Γεια σας... μπαίνω κατευθείαν στο ψητό...
Είμαι κάτοχος μίας τηλεόρασης Philips με αριθμό μοντέλου 42PFL9732D/10 την οποία την έχω από το 2008 και μου είχε κοστίσει 2500 (δύο χιλιάδες πεντακόσια ευρώ). Δεν είχα συναντήσει κάποιο πρόβλημα μέχρι που στις 26/03/2012 άρχισε να «ανοίγει» χωρίς εικόνα μόνο με ήχο! Στις 27/03/2012 το πρωί την πήγα στο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών Philips εδώ στην Θεσσαλονίκη όπου το μεσημέρι με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στους inverters της τηλεόρασης και η επισκευή της θα κοστίσει 148 αφού η εγγύηση της έχει λήξει πριν 2 χρόνια. Βέβαια είχα ψάξει για τυχόν προβλήματα της συσκευής πριν την πάω στο κέντρο επισκευής μέσα στο διαδίκτυο (και στο avclub ) και στον στενό μου κύκλο. Βρήκα η συγκεκριμένη σειρά τηλεοράσεων της Philips υπήρξε προβληματική στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (μέσα σε διάφορα blogs και site ενημέρωσης όπως επίσης στο ακριβώς ίδιο μοντέλο συνάδελφος μου ο οποίος διαμένει στην Πτολεμαΐδα είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και με επίσης ληγμένη εγγύηση την έδωσε σε εξουσιοδοτημένο κέντρο και του την επισκεύασαν ΧΩΡΙΣ χρέωση). Βέβαια από την πλευρά της εταιρίας δεν υπήρξε καμία ενημέρωση προς τους καταναλωτές της είτε για επισκευή, λόγο μειωμένου κύκλου ζωής του εν λόγου ανταλλακτικού αλλά ούτε για τυχόν απόσυρση του προϊόντος. Το μόνο που μου είπε ο υπάλληλος του κέντρου ο οποίος σημειωτέου αφού δεν δέχτηκα να πληρώσω στο τηλεφώνημα που είχα από αυτόν μου είπε ότι είχε δοθεί «παράταση εγγύησης 6 μηνών» (σαν δικαιολογία ίσως!!!) και πάλι βέβαια χωρίς ενημέρωση των καταναλωτών όπως επίσης μου μίλησε αγενέστατα αφού μου ανέφερε ότι το ποσό δεν είναι τραγικό! (πράγμα το οποίο βέβαια πέρα από το ότι δεν έχει κάποιος άλλος εκτός από εμένα το δικαίωμα να κρίνει το εάν είναι μεγάλο το ποσό ή όχι, δεν είναι ανάλογο το ποσό αγοράς με τον κύκλο ζωής του ανταλλακτικού όπως επίσης γνωρίζετε όλοι ότι πλέων με ένα τέτοιο ποσό και λίγο παραπάνω μπορεί κάποιος να προμηθευτεί μια καινούργια τηλεόραση). Αίσχος πάντως που τέτοιες εταιρίες που γίνανε μεγάλες και τρανές από εμάς τους καταναλωτές να μας φέρονται έτσι... Προς ενημέρωσή σας πάντως έχω στείλει την ιστορία μου σαν καταγγελία σε διαφόρους οργανισμούς καταναλωτών... δεν θα δεχτώ να πληρώσω με καμία κυβέρνηση και θα το κυνηγήσω μέχρι να νικήσω. Πάντως η συμπεριφορά του υπαλλήλου μάλλον ήταν δικαιολογημένη ως προς το ποσό διότι πιθανότατα πίστεψε το μότο "λεφτά υπάρχουν" και σου λέει για να πήρε τηλεόραση με 2500 (ασχέτως εάν την πλήρωσα με πιστωτική και αρκετές δόσεις + τόκους!!!!) θα έχω λεφτά και για να την επισκευάσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είμαι κάτοχος μίας τηλεόρασης Philips με αριθμό μοντέλου 42PFL9732D/10 την οποία την έχω από το 2008 και μου είχε κοστίσει 2500 (δύο χιλιάδες πεντακόσια ευρώ). Δεν είχα συναντήσει κάποιο πρόβλημα μέχρι που στις 26/03/2012 άρχισε να «ανοίγει» χωρίς εικόνα μόνο με ήχο! Στις 27/03/2012 το πρωί την πήγα στο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών Philips εδώ στην Θεσσαλονίκη όπου το μεσημέρι με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στους inverters της τηλεόρασης και η επισκευή της θα κοστίσει 148 αφού η εγγύηση της έχει λήξει πριν 2 χρόνια. Βέβαια είχα ψάξει για τυχόν προβλήματα της συσκευής πριν την πάω στο κέντρο επισκευής μέσα στο διαδίκτυο (και στο avclub ) και στον στενό μου κύκλο. Βρήκα η συγκεκριμένη σειρά τηλεοράσεων της Philips υπήρξε προβληματική στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (μέσα σε διάφορα blogs και site ενημέρωσης όπως επίσης στο ακριβώς ίδιο μοντέλο συνάδελφος μου ο οποίος διαμένει στην Πτολεμαΐδα είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και με επίσης ληγμένη εγγύηση την έδωσε σε εξουσιοδοτημένο κέντρο και του την επισκεύασαν ΧΩΡΙΣ χρέωση). Βέβαια από την πλευρά της εταιρίας δεν υπήρξε καμία ενημέρωση προς τους καταναλωτές της είτε για επισκευή, λόγο μειωμένου κύκλου ζωής του εν λόγου ανταλλακτικού αλλά ούτε για τυχόν απόσυρση του προϊόντος. Το μόνο που μου είπε ο υπάλληλος του κέντρου ο οποίος σημειωτέου αφού δεν δέχτηκα να πληρώσω στο τηλεφώνημα που είχα από αυτόν μου είπε ότι είχε δοθεί «παράταση εγγύησης 6 μηνών» (σαν δικαιολογία ίσως!!!) και πάλι βέβαια χωρίς ενημέρωση των καταναλωτών όπως επίσης μου μίλησε αγενέστατα αφού μου ανέφερε ότι το ποσό δεν είναι τραγικό! (πράγμα το οποίο βέβαια πέρα από το ότι δεν έχει κάποιος άλλος εκτός από εμένα το δικαίωμα να κρίνει το εάν είναι μεγάλο το ποσό ή όχι, δεν είναι ανάλογο το ποσό αγοράς με τον κύκλο ζωής του ανταλλακτικού όπως επίσης γνωρίζετε όλοι ότι πλέων με ένα τέτοιο ποσό και λίγο παραπάνω μπορεί κάποιος να προμηθευτεί μια καινούργια τηλεόραση). Αίσχος πάντως που τέτοιες εταιρίες που γίνανε μεγάλες και τρανές από εμάς τους καταναλωτές να μας φέρονται έτσι... Προς ενημέρωσή σας πάντως έχω στείλει την ιστορία μου σαν καταγγελία σε διαφόρους οργανισμούς καταναλωτών... δεν θα δεχτώ να πληρώσω με καμία κυβέρνηση και θα το κυνηγήσω μέχρι να νικήσω. Πάντως η συμπεριφορά του υπαλλήλου μάλλον ήταν δικαιολογημένη ως προς το ποσό διότι πιθανότατα πίστεψε το μότο "λεφτά υπάρχουν" και σου λέει για να πήρε τηλεόραση με 2500 (ασχέτως εάν την πλήρωσα με πιστωτική και αρκετές δόσεις + τόκους!!!!) θα έχω λεφτά και για να την επισκευάσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!