Πενταψήφια κλέφτες. Προσοχή!

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Re: Απάντηση: Πενταψήφια κλέφτες. Προσοχή!

Σημερινο, δεν ειχα λαβει ποτε sms απο 5ψηφιο εως σημερα που ειπα να ενεργοποιησω τη φραγη μεσω του my vodafone...

Μιση ωρα μετα εσκασε το πρωτο sms !!
Φυσικα απενεργοποιησα τη ενεργοποιηση φραγης και επεσε ησυχια παλι...

Η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζουν στη voda...

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χαχαχαχα. Δεν ειμαι ο μοναδικος λοιπον. Το ιδιο συνεβη και σε μενα με Cosmote.
 

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Πριν απο λιγο μιλαγα με φιλο που εχει καταστημα voda σε νησι, στα 100 τηλεφωνα πελατων τα 80 για παραπονα, απο 5ψηφια sms μεχρι καλυψη δικτυου που ειναι και τα περισσοτερα !!

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

baspav

AVClub Addicted Member
21 January 2010
1,800
Σχετικό - άσχετο: 5 μέρες, έπαιρνε ένα κινητό στο σταθερό από εκείνα που δε μιλάνε και (υποθέτω) περιμένουν να τα καλέσεις πίσω (και να χρεωθείς). Οι κλήσεις γινόντουσαν επί 5 ήμερες, 5-6 φορές τη μέρα. Κάθε φορά το νούμερο έμενε σταθερό αλλά άλλαζαν τα 3 τελευταία ψηφία.

Παίρνω τον ΟΤΕ ένα πρωί γιατί είχε παραγίνει η κατάσταση. Επαιρναν και ακατάλληλες ώρες. Διαμαρτυρήθηκα έντονα κ για ώρα στο παιδί που μιλούσαμε, τους είπα να κάνουν κάτι, να βάλουν φραγή..δε μπορούμε έλεγαν...στενό μαρκάρισμα ο εγώ... τελικά μου λέει να κάνω καταγγελία στην επιτροπή τηλεπικοινωνιών. Του λέω οκ.

Δεν έκανα τίποτα αλλά από εκείνη την μέρα κ μετά ΔΕΝ με ξαναπήραν. Εχουν περάσει 3 τουλάχιστον βδομάδες χωρίς κλήση τέτοια. Τυχαίο; Δε νομίζω...
 

gkioulbakses

New member
5 April 2018
4
σήμερα έλαβα μήνυμα από WIND για χρέωση εισερχόμενου μηνύματος, λόγω εγγραφής σε συνδρομητική υπηρεσία
1ο βήμα : στην σελίδα της WIND έχει οδηγίες που λέει : "STOP στο 1213 → κάνει φραγή στα χρεώσιμα εισερχόμενα SMS από τις αριθμοσειρές 54xxx, 19xxx"
2ο βήμα : στην σελίδα https://www.eett.gr/opencms/opencms...tions/Telecoms/MMInfoSrv/search.html?cat=YPP2 , βλέπεις ποια εταιρεία είναι, όπου έχει και τηλέφωνο επικοινωνίας
3ο βήμα : έστειλα μέιλ στην εταιρεία, ζητώντας να με ενημερώσουν για τον τρόπο με τον οποίο έκανα εγγραφή - αναμένω απάντηση
4ο βήμα : έστειλα μέιλ στην WIND, ζητώντας να με ενημερώσουν για το τί χρεώσεις έχουν γίνει και από ποιες εταιρείες
5ο βήμα : ετοιμάζω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, όπου θα καταγγείλω την αυθαίρετη εγγραφή μου καθώς και την αίτηση για επιστροφή όλων των χρεώσεων
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Σήμερα είδα στην τηλεόραση δηλώσεις/reportaz και έλεγαν ότι από πέρσι έχουν 50% παραπάνω καταγγελίες.

Πήγα σε Γερμανό και έκανα αίτηση φραγής εισερχόμενων χρεώσημων 5ψήφιων και στα 2 κινητά.

Έβλεπα κανονικά τι επέλεγε η υπάλληλος (μια χαρά τα έκανε) αλλά το SMS που ήρθε λέει "ολοκληρώθηκε η αίτηση φραγής/ακύρωσης φραγής των εισερχόμενων ΥΠΠ".

Τι σκατά ούτε ένα μήνυμα δεν μπορούν να διαφοροποιήσουν ? Που θα πατήσω τώρα όταν γίνει η στραβή ?
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,732
Πάτρα
Δεν χρειάζεται να πας σε κατάστημα, μες από την εφαρμογή της Cosmote έχει επιλογή για φραγή
Στην εφαρμογή πάνω δεξιά επιλέγεις shop, μετά τον αριθμό σου και προς το τέλος στις υπηρεσίες προστασίας επιλέγεις φραγή χρεωσιμων 5ψηφιων. Εκεί θα δεις αν είναι ενεργοποιημένη ήδη η υπηρεσία
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Χθες το απόγευμα για πρώτη φορά μου ήρθαν καπάκι 2 μηνύματα από πενταψήφιο αριθμό, η γνωστή απάτη ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εγγραφή στην συνδρομητική υπηρεσία τους, 3 SMS την βδομάδα με χρέωση 6,24 ευρώ την βδομάδα κτλ. Φυσικά ποτέ δεν ζήτησα τίποτα τέτοιο, δεν έχω κατεβάσει τίποτα στο κινητό μου, δεν έχω μπει καν σε κάποια περίεργη σελίδα, δεν έχω κάνει πουθενά εγγραφή κτλ.
Αμέσως πήρα τηλέφωνο στην WIND που είναι το τηλέφωνο, καρτοκινητό, και ρώτησα, ότι είχα ζητήσει παλιότερα φραγή εισερχομένων πενταψήφιων. Πώς πέρασε το μήνυμα την φραγή; Μου είπε ο υπάλληλος ότι δεν υπάρχει καμία φραγή!!! Δεν έχει ενεργοποιηθεί φραγή, δεν ήξερε αν την είχα ζητήσει παλιότερα, πάντως εκείνη την στιγμή δεν υπήρχε. Ζητάω να ενεργοποιηθεί εκείνη την στιγμή, με βεβαιώνει ότι είμαι εντάξει και δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Λίγη ώρα μετά σκέφτηκα ότι δεν θέλω να μπλοκάρω τα μηνύματα της WIND με τις προσφορές που μου κάνουν, και ήθελα να ενεργοποιήσω την φραγή και σε ένα δεύτερο καρτοκινητό που έχω. Ξαναπαίρνω την WIND για να ρωτήσω τι είδους φραγή ενεργοποιήθηκε, και μου είπε ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί καμία φραγή!!!!! Αφού το έψαξε λίγο μου είπε ότι κάνει μεν την αίτηση φραγής, εκεί φαίνεται ότι έμεναν και οι προηγούμενοι υπάλληλοι που είχα ζητήσει την φραγή, αλλά αν ξαναέμπαιναν στον λογαριασμό μου για να δουν τι έχει γίνει φαίνεται ότι το σύστημα δεν δέχεται την αίτηση φραγής που έκανα!!!!!!! Μου είπε ότι δεν βλέπει τρόπο να ενεργοποιήσει επιτόπου την φραγή, δεν την δέχεται τελικά το σύστημα!!!!!!!!!
Δεν ξέρω τι γίνεται, ίσως να θέλει μια μέρα για να ενεργοποιηθεί, αλλά δεν ξέρω τι θα μου χρεώσουν τα πενταψήφια μέχρι τότε.
Ευτυχώς μου είπε ότι μπορώ να το κάνω χειροκίνητα. Στέλνω STOP στο 1213. Και γίνεται άμεση φραγή σε όλα τα πενταψήφια εισερχόμενα μηνύματα. Μου έρχεται και μήνυμα επιβεβαίωσης ότι ενεργοποιήθηκε η φραγή.
Δεν το ήξερα, το έψαξα λίγο και είδα ότι είναι καινούργια σχετικά δυνατότητα που δίνει η WIND.
https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/newsroom/deltia-tupou/deltio-tupou/1526313754884/
https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/kiniti/upiresies/upiresies-triton/
Άλλο πρόβλημα είναι ότι στον λογαριασμό μου είχα μόνο 0,74 ευρώ. Τα οποία τελικά δεν πήραν οι πενταψήφιοι. Ρώτησα και τους δύο υπαλλήλους τι έγινε, και μου είπαν ότι δεν ξέρουν! Δεν ξέρουν αν το πρώτα δύο αυτά μηνύματα δεν ήταν χρεώσιμα, αν τα λεφτά που είχα ήταν λίγα και δεν έφταναν για την χρέωση οπότε δεν πήραν τίποτα, αν έχει γίνει η χρέωση αλλά θα τα πάρουν όταν βάλω χρήματα στον λογαριασμό. Δηλαδή δεν ξέρω πόσα λεφτά να βάλω ώστε να μου φτάσουν για να ενεργοποιήσω το πακέτο που θέλω αν γίνει και αφαίρεση χρημάτων λόγω του πενταψήφιου. Αν δεν γίνει τελικά χρέωση δεν θα κάνω τίποτα άλλο, αν υπάρξει χρέωση θα επικοινωνήσω με την εταιρεία του πενταψήφιου για να ζητήσω τα χρήματα πίσω, όπως ξέρουμε ότι είναι η μόνη διαδικασία να πάρουμε τα χρήματα μας πίσω. Αλλά δεν ξέρω πότε θα επιστραφούν, αν έχουν δεσμευτεί δηλαδή, και πόσα χρήματα πρέπει να βάλω στην επόμενη ανανέωση. Επίσης δεν ξέρω αν έχει καν ενεργοποιηθεί τελικά η φραγή.
Μπάχαλο. Και ένα αίσθημα οργής και αδικίας όπως σε κάθε κλοπή που σου κλέβουν τα λεφτά σου. Και νόμιμα τελικά. Ασύλληπτη απάτη, με την ανοχή των παρόχων και του κράτους που ανέχεται αυτή την απάτη.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Με το θυμικό και την λογική έχεις απόλυτο δίκιο. Με τον νόμο και την γραφειοκρατία ξέρω όμως ότι δεν θα βγάλω άκρη. Άντε να αποδείξω ότι είχα όντως ζητήσει φραγή πενταψήφιων, αφού είχε γίνει τηλεφωνικά. Και δεν θυμάμαι πότε ακριβώς, απλά θυμάμαι ότι το συζήταγα με τον υπάλληλο να μην κοπούν τα μηνύματα προσφορών της WIND. Για την πρώτη χθεσινή αίτηση θα μου πουν ότι θα γινόταν η ενεργοποίηση αργότερα. Επίσης ξέρουμε ότι η λειτουργία των πενταψήφιων είναι νόμιμη και οι πάροχοι δεν έχουν ευθύνη. Και δεν κάνουν τίποτα αφού παίρνουν προμήθεια για την χρήση του δικτύου.
Είναι κατοχυρωμένοι σε όλα. Είναι μία νόμιμη κλοπή. Μόνο καταγγελία σε ΕΕΤΤ και σε ενώσεις καταναλωτών μπορώ να κάνω, χωρίς να δω άμεσα αποτελέσματα. Είναι μία αισχρή νόμιμη κλοπή, που μόνο το κράτος μπορεί να κάνει κάτι, βγάζοντας παράνομες αυτές τις εταιρείες και να ορίσει υπεύθυνους τους παρόχους τιμωρώντας την ανοχή που δείχνουν.
 

babis3g

Senior Member
7 April 2017
586
ΔΙΑΒΑΣΤΕ (δεν θα βαλω σαλτσες να μην γινει βαρετο, απλα λογια)

Αγαπητοι την επαθα και εγω ... καποιο app πρεπει να πατησαμε και αυτο εδωσε εντολη προς τριτους ... πολλοι δεν θα συμφωνησουν αλλα επειδη εχω ενα παλιο nokia N8 ... αυτο πλεον δεν εχει πολλα apps, μερικα μετρημενα που δεν τα χχρησιμοποιω ουτε αυτα ... λοιπον ολα καλα τοσο καιρο, μεχρι απο οταν πατησα το nokia sing register ... μου ηλθε ενα μηνυμα απο 5 ψηφιο οτι το service δεν ισχυει ... ολα καλα μεχρι εδω, ανυποψιαστος ...

Μετα απο 1 μηνα περιπου (καπου τοσο πρεπει να πηρε το database τους για να βρουν random και να με σπανάρουν) αρχισαν τα μηνυματα με χρεωση 2+ το ενα ... στην αρχη ηλθε ενα και λεω δεν θα το ανοιξω να μην χρεωθω ... μετα απο μερες ηρθαν 6 μαζι, και που δεν τα ανοιξα με χρεωσε ολα τα λεφτα της καρτας

ΛΥΣΗ
Τηλεφωνημα στον cosmote που μπλοκαραν τα πενταψηφια ... η κοπελα στο τηλέφωνο μου το συστησε η ιδια (γιατι τα ειδε & οτι εμεινα απο μοναδες) και μαλιστα μου ειπε μην στειλεις καν το stop γιατι θα χρεωθεις ξανα, με το μπλοκαρισμα 5ψηφιων δεν θα χρειαστει κατι αλλο

ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπον με τα applications, αν θελετε το πιστευετε
 

babis3g

Senior Member
7 April 2017
586
εκτος τυχον apps, ισως και καποιο διαφημιστικο που πατηθηκε απο τον browser (ή καποιο διαφημιστικο καταφερε και εκανε install καποιο μικρο malware ... ή απο καποιο παιχνιδι που ζηταει register ... προσεχτετα αυτα, απο κατι τετοια μας βρισκουν στα σιγουρα
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
τα έχω γράψει τι έκανα και πως το έλυσα στην αρχή.
Οι άνθρωποι είναι απατεώνες.
Με δόλωμα μια ενδιαφέρουσα φαινομενικά εφαρμογή κάπου σε βάζουν να κάνεις αποδοχή για να την τρέξεις και μέσα στην αποδοχή κάπου είναι κρυμένα ότι δέχεσαι να γίνεις "μέλος" "συνδρομητής" και άλλα φαιδρά και να παίρνεις χρεώσιμα sms.

Ξεχέσιμο στην εταιρεία (στο 13888 ακόμα πρέπει να υπάρχει αντίλαλος από τις φωνές μου όταν το πήρα χαμπάρι), καταγγελία άμεσα στην ΕΕΤΤ, επίσκεψη σε κατάστημα όπου θα δείτε και θα σας δει υπάλληλος ότι θέλετε να τους φάτε ζωντανούς και επιμονή στο ίδιο μοτίβο μέχρι να πάρετε τα λεφτά σας πίσω και να μείνει η φραγή.
Είναι η πιό καλοστημένη νομιμη κομπίνα.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
και επανερχόμενος, έχω τις δυό επιστολές που μου απάντησαν η ΕΕΤΤ και η εν λόγω εταιρεία.
Η μεν ΕΕΤΤ μου είπε ότι σύμφωνα με τα αρχεία και την ενημέρωση από την εταιρεία αποδέχτηκα όλα τα ...σχετικά.
Η δε εταιρεία μου είπε ότι την τάδε του μηνός συναίνεσα και έγινα ...συνδρομητής και ...δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο, και αν ήθελα να ζητήσω (με νέο χρεώσιμο sms) να διαγραφώ!

Μόνη λύση η φασαρία μέχρι να πούν έλεος στον πάροχο.
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Όποιος ξέρει και μπορεί πρέπει να κάνει φραγή σε όλους τους γνωστούς του.
Πρέπει να έχω κάνει φραγή σε 17 αριθμούς συγγενών και φίλων.

Yπάρχει σιωπηρή αποδοχή κάποιοι βγάζουν χοντρά λεφτά μέσα απο Cosmote Vodafone Wind. Όπως και το τραστ που έχουν κάνει με τις τιμές των ανανεώσεων και τις χρεώσεις στα καρτοκινητά. Ακριβώς ίδιες τιμές και οι τρεις. Φυσικά, δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα. Όπως κανείς μεμονωμένος χρήστης.

17 φορές εγώ με 10 λεπτά κάθε φορά απασχόληση της εξυπηρέτησης, δεν τους κοστίζει καθόλου μπροστά στα λεφτά που θα βγάλουν από αυτούς που δεν την έχουν πατήσει ακόμα.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Στην περίπτωση μου πάντως δεν ξέρω πως μπορεί να ενεργοποιήθηκε αυτό το πράγμα. Το τηλέφωνο το χρησιμοποιώ τυφλοσούρτη. Εφαρμογές μόνο από το Google Play, εκτός από το tubemate που δεν υπάρχει στο Google Play, αλλά και αυτό το έχω εγκαταστήσει πριν κάνα δυο χρόνια. Δεν μπορεί να ξύπνησε ξαφνικά τώρα. Έτσι και αλλιώς έχω μήνες να εγκαταστήσω εφαρμογή.
Σε χρήση ίντερνετ, μπαίνω μόνο σε συγκεκριμένα ειδησεογραφικά sites, τα ίδια πάντα. Κανένα καινούριο περίεργο banner δηλαδή δεν έχει εμφανιστεί εκεί που μπαίνω. Αν χρειαστεί να ψάξω κάτι σε άγνωστα sites, χρησιμοποιώ συνήθως τον υπολογιστή μου που έχω περισσότερες λύσεις ασφαλείας. Αλλά και στο κινητό αν χρειαστώ κάτι εκτάκτως, χρησιμοποιώ τον Kiwi browser όπου εκτός από το αποτελεσματικό adblock που μπλοκάρει διαφημίσεις και banners, μπορείς επιπλέον να εγκαταστήσεις πρόσθετα από τον Chrome. Έτσι έχω εγκαταστήσει Avira Browser Safety, Dr. Web Link Checker, McAffe Secure, και WOT, πρόσθετα δηλαδή που ελέγχουν τα sites που μπαίνω και μου βγάζουν ένδειξη επικινδυνότητας τους, και μπλοκάρουν την είσοδο σε επικίνδυνα sites. Δεν έχω μπει ποτέ σε site που δεν έχει πράσινη ένδειξη. Επίσης χρησιμοποιώ το BitDefenter antivirus που σύμφωνα με ειδικά sites αξιολόγησης είναι το πιο ελαφρύ και πιο αποτελεσματικό antivirus, με αποτελεσματικότητα ανίχνευσης γύρω στο 96%, από τα μεγαλύτερα ποσοστά. Δεν μου βρίσκει τίποτα, malware ή κάτι άλλο επικίνδυνο.
Δηλαδή ούτε καινούργια επικίνδυνη εφαρμογή, ούτε πάτημα σε παραπλανητικό banner, ούτε μου ζήτησε κανένας να συμφωνήσω σε τίποτα, ούτε ζήτησα από κανέναν τίποτα, εφαρμογή ή υπηρεσία. Το μήνυμά μου ήρθε έτσι, ξεκάρφωτο.
Δεν ζήτησα απενεργοποίηση της υπηρεσίας γιατί έπρεπε λέει να στείλω μήνυμα σε άλλο, διαφορετικό πενταψήφιο. Διαφορετικό από αυτό που μου ήρθε. Σίγουρα χρεώσιμο, οπότε δεν έστειλα τίποτα. Χρέωση δεν υπήρχε, είτε γιατί είχα μόνο 0,74 ευρώ και δεν βρήκαν τι να πάρουν, είτε γιατί η εγγραφή και η χρέωση γίνεται με την αποστολή στο άλλο πενταψήφιο που είπα, αυτό που στέλνεις για να απεγγραφείς. Το ότι πρέπει να στείλω σε άλλο πενταψήφιο με υποπτεύει ότι μπορεί αυτή να είναι η πραγματική κομπίνα. Αν δω ότι στην επόμενη κάρτα που θα βάλω αφαιρεθούν χρήματα, τότε ξεκινάω. Απαίτηση από την συνδρομητική υπηρεσία να επιστραφούν τα χρήματα, καταγγελία σε ΕΕΤΤ κτλ.
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Eμείς παρατηρήσαμε ότι υπάρχουν κάποια patterns, συνήθως ελέγχουν ποιοί έχουν αρκετά χρήματα στα καρτοκινητά, δηλαδή όταν κάποιος βάλει αρκετά χρήματα ώστε να είναι πιο δύσκολος ο έλεγχος.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Re: Πενταψήφια κλέφτες. Προσοχή!

Όποιος ξέρει και μπορεί πρέπει να κάνει φραγή σε όλους τους γνωστούς του.
Πρέπει να έχω κάνει φραγή σε 17 αριθμούς συγγενών και φίλων.
17 φορές εγώ με 10 λεπτά κάθε φορά απασχόληση της εξυπηρέτησης, δεν τους κοστίζει καθόλου μπροστά στα λεφτά που βγάζουν από αυτούς που δεν την έχουν πατήσει ακόμα.
Δυστυχώς όπως λέω στο αρχικό μήνυμα στην προηγούμενη σελίδα, στην WIND που είμαι ζήταγα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση να εφαρμοστεί φραγή, μου έλεγαν ότι είμαι εντάξει, και χθες ανακάλυψα ότι παρόλη την διαβεβαίωση η φραγή δεν εφαρμοζόταν. Ο υπάλληλος μου είπε ότι ζητάει φραγή, αλλά αν το ψάξει λίγο βλέπει ότι το σύστημα δεν την εφαρμόζει. Μου είπε ότι στην ουσία βλέπει ότι το σύστημα δεν δέχεται την αίτηση φραγής που ζητάω, γι'αυτό μου είπε να την κάνω χειροκίνητα στο 1213. Τα λέω στο αρχικό post, στο post #110.