*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

nektar

Supreme Member
4 January 2007
4,326
Μελίσσια
Καλησπέρα.

Εχω μετακομίσει και προσπαθώ να κόψω το 3play στο παλιό σπίτι εδώ και μια βδομάδα και δεν τα έχω καταφέρει ακόμα!
Τέτοια απαράδεκτη εξυπηρέτηση δεν έχω ζήσει ποτέ. Πηγα σε κατάστημα να κάνω διακοπή. Πηρα τηλέφωνα. Τίποτα.
Θα κοπεί λέει σε 1 μήνα!!!!!
Μα έχω φύγει απο το σπιτι τους λέω και θα μπει ο επόμενος!
Ουτε φραγή δεν μου βάζουν!
Αν είναι δυνατόν!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλησπέρα nektar

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

angelalex

AVClub Enthusiast
24 December 2018
1,244
Αθήνα
Καλησπέρα, από χθες το πρωί που άλλαξε το domain από wind.gr σε ecare.nova.gr, στην εφαρμογή της nova αλλά και στο web, στους λογαριασμούς της ΕΟΝ εμφανίζει μια κενή οθόνη, αντίστοιχα στο κινητό μου που είναι ακριβώς δίπλα τα εμφανίζει κανονικά, ενώ μέχρι προχθές υπήρχε το πεδίο του ποσού λογαριασμού κλπ. Σας παραθέτω και screenshot:
 

Attachments

  • IMG_20230202_213434.jpg
    IMG_20230202_213434.jpg
    282.7 KB · Views: 35

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλησπέρα angelalex

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

dim650

New member
21 September 2007
4
nova pace 3001
E102-29 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ PVR
Μου εβγαλε ξαφνικα αυτο το μυνημα ο δεκτης και δεν κανει πια εγγραφές! Έκανα φορματ το δισκο , εργοστασιακες ρυθμισεις στον δεκτη ,δοκιμασα τον δισκο και στον υπολογιστη αν λειτουργει σωστα και παλι τιποτα μου βγαζει το ιδιο μνμ και δεν κανει εγγραφες. Τι μπορει να συμβαινει σαν να απενεργοποιηθηκε αυτη η λειτουργια του δεκτη.Μπορειται να βοηθησεται σας παρακαλω?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλησπέρα dim650.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,317
Ελληνικό, Αττική
Το Nova Account με κωδικούς πάλι δεν δουλεύει, ούτε για πρώην νυν Nova ούτε και για πρώην Wind. Για την ακρίβεια, μια δεν δουλεύει και μία δουλεύει. Πριν λίγο που δούλευε έκανα πληρωμή, τώρα δεν.

Στο site εδώ σας λέει στο ερώτημα "Πώς θα μάθω το υπόλοιπό μου σε data, ομιλία & SMS;" ότι είτε στο Nova Web είτε στο Nova App, "Στην αρχική οθόνη εμφανίζεται το υπόλοιπο σε ΜΒ, Ομιλία και SMS"
Αυτό δεν ισχύει για την σταθερή μας σύνδεση 3play όμως, πουθενά δεν φαίνονται ούτε οι τρέχουσες χρεώσεις ούτε το υπόλοιπο. Δηλαδή αν υπερβούμε τον δωρεάν χρόνο πρέπει να αρνηθούμε την χρέωση;

Επίσης, κάποτε, πριν τις νέες καταστάσεις, υπήρχε σελίδα "Εύρεση Χρεώσεων Κλήσεων" στη διεύθυνση 'www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/ergaleia-internet-tilefonias/euresi-hreoseon' που με βάση το πακέτο σου έβλεπες τι χρεώνεσαι, όπως προβλέπεται να ενημερώνεται ο πελάτης σας. Τώρα τι;

Τέλος, η μονομερής σας απόφαση ότι "Σε ενημερώνουμε ότι από τον Ιανουάριο του 2023 καταργείται η έκπτωση λόγω πληρωμής με πάγια εντολή εξόφλησης Τραπεζικού Λογαριασμού. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova." γιατί δεν μας κοινοποιήθηκε πριν εφαρμοστεί, γιατί είχε αναδρομική ισχύ στους λογαριασμούς Δεκεμβρίου, και πως δικαιολογείται αφού αποτελεί μέρος της μεταξύ μας σύμβασης;
Πολλάκις σας έχει ζητηθεί να απαντήσετε εδώ και όχι με ΠΜ, καιρός θα ήταν να το κάνετε, ειδικά σε αυτά που αφορούν πληθώρα συνδρομητών. Στους όρους του παρόντος νήματος λέει "Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.", αυτό ακυρώνετε αυτόματα με την επιλογή σας των απαντήσεων με ΠΜ.

Σας στέλνω τα στοιχεία με ΠΜ για να κρατάμε και τις επιταγές και του GDPR.
 
  • Like
Reactions: LEONZACH

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Το Nova Account με κωδικούς πάλι δεν δουλεύει, ούτε για πρώην νυν Nova ούτε και για πρώην Wind. Για την ακρίβεια, μια δεν δουλεύει και μία δουλεύει. Πριν λίγο που δούλευε έκανα πληρωμή, τώρα δεν.

Στο site εδώ σας λέει στο ερώτημα "Πώς θα μάθω το υπόλοιπό μου σε data, ομιλία & SMS;" ότι είτε στο Nova Web είτε στο Nova App, "Στην αρχική οθόνη εμφανίζεται το υπόλοιπο σε ΜΒ, Ομιλία και SMS"
Αυτό δεν ισχύει για την σταθερή μας σύνδεση 3play όμως, πουθενά δεν φαίνονται ούτε οι τρέχουσες χρεώσεις ούτε το υπόλοιπο. Δηλαδή αν υπερβούμε τον δωρεάν χρόνο πρέπει να αρνηθούμε την χρέωση;

Επίσης, κάποτε, πριν τις νέες καταστάσεις, υπήρχε σελίδα "Εύρεση Χρεώσεων Κλήσεων" στη διεύθυνση 'www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/ergaleia-internet-tilefonias/euresi-hreoseon' που με βάση το πακέτο σου έβλεπες τι χρεώνεσαι, όπως προβλέπεται να ενημερώνεται ο πελάτης σας. Τώρα τι;

Τέλος, η μονομερής σας απόφαση ότι "Σε ενημερώνουμε ότι από τον Ιανουάριο του 2023 καταργείται η έκπτωση λόγω πληρωμής με πάγια εντολή εξόφλησης Τραπεζικού Λογαριασμού. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να επικοινωνήσεις με την Εξυπηρέτηση Πελατών Nova." γιατί δεν μας κοινοποιήθηκε πριν εφαρμοστεί, γιατί είχε αναδρομική ισχύ στους λογαριασμούς Δεκεμβρίου, και πως δικαιολογείται αφού αποτελεί μέρος της μεταξύ μας σύμβασης;
Πολλάκις σας έχει ζητηθεί να απαντήσετε εδώ και όχι με ΠΜ, καιρός θα ήταν να το κάνετε, ειδικά σε αυτά που αφορούν πληθώρα συνδρομητών. Στους όρους του παρόντος νήματος λέει "Χρησιμοποιείστε πρώτα την αναζήτηση του forum πριν υποβάλετε το ερώτημα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει ήδη ανάλογο θέμα και απάντηση.", αυτό ακυρώνετε αυτόματα με την επιλογή σας των απαντήσεων με ΠΜ.

Σας στέλνω τα στοιχεία με ΠΜ για να κρατάμε και τις επιταγές και του GDPR.
Καλησπέρα winlink.

Εχουμε λάβει και απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,422
Αυτό το χάλι με το δίχτυ στο γήπεδο της Τούμπας αλλά και το ότι οι δύο ομάδες φοράνε παρόμοιες εμφανίσεις στο μάτι με ρίγες και δεν μπορούμε να τους ξεχωρίσουμε, πόσα χρόνια θέλετε να το διορθώσετε;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλησπέρα Joker19.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για τις επισημάνσεις σου.

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,422
Καλησπέρα Joker19.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για τις επισημάνσεις σου.

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Γαρυφαλιά, Nova Support
Το ίδιο μου απαντήσατε και πέρυσι..... Ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

coyote_D

Established Member
21 December 2007
224
Στο διαχείριση συσκευών, χάθηκαν οι συσκευές; Άρα συνδέουμε όσες θέλουμε πλέον; Αρκεί να μην υπερβούμε το όριο;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλησπέρα coyote_D.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να το ελέγξουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Τελικά από mobile δε φαίνεται, από το laptop σε κανονικό chrome δουλεύει
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Steve67

New member
24 February 2007
97
Κρήτη
nova pace 3001
E102-29 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ PVR
Μου εβγαλε ξαφνικα αυτο το μυνημα ο δεκτης και δεν κανει πια εγγραφές! Έκανα φορματ το δισκο , εργοστασιακες ρυθμισεις στον δεκτη ,δοκιμασα τον δισκο και στον υπολογιστη αν λειτουργει σωστα και παλι τιποτα μου βγαζει το ιδιο μνμ και δεν κανει εγγραφες. Τι μπορει να συμβαινει σαν να απενεργοποιηθηκε αυτη η λειτουργια του δεκτη.Μπορειται να βοηθησεται σας παρακαλω?
Μου έβγαλε και εμένα το ίδιο μύνημα. Χρησιμοποιώ τη θύρα usb με ένα στικάκι για timeshift και πλέον δεν λειτουργεί. Μίλησα στο τηλέφωνο αλλά δεν πήρα κάποια βοήθεια, σαν να τους μιλούσα κινέζικα.
Θα μας βοηθήσει εδώ κάποιος?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλημέρα Steve67,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να το ελέγξουμε;

Σάββας, Nova Support
 

DPLAG

New member
24 October 2012
16
Κατά αρχή θέλω να σας ευχαριστήσω διότι κάνετε ότι μπορείτε
Υπάρχει κατο νέο για την θέαση εξοχικού
και δεύτερο έχω δορυφορικό με σκληρό δίσκο και οι δυο δεκτές και με miltiviev στην κυρία κατοικία Είμαι δε πελάτης από το μακρινό 1991 Η ερώτηση έχω δηλαδή είχα νόβα go + σε δυο συσκευές αν θυμάμαι καλά Μπορώ να μάθω τι παίζει με την Εον συσκευές που δικαιουμε εχω ακούσει και έχω ενημερωθεί διαφορετικά πράγματα Στην δε εφαρμογή πλέον δεν υπάρχει ενημέρωση Παίζει εον τηλεόραση σμαρτ ναι η όχι. Η αντίστοιχο media player που το βλέπει σαν τηλεόραση και πόσες συσκευές φορητές δικαιουμε Βέβαια τα με connect devise η με το air play τα επιλύω Θέλω απλώς να ξέρω
Ευχαριστώ προκαταβολικά
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,584
Καλημέρα DPLAG,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
  • Like
Reactions: DPLAG