογή σας των απαντήσεων με ΠΜ.
Σας στέλνω τα στοιχεία με ΠΜ για να κρατάμε και τις επιταγές και του GDPR.