- 31 October 2008
- 9
Διότι βλέπω πως στο forum σας υπάρχει αρκετή κινητικότητα σχετικά με θέματα εγγυήσεων, είπα να γράψω κι εγώ την απίστευτη, για εμένα, ιστορία που μου συνέβη τις 2 τελευταίες μέρες με αίσιο (εάν και "από την πίσω πόρτα") τέλος...
Πριν 10 μέρες περίπου (στις 13/5) αγόρασα δύο χειριστήρια Dual Shock 3 εκ τον οποίων στο ένα προχτές (20/5) ξαφνικά άρχισε να μην ανταποκρίνεται το αριστερό βελάκι (!).
Πρώτη μου κίνηση ήταν να το πάω στο κατάστημα εχτές (21/5) που το αγόρασα όπου πήρα την απάντηση ότι υπεύθυνη για το service ήταν η "γνωστή" COMETRON στο Χαλάνδρι όπου έπρεπε και να απευθυνθώ. Σε αυτό το σημείο μου είπε ο υπεύθυνος ότι ίσως να έχω και πρόβλημα διότι το προϊόν αυτό έχει 7 ημέρες εγγύηση καθώς η SONY το θεωρεί αξεσουάρ (??) και δίνει μόνο τόσες μέρες!!! Έπαθα ένα πρώτο σοκ αλλά δεν έδωσα πάρα πολύ σημασία για πίστεψα ότι δεν ήξεραν τι έλεγαν (εγω όμως δεν ήξερα...).
Σήμερα λοιπόν (22/5) πήγα από τη COMETRON (το front office που τα ακούει για τη SONY και δεν φταίει σε τίποτα ποτέ!) για να πάθω το δεύτερο πιο σοβαρό σοκ. Μόλις έφτασα λοιπόν στην υποδοχή, είπα στον υπάλληλο το πρόβλημά μου, έδωσα το τιμολόγιο αγοράς και άκουσα έκπληκτος το φοβερό: "το προϊόν αυτό έχει 7 ημέρες εγγύηση και ίσως να έχουμε πρόβλημα με τη SONY διότι έχουν περάσει 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς"!!!!!!!!!!!!
Ε?!?!?!?!?!
"Τι πουλάτε ρε παιδιά" ρώτησα, "μελάνια για εκτυπωτή"? "Αξεσουάρ είναι" (όχι ηλεκτρονική συσκευή) μου απάντησε ένας άλλος υπάλληλος, "και για αυτό έχουν 7 ημέρες εγγύηση", για να συμπληρώσει ένας τρίτος "δηλαδή στα bluetooth ακουστικά πόσο δίνουν εγγύηση?" (σε άλλη χώρα ζω εγώ μάλλον)!
Μετά από μια μικρή συζήτηση που δεν έβγαζε πουθενά, γιατί με τις βλακείες που μου λέγανε ("φέρε μας την απόδειξη του PS3, εάν το έχεις κάτω από έτος, για να σου το αλλάξουμε κατευθείαν, λες και το χειριστήριο που ήταν μέσα στην κονσόλα θα είχε διαφορά) εάν τις έπαιρνα στα σοβαρά δεν ξέρω τι έπρεπε να κάνω, γύρισα πάλι πίσω στο μαγαζί που είχα αγοράσει αρχικά το χειριστήριο, όπου ο υπεύθυνος μου έδωσε ένα ολοκαίνουργιο και μου είπε πως θα βρει αυτός κάποιο τρόπο (με απόδειξη κάποιας κονσόλας) για να του το αλλάξουν (θέλει αλητεία η SONY δε γίνεται αλλιώς)!!
Ψάχνοντας λοιπόν στο internet βρήκα το forum σας με την ιστορία του PS3 "εκτός εγγύησης" και το φοβερό post http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=44572 του vaggos13, και λέω "δε μπορεί να είναι έτσι, κάποιο λάθος έκαναν στη COMETRON". Εντάξει δεν το πήγα πίσω μετά από ένα χρόνο, αλλά μετά από 10 μέρες, γιατί να τα τραβάω όλα αυτά? Επί προσθέτως, άνοιξα και το νέο χειριστήριο και βρήκα το ένα έγγραφο που αναφέρει 1 χρόνο εγγύηση αλλά αναγράφει πως ισχύει μόνο για USA και Canada (καλά για Ελλάδα δεν είχα απαίτηση αλλά ούτε Europe ρε παιδιά?). Τίποτε άλλο βέβαια... Στα site διαφόρων e-shop στη Ελλάδα (πλαισιο, e-shop) σαν εγγύηση γράφει κανονικά το λογικό, "1 έτος". Ε, λέω, λάθος κάνανε, ας πάρω και τηλέφωνο τη SONY!
Βγαίνει λοιπόν ένας φοβερός κύριος στο τηλέφωνο (που δεν ήξερε την τύφλα του) και πρώτη ερώτηση που του κάνω κατευθείαν είναι πόσο καιρό εγγύηση έχει ένα χειριστήριο. Χωρίς λοιπόν να ξέρει, απαντάει κατευθείαν "1 έτος"! "Ε καλά" του λέω "και γιατί η COMETRON μου είπε 7 ημέρες" (κόλλησε λίγο), "μισό λεπτό" μου απαντάει για να ρωτήσει... Για να μην τα πολυλογώ, μέσα από τη συζήτηση μου είπε πάνω κάτω πως ναι 7 ημέρες εγγύηση έχουν τα αξεσουάρ της SONY κι ότι σε μερικές περιπτώσεις λυπάται τον καταναλωτή η SONY ("για να μη δυσανασχετεί ο πελάτης", ήταν τα ακριβή λόγια του) και μπορεί να του τα αλλάξει και μέσα σε ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς!!!!!!!
Πολύ ωραία πράγματα, εδώ μιλάμε ότι οι εταιρίες παρανομούν και δε δίνουν 2 χρόνια εγγύηση και η φοβερή και τρομερή SONY πουλάει "αξεσουάρ" και δίνει (χωρίς να το λέει πουθενά) 7 ημέρες εγγύηση, "γιατί έτσι καλύπτει τις κατασκευαστικές ατέλειες" όπως μου δικαιολόγησε ένας εκ τον απίθανων τριών στην COMETRON, λες κι άμα χαλάσει από μόνο του σε 5 μήνες δε θα είναι κατασκευαστική ατέλεια αλλά φυσικό επακόλουθο...
Πριν 10 μέρες περίπου (στις 13/5) αγόρασα δύο χειριστήρια Dual Shock 3 εκ τον οποίων στο ένα προχτές (20/5) ξαφνικά άρχισε να μην ανταποκρίνεται το αριστερό βελάκι (!).
Πρώτη μου κίνηση ήταν να το πάω στο κατάστημα εχτές (21/5) που το αγόρασα όπου πήρα την απάντηση ότι υπεύθυνη για το service ήταν η "γνωστή" COMETRON στο Χαλάνδρι όπου έπρεπε και να απευθυνθώ. Σε αυτό το σημείο μου είπε ο υπεύθυνος ότι ίσως να έχω και πρόβλημα διότι το προϊόν αυτό έχει 7 ημέρες εγγύηση καθώς η SONY το θεωρεί αξεσουάρ (??) και δίνει μόνο τόσες μέρες!!! Έπαθα ένα πρώτο σοκ αλλά δεν έδωσα πάρα πολύ σημασία για πίστεψα ότι δεν ήξεραν τι έλεγαν (εγω όμως δεν ήξερα...).
Σήμερα λοιπόν (22/5) πήγα από τη COMETRON (το front office που τα ακούει για τη SONY και δεν φταίει σε τίποτα ποτέ!) για να πάθω το δεύτερο πιο σοβαρό σοκ. Μόλις έφτασα λοιπόν στην υποδοχή, είπα στον υπάλληλο το πρόβλημά μου, έδωσα το τιμολόγιο αγοράς και άκουσα έκπληκτος το φοβερό: "το προϊόν αυτό έχει 7 ημέρες εγγύηση και ίσως να έχουμε πρόβλημα με τη SONY διότι έχουν περάσει 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς"!!!!!!!!!!!!
Ε?!?!?!?!?!
"Τι πουλάτε ρε παιδιά" ρώτησα, "μελάνια για εκτυπωτή"? "Αξεσουάρ είναι" (όχι ηλεκτρονική συσκευή) μου απάντησε ένας άλλος υπάλληλος, "και για αυτό έχουν 7 ημέρες εγγύηση", για να συμπληρώσει ένας τρίτος "δηλαδή στα bluetooth ακουστικά πόσο δίνουν εγγύηση?" (σε άλλη χώρα ζω εγώ μάλλον)!
Μετά από μια μικρή συζήτηση που δεν έβγαζε πουθενά, γιατί με τις βλακείες που μου λέγανε ("φέρε μας την απόδειξη του PS3, εάν το έχεις κάτω από έτος, για να σου το αλλάξουμε κατευθείαν, λες και το χειριστήριο που ήταν μέσα στην κονσόλα θα είχε διαφορά) εάν τις έπαιρνα στα σοβαρά δεν ξέρω τι έπρεπε να κάνω, γύρισα πάλι πίσω στο μαγαζί που είχα αγοράσει αρχικά το χειριστήριο, όπου ο υπεύθυνος μου έδωσε ένα ολοκαίνουργιο και μου είπε πως θα βρει αυτός κάποιο τρόπο (με απόδειξη κάποιας κονσόλας) για να του το αλλάξουν (θέλει αλητεία η SONY δε γίνεται αλλιώς)!!
Ψάχνοντας λοιπόν στο internet βρήκα το forum σας με την ιστορία του PS3 "εκτός εγγύησης" και το φοβερό post http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=44572 του vaggos13, και λέω "δε μπορεί να είναι έτσι, κάποιο λάθος έκαναν στη COMETRON". Εντάξει δεν το πήγα πίσω μετά από ένα χρόνο, αλλά μετά από 10 μέρες, γιατί να τα τραβάω όλα αυτά? Επί προσθέτως, άνοιξα και το νέο χειριστήριο και βρήκα το ένα έγγραφο που αναφέρει 1 χρόνο εγγύηση αλλά αναγράφει πως ισχύει μόνο για USA και Canada (καλά για Ελλάδα δεν είχα απαίτηση αλλά ούτε Europe ρε παιδιά?). Τίποτε άλλο βέβαια... Στα site διαφόρων e-shop στη Ελλάδα (πλαισιο, e-shop) σαν εγγύηση γράφει κανονικά το λογικό, "1 έτος". Ε, λέω, λάθος κάνανε, ας πάρω και τηλέφωνο τη SONY!
Βγαίνει λοιπόν ένας φοβερός κύριος στο τηλέφωνο (που δεν ήξερε την τύφλα του) και πρώτη ερώτηση που του κάνω κατευθείαν είναι πόσο καιρό εγγύηση έχει ένα χειριστήριο. Χωρίς λοιπόν να ξέρει, απαντάει κατευθείαν "1 έτος"! "Ε καλά" του λέω "και γιατί η COMETRON μου είπε 7 ημέρες" (κόλλησε λίγο), "μισό λεπτό" μου απαντάει για να ρωτήσει... Για να μην τα πολυλογώ, μέσα από τη συζήτηση μου είπε πάνω κάτω πως ναι 7 ημέρες εγγύηση έχουν τα αξεσουάρ της SONY κι ότι σε μερικές περιπτώσεις λυπάται τον καταναλωτή η SONY ("για να μη δυσανασχετεί ο πελάτης", ήταν τα ακριβή λόγια του) και μπορεί να του τα αλλάξει και μέσα σε ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς!!!!!!!
Πολύ ωραία πράγματα, εδώ μιλάμε ότι οι εταιρίες παρανομούν και δε δίνουν 2 χρόνια εγγύηση και η φοβερή και τρομερή SONY πουλάει "αξεσουάρ" και δίνει (χωρίς να το λέει πουθενά) 7 ημέρες εγγύηση, "γιατί έτσι καλύπτει τις κατασκευαστικές ατέλειες" όπως μου δικαιολόγησε ένας εκ τον απίθανων τριών στην COMETRON, λες κι άμα χαλάσει από μόνο του σε 5 μήνες δε θα είναι κατασκευαστική ατέλεια αλλά φυσικό επακόλουθο...
Last edited: