...Αλήθεια όταν λέμε ότι αυτός ο ήχος σε κάποιο σύστημα πολυκάναλο είναι πολύ καλός ,πως το ενοούμε;με ποιά κρητήρια εσείς κάνετε τον χαρακτηρισμό σας και τι είναι αυτό που μπορεί να σας ενθουσιάσει η να σας απογοητεύσει;
Φυσικά μιλάώ πάντα επι πρακτικής και όχι θεωρητικής άποψης ,γιατί σε τελική ανάλυση η πρώτη είναι αυτη που μετράει....μην μου πείτε ότι θα έχετε στο χέρι και οδηγίες για´το πόσα db είναι το κάθε ηχείο και το πόσα wat ας πούμε βγάζει ο κάθε ενισχυτήης γιά να κρίνετε!!!!
Πσοσωπικά και μετά απο αρκετά χρόνια ακουσμάτων και πειραμάτων έχω καταλήξει ξεκάθαρα στα εξής....
1) Ομοιόμορφο μπάσο σε όλον τον χώρο ακρόασης σε σημείο που να μην ξεχωρίζω που είναι τοποθετημένο το sub και φυσικά σε ομοιόμορφη και σχετικά ανάλογη ισχύ-ένταση με τα υπόλοιπα ηχεία έτσι ώστε τα έντονα περάσματα σε αυτο να μην με ξενίζουν.Ενοείτε πως τα σχετικά μπουμαρίσματα και τριξίματα τζαμιών και άλλων αντικειμένων στον χώρο αποφεύγονται διά ροπάλου.Καλύτερα χαμηλότερες εντάσεις παρά σε τέτοια "βρώμικα" ηχητικά αποτελέσματα
2) Απλωμα κεντρικού ήχου κατά μήκος και ύψος εαν είναι δυνατόν ολόκληρης της οθόνης θέασης σε σημείο τέτοιο που να νομίζεις ότι κατά μήκος και ύψος ολόκληρης της οθόνης υπάρχει απο πίσω της, κρυμένο ένα κεντρικό ηχείο σε όμοιες διαστάσεις!!!
Παραμένοντας στον κεντρικό ήχο με κερδίζουν οι καθαρές φωνές που όμως δεν τσιρίζουν αλά διαθέτουν αυτό τον περίεργο βαθύ κινηματογραφικό ήχο διαλόγων.Επίσης στον κεντρικό ήχο την ίδια σημασία δίνω και στα χαμηλά περάσματα όταν αυτά χρειάζονται απο το υλικό εγγραφής.Πρέπει να είναι άμεσα-δυνατά και ξεκάθαρα.Με άλα λόγια γιά εμένα ο κεντρικός ήχος είναι το ίδιο σε αξία όσο και τα κυρίως ηχεία....ίσως και σε μεγαλύτερη!!!
3) Πολύ καλοί ,γρήγοροι και ξεκάθαροι δαχωρισμοί των κυρίως ηχείων σε σημείο τέτοιο που γιά παράδειγμα ένα αυτοκίνητο κινούμενο απο αριστερά προς τα δεξιά και φυσικά με πληροφορία ανάλογα γραμμένη να με κάνει να νοιώθω ότι ο κινητήρας του πέρασε απο το αριστερό μου αυτί και βγήκε απο το δεξί μου.
4) Περιφερειακός ήχος που πραγματικά να με βάζει μέσα στο κλίμα και το ύφος των ανάλογων σκηνών.Σε πολύ λίγα συστήματα έχω συναντήσει τέτοιον ήχο αφού λίγο έως πολύ όλοι κάνουμε συμβιβασμούς και μάλιστα σοβαρούς σε σχέση με την τοποθέτηση των πίσω ηχείων.Δεν φτάνει μόνο αυτό, αλά κάνουμε και λάθος αγορές πιστεύοντας ότι ένα δίπολο ηχείο θα μπορέσει να αποδώσει καλύτερα την περιφέρεια στον χώρο μας, επειδή ακριβώς έχουμε πρόβλημα τοποθέτησης!!!αποτέλεσμα;...ακόμη χειρώτερο άκουσμα.Η περιφερειακή εικόνα δεν πρέπει να φτάνει σε εμάς μόνο καθ'ύψος ,αλά σε όλα τα πλάτη..μήκος-ύψος-βάθος.
5) Φυσικά την δυνατότητα να μπορούν όλα ανεξαιρέτως τα ηχεία στον χώρο μοας να δηλωθούν χωρίς βία ως Large έτσι ώστε να μην βρωμίζουμε το sub με δουλειές άλλων.
Μετά απο όλα αυτά μην με ρωτήσετε που έχω ακούσει τέτοιο σύτημα....η ένοια της κουβέντας είναι γιά να ξέρουμε που θα πρέπει να δώσουμε προσοχή στις ακροάσεις και τις αναζητήσεις μας.Εαν πάλι επιμένετε θα σας πω ότι πλέον στο "Σινεμά ο Παράδεισος" η αλλοιώς "μαύρο δωμάτιο" και μετά απο μεγάλο κόπο-κόστος-ψάξιμο-λάθη-αλλαγές, μπορώ να πώ ότι στο μεγαλύτερο εαν όχι σε ολόκληρο το μέρος των παραπάνω γραφόμενών μου, τα έχω καταφέρει.......
Σειρά σας φίλοι μου...
Φυσικά μιλάώ πάντα επι πρακτικής και όχι θεωρητικής άποψης ,γιατί σε τελική ανάλυση η πρώτη είναι αυτη που μετράει....μην μου πείτε ότι θα έχετε στο χέρι και οδηγίες για´το πόσα db είναι το κάθε ηχείο και το πόσα wat ας πούμε βγάζει ο κάθε ενισχυτήης γιά να κρίνετε!!!!
Πσοσωπικά και μετά απο αρκετά χρόνια ακουσμάτων και πειραμάτων έχω καταλήξει ξεκάθαρα στα εξής....
1) Ομοιόμορφο μπάσο σε όλον τον χώρο ακρόασης σε σημείο που να μην ξεχωρίζω που είναι τοποθετημένο το sub και φυσικά σε ομοιόμορφη και σχετικά ανάλογη ισχύ-ένταση με τα υπόλοιπα ηχεία έτσι ώστε τα έντονα περάσματα σε αυτο να μην με ξενίζουν.Ενοείτε πως τα σχετικά μπουμαρίσματα και τριξίματα τζαμιών και άλλων αντικειμένων στον χώρο αποφεύγονται διά ροπάλου.Καλύτερα χαμηλότερες εντάσεις παρά σε τέτοια "βρώμικα" ηχητικά αποτελέσματα
2) Απλωμα κεντρικού ήχου κατά μήκος και ύψος εαν είναι δυνατόν ολόκληρης της οθόνης θέασης σε σημείο τέτοιο που να νομίζεις ότι κατά μήκος και ύψος ολόκληρης της οθόνης υπάρχει απο πίσω της, κρυμένο ένα κεντρικό ηχείο σε όμοιες διαστάσεις!!!
Παραμένοντας στον κεντρικό ήχο με κερδίζουν οι καθαρές φωνές που όμως δεν τσιρίζουν αλά διαθέτουν αυτό τον περίεργο βαθύ κινηματογραφικό ήχο διαλόγων.Επίσης στον κεντρικό ήχο την ίδια σημασία δίνω και στα χαμηλά περάσματα όταν αυτά χρειάζονται απο το υλικό εγγραφής.Πρέπει να είναι άμεσα-δυνατά και ξεκάθαρα.Με άλα λόγια γιά εμένα ο κεντρικός ήχος είναι το ίδιο σε αξία όσο και τα κυρίως ηχεία....ίσως και σε μεγαλύτερη!!!
3) Πολύ καλοί ,γρήγοροι και ξεκάθαροι δαχωρισμοί των κυρίως ηχείων σε σημείο τέτοιο που γιά παράδειγμα ένα αυτοκίνητο κινούμενο απο αριστερά προς τα δεξιά και φυσικά με πληροφορία ανάλογα γραμμένη να με κάνει να νοιώθω ότι ο κινητήρας του πέρασε απο το αριστερό μου αυτί και βγήκε απο το δεξί μου.
4) Περιφερειακός ήχος που πραγματικά να με βάζει μέσα στο κλίμα και το ύφος των ανάλογων σκηνών.Σε πολύ λίγα συστήματα έχω συναντήσει τέτοιον ήχο αφού λίγο έως πολύ όλοι κάνουμε συμβιβασμούς και μάλιστα σοβαρούς σε σχέση με την τοποθέτηση των πίσω ηχείων.Δεν φτάνει μόνο αυτό, αλά κάνουμε και λάθος αγορές πιστεύοντας ότι ένα δίπολο ηχείο θα μπορέσει να αποδώσει καλύτερα την περιφέρεια στον χώρο μας, επειδή ακριβώς έχουμε πρόβλημα τοποθέτησης!!!αποτέλεσμα;...ακόμη χειρώτερο άκουσμα.Η περιφερειακή εικόνα δεν πρέπει να φτάνει σε εμάς μόνο καθ'ύψος ,αλά σε όλα τα πλάτη..μήκος-ύψος-βάθος.
5) Φυσικά την δυνατότητα να μπορούν όλα ανεξαιρέτως τα ηχεία στον χώρο μοας να δηλωθούν χωρίς βία ως Large έτσι ώστε να μην βρωμίζουμε το sub με δουλειές άλλων.
Μετά απο όλα αυτά μην με ρωτήσετε που έχω ακούσει τέτοιο σύτημα....η ένοια της κουβέντας είναι γιά να ξέρουμε που θα πρέπει να δώσουμε προσοχή στις ακροάσεις και τις αναζητήσεις μας.Εαν πάλι επιμένετε θα σας πω ότι πλέον στο "Σινεμά ο Παράδεισος" η αλλοιώς "μαύρο δωμάτιο" και μετά απο μεγάλο κόπο-κόστος-ψάξιμο-λάθη-αλλαγές, μπορώ να πώ ότι στο μεγαλύτερο εαν όχι σε ολόκληρο το μέρος των παραπάνω γραφόμενών μου, τα έχω καταφέρει.......
Σειρά σας φίλοι μου...
Last edited: