μαλλον ειναι ματιασμενος ο δεκτης.
Έχεις εσύ τίτλους τώρα στο OnDemand ?
Έχεις εσύ τίτλους τώρα στο OnDemand ?
εγω χτες μιλησα με την υποστηριξη γιατι εφερα τον "εξοχικο" 831 και τον εβαλα βασικο να μην χανω τα benefits της διαδικτυακης συνδεσης και ρωτησα και μου ειπαν δεν εχουν ακομη καμια ενημερωση επι του θεματος.....
Καλησπέρα ! Το ίδιο έκανα και εγώ αλλά δεν συνδέεται στην υπηρεσία on Demand . Στο τηλέφωνο μου εξηγήσαν ότι αυτό συμβαίνει γιατι δεν είναι ο 831 κύριος δέκτης αλλά σαν κύριος φαίνεται ο 865 που αυτή την στιγμή τον μετέφερα στο εξοχικό . Με συνέδεσαν με το εμπορικό τμήμα για να αλλάξει χαρακτηρισμούς στους δέκτες ( να γίνει κύριος δέκτης ο 831 και δευτερος ο 865 PVR στο εξοχικό) και μου ζήτησαν χρήματα . Έχει κόστος η αλλαγή αυτή μου είπαν. Όπως καταλαβαίνετε άστραψα και βρόντηξα , εναλλακτικά που είπαν ότι θα πρεπει να μέινω χωρίς σύνδεση και τηλέοραση NoVa για 2-3 ημέρες κοκ. Λύση δεν έχει βρεθεί ακόμη On Demand υπηρεσίες στον 831 δεν έχω ακόμη . Θα επικοινωνήσω ξανά αύριο προς έυρεση λύσης αλλά σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αποχώρηση . Σε εσένα Spyhap η αλλαγή δούλεψε ; Έχεις On Demand ;
Ευχαριστώ !