Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="johnar84" data-source="post: 1058653642" data-attributes="member: 32478"><p>καλημερα και για αρχη συγνωμη για το σεντονι.</p><p></p><p>Σημερα χαθηκε και για εμενα η λογικη οσων αφορα την τιμολογιακη πολιτικη σας.</p><p></p><p>Πολυ καιρο τωρα εχω υπηρεσιες 3 play απο την εταιρια, απο το 2015 σε αλλο νουμερο , απο το 2018 εως τωρα στον αριθμο του σπιτιου μου και μια υπηρεσια sport Pack που ακομα ειναι ενεργη και την εχω μεταβιβασει στο ονομα της συζυγου μου.</p><p>Την τρεχουσα περιοδο και για τα τελευταια 2 χρονια διαμενω εκτος Αθηνων , σε νησι (Παρο) οπου χρησιμοποιω την υπηρεσια τηλεορασης εχω οι γονεις μου στην αθηνα χρησιμοποιουν τα υπολοιπα.</p><p>Μετα απο αρκετες συζητησεις με τους δικου μου , εξεταζεται το σεναριο μετα το σκασιμο της πανδυμιας, να μετακομισουν μαζι μας. Εδω ξεκινα η παρανοια. </p><p></p><p>Καλω το CC και ρωτω τι γινεται. Αρχικα με ενημερωνουν οτι (προφανως) στο νησι δεν υπαρχει υπηρεσια και οτι η γραμμη θα πρεπει να καταργηθει , με ποινη !!!!</p><p></p><p>Πανω στην συζητηση αναφερω οτι δεν ειναι υπαιτιοτητα μου που μετακομιζουμε και η εταιρια δεν δινει παροχη εκει , επισης ενημερωνω οτι δεν εχω προβλημα με την εταιρια και οτι θα ηθελα να συνεχισουμε την συνεργασια μας οσων αφορα το κομματι της τηλεορασης αφου ειναι full pack και ρωτησα εαν μπορει να αποσχιστει η τηλεφωνια και να μεινει η TV. Με τα απο αναμονη μου λενε οτι τελικα εαν προχωρισω , δεν θα πληρωσω ποινη μεν, αποσχιση δεν γινεται και εαν θελω TV θα ξαναενεργοποιηθει η υπηρεσια στον ιδιο δεκτη και στην τιμη τιμοκαταλογου...!!! </p><p></p><p>Φυσικα στην ερωτηση εαν ειναι σωστο να με πετανε ετσι σαν πελατη, γιατι τιμολογιακα απο μια τιμη για ολα 39.90 παω στα 31 μονο για την τηλεοραση επειδη εκανα το λαθος να μετακομισω καπου που δεν εχει δικτυο η Nova... δεν πηρα απαντηση.</p><p></p><p>Ερωτω λοιπον γιατι δεν διευκολυνεται εναν συνδομητη σας που αντι να σας παρατησει και να φυγει , ζητα την βοηθεια σας και αντι να του κανετε εστω μια πιο προνομιακή τιμη στο ονομα τις 6ετης συνεργασιας σας και εσεις τον αντιμετωπιζεται σαν καποιος νεο πελατη? </p><p></p><p>Για τη εταιρια ειναι απείθεια προς το προσωπο της να θελει ο συνδρομητης να μετακομισει ωστε να αξιζει τετοια απαξιωσει? </p><p></p><p>Η αξίωσή μου περα απο λιγο σεβασμο (κριμα που ενας πελατης που δεν σας εχει αφησει ποτε απληρωτους να τον ζητα και οχι να τον παιρνει by default) ειναι να μπορεσει να γινει με κάποιον τροπο ο διαχωρισμος τηλεφωνου + ιντερνετ με την TV η οποια να ειναι σε συμφερουσα τιμη και κατω εννοειται απο τα 29 ευρω (χωρις φορο) που δινεται απο της προωθητικες εταιριες σας (ας πουμε οτι 25 ευρω ΜΕ τον φορο υπολογισμενο ειναι καλα) και στην συνεχεια να παραμεινει στο τηλεφωνο και το ιντερνερτ σε αλλο λογαριασμο (σε μια τιμη προσφορας 20,9 ειναι επισης καλα που βλεπω απο προωθητικες) μεχρι αν αποφασιστει εαν θα γινει η μετακομιση (ενα δεν γινει κερδος για εσας).</p><p></p><p>Τυπικα εαν δεν γινει η μετακομηση σας προτεινω να αποσυσχετισετε ενα προϊόν για το οποιο σας δινω 39,9 ευρω για να σας δινω 45 ευρω . Για να βαλουμε την αντιδιαστολη εαν γινει η μετακομιση τοτε απο 39.9 ευρω θα πηγαιναμε στο τιποτα. </p><p></p><p>*Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να πρωτα να ευχαριστησω του εκπροσωπους τις εταιριας στο φορουμ καθως όποτε τους εχω χρειαστει ηταν εκει, ασχέτως με την εκβαση του συγκεκριμενου θεματος. </p><p></p><p></p><p>Ευχαρισω για τον χρονο σας.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnar84, post: 1058653642, member: 32478"] καλημερα και για αρχη συγνωμη για το σεντονι. Σημερα χαθηκε και για εμενα η λογικη οσων αφορα την τιμολογιακη πολιτικη σας. Πολυ καιρο τωρα εχω υπηρεσιες 3 play απο την εταιρια, απο το 2015 σε αλλο νουμερο , απο το 2018 εως τωρα στον αριθμο του σπιτιου μου και μια υπηρεσια sport Pack που ακομα ειναι ενεργη και την εχω μεταβιβασει στο ονομα της συζυγου μου. Την τρεχουσα περιοδο και για τα τελευταια 2 χρονια διαμενω εκτος Αθηνων , σε νησι (Παρο) οπου χρησιμοποιω την υπηρεσια τηλεορασης εχω οι γονεις μου στην αθηνα χρησιμοποιουν τα υπολοιπα. Μετα απο αρκετες συζητησεις με τους δικου μου , εξεταζεται το σεναριο μετα το σκασιμο της πανδυμιας, να μετακομισουν μαζι μας. Εδω ξεκινα η παρανοια. Καλω το CC και ρωτω τι γινεται. Αρχικα με ενημερωνουν οτι (προφανως) στο νησι δεν υπαρχει υπηρεσια και οτι η γραμμη θα πρεπει να καταργηθει , με ποινη !!!! Πανω στην συζητηση αναφερω οτι δεν ειναι υπαιτιοτητα μου που μετακομιζουμε και η εταιρια δεν δινει παροχη εκει , επισης ενημερωνω οτι δεν εχω προβλημα με την εταιρια και οτι θα ηθελα να συνεχισουμε την συνεργασια μας οσων αφορα το κομματι της τηλεορασης αφου ειναι full pack και ρωτησα εαν μπορει να αποσχιστει η τηλεφωνια και να μεινει η TV. Με τα απο αναμονη μου λενε οτι τελικα εαν προχωρισω , δεν θα πληρωσω ποινη μεν, αποσχιση δεν γινεται και εαν θελω TV θα ξαναενεργοποιηθει η υπηρεσια στον ιδιο δεκτη και στην τιμη τιμοκαταλογου...!!! Φυσικα στην ερωτηση εαν ειναι σωστο να με πετανε ετσι σαν πελατη, γιατι τιμολογιακα απο μια τιμη για ολα 39.90 παω στα 31 μονο για την τηλεοραση επειδη εκανα το λαθος να μετακομισω καπου που δεν εχει δικτυο η Nova... δεν πηρα απαντηση. Ερωτω λοιπον γιατι δεν διευκολυνεται εναν συνδομητη σας που αντι να σας παρατησει και να φυγει , ζητα την βοηθεια σας και αντι να του κανετε εστω μια πιο προνομιακή τιμη στο ονομα τις 6ετης συνεργασιας σας και εσεις τον αντιμετωπιζεται σαν καποιος νεο πελατη? Για τη εταιρια ειναι απείθεια προς το προσωπο της να θελει ο συνδρομητης να μετακομισει ωστε να αξιζει τετοια απαξιωσει? Η αξίωσή μου περα απο λιγο σεβασμο (κριμα που ενας πελατης που δεν σας εχει αφησει ποτε απληρωτους να τον ζητα και οχι να τον παιρνει by default) ειναι να μπορεσει να γινει με κάποιον τροπο ο διαχωρισμος τηλεφωνου + ιντερνετ με την TV η οποια να ειναι σε συμφερουσα τιμη και κατω εννοειται απο τα 29 ευρω (χωρις φορο) που δινεται απο της προωθητικες εταιριες σας (ας πουμε οτι 25 ευρω ΜΕ τον φορο υπολογισμενο ειναι καλα) και στην συνεχεια να παραμεινει στο τηλεφωνο και το ιντερνερτ σε αλλο λογαριασμο (σε μια τιμη προσφορας 20,9 ειναι επισης καλα που βλεπω απο προωθητικες) μεχρι αν αποφασιστει εαν θα γινει η μετακομιση (ενα δεν γινει κερδος για εσας). Τυπικα εαν δεν γινει η μετακομηση σας προτεινω να αποσυσχετισετε ενα προϊόν για το οποιο σας δινω 39,9 ευρω για να σας δινω 45 ευρω . Για να βαλουμε την αντιδιαστολη εαν γινει η μετακομιση τοτε απο 39.9 ευρω θα πηγαιναμε στο τιποτα. *Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να πρωτα να ευχαριστησω του εκπροσωπους τις εταιριας στο φορουμ καθως όποτε τους εχω χρειαστει ηταν εκει, ασχέτως με την εκβαση του συγκεκριμενου θεματος. Ευχαρισω για τον χρονο σας. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…