*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημερα. Μηπως θα μπορούσατε να μεταφέρετε το σήμα της δορυφορικησ Nova απο την μόνιμη κατοικία μου (Αθηνα) στην εξοχική (Σκορπονερια).

Καλησπέρα Σεραφείμ.

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Εχουμε λάβει και απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,322
Ελληνικό, Αττική
Καλησπέρα και καλό μήνα
Είχα στείλει ερώτημα για την μητέρα μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.nova.gr, για το συμβόλαιο σταθερής στην πρώην Wind, με ************************ Φεβ 2023, 2:40 μ.μ., και απαντήθηκε με e-mail με τίτλο που θα βρείτε στο πμ, του οποίου το περιεχόμενο είναι εντελώς λάθος και δεν ισχύει. Παραθέτω το κείμενο.
1.Μπείτε στο Nova Web από υπολογιστή
2.Επιλέξτε την ενότητα "Λογαριασμοί"
3.Πηγαίνετε στην ενότητα "Τελευταίοι Λογαριασμοί"
4.Επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε να δειτε την ανάλυση
5.Πηγαίνετε στην ενότητα "Δες τις λεπτομέρειες"
6.Επιλέξτε τη σύνδεση για την οποία θέλετε να δειτε την ανάλυση πατώντας στο βέλος
7.Πηγαίνετε στην ενότητα "Περίληψη χρήσης"
8.Πατήστε στο "Δείτε λεπτομέρειες"
9.Δείτε την αναλυτική λίστα κλήσεων για τη σύνδεσή σας

Χρήσιμη συμβουλή

Η ανάλυση λογαριασμού δεν είναι διαθέσιμη στο Nova App.


Επειδή η αντ-απάντηση στο [email protected] είναι προφανώς ανέφικτη, απάντησα με νέο μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας και πήρα την αυτοματοποιημένηAuto Reply απάντηση την Τετ 22 Φεβ, στις 4:05 μ.μ.
Έκτοτε η τύχη του ερωτήματος αγνοείται.

Παρακαλώ για ενέργειές σας
 

nektar

Supreme Member
4 January 2007
4,326
Μελίσσια
Καλησπέρα.

Εχω μετακομίσει και προσπαθώ να κόψω το 3play στο παλιό σπίτι εδώ και μια βδομάδα και δεν τα έχω καταφέρει ακόμα!
Τέτοια απαράδεκτη εξυπηρέτηση δεν έχω ζήσει ποτέ. Πηγα σε κατάστημα να κάνω διακοπή. Πηρα τηλέφωνα. Τίποτα.
Θα κοπεί λέει σε 1 μήνα!!!!!
Μα έχω φύγει απο το σπιτι τους λέω και θα μπει ο επόμενος!
Ουτε φραγή δεν μου βάζουν!
Αν είναι δυνατόν!

Οι άνθρωποι είναι αλήτες.
Εκτός του ότι με έβαλαν με το ζόρι να μείνω 1 μήνα παραπάνω παρόλο που είχα ήδη μετακομίσει, με χρέωσαν χωριστά τέλος ακύρωσης για το τηλέφωνο και χωριστά για το internet παρόλο που έχω 3play!!!
Και φυσικά το ποσό ακύρωσης που μου είχαν πει στο τηλέφωνο καμια σχεση με την πραγματικότητα!
Παρακαλώ να μου στείλει κάποιος υπεύθυνος μήνυμα να μου εξηγήσει γιατί 2 διαφορετικά τέλη ακύρωσης!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Οι άνθρωποι είναι αλήτες.
Εκτός του ότι με έβαλαν με το ζόρι να μείνω 1 μήνα παραπάνω παρόλο που είχα ήδη μετακομίσει, με χρέωσαν χωριστά τέλος ακύρωσης για το τηλέφωνο και χωριστά για το internet παρόλο που έχω 3play!!!
Και φυσικά το ποσό ακύρωσης που μου είχαν πει στο τηλέφωνο καμια σχεση με την πραγματικότητα!
Παρακαλώ να μου στείλει κάποιος υπεύθυνος μήνυμα να μου εξηγήσει γιατί 2 διαφορετικά τέλη ακύρωσης!
Καλησπέρα nektar.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα και καλό μήνα
Είχα στείλει ερώτημα για την μητέρα μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο www.nova.gr, για το συμβόλαιο σταθερής στην πρώην Wind, με αρ. συμβολαίου 28298500, την 16 Φεβ 2023, 2:40 μ.μ., και απαντήθηκε με e-mail με τίτλο που θα βρείτε στο πμ, του οποίου το περιεχόμενο είναι εντελώς λάθος και δεν ισχύει. Παραθέτω το κείμενο.
1.Μπείτε στο Nova Web από υπολογιστή
2.Επιλέξτε την ενότητα "Λογαριασμοί"
3.Πηγαίνετε στην ενότητα "Τελευταίοι Λογαριασμοί"
4.Επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε να δειτε την ανάλυση
5.Πηγαίνετε στην ενότητα "Δες τις λεπτομέρειες"
6.Επιλέξτε τη σύνδεση για την οποία θέλετε να δειτε την ανάλυση πατώντας στο βέλος
7.Πηγαίνετε στην ενότητα "Περίληψη χρήσης"
8.Πατήστε στο "Δείτε λεπτομέρειες"
9.Δείτε την αναλυτική λίστα κλήσεων για τη σύνδεσή σας

Χρήσιμη συμβουλή

Η ανάλυση λογαριασμού δεν είναι διαθέσιμη στο Nova App.


Επειδή η αντ-απάντηση στο [email protected] είναι προφανώς ανέφικτη, απάντησα με νέο μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας και πήρα την αυτοματοποιημένηAuto Reply απάντηση την Τετ 22 Φεβ, στις 4:05 μ.μ.
Έκτοτε η τύχη του ερωτήματος αγνοείται.

Παρακαλώ για ενέργειές σας
Καλησπέρα winlink.

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Εχουμε λάβει και απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

gfilip

Established Member
30 November 2009
141
Καλημέρα,προσπαθώ εδώ και 2 εβδομάδες να συνδεθώ στο novamyaccount,για να αλλάξω τη συσκευή σε μεγάλη οθόνη και δεν μπορώ.
Είμαι συνδρομητής δορυφορικού χωρίς τηλέφωνο στη νόβα.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα gfilip ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

geokap951

New member
30 June 2013
93
Καλησπέρα, ολοκληρώθηκε η φορητότητα μου στην Cosmote και μου έχει έρθει λογαριασμός που αντιστοιχεί από τις 03-03 έως τις 01-04. Παρακαλώ όπως μου αποστείλετε τον λογαριασμό που αντιστοιχεί από τις 03-03 έως και σήμερα.

Σας στέλνω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της υπηρεσίας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα geokap951 ,

Έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που μας έχεις στείλει.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

antonogreg

Established Member
16 December 2007
251
Καλησπέρα, έχω γραμμή voip που συνδέεται το τηλέφωνο αμέσως πάνω στο ρούτερ. Οσο δεν χτυπάει το τηλέφωνο, ολα καλα με ταχύτητα ίντερνετ κοντά στο 50. Μόλις χτυπήσει το τηλέφωνο, το ίντερνετ σέρνεται. Δεξ κάνει τίποτα. Μόλις κλείσει το τηλέφωνό, επανέρχεται και η ταχύτητα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα antonogreg ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,790
Καλησπερα. Εχετε το ιστορικο μου σε μηνυματα. Μου εκδοθηκε σημερα λογαριασμος κανονικα 33€ ενω δυο μηνες ειχα βλαβη χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ. Απαραδεκτη αντιμετωπιση. Παρακαλω διαβιβαστε στο τμημα χρεωσεων και συμβολαιων οτι δεν προτιθεμαι να πληρωσω αυτο το ποσον και ζηταω πιστωση στον λογαριασμο λογω δικη σας υπαιτιοτητας. Τωρα που σας στελνω, το σταθερο τηλεφωνο μου εχει παλι βλαβη, δεν λειτουργει...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα polakis,

Έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Καλημέρα

Δηλαδή εμείς κλείσαμε Οκτώβριο 200 FTTH EON+ με 45,5 το μήνα και τώρα που έχει 1GB EON+ με 41€ μπορούμε απλά να ξαναανανεώσουμε σε αυτή την τιμή?
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα MATTHIAS ,

Θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να προχωρήσουμε στον οποιοδήποτε έλεγχο από την πλευρά μας.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: MATTHIAS

netagra

AVClub Enthusiast
Γεια σε όλους
προσπαθώ να μπω από υπολογιστή στο myaccount και δεν τα καταφέρνω με τίποτα. Μπαίνει σε μια διαδικασία συνεχούς αποστολής κωδικών μέσω sms. Η υπηρεσία που έχω είναι η EON+ ADSL.
Επίσης κάτι που με έχει πειράξει πάρα πολύ....
Με είχε προσεγγίσει η Wind πριν ένα χρόνο προσφέροντας 100mbps internet κάτι που δέχθηκα, αλλά ένας εκπρόσωπος της nova μου προσέφερε ανανέωση με τρεις μήνες δωρεάν συνδρομής με το σκεπτικό ότι σε μερικούς μήνες nova και wind θα γίνουν ένα, επομένως θα είχα πρόσβαση στις υπηρεσίες της wind από την nova.
Το δέχθηκα και τώρα η nova λέει ότι δεν διαθέτει 100mbps στην περιοχή μου, λέγοντάς μου ότι θα πάμε με fiber, για το οποίο δεν φέρει ευθύνη, αφού πρόκειται για δημόσια επένδυση.
Πως σας φαίνεται αυτό;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα netagra.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γασρυφαλιά, Nova Support
 

StandArd

AVClub Enthusiast
31 December 2018
762
Καλησπέρα,
Σας έχω καλέσει πολλές φορές στο τηλέφωνο (13800 και 13700) γιατί θέλω να αλλαχτεί το password στο λογαριασμό e-mail που τηρώ στην εταιρεία σας (@ath.forthnet.gr) λόγω φαινομένου phising. Το πρόβλημα είναι πως κανείς δε με εξυπηρετεί και με παραπέμπει κάθε φορά σε άλλο συνάδελφο και δε γίνεται τίποτα. Όλοι λένε πως θα με καλέσουν για να επιλυθεί αλλά κανείς δε με καλεί. Λόγω του ότι βρήκανε (δεν ξέρω πως) το password του e-mail μου έχουν παραβιάσει μέχρι τώρα το Facebook και φοβάμαι ως προς το τι άλλο μπορεί να γίνει. Απαράδεκτη η ολιγωρία της εταιρείας σας εδώ και ένα μήνα ειδικά από τη στιγμή που σας έχω εξηγήσει από την αρχή τη κρισιμότητα της κατάστασης.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα StandArd.

Εχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Γαρυφαλιά, Nova Support