Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="winlink" data-source="post: 1058848255" data-attributes="member: 743"><p>Καλησπέρα και καλό μήνα</p><p>Είχα στείλει ερώτημα για την μητέρα μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο <a href="http://www.nova.gr" target="_blank">www.nova.gr</a>, για το συμβόλαιο σταθερής στην πρώην Wind, με ************************ Φεβ 2023, 2:40 μ.μ., και απαντήθηκε με e-mail με τίτλο που θα βρείτε στο πμ, του οποίου το περιεχόμενο είναι εντελώς λάθος και δεν ισχύει. Παραθέτω το κείμενο.</p><p> <em>1.Μπείτε στο Nova Web από υπολογιστή</em></p><p> <em>2.Επιλέξτε την ενότητα "Λογαριασμοί"</em></p><p> <em>3.Πηγαίνετε στην ενότητα "Τελευταίοι Λογαριασμοί"</em></p><p> <em>4.Επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε να δειτε την ανάλυση</em></p><p> <em>5.Πηγαίνετε στην ενότητα "Δες τις λεπτομέρειες"</em></p><p> <em>6.Επιλέξτε τη σύνδεση για την οποία θέλετε να δειτε την ανάλυση πατώντας στο βέλος</em></p><p> <em>7.Πηγαίνετε στην ενότητα "Περίληψη χρήσης"</em></p><p> <em>8.Πατήστε στο "Δείτε λεπτομέρειες"</em></p><p> <em>9.Δείτε την αναλυτική λίστα κλήσεων για τη σύνδεσή σας</em></p><p><em></em></p><p><em>Χρήσιμη συμβουλή</em></p><p><em></em></p><p><em>Η ανάλυση λογαριασμού δεν είναι διαθέσιμη στο Nova App.</em></p><p></p><p>Επειδή η αντ-απάντηση στο <em><a href="mailto:noreply@nova.gr">noreply@nova.gr</a></em> είναι προφανώς ανέφικτη, απάντησα με νέο μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας και πήρα την αυτοματοποιημένηAuto Reply απάντηση την Τετ 22 Φεβ, στις 4:05 μ.μ.</p><p>Έκτοτε η τύχη του ερωτήματος αγνοείται.</p><p></p><p>Παρακαλώ για ενέργειές σας</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="winlink, post: 1058848255, member: 743"] Καλησπέρα και καλό μήνα Είχα στείλει ερώτημα για την μητέρα μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο [URL='http://www.nova.gr']www.nova.gr[/URL], για το συμβόλαιο σταθερής στην πρώην Wind, με ************************ Φεβ 2023, 2:40 μ.μ., και απαντήθηκε με e-mail με τίτλο που θα βρείτε στο πμ, του οποίου το περιεχόμενο είναι εντελώς λάθος και δεν ισχύει. Παραθέτω το κείμενο. [I]1.Μπείτε στο Nova Web από υπολογιστή[/I] [I]2.Επιλέξτε την ενότητα "Λογαριασμοί"[/I] [I]3.Πηγαίνετε στην ενότητα "Τελευταίοι Λογαριασμοί"[/I] [I]4.Επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε να δειτε την ανάλυση[/I] [I]5.Πηγαίνετε στην ενότητα "Δες τις λεπτομέρειες"[/I] [I]6.Επιλέξτε τη σύνδεση για την οποία θέλετε να δειτε την ανάλυση πατώντας στο βέλος[/I] [I]7.Πηγαίνετε στην ενότητα "Περίληψη χρήσης"[/I] [I]8.Πατήστε στο "Δείτε λεπτομέρειες"[/I] [I]9.Δείτε την αναλυτική λίστα κλήσεων για τη σύνδεσή σας Χρήσιμη συμβουλή Η ανάλυση λογαριασμού δεν είναι διαθέσιμη στο Nova App.[/I] Επειδή η αντ-απάντηση στο [I][EMAIL]noreply@nova.gr[/EMAIL][/I] είναι προφανώς ανέφικτη, απάντησα με νέο μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας και πήρα την αυτοματοποιημένηAuto Reply απάντηση την Τετ 22 Φεβ, στις 4:05 μ.μ. Έκτοτε η τύχη του ερωτήματος αγνοείται. Παρακαλώ για ενέργειές σας [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…