Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

AccelDrag

Senior Member
23 November 2010
356
Re: Απάντηση: Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝ

μετανιώνεις που αγόρασες Samsung.

Λόγω μη διαθέσιμου χρόνου γιά αλλαγές πάνελ, το μετάνιωσα πολύ νωρίτερα, αλλά πάλι καλά...μου επέστρεψαν τα χρήματα όπως γράφω παραπάνω και πήγα αλλού...δεν παλεύονται σε αυτό...
 

gousias

Senior Member
30 April 2013
409
Απάντηση: Re: Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Καλησπέρα και χρόνια πολλά,
tablet (γνωστής μάρκας) αξίας 229 αγορασμένο από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών, παραλαβή από υποκατάστημα (click away) 9/12 και 15/12 παύει να λειτουργεί.
Το υποκατάστημα δεν αναγνωρίζει ότι προέκυψε ελαττωματικό προϊόν (αφού το ίδιο παρέπεμψε σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο και το τελευταίο ανέφερε ότι κάηκε η πλακέτα όπου κοστίζει άνω των 150 ) και κατηγορεί ότι φταίει ο νόμος του click away (συγκεκριμένα είπε "φταίει ο νόμος με το click away όπου δεν επιτρέπει αλλαγή με νέο"!!!!!!!!! ...αν είναι δυνατόν να λέει τέτοια). Αυτά όλα προέκυψαν σε συγγενικό πρόσωπο στην επαρχία, το οποιο φυσικά δεν γνωρίζει πολλά. Μαθαίνοντας τα νέα εκνευρίστηκα με την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπαλλήλου (και κατ'επέκταση του κεντρικού τμήματος της αλυσίδας) αφού σύμφωνα με την νομοθεσία οφείλει να παρέχει είτε επισκευή είτε αντικατάσταση στον πελάτη και όχι να διαστρεβλώνει τις καταστάσεις κατά το δοκούν συμφέρον με απαράδεκτες αιτιάσεις! Τουλάχιστον, αν κάποιος γνωρίζει τι δικαιώματα προκύπτουν στον καταναλωτή και τι υποχρεώσεις απορρέουν στον πωλητή, αν μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα! Ευχαριστώ!
 

tryf3

Senior Member
6 October 2017
390
Και σε εμένα μου κάηκε στον ενάμιση χρόνο ο σκληρός δίσκος και μου είπαν ότι λόγω click away δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση τώρα, αλλά θα πρέπει να ανοίξουν κανονικά τα μαγαζιά πρώτα. Είναι πάντως πρόβλημα αυτό με τις εγγυήσεις. Μήπως μπορούμε κάπως να κινηθούμε μαζικά ώστε να υπάρξει κάποια πρόβλεψη και για αυτό; Αν σου τελειώνει η εγγύηση και έχουμε ακόμη click away το γίνεται τότε; Την πάτησες;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

gousias

Senior Member
30 April 2013
409
Απάντηση: Re: Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Μα, δεν είναι παράλογο να επικαλείται το "click away" για να αρνηθεί να παράσχει τις απαιτούμενες από το νόμο υπηρεσίες after sales στον πελάτη;;; Άρα θα μπορούσαμε να μιλάμε για προσπάθεια απάτης από τον πωλητή;
 

PDuke

New member
18 December 2020
7
Απάντηση: Re: Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Καλησπέρα παιδιά, έτυχε σήμερα σε φίλο, η Samsung 55NU7093 που έχει στην κατοχή του έβγαλε μαύρες γραμμές και είναι εκτός εγγύησης 1 μέρα, σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται, είναι εκτός εγγύησης;
 

SWISSTEC

AVClub Addicted Member
26 July 2007
1,365
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπέρα, αυτά που παρακάτω θα γράψω είναι για λογαριασμό φίλου και αφορούν την απάτη που υπάρχει στις 5ετής εγγυήσεις που πουλά μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών. Ο φίλος πριν 2,5 χρόνια αγόρασε την 65άρα Q60 της SAMSUNG. Στον 1,5 χρόνο που την είχε αποσυνδεόταν μόνιμα το WIFI της τηλεόρασης. Πήρε το service της samsung (αφού ήταν εντός εγγύησης) το οποίο ήρθε στο σπίτι και του άλλαξαν την πλακέτα (όλοι οι μηχανισμοί είναι σε κουτί ξεχωριστό από την tv). Δούλεψε 6 μήνες τα ίδια. Παίρνει το service της αλυσίδας, έρχεται τεχνικός αλλάζουν την πλακέτα. Δουλεύει 6 μήνες τα ίδια. Τους παίρνει τηλέφωνο και τους λέει βάση των όρων της 5ετούς πρέπει να του την αλλάξουν. Λένε αυτοί μετά από χίλια τηλέφωνα (προϊστάμενος κιόλας της υπηρεσίας αυτής) ότι θα την πάρουμε θα την φτιάξουμε. Αν ξανά χαλάσει θα σας την αλλάξουμε. Την παίρνουν για κανά μήνα του την φέρνουν πίσω (ενώ ο φίλος δεν ήθελε να την παραλάβει). Δουλεύει 3 εβδομάδες ξανά χαλάει. Τότε αρχίζουν τα καλά. Παίρνει τηλέφωνο ξανά τους λέει για αλλαγή, του λένε ναι θα σας την αλλάξουμε. Θα έρθουμε να την πάρουμε από το σπίτι με όλα τα συνοδευτικά πακεταρισμένη και θα περιμένετε τηλέφωνο για να περάσετε να σας δώσουμε άλλη ή πιστωτικό να πάρετε ότι άλλο θέλετε. Πράγματι έρχονται την παίρνουν και ο άνθρωπος περίμενε να τον πάρουν τηλέφωνο. Μετά από κάποιες εβδομάδες και αφού είχε σπάσει τα τηλέφωνα, τον παίρνουν τηλέφωνο και του λένε η τηλεόρασή σας είναι έτοιμη, επισκεύαστηκε και σας την φέρνουμε. Μα τους λέει μου είπατε για αλλαγή. Και τι του λένε, δεν γίνεται να σας την αλλάξουμε γιατί πήγε στην SAMSUNG και επισκευάστηκε. Τις άλλες φορές δηλαδή ποιος την επισκεύασε ο Κυρ Μήτσος? ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΗ. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω την αλυσίδα. Να μου πουν οι διαχειριστές για να το πω για να μην την πατήσουν και άλλοι.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,752
Βόλος
Πάλι καλά που η 5ετης εγγύηση δεν λέει ότι "ισχύει μόνο για μία φορά" στα ψιλά γράμματα. Ή μήπως λέει;
 

haduken

New member
1 January 2009
66
Να κάνω μια ερώτηση;
Οι εγγυήσεις καλύπτουν και τηλεκοντρόλ; Μέσα σε ελάχιστους μήνες, έχει κολλήσει κουμπί του τηλεκοντρόλ, χωρίς καμία τρομερή χρήση και σίγουρα χωρίς να φταίω εγώ.