Αυτό ήθελα να απαντήσω κι εγώ, αλλά με πρόλαβε ο "Asteria Beach Bar" από πάνω.
Απευθύνομαι σε όσους είχαν windows vista κι ενώ αναβάθμισαν σε windows 7, παρόλα αυτά συνεχίζουν να έχουν το μήνυμα λάθους ότι η συσκευή τους δεν υποστηρίζεται.
Αν πρώτα όσο είχατε τα vista συνδέατε το laptop με την τηλεόραση, αυτό σημαίνει ότι είχατε αλλάξει τις ρυθμίσεις στην έξοδο της εικόνας, είτε μέσω της κάρτας γραφικών, είτε μέσω των function (fn) κουμπιών του laptop σας.
Δηλαδή, είχατε ενεργοποιήσει τη θέαση σε 2 οθόνες (εσωτερική + εξωτερική) και επιπλέον είχατε ορίσει ποια θα είναι κύρια και ποια δευτερεύουσα οθόνη.
Τώρα που αναβαθμίσατε σε windows 7, λογικά αυτή η ρύθμιση δεν έχει επηρεαστεί και έχει παραμείνει ίδια, με αποτέλεσμα το plugin να βλέπει ενεργή την έξοδο (ανεξάρτητα από το αν έχετε συνδέσει καλώδιο προς την tv ή όχι), οπότε θα πρέπει να διορθώσετε εκ νέου τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις και να ορίσετε τη θέαση αποκλειστικά και μόνο στην εσωτερική οθόνη.
Αν βέβαια δεν διορθωθεί το πρόβλημα ούτε έτσι, τότε δεν μένει κάτι άλλο από το πιθανό bug που ανέφερε ο jimmis74 νωρίτερα.
To απενεργοποιησα και τιποτα....
Θα σου το γράψω λίγο πιο αναλυτικά κι ελπίζω να καταφέρεις να βρεις τη λύση.
Απ' όσα έχουν γραφτεί μέχρι σήμερα, σε ποσοστό πάνω από 90% το πρόβλημα μη σωστής λειτουργίας του NovaGO σε laptops οφείλεται στα antivirus που μπλοκάρουν στο παρασκήνιο το plugin, με αποτέλεσμα το τελευταίο να κρασάρει πριν καν ξεκινήσει η προβολή του καναλιού.
Σ' αυτές τις περιπτώσεις (που φταίει το antivirus) τρεις είναι οι λύσεις:
1) Δημιουργία κανόνα εξαίρεσης στο antivirus για το plugin.
Αυτό μπορεί να υλοποιηθεί ορίζοντας μέσα στο antivirus να εξαιρεί από τον έλεγχο τους παρακάτω φακέλους:
C:\Program Files\Web_TV
C:\Users\όνομα υπολογιστή\AppData\Roaming\HWPlugin
C:\Users\όνομα υπολογιστή\AppData\Roaming\Verimatrix\ViewRight Web
2) Προσωρινή απενεργοποίηση του antivirus και κυρίως του real time protection (προστασία σε πραγματικό χρόνο)
3) Απεγκατάσταση του antivirus και πιθανότατα δοκιμή κάποιου άλλου στο οποίο να πετυχαίνει μία από τις παραπάνω δύο λύσεις.
Αν τίποτα από αυτά δεν πιάσει, τότε πλέον δεν φταίει το antivirus και θα πρέπει να αποτανθείς στο τεχνικό τμήμα της Nova.
Καλή επιτυχία!