Τον προ τον πήρα έτσι για να τον ακούσω από τον Ν. Τσαμπάζη.
Είχε τότε πάνω του τους ΟP27GP, δηλαδή αρκετά παλαιότερης γενιάς τελεστικούς.
Επίσης τα παθητικά υλικά του ήταν από μέτρια έως χάλια, κινέζικα τα περισσότερα.
Εκτός από τις αντιστάσεις (metal film 1%)
Βέβαια ο Νίκος τον είχε φτιάξει κάπου το 1992...
Όταν το πρωτοάκουσα εντύπωση μου έκανε η ησυχία του (σχεδόν απόλυτη) και το καλό του μπάσο.
Στα υπόλοιπα όμως ακουγόταν "τενεκεδένια"...
Έπαιζε με λίγα λόγια αρκετά χειρότερα από τον αρχαίο μου Benytone...
Κουραστικός.
Σκέφτηκα όμως να προσπαθήσω να τον αναβαθμίσω ηχητικά βάζοντας καλύτερα υλικά και άλλους τελεστικούς.
Πιο πολύ για να ξαναπιάσω κολλητήρι, αλλά και από περιέργεια για το αποτέλεσμα.
Ήταν και κρίμα το μηχανάκι να κάθεται και να μαραζώνει και να μην του δώσω μιά ευκαιρία.
Μερικές φωτο:
Είχε τότε πάνω του τους ΟP27GP, δηλαδή αρκετά παλαιότερης γενιάς τελεστικούς.
Επίσης τα παθητικά υλικά του ήταν από μέτρια έως χάλια, κινέζικα τα περισσότερα.
Εκτός από τις αντιστάσεις (metal film 1%)
Βέβαια ο Νίκος τον είχε φτιάξει κάπου το 1992...
Όταν το πρωτοάκουσα εντύπωση μου έκανε η ησυχία του (σχεδόν απόλυτη) και το καλό του μπάσο.
Στα υπόλοιπα όμως ακουγόταν "τενεκεδένια"...
Έπαιζε με λίγα λόγια αρκετά χειρότερα από τον αρχαίο μου Benytone...
Κουραστικός.
Σκέφτηκα όμως να προσπαθήσω να τον αναβαθμίσω ηχητικά βάζοντας καλύτερα υλικά και άλλους τελεστικούς.
Πιο πολύ για να ξαναπιάσω κολλητήρι, αλλά και από περιέργεια για το αποτέλεσμα.
Ήταν και κρίμα το μηχανάκι να κάθεται και να μαραζώνει και να μην του δώσω μιά ευκαιρία.
Μερικές φωτο: