*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,790
Αληθεια μου εκδωσατε λογαριασμο 24,84€ να πληρωσω για μια υπηρεσια που δεν εχω καν απο 2/1/23 εδω και 40 ημερες χωρις καν πιστωτικο; Με δουλευετε κι απο πανω; Δειτε στα μηνυματα το ιστορικο μου. Εχω κουραστει πλεον. Απλα ενημερωστε τους δικους σας οτι εχω κανει φορητοτητα στον οτε και δεν προκειται να πληρωσω τιποτα πλεον. Κριμα λυπαμαι...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα polakis ,

Σου έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

disl

New member
13 November 2014
2
Το ιδιο εκαναν και σε εμενα εκδωθηκε λογαριασμος 25,31 και δεν εχω καν κινητο. Εννοειτε δεν θα πληρωσω τιποτα και θα κανω φορητοτητα στον οτε και νοβα ποτε ξανα!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα stonecityboys

Έχουμε απαντήσει εκ νέου σε προσωπικό μήνυμα.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

GIORGOS L

New member
5 June 2019
89
δεν μπορωνα κανω login στο my nova acct με το ιμελ μου και το κωδικο που εμπαινα. δεν εχω κινητο η σταθερο nova. η υπομονη μου εχει εξαντληθει. στειλτε μου προσωπικο μυνημα να συνενοηθουμε.
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
834
UK
Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι να βάλω Νόβα τηλεόραση και Θα ήθελα να ρωτήσω τα πακέτα της Nova για τηλεόραση Υποστηρίζονται μόνο μέσω internet ή και με δορυφόρο; Σε περίπτωση που οι υποδομές Internet είναι απλές (Δεν περνάει οπτική ίνα από την περιοχή μου) τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα GIORGOS L,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας
δεν μπορωνα κανω login στο my nova acct με το ιμελ μου και το κωδικο που εμπαινα. δεν εχω κινητο η σταθερο nova. η υπομονη μου εχει εξαντληθει. στειλτε μου προσωπικο μυνημα να συνενοηθουμε.


Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι να βάλω Νόβα τηλεόραση και Θα ήθελα να ρωτήσω τα πακέτα της Nova για τηλεόραση Υποστηρίζονται μόνο μέσω internet ή και με δορυφόρο; Σε περίπτωση που οι υποδομές Internet είναι απλές (Δεν περνάει οπτική ίνα από την περιοχή μου) τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Θα προτείναμε να συμπληρώσεις την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει ένας εξειδικευμένος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τα προγράμματά μας, τις υπηρεσίες μας αλλά και τις δυνατότητες που υπάρχουν.


Κώστας, Nova Support
 

paul kastoria

New member
30 January 2014
32
Καλημέρα

Είμαι συνδρομητής eon tv εδώ και ένα μήνα όλα καλά στο θέμα θέασης χωρίς κολλήματα θα άλλα προβλήματα όμως δεν έχω πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω nova my account από υπολογιστή η από την εφαρμογή από
Play Store στην ενότητα οι συνδέσεις μου δεν εμφανίζεται πουθενά η ενότητα Eon tv σαν να μην την έχω την υπηρεσία
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα paul kastoria.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

paul kastoria

New member
30 January 2014
32
Καλησπέρα paul kastoria.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε ένα προσωπικό μήνυμα με τις υπηρεσίες σας ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support

Καλησπέρα paul kastoria.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε ένα προσωπικό μήνυμα με τις υπηρεσίες σας ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support

Καλησπέρα paul kastoria.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σας ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
Πως στέλνω
προσωπικό μήνυμα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Πως στέλνω

Καλησπέρα paul kastoria,

Μπορείς να κάνεις είσοδο στο προφίλ μας, πατώντας στο username μας, και να επιλέξεις "Start Conversation".

Θα προτείναμε για την διασφάλιση των προσωπικών σου δεδομένων, να μην δίνεις δημόσια τα στοιχεία σου.

Σάββας, Nova Support
 

paul kastoria

New member
30 January 2014
32
Παρόλο που εχθές νόμιζα ότι δεν θα έβγαζα άκρη τελικά σήμερα είδα ότι το πρόβλημα μου επιλύθηκε δεν ξέρω ποιος έκανε τι αλλά αλλά όλα οκ ευχαριστώ τα παιδιά του support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Εξακολουθεί να υπάρχει προβλημα με γραμμές σταθερής στην περιοχή της Λάρισας;Βρίσκομαι σε συγγενικό μου πρόσωπο μεγάλης ηλικίας, ίντερνετ λειτουργεί και τηλέφωνο όχι από την αρχή της εβδομάδας..Εχω μια ώρα έχω ξαναστησει συνδεσμολογία από την αρχή, τίποτα. Και το πιο γύφτικο από όλα, να με βάζει το 13700 σας να καλέσω το 13800, μη χάσετε κανα Φράγκο.... Ντροπή ρε παιδιά, ΝΤΡΟΠΉ!!!
 

manos 13

New member
26 October 2009
37
Μέχρι και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η διαχείριση του λογαριασμού μου στην εφαρμογή αλλά και στον browser με πλήρη αδυναμία στην είσοδο του my account.
Η υπηρεσία μου είναι δορυφορική σύνδεση sport pack με eon extra.
Θα παρακαλούσα να υπάρξει μια ενημέρωση σχετικά με το θέμα της πρόσβασης μου.
Σας ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Εξακολουθεί να υπάρχει προβλημα με γραμμές σταθερής στην περιοχή της Λάρισας;Βρίσκομαι σε συγγενικό μου πρόσωπο μεγάλης ηλικίας, ίντερνετ λειτουργεί και τηλέφωνο όχι από την αρχή της εβδομάδας..Εχω μια ώρα έχω ξαναστησει συνδεσμολογία από την αρχή, τίποτα. Και το πιο γύφτικο από όλα, να με βάζει το 13700 σας να καλέσω το 13800, μη χάσετε κανα Φράγκο.... Ντροπή ρε παιδιά, ΝΤΡΟΠΉ!!!
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Μέχρι και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η διαχείριση του λογαριασμού μου στην εφαρμογή αλλά και στον browser με πλήρη αδυναμία στην είσοδο του my account.
Η υπηρεσία μου είναι δορυφορική σύνδεση sport pack με eon extra.
Θα παρακαλούσα να υπάρξει μια ενημέρωση σχετικά με το θέμα της πρόσβασης μου.
Σας ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα manos 13,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Σάββας, Nova Support
Βρήκαμε άκρη με το chat από το ΔΙΚΟ μου λογαριασμό,σας ευχαριστώ
Ωστόσο η εξυπηρέτηση από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες είναι...δεν θέλω να πω!!!