Που πάει η χώρα;

Status
Not open for further replies.

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η χώρα

Και ποιος σου είπε ότι είναι θεωρητικά?

Για δείξε μας?

Ξέρεις πως γίνεται η μέτρηση διελεύσεων σε ένα δρόμο και με τι ακρίβεια?

Για πες μας, γιατί μας έχεις φουσκώσει στην μπούρδα και δεν αντέχεται πλέον.

Με ποιο τρόπο να το δείξω;
Είναι αναμενόμενες διελεύσεις, με βάση τους μέσους όρους και τα στατιστικά στα διόδια που προ-υπήρχαν όταν έγιναν οι συμβάσεις παραχώρησης;
Και ίσως τη θεωρητική προβολή τους (τότε) στο μέλλον.
(Θυμάμαι σε αυτοκινητιστικά περιοδικά που δυσανασχετούσαν για το σχεδιασμό με δύο λωρίδες ανά ρεύμα, γιατί έλεγαν πως όταν τελιεώσει το έργο δεν θα μπορεί να καλύψει την επί δεκαετίες ευξανούμενη κίνηση).
Αυτό ξέρω...
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Για το περιστατικο των δυο τουρκικων μαχητικων οπου πεταξαν πανω απο τη Χιο, το ΥΠΕΘΑ ανακοινωσε οτι ο τουρκος πιλοτος εχασε το δρομο του.
Και το λενε και με στοιχεια, γιατι ακουσαν τον εναν τουρκο πιλοτο να λεει απο τον ασυρματο στον αλλο πιλοτο "ελα πισω".
Τωρα το οτι τα F-16 εχουν κρυπτογραφηση στις συνομιλιες, ειναι λεπτομερεια.

Δεν ξερω τι με ενοχλει περισσοτερο. Το οτι λενε και κανουν οσα κανουν (και δεν κανουν) ή το οτι ξεστομιζουν πραγματα που με κανει να πιστευω οτι ως πολιτη με θεωρουν αμοιβαδα.
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,786
Kingdom of Rain
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Που πάει η

Με ποιο τρόπο να το δείξω;
Είναι αναμενόμενες διελεύσεις, με βάση τους μέσους όρους και τα στατιστικά στα διόδια που προ-υπήρχαν όταν έγιναν οι συμβάσεις παραχώρησης;
Και ίσως τη θεωρητική προβολή τους (τότε) στο μέλλον.
(Θυμάμαι σε αυτοκινητιστικά περιοδικά που δυσανασχετούσαν για το σχεδιασμό με δύο λωρίδες ανά ρεύμα, γιατί έλεγαν πως όταν τελιεώσει το έργο δεν θα μπορεί να καλύψει την επί δεκαετίες ευξανούμενη κίνηση).
Αυτό ξέρω...

Λάθος ξέρεις.

Γίνονται κανονικότατες μετρήσεις πανεύκολα, πάμφθηνα και με ακρίβεια 1 αυτοκινήτου.
Με διαχωρισμό επιβατικών, φορτηγών, δίτροχων.

Τεχνολογία 10ετιών που χρησιμοποιείται ακόμη και για να δουν και για το πόσο χρόνο θα διαρκεί ένα φανάρι.

Αλλά εσύ μίλα για " θεωρητικά προβλεπόμενα διαφυγόντα κέρδη" και ότι επειδή εγώ το βρίσκω λογικό, αυτό έχει συνέπεια να πληρώνεις και εσύ και η γριούλα.


Αφού το βρίσκεις λογικό να πληρώνεις ΕΣΥ τη θεωρητική χασούρα ιδιωτών, από θεωρητικά προβλεπόμενα διαφυγόντα κέρδη, είμαι κι ΕΓΩ υποχρεωμένος να τα πληρώσω και η γριούλα μαζί...
Το παραπάνω δεν είναι κατάσταση ακραίας διαφθοράς, είναι παράδειγμα που λέμε "ευνομούμενης πολιτείας".
Όσο για το βίντεο (που δεν το είδα) του συντρόφου, ελπίζω για το κολό του να μην είναι θύμα αναδρομικής ισχύος νόμου που δεν υπήρχε όταν πέρασε τα διόδια, και δημιουργήθηκε εκ των υστέρων.
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Π

Λάθος ξέρεις.

Γίνονται κανονικότατες μετρήσεις πανεύκολα, πάμφθηνα και με ακρίβεια 1 αυτοκινήτου.
Με διαχωρισμό επιβατικών, φορτηγών, δίτροχων.

Τεχνολογία 10ετιών που χρησιμοποιείται ακόμη και για να δουν και για το πόσο χρόνο θα διαρκεί ένα φανάρι.

Αλλά εσύ μίλα για " θεωρητικά προβλεπόμενα διαφυγόντα κέρδη" και ότι επειδή εγώ το βρίσκω λογικό, αυτό έχει συνέπεια να πληρώνεις και εσύ και η γριούλα.

Τα πληρώνουμε όλοι μαζί, επειδή κάποιοι που έχουν και την πίτα και το μαχαίρι, νομοθετούν πέρα απ' τα όρια της διαφθοράς.
Εσύ το αποδέχεσαι, εγώ όχι, μου κακοφαίνεται.
 

Pstelios

AVClub Addicted Member
28 September 2006
2,489
Ανοίγω μία επιχείρηση με κάποια κεφάλαια, τα υπόλοιπα τα παίρνω με δάνειο εγγυημένο από τον πελάτη, έχω και μια φωτογραφία της στιγμής που μου λέει πως θα έχω τόσους πελάτες και βάζω ξανά τον πελάτη να υπογράψει πως θα μου δίνει τη διαφορά αν κάτι στραβώσει. ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΈΤΟΙΑ ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ!

Στάλθηκε από το DUK-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ecodrifter

Supreme Member
27 January 2009
3,012
Με την κρίση οι συμβάσεις παραχώρησης έσπασαν, οι ξένοι κατασκευαστές αποχώρησαν (όλοι αν δεν κάνω λάθος) και έμειναν οι έλληνες μεγαλοεργολάβοι.
Επειδή λεφτα ως γνωστόν δεν υπήρχαν τα έργα μπήκαν στα ΕΣΠΑ, με πολιτικές αποφάσεις και τη σύμφωνη γνωμη της τροικας, .
Για την ακρίβεια τα ρήμαξαν τα ΕΣΠΑ,
τωρα αν άξιζε ειναι πολύ υποκειμενικό
Το σίγουρο είναι οτι κάποιοι έβγαλαν τεράστια κέρδη μέσα στην κρίση
 

aikon

Banned
13 February 2014
2,031
Πρώτον με στεναχώρησε το θέμα με τα ban, εδώ η Τροχαία δίνει πίσω τις πινακίδες κάθε Πάσχα σε ένδειξη καλής θέλησης, τέλος πάντων.
Ως ταλαιπωρημένος Έλληνας και αναγκασμένος να επιζήσω εξ ιδίας πείρας, αλλά και συγκεντρώνω πληροφορίες μαθαίνοντας ιατρική, μηχανολογία, ηλεκτρολογία, υπολογιστές, αγροτικά, υδραυλικά, αυτοκίνησης κλπ. Μάλιστα αλλάζοντας διάφορες δουλειές έχω και επι μέρους γνώσεις όχι σε βάθος περί οδοποιίας.
Το 13-14 έπαθα το πρώτο σοκ στην νέα οδό Κορίνθου Καλαμάτας αντιμετωπίζοντας τις περίεργες συνεχείς ανηφόρες. Δεν έβαλα καταγραφικό GPS για να δω τις κλίσεις των ανωφεριών, να τις εξετάσουμε.
Το 2017 φτιάχτηκε η Ιονία οδός στην Ήπειρο. Από την Φιλιππιάδα και μετά ως τα διόδια Τερόβου περίπου για 40χλμ υπάρχει μια συνεχής ανηφόρα. Κατά καιρούς πολλά αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί ολικώς με πυρκαγιές και πολύ περισσότερα μερικώς καίγοντας φλάντζες και με υπερθερμάνσεις στους κινητήρες.
Από τα λιγα που θυμάμαι περί οδοποιίας, ένας δρόμος όταν κατασκευάζεται πρέπει μετά από κάθε 3-5 χλμ ανωφέρειας μεγαλύτερης από ορισμένης κλίσης να ακολουθείται από ευθεία ανακούφισης ή και ελαφρά κατωφέρεια. (ανακούφισης ονομάζεται για να μπορεί το αυτοκίνητο να κρυώσει ύστερα από το ζόρισμα της ανηφόρας).

Το τι κατάρες έχω ακούσει απο οδηγούς για τους μελετητές και κατασκευαστές της Ιονίας οδού για το συγκεκριμένο σημείο δεν περιγράφονται. Για τους οδηγούς ΙΧ είναι ίσως το μόνο σημείο στην Ελλάδα που θα δουν τον δείκτη θερμοκρασίας να περνάει από τις κανονικές ενδείξεις στην υπερθέρμανση. Για τους οδηγούς των φορτηγών υπάρχει και σοβαρό πρόβλημα με τα φρένα όταν κατεβαίνουν την Ιονία καθώς υπερθερμαίνονται.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Πρώτον με στεναχώρησε το θέμα με τα ban, εδώ η Τροχαία δίνει πίσω τις πινακίδες κάθε Πάσχα σε ένδειξη καλής θέλησης, τέλος πάντων.
Ως ταλαιπωρημένος Έλληνας και αναγκασμένος να επιζήσω εξ ιδίας πείρας, αλλά και συγκεντρώνω πληροφορίες μαθαίνοντας ιατρική, μηχανολογία, ηλεκτρολογία, υπολογιστές, αγροτικά, υδραυλικά, αυτοκίνησης κλπ. Μάλιστα αλλάζοντας διάφορες δουλειές έχω και επι μέρους γνώσεις όχι σε βάθος περί οδοποιίας.
Το 13-14 έπαθα το πρώτο σοκ στην νέα οδό Κορίνθου Καλαμάτας αντιμετωπίζοντας τις περίεργες συνεχείς ανηφόρες. Δεν έβαλα καταγραφικό GPS για να δω τις κλίσεις των ανωφεριών, να τις εξετάσουμε.
Το 2017 φτιάχτηκε η Ιονία οδός στην Ήπειρο. Από την Φιλιππιάδα και μετά ως τα διόδια Τερόβου περίπου για 40χλμ υπάρχει μια συνεχής ανηφόρα. Κατά καιρούς πολλά αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί ολικώς με πυρκαγιές και πολύ περισσότερα μερικώς καίγοντας φλάντζες και με υπερθερμάνσεις στους κινητήρες.
Από τα λιγα που θυμάμαι περί οδοποιίας, ένας δρόμος όταν κατασκευάζεται πρέπει μετά από κάθε 3-5 χλμ ανωφέρειας μεγαλύτερης από ορισμένης κλίσης να ακολουθείται από ευθεία ανακούφισης ή και ελαφρά κατωφέρεια. (ανακούφισης ονομάζεται για να μπορεί το αυτοκίνητο να κρυώσει ύστερα από το ζόρισμα της ανηφόρας).

Το τι κατάρες έχω ακούσει απο οδηγούς για τους μελετητές και κατασκευαστές της Ιονίας οδού για το συγκεκριμένο σημείο δεν περιγράφονται. Για τους οδηγούς ΙΧ είναι ίσως το μόνο σημείο στην Ελλάδα που θα δουν τον δείκτη θερμοκρασίας να περνάει από τις κανονικές ενδείξεις στην υπερθέρμανση. Για τους οδηγούς των φορτηγών υπάρχει και σοβαρό πρόβλημα με τα φρένα όταν κατεβαίνουν την Ιονία καθώς υπερθερμαίνονται.

Το κομμάτι που λες, με μήκος ~ 28χλμ και όχι 40 έχει μέση κλίση άξονα οδού περίπου ~2%, η οποία δεν είναι απαγορευτική γιά Α/Δ. Αυτό σημαίνει ότι η ανηφόρα θα "παίζει" μεταξύ ας πούμε <1% και τοπικά 3,5~4%. Τίποτα το τραγικό δλδ. Αν τα αυτοκίνητα που "καταστράφηκαν" όπως λες είναι ασυντήρητα ή τα πηγαίνουν "πατημένα" 140-150 χ/ω τι περιμένεις....;
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,723
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Στο θεμα "συντηρηση" οδικου δικτυου (επειδη ΔΕΝ ειμαι μηχανικος) ...

ποιο ειναι ο μεσος χρονος αποκαταστασης αναμεσα στην στιγμη που θα ανοιξει μια τρυπα στο οδοστρωμα
(και φευγεις να δεις τον Αγιο Πετρο) και την μπαζωση (στρωση ασφαλτοταπητα, κλπ) ?????

Ας πουμε, ξεκιναω να παω Πολυγυρο (ΒΡΑΔΥ), γλιτωνω απο Θεια Παρεμβαση την τρυπα .... και ....
φτανει η στιγμη που γεμιζει η τρυπα (80 x 80 εκ) και στρωνεται ασφαλτοταπητας απο πανω της ?

(στην Αριζονα, φερ'ειπειν, ξερω οτι ειναι 1 με 2 μερες, απο την στιγμη που οι τηλεφωνικες καταγγελιες
γινουν παραπανω απο τρεις, για το ιδιο σημειο, και οι ταμπελες παρακαμψης εχουν ΗΔΗ μπει
ξεκινωντας μισο χιλιομετρο πριν ....).
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,509
Θεσσαλονικη
Στο θεμα "συντηρηση" οδικου δικτυου (επειδη ΔΕΝ ειμαι μηχανικος) ...

ποιο ειναι το μεσο χρονικο διαστημα αναμεσα στην στιγμη που θα ανοιξει μια τρυπα στο οδοστρωμα
(και φευγεις να δεις τον Αγιο Πετρο) και αποκατασταση τρυπας (μπαζωση και στρωση ταπητα) ?????

Ας πουμε, ξεκιναω να παω Πολυγυρο (ΒΡΑΔΥ), γλιτωνω απο Θεια Παρεμβαση το μοιραιο .... και ....
γεμιζει η τρυπα και στρωνεται ασφαλτοταπητας πανω απο την τρυπα (ας πουμε 80 x 80 εκατοστα) ?

(στην Αριζονα, φερ'ειπειν, ξερω οτι ειναι 1 με 2 μερες, απο την στιγμη που οι τηλεφωνικες καταγγελιες
γινουν παραπανω απο τρεις, για το ιδιο σημειο, και οι ταμπελες παρακαμψης ξεκινουν μισο χιλιομετρο πριν ....).

Δεν χρειάζεται να πάς Πολύγυρο ,δοκίμασε να πάς Ν.Μηχανιώνα βράδυ και με βροχή και αν εσύ βρείς διαγράμμιση στο κομμάτι Περαία -Μηχανιώνα έλα να μου σφυρίξεις .Εκεί πηγαίνεις από μνήμης , αλλά αν είσαι <ξένος> βρίσκεσαι σε χορταράκι ή οπουδήποτε αλλού .
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Re: Απάντηση: Που πάει η χώρα;

Στο θεμα "συντηρηση" οδικου δικτυου (επειδη ΔΕΝ ειμαι μηχανικος) ...

ποιο ειναι ο μεσος χρονος αποκαταστασης αναμεσα στην στιγμη που θα ανοιξει μια τρυπα στο οδοστρωμα
(και φευγεις να δεις τον Αγιο Πετρο) και την μπαζωση (στρωση ασφαλτοταπητα, κλπ) ?????

Ας πουμε, ξεκιναω να παω Πολυγυρο (ΒΡΑΔΥ), γλιτωνω απο Θεια Παρεμβαση την τρυπα .... και ....
γεμιζει η τρυπα και στρωνεται ασφαλτοταπητας απο πανω της (ας πουμε 80 x 80 εκατοστα τρυπα) ?

(στην Αριζονα, φερ'ειπειν, ξερω οτι ειναι 1 με 2 μερες, απο την στιγμη που οι τηλεφωνικες καταγγελιες
γινουν παραπανω απο τρεις, για το ιδιο σημειο, και οι ταμπελες παρακαμψης ξεκινουν μισο χιλιομετρο πριν ....).

Εξαρτάται: 1) απ' το ποιός είναι "αρμόδιος" (πολύ μεγάλη ελληνική λέξη αυτή) 2) απ' το εάν υπάρχει έτοιμο προς διάθεση ασφαλτικό υλικό γιά "μπαλώματα" και 3) φυσικά απ' τον "πατριωτισμό" του συνεργείου.....Μιλάμε γιά δημόσιο έργο βέβαια όχι παραχωρημένο. Εκεί μάλλον θα το είχαν προλάβει!
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,786
Kingdom of Rain
Εξαρτάται Μάνο, δεν υπάρχει κανόνας.

Σε αυτοκινητόδρομο, δεν αφήνουν καν να δημιουργηθούν τρύπες γιατί οι ταχύτητες είναι μεγάλες και θα προκαλούνταν θάνατοι.

Μέσα στην πόλη, εδώ τουλάχιστον έχω δει μεγάλες και βαθιές τρύπες να μένουν για μήνες.

Σε δευτερεύοντα δίκτυα... μικρής κυκλοφορίας, άστα.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,664
Αθήνα
ή τα πηγαίνουν "πατημένα" 140-150 χ/ω τι περιμένεις....;

Σε αυτοκινητόδρομο; Αν η ταχύτητα που λες είναι κάτι που θεωρείται υπερβολή σε αυτοκινητόδρομο, τότε κάτι τρέχει με τον αυτοκινητόδρομο.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Σε αυτοκινητόδρομο; Αν η ταχύτητα που λες είναι κάτι που θεωρείται υπερβολή σε αυτοκινητόδρομο, τότε κάτι τρέχει με τον αυτοκινητόδρομο.

Γιά πήγαινε επί 15 λεπτά συνεχώς σε συνεχείς ανηφόρες 1,5-3,0% με την ταχύτητα αυτή σε μη άψογα συντηρημένο αυτοκίνητο και μου λες μετά αν σου φταίει ο δρόμος.....

Γιά φυσιολογικά αυτοκίνητα μιλάμε που έχει ο πάσα ένας...
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,723
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Δηλαδη,
δεν υπαρχει ουτε ΕΝΑΣ σχετικος εδω μεσα να μου πει "απο .. εως ..." ..... ?
Kαι μιλαω για επαρχιακο δικτυο (οχι εθνικη οδο Αθηνας-Θεσσαλονικης).

Στην Αριζονα ΠΩΣ υπαρχει, ρε παιδια ? Δεν υπαρχει αρμοδιος ?
Δεν υπαρχει ασφαλτικο υλικο ? Δεν υπαρχει συνεργειο ?
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,664
Αθήνα
Γιά πήγαινε επί 15 λεπτά συνεχώς σε συνεχείς ανηφόρες 1,5-3,0% με την ταχύτητα αυτή σε μη άψογα συντηρημένο αυτοκίνητο και μου λες μετά αν σου φταίει ο δρόμος.....

Γιά φυσιολογικά αυτοκίνητα μιλάμε που έχει ο πάσα ένας...

Κι εγώ για κανονικά συντηρημένο αυτοκίνητο λέω.

Μήπως υπάρχει επίτηδες κάποιο όριο πιο κάτω στο συγκεκριμένο κομμάτι, ακριβώς για το λόγο αυτό; Κι αν υπάρχει όμως, τότε τι αυτοκινητόδρομος είναι;
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Κι εγώ για κανονικά συντηρημένο αυτοκίνητο λέω.

Μήπως υπάρχει επίτηδες κάποιο όριο πιο κάτω στο συγκεκριμένο κομμάτι, ακριβώς για το λόγο αυτό; Κι αν υπάρχει όμως, τότε τι αυτοκινητόδρομος είναι;

Εγώ δεν μίλησα γιά κανονικά συντηρημένο όχημα. Τα όρια δεν είναι σταθερά σε όλα τα τμήματα των Α/Δ υπάρχουν 110, 130 και μικρότερα κατά περίπτωση. Αν δεν υπάρχει είναι 120 κατά ΚΟΚ και όχι 150.
 
Status
Not open for further replies.