ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ PHILIPS 42PFL9732D/10 (inverters)

dimvog

New member
30 March 2012
6
Γεια σας... μπαίνω κατευθείαν στο ψητό...

Είμαι κάτοχος μίας τηλεόρασης Philips με αριθμό μοντέλου 42PFL9732D/10 την οποία την έχω από το 2008 και μου είχε κοστίσει 2500 (δύο χιλιάδες πεντακόσια ευρώ). Δεν είχα συναντήσει κάποιο πρόβλημα μέχρι που στις 26/03/2012 άρχισε να «ανοίγει» χωρίς εικόνα μόνο με ήχο! Στις 27/03/2012 το πρωί την πήγα στο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών Philips εδώ στην Θεσσαλονίκη όπου το μεσημέρι με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στους inverters της τηλεόρασης και η επισκευή της θα κοστίσει 148 αφού η εγγύηση της έχει λήξει πριν 2 χρόνια. Βέβαια είχα ψάξει για τυχόν προβλήματα της συσκευής πριν την πάω στο κέντρο επισκευής μέσα στο διαδίκτυο (και στο avclub :) ) και στον στενό μου κύκλο. Βρήκα η συγκεκριμένη σειρά τηλεοράσεων της Philips υπήρξε προβληματική στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (μέσα σε διάφορα blogs και site ενημέρωσης όπως επίσης στο ακριβώς ίδιο μοντέλο συνάδελφος μου ο οποίος διαμένει στην Πτολεμαΐδα είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και με επίσης ληγμένη εγγύηση την έδωσε σε εξουσιοδοτημένο κέντρο και του την επισκεύασαν ΧΩΡΙΣ χρέωση). Βέβαια από την πλευρά της εταιρίας δεν υπήρξε καμία ενημέρωση προς τους καταναλωτές της είτε για επισκευή, λόγο μειωμένου κύκλου ζωής του εν λόγου ανταλλακτικού αλλά ούτε για τυχόν απόσυρση του προϊόντος. Το μόνο που μου είπε ο υπάλληλος του κέντρου ο οποίος σημειωτέου αφού δεν δέχτηκα να πληρώσω στο τηλεφώνημα που είχα από αυτόν μου είπε ότι είχε δοθεί «παράταση εγγύησης 6 μηνών» (σαν δικαιολογία ίσως!!!) και πάλι βέβαια χωρίς ενημέρωση των καταναλωτών όπως επίσης μου μίλησε αγενέστατα αφού μου ανέφερε ότι το ποσό δεν είναι τραγικό! (πράγμα το οποίο βέβαια πέρα από το ότι δεν έχει κάποιος άλλος εκτός από εμένα το δικαίωμα να κρίνει το εάν είναι μεγάλο το ποσό ή όχι, δεν είναι ανάλογο το ποσό αγοράς με τον κύκλο ζωής του ανταλλακτικού όπως επίσης γνωρίζετε όλοι ότι πλέων με ένα τέτοιο ποσό και λίγο παραπάνω μπορεί κάποιος να προμηθευτεί μια καινούργια τηλεόραση). Αίσχος πάντως που τέτοιες εταιρίες που γίνανε μεγάλες και τρανές από εμάς τους καταναλωτές να μας φέρονται έτσι... Προς ενημέρωσή σας πάντως έχω στείλει την ιστορία μου σαν καταγγελία σε διαφόρους οργανισμούς καταναλωτών... δεν θα δεχτώ να πληρώσω με καμία κυβέρνηση και θα το κυνηγήσω μέχρι να νικήσω. Πάντως η συμπεριφορά του υπαλλήλου μάλλον ήταν δικαιολογημένη ως προς το ποσό διότι πιθανότατα πίστεψε το μότο "λεφτά υπάρχουν" και σου λέει για να πήρε τηλεόραση με 2500 (ασχέτως εάν την πλήρωσα με πιστωτική και αρκετές δόσεις + τόκους!!!!) θα έχω λεφτά και για να την επισκευάσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

nickolas_t

Senior Member
9 April 2009
351
Πατρα
Ακριβως το ιδιο προβλημα μου παρουσιασε και η δικια μου. Ευτυχως λιγες μερες πριν ληξει η εγγυηση και δεν πληρωσα τιποτα. Για το σερβις εδω στην Πατρα μονο τα καλυτερα λογια μπορω να πω.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Τσάμπα χρόνο θα χάσεις. Πέρα των 2 χρόνων, δεν σε καλύπτει η νομοθεσία.
 

dimvog

New member
30 March 2012
6
Ποτέ δεν χάνεις χρόνο φίλε μου αν είναι να δικαιωθείς... και προς ενημέρωσή σου η νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή σε καλύπτει πλήρως εφόσον το πρόβλημα υφίσταται σε προβληματική σειρά!
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Ποτέ δεν χάνεις χρόνο φίλε μου αν είναι να δικαιωθείς... και προς ενημέρωσή σου η νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή σε καλύπτει πλήρως εφόσον το πρόβλημα υφίσταται σε προβληματική σειρά!

Η νομοθεσία δεν προσφέρει καμιά κάλυψη για οτιδήποτε πέρα των 2 χρόνων ή την λήξη της εγγύησης, αν αυτή υπερβαίνει τα 2 χρόνια.
Έχεις κάποιον νόμο υπ' όψιν, που μου έχει διαφύγει και προσφέρει βοήθεια στην κατεύθυνση που προτείνεις;
 

dimvog

New member
30 March 2012
6
Έχω απευθυνθεί σε φίλο μου ο οποίος είναι δικηγόρος και εξειδικεύεται σε τέτοιου είδους ζητήματα. Τα λόγια του ήταν ότι υπάρχουν "παραθυράκια" με επισυνάψεις νόμων πάνω στην προστασία καταναλωτή τα οποία μπορούν να σε δικαιώσουν και μετά τα 2 χρόνια που είναι η λήξη της εγγύησης. Βέβαια όπως είπα πρέπει να έχεις χρόνο να τους κυνηγήσεις και να μην "καίγεσαι" και πολύ για τηλεόραση (γιατί ίσως κάνεις καιρό για να την πάρεις επισκευασμένη).
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δεν μπορείς να τον ρωτήσεις να μας πει περισσότερες λεπτομέρειες; Δεν είναι και πολλοί οι νόμοι, 2 είναι.
 

agelosd

New member
24 November 2010
9
Φίλε μου είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!Στο εξουσιοδοτημένο service στην κόρινθο όπου την πήγα μου ζητούσαν 180 !Εκατσα λοιπόν και έγραψα ένα ωραιοτατο e-mail,τους στολισα πραγματικά και το έστειλα στο ελληνικό site της Phillips στην υποστήριξη πελατων.Μεσα σε μια μέρα μου είχαν απαντήσει και βέβαια σε μια εβδομάδα είχαν φτιάξει την τηλεόραση χωρίς να τους δώσω μία!Το ίδιο να κανείς!Αν θελεις Στείλε μου pm να σου πω λεπτομέρειες!
 

dimvog

New member
30 March 2012
6
Καλημέρα και καλό Πάσχα να έχουμε. Φίλε μου έχω στείλει email σε Philips Hellas, Philips Belgium όπου μίλησα και με chat! αλλά όλοι πατούσαν πάνω στο ότι η εγγύηση μου έχει λήξη. Είμαι και λίγο γκαντέμης βέβαια :) και πρέπει να τρέχω όλο για να βρω το δίκιο μου. Έχω συνάδελφο/φίλο στην Πτολεμαΐδα που είχε και αυτός το ίδιο και με λίγες φωνές του το διόρθωσαν χωρίς χρέωση. Μόνο εμένα θέλουν να παιδεύουν πάντα!!! :)
 

emer77

Established Member
5 December 2007
105
Καλησπέρα. Εγώ μόλις σήμερα το πρωί έπαθα το ίδιο στην Aurea μου (PFL9900D). Την έχω από Φεβρουάριο του 2008. Είμαι στην Έδεσσα. Επικοινώνησα με το κεντρικό σέρβις Θεσσαλονίκης και με παρέπεμψαν σε άλλον στη Βέροια ως εξουσιοδοτημένο, ο οποίος όμως δεν εμφανίζεται στην αναζήτηση στο σαιτ της εταιρίας. Εκεί το κοντινότερο είναι στα Γιαννιτσά. Στη συνέχεια μέσω του live chat που έχουν, μου έδωσαν τα στοιχεία άλλου στην Έδεσσα. Περιμένω να ανοίξουν τα μαγαζιά για να πάω από εκεί.

Έχω καεί τελείως λέμε.... 4000 έδωσα.... :hanged::hanged:
 

emer77

Established Member
5 December 2007
105
Ευχαριστώ Yperion!

Επανέρχομαι για να πω το εξης : ψάχνω συνεχώς για τα συγκεκριμένα inverters (
Philips LC420WU5 Replace 6632L-0470A & 6632L-0471A Inverter Board)
.Τα έχω βρει από πολλές χώρες καινούρια από 60 ως 160 ευρώ!! Περιμένω μόνο να ακούσω τι θα μου πει ο "μάστορας" το απόγευμα. Σκοπεύω να του πω ότι το πρόβλημα έχει εντοπιστεί 99%, δλδ είναι θέμα inverter. Αν μου πει τίποτα τρελούς χρόνους επιδιόρθωσης ή καμιά τιμή "βρήκαμε UU ας μ@μήσουμε", τα έχω παραγγείλει με τη μία και θα παίξω εγώ το γιατρό!

Υ.Γ. Δεν έχω άλλη τηλεόραση στο σπίτι!!!!!!!!!! Ευκαιρία να ξελαμπικάρουμε και λίγο!!!!
:flipout:
 
Last edited:

emer77

Established Member
5 December 2007
105
Συνεχίζω!!

Ανοιξα το κουτάκι με τα συνοδευτικά χαρτιά. Εχει ένα φυλλάδιο μέσα το οποίο είναι αποκλειστικά για "Aurea service" και γράφει επακριβώς : Για να μην διακόψετε την Εμπειρία τηλεθέασης Aurea, επισκευάζουμε την τηλεόραση στο χώρο σας ή σας παρέχουμε μια άλλη τηλεόραση Aurea ως αντικατάσταση για το χρονικό διάστημα που διαρκέσει η επισκευή στα εργαστήρια μας.

Πήρα τηλέφωνο και μια κυρία αφού σημείωσε όλα τα στοιχεία μου, μου έδωσε τη διεύθυνση του καταστήματος στα Γιαννιτσά αυτή τη φορά και μου είπε να απευθυνθώ σε αυτόν!!!!! :violent-smiley-030: