*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

coyote_D

Established Member
21 December 2007
224
Χτες πχ δε μπορούσαμε να δούμε το ματς στο γραφείο.... Χάσαμε τη μια συσκευή... τουλάχιστον κερδίσαμε. Περιμένω να με πάρουν
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα coyote_D.

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι με την υπηρεσία σου, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος, παρέχοντάς μας τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Haha
Reactions: adok13

coyote_D

Established Member
21 December 2007
224
Γιώργο ευχαριστώ έχω έχω στείλει μήνυμα αλλά δε με έχουν πάρει τηλεφωνο ακόμη
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σε κάθε περίπτωση, είμαστε στη διάθεσή σου μέσω προσωπικού μηνύματος για οτιδήποτε χρειαστεί!

Γιώργος, Nova Support
 

tempo

Established Member
4 August 2006
200
καλημέρα σας, θέλω να διακόψω την nova tv (με δορυφορική σύνδεση). Είμαι εκτός συμβολαίου 2 χρόνια τώρα (απλά πληρώνω κανονικά κάθε μήνα την τιμή που είχα όταν ήταν ενεργό το συμβόλαιο).

Ερώτηση 1. Επικοινώνησα με την υποστήριξη (chat) όπου μου είπαν να πάρω τηλέφωνο στην εταιρεία, όπου μου είπαν να πάω σε κατάστημα. Δηλαδή ο ένας με στέλνει στον άλλον. Τι θα γίνει αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορώ να πάω σε κατάστημα (πχ λόγω απόστασης). Δεν είναι δυνατή η διακοπή μέσω τηλεφώνου (φυσικά με ταυτοποίηση κλπ);

Ερώτηση 2. Τον εξοπλισμό θα πρέπει να τον παραδώσω πίσω; Αν ναι με ποιόν τρόπο;

Ερώτηση 3. Πληρώνω με πάγια εντολή πιστωτικής κάρτας, την οποία είχα ορίσει μέσα απο το nova.myaccount. Τώρα πλέον δεν μπορώ να την καταργήσω απο εκεί και ούτε απο την τράπεζα. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος τρόπος;

Ευχαριστώ για την υποστήριξη.....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα tempo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

nakata

Moderator
Staff member
11 June 2007
2,224
var/etc/home
@ nova support.
Από χθες το πρωί πολλοί συνδρομητές του Disney plus οι οποίοι έχουν σαν internet provider την nova αντιμετωπίζουν πρόβλημα σύνδεσης "(σφάλμα 73) το οποίο οφείλεται στην μη αναγνώριση ορισμένων ip της nova θα παρακαλούσα αν σας ειναι εύκολο να ενημερώσετε την τεχνική υπηρεσία της εταιρείας σας.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα nakata,

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, ωστόσο, για οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαστεί στην υπηρεσία του εκάστοτε συνδρομητή, θα χρειαστεί ο ίδιος να επικοινωνήσει μαζί μας, ώστε να πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος.

Σάββας, Nova Support
 
  • Like
Reactions: nakata

tempo

Established Member
4 August 2006
200
καλησπέρα, μόλις επέστρεψα απο κατάστημα nova όπου αιτήθηκα την διακοπή της nova tv (δορυφορικό). Το συμβόλαιο μου είχε λήξει 2 χρόνια τώρα οπότε δεν υπάρχει κάποια δέσμευση κλπ.
Στο κατάστημα με πληροφόρησαν ότι η αίτηση γίνεται διακοπής γίνεται σήμερα (23/05) αλλά η υπηρεσία θα διακοπεί στο τέλος Ιουνίου.
Η ερώτηση μου: για ποιόν λόγο γίνεται αυτό; Δηλ. που προβλέπεται ότι πρέπει να πληρώσω +1 μήνα;
Παρακαλώ θα ήθελα μια απάντηση γιατί μου φάνηκε εντελώς άτοπο.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα tempo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το ελέγξουμε περαιτέρω;

Σάββας, Nova Support
 

vaggoulas

Established Member
5 May 2013
150
Καλησπέρα! Μπορείτε να δείτε ξανά σχετικά με το national geographic? Φαίνεται να μην είναι συγχρονισμένος ο ήχος με την εικόνα για άλλη μια φορά.
Σας παρακαλώ δώστε μια μόνιμη λύση :)
 
  • Haha
Reactions: Μιχαήλ

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα vaggoulas,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το ελέγξουμε περαιτέρω;

Γιώργος, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,436
Μπορείτε να βάλετε αυτή τη στιγμή στο Novasports 4 να δείτε το χάλι της εικόνας στο Έλτσε - Κάντιθ; Και καλά σήμερα.... Άλλες φορές όμως που βάζετε στο συγκεκριμένο κανάλι το top ματς της Ευρωλίγκας στραβωνόμαστε. Έχετε ένα καλοκαίρι μπροστά σας να το διορθώσετε.. Μαζί με πολλά άλλα..
 
  • Haha
Reactions: Μιχαήλ

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Joker19 ,

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας σε προσωπικό μήνυμα ή εναλλακτικά να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας, στη παρακάτω σελίδα, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

gousias

Senior Member
30 April 2013
409
Γιατί θα πρέπει να δεχθώ υποχρεωτικά τηλεφωνική κλήση αν θέλω να μάθω απλώς και μόνο τι δυνατότητες/προγράμματα υπάρχουν σε ταχύτητες internet για τον αριθμό μου, αφού είμαι ακόμη (και αναρωτιέμαι πως το καταφέρνω) πελάτης σας με ταχύτητα ονομαστική 24αρα και πραγματική έως 12!!!
Η απορία αυτή έχει να κάνει με το γεγονός ότι μέχρι τα Χριστούγεννα δεν υπήρχε δυνατότητα για παραπάνω ταχύτητα, πχ 100αρα!!! Πάντα σύμφωνα με την εταιρεία αυτή εδώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα gousias ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

mysterysolver

New member
20 April 2018
9
Καλησπέρα ίδιο πρόβλημα και εγώ.Πελάτης χρόνια triple play φούλ πακέτο πληρώνω 24 σύνδεση και με το ζόρι φτάνω στα 10.Βρίσκομαι Κοζάνη στο κέντρο της πόλης έτος 2023 έχουν σκαφτεί όλοι οι δρόμοι εδώ και 4 χρόνια και εμείς ακόμα παρακαλάμε για 24 mbps.Δέν θα έγραφα ποτέ εδώ αλλά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.Στο προηγούμενο σπίτι πάλι στην Κοζάνη και μετά απο πολλά τηλέφωνα λόγω χαμηλής ταχύτητας όπου μου λέγανε πώς όλα είναι καλά απο μεριάς Nova έρχεται τεχνικός και καταλήγει στο συμπέρασμα πως φταίει η καλωδίωση απο την οικοδομή μέχρι το διαμέρισμα.Πουλάω το σπίτι σε φίλο και μετακομίζω πάλι εντός Κοζάνης.Ο φίλος κάνει σύνδεση σε ΟΤΕ και πιάνει 50 mbps στο ίδιο σπίτι χωρίς να αλλάξει τίποτα σε καλώδιο.Εγώ πάλι στο άλλο σπίτι ακριβώς την ίδια ταχύτητα.10mbps στην καλύτερη περίπτωση την μεγαλύερη διάρκεια της ημέρας 5 και 6 mbps.Παίρνω τηλ προχτές στην Nova να ρωτήσω αν μπορώ να κάνω άλλο πακέτο μου λένε ναι μπορείς 100mbps πακέτο.Θα σου στείλουμε Δευτέρα το συμβόλαιο.Με καλούν την Δευτέρα πίσω μου λένε κάναμε λάθος δέν υπάρχει θέση στην καμπίνα.Και ρωτώ εγώ τώρα μπορείτε να μου παρέχετε σε πρώτη φάση την ταχύτητα που πληρώνω και σε δεύτερη φάση να κάνετε κάτι ώστε να έχουμε δυνατότητα και για άλλες ταχύτητες ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα mysterysolver

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα mysterysolver

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support