Και εγώ μέσα για καταγγελία. Στο ΙΝΚΑ θα απευθυνθούμε ή κατευθείαν γίνεται μήνυση για εξαπάτηση καταναλωτή ή κατι αντίστοιχο;
Πρωτίστως πρεπει να παρουμε μια γραπτή αναφορά απο την αντιπροσωπεία προς παντες ενδιαφερομενους, που να αναγράφει οτι "η τηλεόραση πληρεί στο 100% τις διαφημισμένες δυνατότητες και οτι δεν υφίσταται καμμια ελλειψη ηλεκτρονικού εξοπλισμού (IFC), και οτι το IFC δουλεύει σε ολα τα input της τηλεόρασης (δεκτης, hdmi 1+2), και ως εκ τούτου η τηλεόραση δεν εχει κανενα προβλημα". Επίσης να λέει κάτι για τη διαφήμιση περι IFC Pro όπως αναγράφεται στα eshops και στο κουτί της τηλεόρασης... κατα λάθος... :guitarist:
Τεχνικά εμείς μπορούμε να αποδείξουμε όμως περαν πάσης αμφιβολίας την ανυπαρξία (ή δυσλειτουργία, ή κατάσταση απενεργοποίησης) του IFC?
φιλε μου υπαρχει πλεον ξεχωριστο τοπικ για την καταγγελια. οποιος θελει μπορει να συμμετεχει εκει οσο αφορα τα της καταγγελιας.