Παρελαβα τον benq w7000. Εντυπωσεις.

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Παραλαμβανοντας τον benq w7000 θα προσπαθησω να καταθεσω τις εντυπωσεις μου απο το μηχανημα υστερα απο 15 ωρες λειτουργιας.
(Για player χρησιμοποιηθηκε htpc με mpc,madvr, lav video/audio, καρτα ati 4890)

Μηχανημα/παρελκομενα:

Ο προβολεας συνοδευεται απο 2 ζευγαρια γυαλια 3d με επαναφορτιζομενες μπαταριες, 2 ζευγαρια καλωδια mini usb για φορτιση των γυαλιων,ενα καλωδιο με τριπλο rca, ενα καλωδιο vga, το καλωδιο τροφοδοσιας και το τηλεκοντρολ.


Το τηλεκοντρολ ειναι απλο, ευχρηστο και ταχυτατο στις εντολες.
Τα γυαλια 3d τα βρηκα λιγακι πιο κουραστικα και ισως με μικροτερη επιφανεια απο οτι του epson 9000 που ειχα στην κατοχη μου μεχρι προσφατα.




Εντυπωσεις 2D:

(ευκρινεια)

Εχοντας ζησει με τον epson 9000 και με τα προβληματα που ειχε (συγκλιση, κακο focus) το πρωτο πραγμα που ειπα οταν ειδα την εικονα του benq ηταν, επιτελους ευκρινεια. Η ευκρινεια στην οθονη ειναι ξυραφι απο ακρη σε ακρη και μονο οταν δοκιμαστικα χρησιμοποιησα επιτηδες ολο το διαθεσιμο οριζοντιο lens shift εδειξε να χανει λιγο στις ακρες.
Κυριολεκτικα η ευκρινεια του με αφησε 100% ευχαριστημενο. Τωρα καταλαβα γιατι τον λενε ξυραφι.


(Χρωματα)

Αν και ακαλιμπραριστος ακομα, περασα καποιες τιμες που βρηκα, μονο και μονο για να διωξω την πρασινιλα που εχει out of the box. Προσεχως θα καλιμπραριστει.
Τα χρωματα out of the box θελουν δουλεια.

Σε σχεση με τα χρωματα του epson 9000, αυτα ηταν πιο real life και μετα τις προχειρες ρυθμισεις στα χρωματα, τα skintones ηταν αψογα.



(Μαυρο)

Ερχομενος απο τον epson 9000, το μαυρο ηταν μια μικρη απογοητευση.Βεβαια επειδη ο χωρος μου δεν ειναι batcave δεν επαιρνα και το maximum απο τον epson, οποτε η διαφορα σε ενα φωτεινο χωρο δειχνει μικροτερη.
Η κακη εντυπωση του μαυρου πιστευω θα διορθωθει με μελλοντικο firmware,μιας και η ιριδα απο οτι παρατηρησα δεν κλεινει αρκετα. (για την ιριδα θα πω και παρακατω)

Στις μιξαρισμενες σκηνες με φως/μαυρο ο προβολεας τα πηγαινει καλυτερα, μπορω να πω οτι σε αυτες τις σκηνες αλλα και στις φωτεινες μου αρεσε πιο πολυ ο benq, ισως λογω ansi contrast. Η εικονα εδειχνε και λιγο πιο τρισδιαστατη.
Στις σκοτεινες σκηνες μου ελλειψε ο epson. Το πεπλο στις εντελως σκοτεινες σκηνες θα μπορουσα να το χαρακτηρισω πολυ ενοχλητικο λογω ιριδας.


(Ιριδα)

Το πρωτο πραγμα που θα περιμενω με ανυπομονησια ειναι σιγουρα ενα νεο firmware που να διορθωνει λιγο το μαυρο στις σκοτεινες σκηνες.
Η ιριδα σε σχεση με την ιριδα του epson που εζησα κανει δυο πραγματα.

α) Απο μια φωτεινη σκηνη οταν πεσει μια εντελως σκοτεινη, η ιριδα μεταβαλλεται ελαχιστα, σχεδον μηδαμινα. Οταν γυρισουμε σε φωτεινη σκηνη ανοιγει αλλα δεν γινεται αντιληπτη. Υποθετω επειδη ειχε κλεισει ελαχιστα και ανοιγει σιγα σιγα. Δεν ειναι επιθετικη σε αυτο.

β) Το οτι μεταβαλεται ελαχιστα η ιριδα εχει και το κακο οτι μενει πολυ ανοιχτη σε εντελως σκοτεινη σκηνη. Το πεπλο ειναι τοσο δυνατο που ειναι ενοχλητικο. Σιγουρα ο προβολεας χρειαζεται tweak στην ιριδα του με ενα νεο firmware.

Δοκιμαζοντας την εισαγωγη απο το starwars και το agora στους τιτλους αρχης, θα επρεπε οταν εμφανιστηκαν τα γραμματα η ιριδα να ανοιξει. Τωρα εγω δεν ειδα καμια απολυτως διαφορα. Θελετε γιατι ανοιξε αργα και ελαχιστα. ? Θελετε γιατι ηταν ηδη ανοιχτη στη σκηνη με τα αστερια. ? Αλλος θα τη χαρακτηριζε αναισθητη, αλλος αορατη και οχι επιθετικη.
Αυτο ομως που χρειαζεται σιγουρα ειναι με νεο firmware να την κανουν να κλεινει κι αλλο. Σε μαυρη καρτελα εβλεπα μια γκρι καρτελα που φωτιζε αρκετα.


(εικονα γενικα)

H κακη εντυπωση του μαυρου δεν οφειλεται κατα την αποψη μου στο χαμηλο native contrast, αλλα στο προβλημα της κακο ρυθμισμενης ιριδας. Οπως εξηγησα και πιο πανω σε ημιφωτισμενες σκηνες και μιξαριστες το μαυρο ηταν ικανοποιητικο και (ισως λογω ansi contrast) η εικονα ειχε punch, ωραιο contrast, πιο 3d αισθηση. Στο συνολο της λοιπον μου αρεσε καλυτερα απο τον epson σε ευκρινεια, χρωματα, μιξαριστες και φωτεινες σκηνες.

Η φωτεινοτητα ηταν αρκετη και χρειαστηκε να τοποθετησω τον benq οσο μακρυτερα γινοταν για τις 106 ιντσες. Δοκιμασα και το dynamic mode και τα εχασα, αναψα τα φωτα και εβλεπα κανονικα. Με τον epson δεν γινοταν αυτο. Σιγουρα θα βοηθησει αρκετους που χρειαζονται φως σε καταστασεις ημερας.(π.χ. αθλητικα)


(Κινηση)

Εχοντας σαν σημειο αναφορας το F.I απο το htpc, τα αποτελεσματα ηταν αναμεικτα.
Στο 2d μου εδωσε καλυτερο αποτελεσμα στα 30 καρε το f.i. απο το pc. Προσπαθω οσο μπορω να αποφυγω την βιντειλα. Στη Low ρυθμιση του f.i. ο προβολεας νομιζω οτι δινει πιο βιντεικο λουκ αλλα και πιο πολυ judder απο το htpc, Δεν ξερω πως γινοταν αυτο κι ας ακουγεται αντιφατικο.

Στη θεση medium-high ομως το f.i. του προβολεα ηταν εφαμιλλο του htpc, ισως και καλυτερο οσον αφορα τα τεχνουργηματα κλπ που δημιουργουνται απο το κλασσικο script που τρεχω. Ελαχιστα νερουλιασματα στα περιγραμματα που ηταν σε κινηση κατα διαστηματα στη θεση high του προβολεα. Ισως και η εικονα θολωνε λιγοτερο στην κινηση της καμερας με το f.i. του προβολεα. (Θα κανω κι αλλες δοκιμες επ'αυτου)

Ενα ομως παραπονο που ειχα ηταν οτι εκανε η κινηση κατα διαστηματα σκαλωματακια. Για αυτο το λογο θα προτιμουσα το f.i. του htpc οπου δεν υπαρχουν καθολου σκαλωματα.

Στη θεαση 3d μιας και ο προβολεας εχει f.i. και στο 3d, δεν ειδα καθολου σκαλωματα.
Το δοκιμασα λοιπον σε κοντρα με το f.i. του pc να τρεχει στα 60 καρε. Εκει θα ελεγα οτι σε αλλες στιγμες υπερειχε πότε το ενα και ποτε το αλλο. Σιγουρα χρειαζομαι κι αλλες δοκιμες για να καταληξω καπου.



Εικονα 3d:

Και παλι θα κανω συγκριση με το 3d του epson αφου μονο με αυτον εχω σημειο αναφορας.
Διαβαζοντας οτι δεν υπαρχει καθολου crosstalk/ghosting ημουν περιεργος. Κοιταζοντας ομως το desktop των win μπορω να πω οτι εβλεπα μερικες φορες στο ενα ματι (αναλογα το φοντο) αμυδρα αυτο που επρεπε να βλεπω μονο στο αλλο ματι.
Δεν εχω προλαβει να κανω αρκετες δοκιμες για να καταλαβω πότε ειναι πιο εντονο.
Οσον αφορα το φως στο 3d σιγουρα βρισκω τον epson πιο φωτεινο.
Επειδη με κουραζει το 3d προσπαθουσα να καταλαβω ποιος ειναι πιο κουραστικος.
Σε 2 συγκεκριμενες ταινιες (resident evil/τρεις σωματοφυλακες) που δεν μπορουσα να τις δω με τιποτα στον epson μπορεσα στον benq. Θεωρω οτι ηταν πιο ξεκουραστη η θεαση στον benq.

Με τα γυαλια του benq θα ελεγα οτι βλεπω λιγο κοκκινο (εχει επισημανθει σε διαφορα fora) για αυτο και εχω προθεση αν παρω εξτρα γυαλια να παρω καποιο συγκεκριμενο μοντελο optoma που δεν παρουσιαζουν κοκκινο tint.

Και παμε στην εικονα αυτη καθε αυτη.
Ισως οτι καλυτερο εχω δει απο καθαροτητα. Δεν ξερω αν οφειλεται μονο στην καλη ευκρινεια του προβολεα ή εχουν να κανουν κι αλλοι παραγοντες (επεξεργασια εικονας κλπ)
Η εικονα σε οτιδηποτε υπαρχει στο καδρο ειναι crystal clear. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ υπαρχει εξω απο το πανι (pop out) αλλα και οτιδηποτε μπορεις να διακρινεις σε ολο το βαθος πεδιου εχει μια εκπληκτικη καθαροτητα. Οπουδηποτε εχει κανει focus ο σκηνοθετης ειναι εκπληκτικα καθαρο και αναγλυφο σε βαθμο που χαζευεις.
Αυτο δεν το περιμενα με τιποτα. Αυτο ειναι κατι που σιγουρα πρεπει να το δειτε αν πατε καπου να δειτε τον benq σε καποιο show room.

Τελος οσον αφορα το μαυρο στο 3d ενω ο benq ειναι πιο σκοτεινος θα περιμενε κανεις βελτιωμενα μαυρα σε σχεση με το 2d του.
Ομως κι εδω θα ελεγα οτι ο epson υπερεχει αρκετα.
Νικητη στο συνολο 3d ομως θα χαρακτηρισω τον benq χωρις ιχνος αμφιβολιας.



Ο προβολεας κατα τη διαρκεια των δοκιμων 2d/3d 24hz 60hz κλπ, καποια στιγμη ( στις πρωτες 6 ωρες λειτουργιας) εμφανισε το εξης προβλημα. ξαφνικα εκει που ανεβαζα contrast για να δοκιμασω τη φωτεινοτητα στο 3d, εχασε φωτεινοτητα κατα 90%.
Στο σκοταδι, ισα που μπορουσα να διακρινω το desktop. Δοκιμαζοντας αλλαγες σε cinema, user mode κλπ επανερχοταν μονο ομως για λιγα δευτερολεπτα.
Απο τη στιγμη που τον εκλεισα και τον ξανα ανοιξα και μεχρι τωρα (16+ ωρες) δεν το ξανα εμφανισε καθολου.
Δεν ξερω αν εφαγε καποια φλασια λογω των ταχυτατων αλλαγων που πραγματοποιουσα σε 2d/3d 24hz/60hz κλπ.


Σιγουρα θα ποσταρω κι αλλες εντυπωσεις με την παροδο χρονου. Ετσι κι αλλιως δυο 24ωρα τον εχω στην κατοχη μου, δεν προλαβα και πολλα.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Οσον αφορα το firmware φοραει το 1.00-4
Απο οσα διαβαζω λογικα το firmware 1.00-3 εκανε την διορθωση της προβληματικης ευκρινειας οταν τροφοδοτειται απο hdmi. Προβληματικο 1:1 pixel mapping. Ειχε ανακοινωθει ομως η διορθωση της ευκρινειας σε firmware που θα κυκλοφορουσε στις 8 Μαιου. Εγω παρελαβα προχθες, οποτε δεν ξερω αν εχει η οχι τελικα αυτο το firmware που διορθωνει την ευκρινεια. Τα πραγματα ειναι λιγο συγκεχυμενα επανω σε αυτο και δεν εχουν αποσαφηνιστει πληρως.

Οσον αφορα το μαυρο, δεν εχει υπαρχει ακομη καποια εκδοση που να το βελτιωνει και οσοι ανεφεραν στο παρελθον οτι καποια προγενεστερη εκδοση το βελτιωνε εκαναν μαλλον λαθος (placebo. ?)

Tοσο η benq οσο και καποιος απο το avsforum οπου εχει νταραβερια μαζι τους, αναφερουν οτι οι τεχνικοι της benq εργαζονται τωρα επανω σε αυτο.
Στο κοντινο μελλον θα κυκλοφορησουν νεο firmware που να βελτιωνει το μαυρο στα σκοτεινα πλανα.
Ειμαστε σε αναμονη.
 
Last edited:

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: Re: Παρελαβα τον benq w7000. Εντυπωσεις.

Καλοθέατος και απροβλημάτιστος !!! :ernaehrung004:
Ευχαριστω. Απο το στομα σου και στου Θεου το αυτι.
Σημερα θα δοκιμαστει και στην ερτ hd.
 
19 June 2006
35,671
Καλορίζικος και καλοθέατος, συνονόματε!!:ernaehrung004:

Να τον χαρείς όσο γίνεται περισσότερο...


ΥΓ

Εύγε νέε μου!! Δεν έγραφα τζάμπα το Προβολικόν Ανακοινωθέν!!:flipout:
 

FABIAWRC

AVClub Enthusiast
10 October 2007
864
αντε ντε καλοριζικος!!

για το μαυρο δεν νομιζω να παρεις και πολλα απο την ρυθμιση της ιριδας.
 

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
μετά την ταλαιπωρία με τους epson βρήκες την υγεία σου. κάτσε δες ταινίες με την ψυχή σου. καλορίζικος και πάλι.

αναμένουμε φωτό.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Να αναθεωρησω αμεσα οσον αφορα το F.I. του προβολεα.
Παρακολουθωντας τωρα τον τελικο ποδοσφαιρου με τη Μπαγιερν-Τσελσι, δοκιμαζoντας το F.I. στις θεσεις low-medium-high, δεν εκανε το παραμικρο σκαλωμα στην εικονα ουτε μια φορα.

Δεν ξερω αν οφειλεται στο γεγονος οτι του παρεδιδα σημα 1080i (απο εναν crystal audio ψηφιακο δεκτη.) ή καπου ειχε σκαλωσει οταν εκανα τις δοκιμες απο το htpc.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Να αναθεωρησω αμεσα οσον αφορα το F.I. του προβολεα.
Παρακολουθωντας τωρα τον τελικο ποδοσφαιρου με τη Μπαγιερν-Τσελσι, δοκιμαζoντας το F.I. στις θεσεις low-medium-high, δεν εκανε το παραμικρο σκαλωμα στην εικονα ουτε μια φορα.

Δεν ξερω αν οφειλεται στο γεγονος οτι του παρεδιδα σημα 1080i (απο εναν crystal audio ψηφιακο δεκτη.) ή καπου ειχε σκαλωσει οταν εκανα τις δοκιμες απο το htpc.

H υποψια μου επιβεβαιωθηκε. Δοκιμαζοντας στα 24p τον προβολεα με το δικο του F.I. σε ταινια, οχι μονο δεν υπαρχει το παραμικρο σκαλωμα, αλλα αφηνει πολυ πισω το f.i. απο το pc μου σε 2 πραγματα.

α) Η εικονα δεν παρουσιαζει κανενα τεχνουργημα ή νερα. (μονο κατα περιπτωσεις λιγα νερα κατα διαστηματα στη θεση high στις πολυ γρηγορες σκηνες) Το f.i. απο το pc με το κλασικο script με ολες τις ρυθμισεις ποιοτητας στο φουλ, εχει αρκετα τεχνουργηματα. (πιο πολλα κι απο το svp)

β) Στον δευτερο τομεα που αφηνει πισω το f.i. του htpc, ειναι το οτι δεν παρουσιαζει καθολου θολωμα στην εικονα του backround οταν αυτη κινειται απο τα παναρισματα της καμερας. Πραγματικα πεντακαθαρη εικονα και το παρατηρησα στην αρχη στο γρασιδι και τις διαφημιστικες πινακιδες του αγωνα ποδοσφαιρου που δεν θολωναν στις μετακινησεις της καμερας.
Στις ταινιες, απλα ποτέ δεν χανεται (θολωνει) η υφη των αντικειμενων.

Θα μου πειτε δεν υπαρχει μειονεκτημα. ? Για μενα υπαρχει.
Ειναι η αντιπαθεια μου στην πολυ smooth εικονα στις ταινιες. Αυτος ειναι και ο λογος που δεν δουλευω στα 60 καρε το svp, αλλα στα 30 καρε με το script μου.
Βεβαια τωρα βλεποντας την ελλειψη τεχνουργηματων και την πεντακαθαρη στην γρηγορη κινηση εικονα, ισως δωσω μια ευκαιρια στον εαυτο μου να συνηθισει την λιγοτερο κινηματογραφικη αισθηση απο το f.i. του προβολεα.
Για οσους παιζουν ηδη με svp, δεν το συζητω, δεν θα εχουν κανενα προβλημα.

Και για να προλαβω τον κ. Χατζηγεωργιου, επαιξα, τι αλλο. ? Την σκηνη με τους ουρανοξυστες απο το transformers 3 απο το σημειο 1:51:20.
Σε αυτο το σημειο το script μου ειναι ενας θρηνος.

Ο benq αριστευσε και με εξαιρεση δυο σημεια το καθενα για μισο sec οπου εμφανισε μικρο τεχνουργημα.
Σε ολη τη σκηνη ομως που κρατα οσο κρατα, δεν εμφανισε τιποτε. Δεν το ειχα καταφερει αυτο ουτε με το svp.
Θα ελεγα οτι η ρυθμιση low αν και υποτιθεται λιγοτερο παρεμβατικη, ηταν ενα κλικ υποδεεστερη απο τη ρυθμιση medium-high οσον αφορα ομως την κινηση την ωρα των δυσκολων περασματων.

Για να ειμαι ειλικρινης, οταν εψαχνα για βιντεοπροβολεα, το f.i. τους δεν με ενδιεφερε καθολου γιατι θεωρουσα οτι το παραμετροποιησιμο f.i. του htpc θα ηταν ανωτερο απο το f.i. των προβολεων.
To htpc μου καταναλωνει πολυ ρευμα (ati 4890/ I7 920 oc) αλλα ειχα την δικαιολογια του F.I. καθως και της καλης αναπαραγωγης βιντεο με madvr lav video κλπ.

Ηδη οσον αφορα το F.I. διαψευστηκα. Αν ο κ. Χατζηγεωργιου σε δοκιμη που κανει με το gamma των καρτων γραφικων, εχει και εκει κακα μαντατα, τοτε ειλικρινα σκεφτομαι να αντικαταστησω στις ταινιες το htpc με ενα player.

Προς ωρας ομως, δεν ξερω αν θα συνηθισω την smooth κινηση (ακομα και στο low) του F.I. του Benq.

Ακολουθουν τα κλιπακια του JL. για δοκιμη.
 
Last edited:

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Δοκιμασα το κλιπακι 24p.
Συνεβηκε το εξης: Ηταν στιγμες που κατα τις εναλλαγες low-medium-high στο f.i. τα τετραγωνα επανω και κατω που αναβοσβηνουν ηταν ολοσωστα αλλα τα γραμματα και στις τρεις σειρες ετρεχαν σπαστα.

Καποια στιγμη δουλευε αναποδα. Τα τεραγωνα επανω και κατω αναβοσβηναν, ομως στο εσωτερικο τους ηταν σαν να υπηρχαν σκιες/τεχνουργηματα. Οταν αυτο γινοταν, τα γραμματα και στις τρεις σειρες, κυλουσαν ΤΕΛΕΙΑ.
Ομως παρα την τελεια κινηση υπηρχε θολωμα στα γραμματα. Η κατω τελευταια ελαχιστο, η μεσαια πιο πολυ και η πρωτη επανω αν και ειχε τελεια ροη/κινηση ειχε τη χειροτερη θολουρα σε βαθμο που ηταν παρα πολυ δυσκολο να διαβασω τι εγραφε.

Δεν ξερω για ποιο λογο πότε εσπαζε η κινηση στα γραμματα αλλα τα τετραγωνα αναβοσβηναν τελεια και πότε τα τετραγωνα αποκτουσαν εσωτερικα τεχνουργηματα και τα γραμματα κυλουσαν σωστα. Θα συνεβαινε ή το ενα ή το αλλο.
Λες και εδινε την εντυπωση οτι το f.i. δεν ειχε παρει μπρος, ή δεν ηξερε τι να κανει.

Επισης, οταν τα γραμματα κυλουσαν σωστα, μεχρι να τελειωσει το βιντεο, παρατηρησα 3 φορες στιγμιαιο σκαλωματακι στην κινηση.

VAS ετσι κι αλλιως θα το δεις κι απο κοντα. Και ετσι οπως γραφονται οι ωρες, soon, very soon.:flipout:

Edit: η κινηση που ανεφερα (τετραγωνα σωστα /γραμματα σπαστα) ειναι ακριβως οτι βλεπω τωρα και στο pc μου αν δεν βαλω F.I. Απλως λοιπον καθε φορα που ξεκινουσα το βιντεο ή αλλαζα τα low medium high υπηρχαν φορες που αργουσε να παρει mπροστα το f.i.

Οποτε ανακαιφαλαιωνοντας: οταν δουλευει το f.i. τα τετραγωνα εχουν κατι σκιες μεσα τους καθως αναβοσβηνουν, τα γραμματα κινουνται εντελως τελεια και στις τρεις σειρες, αλλα ειναι θολα και στην πρωτη σειρα βρισκονται τα πιο θολα.
 
Last edited:

PIKES

Established Member
13 May 2008
182
Καλορίζικος-καλοθέατος....και απροβλημάτιστος...επιτέλους!!!!μία ερώτηση:το 'dynamic black' το έχεις στο 'on';γιατί έτσι δουλεύει η αυτόματη ίριδα και με τις κατάληλες ρυθμίσεις δεν νομίζω να 'πεπλιάζει' η εικόνα...στο 'off' είναι με το native contrast που με το dark chip 2 που φοράει δεν νομίζω να ξεπερνάει το 2-2.500/1 on-off contrast οπότε λογικά υπάρχει 'πέπλο' στις σκοτεινές σκηνές....δεν ξέρω βέβαια πως είναι και ο χώρος σου ώστε να 'δεις' πραγματικά και το υψηλό ansi που διαθέτει...
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Καλορίζικος-καλοθέατος....και απροβλημάτιστος...επιτέλους!!!!μία ερώτηση:το 'dynamic black' το έχεις στο 'on';γιατί έτσι δουλεύει η αυτόματη ίριδα και με τις κατάληλες ρυθμίσεις δεν νομίζω να 'πεπλιάζει' η εικόνα...στο 'off' είναι με το native contrast που με το dark chip 2 που φοράει δεν νομίζω να ξεπερνάει το 2-2.500/1 on-off contrast οπότε λογικά υπάρχει 'πέπλο' στις σκοτεινές σκηνές....δεν ξέρω βέβαια πως είναι και ο χώρος σου ώστε να 'δεις' πραγματικά και το υψηλό ansi που διαθέτει...

Ναι το εχω στο on. Απλα οπως προανεφερα η ιριδα οταν κλεινει, ειναι σαν να βλεπεις εικονα που της πηγες το gamma απο το 2.3 στο 2.2 Αυτο απλα το αναφερω για να καταλαβεις την "αισθηση" που προκαλει το κλεισιμο της ιριδας.
Κλεινει ελαχιστοτατα. Δεν ξερω αν τιθεται θεμα προβληματος, ή αν ετσι ειναι ολοι οι w7000 και θα διορθωθουν στην πορεια.
Οσον αφορα το πεπλο, θεωρω οτι στο 2.4 δεν εχω, ομως στο 2.2 ειναι εμφανες οτι δεν ειναι ισορροπημενο οπως ηταν του επσον.

Περαν αυτου, ακομα κι αν βαλω μαυρη καρτελα και ανοιγοκλεινω την ιριδα (on-off) η διαφορα ειναι κυριολεκτικα ανεπαισθητη. με μαυρη καρτελα ειναι σαν να εχω 25% καρτελα του γκρι και αρκετα φωτεινη θα ελεγα. Οποτε σιγουρα η ιριδα σε σκοτεινα πλανα μενει παρα πολυ ανοιχτη.
 
Last edited:

PIKES

Established Member
13 May 2008
182
Οσον αφορα το πεπλο, θεωρω οτι στο 2.4 δεν εχω, ομως στο 2.2 ειναι εμφανες οτι δεν ειναι ισορροπημενο οπως ηταν του επσον.

...αν τον καλιμπράρεις,το πιθανότερο είναι το gamma να είναι σε αυτήν την τιμή 2.4 'ονομαστικά' και στην πραγματικότητα πολύ κοντά στην αναφορά του ~2.25
 
18 June 2006
812
καλοριζικος φιλε μου......



.....οτι και να κανεις με το gamma δεν προκειται να διορθωσεις το προβλημα.....

θα μαθεις να ζεις με το προβλημα στα σκοτεινα...

.....ουτε ο πρωτος θα εισαι,ουτε ο τελευταιος....
 
19 June 2006
35,671
Ναι το εχω στο on. Απλα οπως προανεφερα η ιριδα οταν κλεινει, ειναι σαν να βλεπεις εικονα που της πηγες το gamma απο το 2.3 στο 2.2 Αυτο απλα το αναφερω για να καταλαβεις την "αισθηση" που προκαλει το κλεισιμο της ιριδας.
Κλεινει ελαχιστοτατα. Δεν ξερω αν τιθεται θεμα προβληματος, ή αν ετσι ειναι ολοι οι w7000 και θα διορθωθουν στην πορεια.
Οσον αφορα το πεπλο, θεωρω οτι στο 2.4 δεν εχω, ομως στο 2.2 ειναι εμφανες οτι δεν ειναι ισορροπημενο οπως ηταν του επσον.

Περαν αυτου, ακομα κι αν βαλω μαυρη καρτελα και ανοιγοκλεινω την ιριδα (on-off) η διαφορα ειναι κυριολεκτικα ανεπαισθητη. με μαυρη καρτελα ειναι σαν να εχω 25% καρτελα του γκρι και αρκετα φωτεινη θα ελεγα. Οποτε σιγουρα η ιριδα σε σκοτεινα πλανα μενει παρα πολυ ανοιχτη.

Γιάννη, να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πέπλα και τις gamma fix τιμές των προβολικών.

Καταρχάς, από τη μικρή εμπειρία με τις μετρήσεις που έχω, σπάνια προκύπτουν οι τιμές φιξ gamma των προβολέων να συμφωνούν με τον αισθητήρα. Αυτό το έχω διαπιστώσει διαβάζοντας πολλά reviews από τις εμπειρίες άλλων που έχουν κάνει μετρήσεις και καταγράψει τις τιμές (ας μην μπούμε σε συζήτηση για την αξιοπιστία του κάθε αισθητήρα διότι δεν θα τελειώσουμε ποτέ. Φαντάζομαι, όμως, ότι όλοι που έχουν ανακοινώσει αυτές τις διαφορές, δεν μπορεί να διαθέτουν κουκουρούκου αισθητήρες).

Κάθε προβολικό ή τηλεόραση έχει μια Χ δυνατότητα απόδοσης του μαύρου. Μιλώ για το μαύρο που φαίνεται στις ταινίες. Με τις μαύρες καρτέλες όπου οι ίριδες κλείνουν τελείως ή όλα τα λεντάκια σβήνουν μαζί, δεν ασχολούμαι καθόλου. Επομένως, συζητάμε για την απόδοση του μαύρου σε σκοτεινή, ημιφωτεινή ή φωτεινή σκηνή. Η σωστή ρύθμιση του gamma είναι απολύτως απαραίτητη για την ποιοτικότερη θέαση και απόδοση της σκηνής. Μια λάθος ρύθμιση στα χαμηλά φέρνει πέπλο-κρασσάρισμα, μια λάθος ρύθμιση στα ψηλά φέρνει κάψιμο-κρασσάρισμα.

Τώρα, αν συζητάμε ότι ο Μπενκ δεν βγάζει το μαύρο της Κούρο, έχοντας ρυθμίσει και τις δύο συσκευές πάνω στην αναφορά gamma, και στην ίδια σκοτεινή σκηνή η τηλεόραση αποδίδει πολύ καλύτερα από τον προβολέα, δεν σημαίνει ότι ο προβολέας έχει πέπλο λόγω λανθασμένου gamma, αλλά, διότι το μαύρο του δεν είναι τόσο καλό όσο της τηλεόρασης, κάνοντας την εικόνα να πεπλιάζει. Αυτό, είναι απολύτως φυσιολογικό για έναν προβολέα που βγάζει μαύρο π.χ. 0,3 nits και μια τηλεόραση που δίνει 0,03 nits (τα νούμερα τυχαία).

Πάμε και στην άλλη όχθη...

Δεν θέλεις πέπλο? (όπως το εννοείς εσύ...)

Πολύ ωραία. Κάρφωσε το gamma σου στο 2,5-2,6 και το πέπλο θα εξαφανιστεί. Είσαι σωστός? Όχι, βέβαια....διότι οι μισές σου πληροφορίες (λεπτομέρειες) ειδικά σε σκοτεινές σκηνές θα έχουν πάει περίπατο.

Εν κατακλείδει, κάθε μέσο προβολής έχει ορισμένες δυνατότητες (όρια) τα οποία δεν μπορούν να ξεπεραστούν. Για να ξεπεραστούν, πρέπει να κάνεις αλχημείες, οι οποίες σε απομακρύνουν από την αναφορά και συνοδεύονται με το αναμενόμενο κόστος στην απόδοση της σκηνής-σκηνών.

Τώρα, θα μου πεις ότι υπάρχει και το περί ορέξεως κολοκυθόπιττα και θα συμφωνήσω. Όμως, άλλο είναι να λέμε ''έτσι μου αρέσει η εικόνα και έτσι προτιμώ να βλέπω'', και άλλο να αλλάζουμε τα standards κατά το δοκούν, ανακαλύπτοντας νέα θέσφατα για να δικαιολογήσουμε τις αδυναμίες κάθε προβολικού μέσου ή καλύτερα, κάθε προβολικού μέσου που θέλουμε να αναδείξουμε προσπαθώντας να πείσουμε και τους άλλους ότι τόσο καιρό βλέπουν λάθος...-bye-


Κατά τα άλλα, keep posting mate!!!

Έχω την εντύπωση ότι μετά τις εντυπώσεις σου από τον 7000, δεν θα χρειάζεται καν να τον δούμε!!! Πες πως τον είδαμε...;)
 

PIKES

Established Member
13 May 2008
182
Απάντηση: Re: Παρελαβα τον benq w7000. Εντυπωσεις.

.....οτι και να κανεις με το gamma δεν προκειται να διορθωσεις το προβλημα.....

θα μαθεις να ζεις με το προβλημα στα σκοτεινα...

.....ουτε ο πρωτος θα εισαι,ουτε ο τελευταιος....

Δεν μπορεί να διορθωθεί 100%,αλλά μπορεί να μειωθεί αρκετά,ώστε να μην είναι ενοχλητικό,να μην είναι πρόβλημα ώστε να το σκέφτεται/βλέπει συνεχώς...αυτό είναι σίγουρο...πάλι καλά που δεν του είπες να τον πετάξει και να πάρει D-ila !!!!!