πρόβλημα με ολοκαίνουριο ADVANCE MAP 305 DA

20 June 2006
73
Re: Απάντηση: πρόβλημα με ολοκαίνουριο ADVANCE MAP 305 DA

Χρειάζεται και λίγο χιούμορ. Αλλωστε η απάντηση δόθηκε.
Να τον πάει ο άνθρωπος πίσω τον ενισχυτή και να πάρει έναν άλλο καινούργιο του κουτιού.
Δεν νομίζω ότι εδώ βρισκόμαστε για να λύσουμε τα προβλήματα που παρουσιάζουν κάποια καινούργια μηχανήματα. Εχει πρόβλημα, επέστρεψέ το. Αλλη λύση δεν βλέπω, ούτε είναι η δουλειά μας να βγάλουμε και δελτίο τύπου για το γεγονός, ειδικά όταν πρόκειται για ένα μεμονωμένο περιστατικό ή μια αστοχία υλικού.

Εψαξα παντού και δεν αναφέρεται πουθενά στον κόσμο παρόμοιο περιστατικό με ελαττωματικό ποτενσιόμετρο σε μηχάνημα της Advance Acoustics.
Αρα εγώ τουλάχιστον είμαι σιγουρος ότι απλά έτυχε όπως θα μπορούσε να τύχει με οποιονδήποτε ενισχυτή , ανεξαρτήτου τιμής ή χώρας κατασκευής.

Τέλος.


Αν διαβάσει κανείς τα μηνύματα με προσοχή, καταλαβαίνει οτι σαφώς και ένα ενημερωτικό forum σάν αυτό, έχει τήν δύναμη να βοηθήσει κάθε μέλος του ποικιλοτρόπως. Αν μάλιστα και κάποιος αντιπρόσωπος διαβάζει τήν τύχη μιά συζήτησης ενός τέτοιου θέματος, τοτε το μέλος θα βοηθηθεί σίγουρα, επομένως το επιχείρημά σας -έστω και πιθανολογούμενης- τής επικουρικής αυτής εφαρμογής, δέν ευσταθεί.
Το δελτίο τύπου, το οποίο αναφέρατε είναι ένα θέμα ασχετο με αυτη τήν συζήτηση και δέν διεπίστωσα πουθενά σε αυτο το θέμα τέτοια τάση.
Εχω την αίσθηση οτι θέλετε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολογητα ενω δέν υπάρχει λογος, γιατι είναι κατανοητό οτι σας ξέφυγαν λόγω υπερβάλοντος ζήλου, αλλωστε το συμπέρασμα τής τελευταίας παραγράφου σας, ουδόλως συνηγορεί με τα προηγούμενα χιουμοριστικά σχόλια σας
 

Γ.CURE.ΔΗΜ

AVClub Enthusiast
21 June 2006
722
macedonia-thessalia
διαβάζοντας όλα τα γραφόμενα μου ήρθε μια και μόνο σκέψη,εάν δεν ήταν advance acoustic και ήταν κάποιο όνομα κατασκευαστή πολαπλάσιας αξίας και ιστορίας κτλ,κτλ θα τον «σφάζαμε» στο γόνατο ή θα τον θέλαμε ζωντανά να απολογείται;
 

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
διαβάζοντας όλα τα γραφόμενα μου ήρθε μια και μόνο σκέψη,εάν δεν ήταν advance acoustic και ήταν κάποιο όνομα κατασκευαστή πολαπλάσιας αξίας και ιστορίας κτλ,κτλ θα τον «σφάζαμε» στο γόνατο ή θα τον θέλαμε ζωντανά να απολογείται;

Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει να δίνεται σε κάποια εταιρεία "συγχωροχάρτι" από κάποιον σε παρόμοια περίπτωση. Αντίθετα, οι διθύραμβοι που έχουν γραφτεί εδώ για (σχεδόν όλα) τα μηχανήματα της Advance που έχει τόσο σύντομη ιστορία, δεν έχουν προηγούμενο. Εδώ φτάσανε ορισμένοι να προτείνουν το CD ως την καλύτερη λύση μέχρι 3000 άρα δεν μπορεί να κατηγορηθεί κανείς για προκατάληψη.
Βεβαίως και από ένα μηχάνημα υπερπολλαπλάσιας αξίας έχεις τις ανάλογες απαιτήσεις απόδοσης και ποιότητας αλλά και από το φθηνότερο έχεις τουλάχιστον την απαίτηση να παίζει απροβλημάτιστα για εύλογο χρόνο. Όταν δε, έχεις δύο κρούσματα μέσα στην ίδια περίοδο και μάλιστα την παραδοχή του κατασκευαστή ότι πρόκειται για συνολικό πρόβλημα κάποιων παρτίδων, αυτό δεν αξίζει σχολιασμού? Τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: πρόβλημα με ολοκαίνουριο ADVANCE MAP 305 DA

Αν διαβάσει κανείς τα μηνύματα με προσοχή, καταλαβαίνει οτι σαφώς και ένα ενημερωτικό forum σάν αυτό, έχει τήν δύναμη να βοηθήσει κάθε μέλος του ποικιλοτρόπως. Αν μάλιστα και κάποιος αντιπρόσωπος διαβάζει τήν τύχη μιά συζήτησης ενός τέτοιου θέματος, τοτε το μέλος θα βοηθηθεί σίγουρα, επομένως το επιχείρημά σας -έστω και πιθανολογούμενης- τής επικουρικής αυτής εφαρμογής, δέν ευσταθεί.
Το δελτίο τύπου, το οποίο αναφέρατε είναι ένα θέμα ασχετο με αυτη τήν συζήτηση και δέν διεπίστωσα πουθενά σε αυτο το θέμα τέτοια τάση.
Εχω την αίσθηση οτι θέλετε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολογητα ενω δέν υπάρχει λογος, γιατι είναι κατανοητό οτι σας ξέφυγαν λόγω υπερβάλοντος ζήλου, αλλωστε το συμπέρασμα τής τελευταίας παραγράφου σας, ουδόλως συνηγορεί με τα προηγούμενα χιουμοριστικά σχόλια σας

Δεν νομίζω ότι ο αντιπρόσωπος θα πράξει διαφορετικά, από αυτό που οφείλει να πράξει, εάν διαβάσει αυτό εδώ το θέμα. Ο πελάτης και συγκεκριμένα το μέλος που άνοιξε το thread δεν είχε σκοπό να δημοσιοποιήσει ένα είδος καταγγελίας για να αναγκάσει τον αντιπρόσωπο να του αντικαταστήσει τον ενισχυτή. . Απλά ο άνθρωπος ήθελε τη γνώμη μας για να μάθει εάν όντως αυτό που παρατήρησε με το ποτενσιόμετρο στον ενισχυτή του ήταν σοβαρό πρόβλημα ή κάτι που θα μπορούσε να φύγει με την χρήση.

Η δική μου η θέση ήταν να μην ανοιχτεί ο ενισχυτής για επισκευή αλλά να επιστραφεί στον αντιπρόσωπο για αντικατάσταση με άλλον καινούργιο του κουτιού.
Ολα τα υπόλοιπα είναι περιττά. Οσον αφορά το ενδεχόμενο ελαττωματικής παρτίδας ενισχυτών, εγώ έψαξα στο διαδίκτυο και δεν βρήκα πουθενά να αναφέρεται κάτι σχετικό με αυτό το πρόβλημα. Στα φόρουμς του εξωτερικού τα νέα φτάνουν συνήθως ποιο γρήγορα γιατί οι ποσότητες των συσκευών που φτάνουν στα σπίτια των καταναλωτών εκεί είναι ασύγκριτα ποιο μεγάλες από εδώ
Επίσης θέλω να πιστεύω ότι εάν ο αντιπρόσωπος γνώριζε κάτι σχετικό για την ελαττωματική παρτίδα ενισχυτών, δεν θα τους έδινε στους πελάτες του άνευ δοκιμής. Επέτρεψέ μου να έχω αυτή την άποψη.
 

AUDIOFRIEND

Established Member
18 November 2006
253
Νομιζω οτι ο κατοχος του ενισχυτη εχει καθυστερησει σημαντικα και θα επρεπε να ειχε "πιεσει" πιο πολυ (τον αντιπροσωπο) για να βρει λυση στο προβλημα που αντιμετωπιζει.Η αγορα εγινε 20/12 και εχουν ηδη περασει 18 ημερες με ενα ενισχυτη που μπορει να παιζει καλα μουσικη αλλα εξαιτιας του προβληματος που εχει δεν αφηνει τον κατοχο να την ευχαριστηθει.
Φιλε μου παρε τον ενισχυτη και πγαινε στον αντιπροσωπο και μη φυγεις απο εκει αν δεν παρεις αλλο ενισχυτη που να ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Ειναι δικαιωμα σου να σεβονται τα χρηματα σου και υποχρεωση τους να βρουν λυση σε οποιο προβλημα εχουν οι συσκευες που εισαγουν.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Υφίσταται εδώ στην Ελλάδα κάποιος νόμος που αφορά την προστασία του καταναλωτή και που σου δίνει το δικάιωμα να επιστρέψεις μια ηλεκτρονική συσκευή ή παραμφερές προϊον μέσα σε 15 ημέρες από την ημέρα αγοράς του στην περίπτωση που δεν μείνεις ικανοποιημένος ;

Το γνωρίζει κανείς που ασχολείται με τα νομικά ; Ετσι, για να το έχουμε στα υπ'όψιν μας.
 
Last edited:
20 June 2006
73
Re: Απάντηση: πρόβλημα με ολοκαίνουριο ADVANCE MAP 305 DA

Το πρόβλημα με τα ελαττωματικά ποτενσιόμετρα, γιατί περί αυτού πρόκειται, το γνώριζε ή όχι η εδώ αντιπροσωπεία όταν παρέδωσε τον εν λόγω ενισχυτή στον πελάτη της ;

Πότε ενημέρωσε για το πρόβλημα , εάν πράγματι ενημέρωσε , o κατασκευαστής τους διανομείς ?

Τα μηχανήματα της Γαλλικής Advance, αν δεν κάνω λάθος, κατασκευάζονται στην Κίνα, όπου θα πρέπει κανονικά όλα τα μηχανήματα να περνούν από σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο πριν φύγουν από το εργοστάσιο. Ο απλός δειγματοληπτικός έλεγχος δεν επαρκεί πλέον για μια συσκευή που θέλει να πλασάρεται στην αγορά σαν Hi-Fi.

Ας είναι καλά το ειδικό spray που καθαρίζει τις επαφές. Τουλάχιστον να μην κάνει θόρυβο το ποτενσιόμετρο βρε αδελφέ !!! Τουλάχιστον τα βασικά .

Αν εσείς πιστεύετε οτι αυτό το μήνυμά σας μαζί με εκείνο το "χιουμοριστικό", είναι στο πνεύμα των τελευταίων μηνυμάτων σας, μάλλον αντιλαμβανόμεθα διαφορετικά τα πράγματα.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Αρχικά έκανα κάποιες ερωτήσεις για να ενημερωθώ για το θέμα επειδή δεν γνώριζα λεπτομέρειες. Βλέπε ερωτηματικά στις δύο πρώτες παραγράφους,

Η τρίτη παραγραφιος αφορούσε τον ποιοτικό έλεγχο των συσκευών που κατασκευάζονται στην Κϊνα, όπου θα πρέπει κανονικά όλα τα μηχανήματα να περνούν από σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο ....κ.λ..π
Προφανώς, η Κίνα δεν αποτελεί εξαίρεση. Κάνει ότι κάνουν και οι άλλες χώρες. Δεν αποκλειω μάλιστα να το κάνει και καλύτερα από τους άλλους, αφού πλέον διαθετει στα εργοστάσιά της υπερσύγχρονο εξοπλισμό.

Στη συνέχεια έψαξα αρκετά το θέμα που αφορούσε το ενδεχόμενο ελαττωματικής παρτίδας ενισχυτών της Advance . Κανένα παρόμοιο περιστατικό δεν αναφέρθηκε στο εξωτερικό και αυτό το έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα.

Με το spray ψεκάζονται τα ποτενσιόμετρα και οι επαφές όταν το μηχάνημα πάει στο service. Τα ποτενσιόμετρα λιπαίνονται αρχικά μόνο στο εργοστάσιο κατασκευής τους.

Οσο για το χιουμοριστικό ποιηματάκι, λυπάμαι που δεν σας άφησα να συνεχίσετε με τα κλαψουρίσματά σας.
Δεν κλαίνε όμως ποτέ πάνω από το χυμένο γάλα.



Πείτε μου όμως τώρα κι εσείς κάτι, κ. Η. Διακογιάννη.
Εσεις τι ζόρια τραβάτε με τα μηχανήματα της Advance ?
 
Last edited:

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Αρχικά έκανα κάποιες ερωτήσεις για να ενημερωθώ για το θέμα επειδή δεν γνώριζα λεπτομέρειες. Βλέπε ερωτηματικά στις δύο πρώτες παραγράφους,

Η τρίτη παραγραφιος αφορούσε τον ποιοτικό έλεγχο των συσκευών που κατασκευάζονται στην Κϊνα, όπου θα πρέπει κανονικά όλα τα μηχανήματα να περνούν από σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο ....κ.λ..π
Προφανώς, η Κίνα δεν αποτελεί εξαίρεση. Κάνει ότι κάνουν και οι άλλες χώρες. Δεν αποκλειω μάλιστα να το κάνει και καλύτερα από τους άλλους, αφού πλέον διαθετει στα εργοστάσιά της υπερσύγχρονο εξοπλισμό.

Στη συνέχεια έψαξα αρκετά το θέμα που αφορούσε το ενδεχόμενο ελαττωματικής παρτίδας ενισχυτών της Advance . Κανένα παρόμοιο περιστατικό δεν αναφέρθηκε στο εξωτερικό και αυτό το άγραψα σε προηγούμενο μήνυμα.

Οσο για το χιουμοριστικό ποιηματάκι, λυπάμαι που δεν σας άφησα να συνεχίσετε με τα κλαψουρίσματά σας.

Δεν κλαίνε ποτέ πάνω από το χυμένο γάλα.





Πείτε μου τώρα κι εσείς κάτι, κ. Η. Διακογιάννη.
Εσεις τι ζόρια τραβάτε με τα μηχανήματα της Advance ?




με τον ενδσεκαι δεν βρήκα άλλα στοιχεία για

Το ίδιο ισχύει και για τα πολύ οικονομικά επαγγελματικά ψηφιακά καλώδια που φέρνουμε έτοιμα τερματισμένα με άριστα υλικά από



Οσο για το spay , αυτό χρειάζεται καμιά φορά για τον καθαρισμό των επαφών.






που περνούν όλα τα μηχανήματα πριν βγούν στην κατανάλωση. Αυτό προφανάς θα πρέπει να εφαρμόζεται και στα προΙόντα H-Fi που κατασκευάζονται στην Κινα.
 

George_Kitsos

New member
31 December 2006
4
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Έχω το ίδιο πρόβλημα με το ποτ αλλά πιστεύω ότι θα λυθεί.
Πάντως ο ήχος που βγάζει συγκρίνεται με πολύ ακριβώτερους ενυσχητές κατά
την γνώμη μου.
Υ.Γ Μήπως υπάρχει φωτό από το εσωτερικό του ???
 

motzar

Established Member
26 June 2006
119
ΑΘΗΝΑ
welcome 2 the club...

την πατησα και εγω, πηρα το cd player και παιζει οποτε και οτι θελει... με original cd, δεν εχω τολμησει να βαλω cd-r.
και οπως παντα οταν θα παω να το επιστρεψω δεν θα κανει τα προβληματα που μου κανει εμενα....

2 b or not 2 b...
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,044
Αθήνα
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Έχω το ίδιο πρόβλημα με το ποτ αλλά πιστεύω ότι θα λυθεί.
Πάντως ο ήχος που βγάζει συγκρίνεται με πολύ ακριβώτερους ενυσχητές κατά
την γνώμη μου.
Υ.Γ Μήπως υπάρχει φωτό από το εσωτερικό του ???

αυτή:
Map305_f_inside.jpg
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,044
Αθήνα
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Έχω το ίδιο πρόβλημα με το ποτ αλλά πιστεύω ότι θα λυθεί.
Πάντως ο ήχος που βγάζει συγκρίνεται με πολύ ακριβώτερους ενυσχητές κατά
την γνώμη μου.
Υ.Γ Μήπως υπάρχει φωτό από το εσωτερικό του ???

Αν εννοείς ότι θα λυθεί από μόνο του να σου πω ότι μετά από 22 ημερών χρήση δεν λύθηκε μόνο του. Δεν είναι και τρομερό πάντως.

Υ.Γ. κοίτα τα προσωπικά σου μηνύματα.
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,044
Αθήνα
welcome 2 the club...

την πατησα και εγω, πηρα το cd player και παιζει οποτε και οτι θελει... με original cd, δεν εχω τολμησει να βαλω cd-r.
και οπως παντα οταν θα παω να το επιστρεψω δεν θα κανει τα προβληματα που μου κανει εμενα....

2 b or not 2 b...

Προπάντων ψυχραιμία!
Μην τρελλαίνεσαι και κοίτα κι εδώ: http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=4179
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Δεν χρειάζεται ψυχραιμία . Πρέπει να επιστρέφονται όλα τα προβληματικά μηχανήματα. Να μην δεχτείτε επισκευή παρά μόνο αντικατάσταση έως ότου σας τύχει αυτό που σας καλύπτει πλήρως.

Εχουμε μέχρι τώρα, πόσα ; δύο ή τρία δείγματα προβληματικού ενισχυτή ;
Διάβασα και το θέμα με το CD player πριν λίγο.

Να μας ενημερώσετε .