PS3 Controller με εγγύηση 7 ημερών σύμφωνα με τη SONY!!!!!

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

habmeister

New member
31 October 2008
9
Διότι βλέπω πως στο forum σας υπάρχει αρκετή κινητικότητα σχετικά με θέματα εγγυήσεων, είπα να γράψω κι εγώ την απίστευτη, για εμένα, ιστορία που μου συνέβη τις 2 τελευταίες μέρες με αίσιο (εάν και "από την πίσω πόρτα") τέλος...

Πριν 10 μέρες περίπου (στις 13/5) αγόρασα δύο χειριστήρια Dual Shock 3 εκ τον οποίων στο ένα προχτές (20/5) ξαφνικά άρχισε να μην ανταποκρίνεται το αριστερό βελάκι (!).

Πρώτη μου κίνηση ήταν να το πάω στο κατάστημα εχτές (21/5) που το αγόρασα όπου πήρα την απάντηση ότι υπεύθυνη για το service ήταν η "γνωστή" COMETRON στο Χαλάνδρι όπου έπρεπε και να απευθυνθώ. Σε αυτό το σημείο μου είπε ο υπεύθυνος ότι ίσως να έχω και πρόβλημα διότι το προϊόν αυτό έχει 7 ημέρες εγγύηση καθώς η SONY το θεωρεί αξεσουάρ (??) και δίνει μόνο τόσες μέρες!!! Έπαθα ένα πρώτο σοκ αλλά δεν έδωσα πάρα πολύ σημασία για πίστεψα ότι δεν ήξεραν τι έλεγαν (εγω όμως δεν ήξερα...).

Σήμερα λοιπόν (22/5) πήγα από τη COMETRON (το front office που τα ακούει για τη SONY και δεν φταίει σε τίποτα ποτέ!) για να πάθω το δεύτερο πιο σοβαρό σοκ. Μόλις έφτασα λοιπόν στην υποδοχή, είπα στον υπάλληλο το πρόβλημά μου, έδωσα το τιμολόγιο αγοράς και άκουσα έκπληκτος το φοβερό: "το προϊόν αυτό έχει 7 ημέρες εγγύηση και ίσως να έχουμε πρόβλημα με τη SONY διότι έχουν περάσει 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς"!!!!!!!!!!!!

Ε?!?!?!?!?!

"Τι πουλάτε ρε παιδιά" ρώτησα, "μελάνια για εκτυπωτή"? "Αξεσουάρ είναι" (όχι ηλεκτρονική συσκευή) μου απάντησε ένας άλλος υπάλληλος, "και για αυτό έχουν 7 ημέρες εγγύηση", για να συμπληρώσει ένας τρίτος "δηλαδή στα bluetooth ακουστικά πόσο δίνουν εγγύηση?" (σε άλλη χώρα ζω εγώ μάλλον)!

Μετά από μια μικρή συζήτηση που δεν έβγαζε πουθενά, γιατί με τις βλακείες που μου λέγανε ("φέρε μας την απόδειξη του PS3, εάν το έχεις κάτω από έτος, για να σου το αλλάξουμε κατευθείαν, λες και το χειριστήριο που ήταν μέσα στην κονσόλα θα είχε διαφορά) εάν τις έπαιρνα στα σοβαρά δεν ξέρω τι έπρεπε να κάνω, γύρισα πάλι πίσω στο μαγαζί που είχα αγοράσει αρχικά το χειριστήριο, όπου ο υπεύθυνος μου έδωσε ένα ολοκαίνουργιο και μου είπε πως θα βρει αυτός κάποιο τρόπο (με απόδειξη κάποιας κονσόλας) για να του το αλλάξουν (θέλει αλητεία η SONY δε γίνεται αλλιώς)!!

Ψάχνοντας λοιπόν στο internet βρήκα το forum σας με την ιστορία του PS3 "εκτός εγγύησης" και το φοβερό post http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=44572 του vaggos13, και λέω "δε μπορεί να είναι έτσι, κάποιο λάθος έκαναν στη COMETRON". Εντάξει δεν το πήγα πίσω μετά από ένα χρόνο, αλλά μετά από 10 μέρες, γιατί να τα τραβάω όλα αυτά? Επί προσθέτως, άνοιξα και το νέο χειριστήριο και βρήκα το ένα έγγραφο που αναφέρει 1 χρόνο εγγύηση αλλά αναγράφει πως ισχύει μόνο για USA και Canada (καλά για Ελλάδα δεν είχα απαίτηση αλλά ούτε Europe ρε παιδιά?). Τίποτε άλλο βέβαια... Στα site διαφόρων e-shop στη Ελλάδα (πλαισιο, e-shop) σαν εγγύηση γράφει κανονικά το λογικό, "1 έτος". Ε, λέω, λάθος κάνανε, ας πάρω και τηλέφωνο τη SONY!

Βγαίνει λοιπόν ένας φοβερός κύριος στο τηλέφωνο (που δεν ήξερε την τύφλα του) και πρώτη ερώτηση που του κάνω κατευθείαν είναι πόσο καιρό εγγύηση έχει ένα χειριστήριο. Χωρίς λοιπόν να ξέρει, απαντάει κατευθείαν "1 έτος"! "Ε καλά" του λέω "και γιατί η COMETRON μου είπε 7 ημέρες" (κόλλησε λίγο), "μισό λεπτό" μου απαντάει για να ρωτήσει... Για να μην τα πολυλογώ, μέσα από τη συζήτηση μου είπε πάνω κάτω πως ναι 7 ημέρες εγγύηση έχουν τα αξεσουάρ της SONY κι ότι σε μερικές περιπτώσεις λυπάται τον καταναλωτή η SONY ("για να μη δυσανασχετεί ο πελάτης", ήταν τα ακριβή λόγια του) και μπορεί να του τα αλλάξει και μέσα σε ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς!!!!!!!

Πολύ ωραία πράγματα, εδώ μιλάμε ότι οι εταιρίες παρανομούν και δε δίνουν 2 χρόνια εγγύηση και η φοβερή και τρομερή SONY πουλάει "αξεσουάρ" και δίνει (χωρίς να το λέει πουθενά) 7 ημέρες εγγύηση, "γιατί έτσι καλύπτει τις κατασκευαστικές ατέλειες" όπως μου δικαιολόγησε ένας εκ τον απίθανων τριών στην COMETRON, λες κι άμα χαλάσει από μόνο του σε 5 μήνες δε θα είναι κατασκευαστική ατέλεια αλλά φυσικό επακόλουθο...
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Το PS3 με τις επαναλαμβανόμενες βλαβες του , την μηδαμινη εγγυηση και την τριτοκοσμικη αντιμετωπιση της αντιπροσωπιας εχει κανει ρεζιλι την Sony στην Ελλαδα.
 

KleKoR

Supreme Member
30 November 2007
7,568
Το PS3 με τις επαναλαμβανόμενες βλαβες του , την μηδαμινη εγγυηση και την τριτοκοσμικη αντιμετωπιση της αντιπροσωπιας εχει κανει ρεζιλι την Sony στην Ελλαδα.

υπερβολή...

στα άλλα συμφωνώ...

κάτσε να διαβάσει αυτά που γράφεις η σόνυ και θα σου πω... έρχεται...
 

habmeister

New member
31 October 2008
9
κάτσε να διαβάσει αυτά που γράφεις η σόνυ και θα σου πω... έρχεται...

Τι έρχεται ακριβώς? Λες να πέσει κεραυνός-SONY και να κάψει το PS3 μου?!?
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,548
η φοβερή και τρομερή SONY πουλάει "αξεσουάρ" και δίνει (χωρίς να το λέει πουθενά) 7 ημέρες εγγύηση
Οσο υπαρχουν καταναλωτες που την πληρωνουν για να το παιζει γιγαντας και να μ@μ@ει τους πελατες της, αυτο θα γινεται.
 

KleKoR

Supreme Member
30 November 2007
7,568
Τι έρχεται ακριβώς? Λες να πέσει κεραυνός-SONY και να κάψει το PS3 μου?!?


εσύ μη φοβάσαι... έχεις ps3...

στον yperion αναφερόμουν που είπε κακές κουβέντες για τη μαμά sony...

έρχεται ο προστάτης.... και πολύ έχει αργήσει ρε γαμώτο.... κάτι δεν πάει καλά...

ααααα τώρα το είδα... δεν έχει διαβάσει ακόμα το thread....

πως και δεν έχει βάλει κανένα bot?? να τον ειδοποιεί όταν γράφονται αυτές οι συκοφαντίες?:flipout::flipout::flipout::flipout:
 
Last edited:

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Παιδιά, ο νόμος είναι ΝΟΜΟΣ !!!

Μη ψαρώνετε, λίγο τρίξιμο των δοντιών, καμμιά κουβέντα περί ευρωπαϊκού δικαίου, ελληνικής νομοθεσίας και "η επόμενη επικοινωνία μας θα είναι μέσω του δικηγόρου ΜΟΥ" (τονίστε το το τελευταίο) και να δείτε πως αλλάζουν συμπεριφορά μερικοί.

Μέχρι και CRT 50κιλη έρχονται και την παίρνουν από το σπίτι σας χωρίς επιπλέον χρέωση, στους 23,5 μήνες, για μικρομετρική διόρθωση σύγκλισης... :D :flipout: :flipout:
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Well, the original Playstation and the follow up, PS2 are probably two of the greatest consoles ever, in terms of content, variety, and quality.

Of course, Sony then screwed themselves royally with their next two misfired major efforts, back to back.

It still amazes me to this day, how Sony could go from being on top of the gaming universe for such a long time, seeming like the king of the gaming world and then fall flat on their asses with a dismal handheld system and an even more dismal and overpriced "next-gen" blunder like the PSP and the PS3, respectively.

It boggles the mind.

It's like a former Olympic gold medalist swimming champion, drunkenly falling into a kiddie pool and drowning.

Σχολιο απο ξενο site...με bold εχω βαλει το σημειο που εχει γελιο...:flipout:-bye-
 

georget

Supreme Member
31 March 2007
3,109
Λευκωσία
Τα είπαμε πολλές φορες, η πολιτική της Sony είναι απαράδεκτη. Για το Dualshock για παράδειγμα, πωλείται στην διπλάσια τιμή από ότι του 360 που είναι και καλύτερο.
 

vaggos13

New member
22 December 2007
7
@ habmeister: μην μασάς. είναι 2 χρόνια ότι & να σου λένε. Το καθορίζει ξεκάθαρα ο νόμος. Αν σου πουν τίποτα ακολούθησε τη διαδικασία που γράφω στο ποστ μου.
 

habmeister

New member
31 October 2008
9
Αυτό θα έκανα αλλά όπως έγραψα μου το άλλαξε το μαγαζί...

Ελπίζω να μην πάθει κάτι άλλο κάποιο άλλο controller, αλλά σίγουρα τώρα ποια ξέρω πως να το κυνηγήσω...
 

Trisalon

AVClub Addicted Member
30 May 2008
1,367
Το PS3 με τις επαναλαμβανόμενες βλαβες του , την μηδαμινη εγγυηση και την τριτοκοσμικη αντιμετωπιση της αντιπροσωπιας εχει κανει ρεζιλι την Sony στην Ελλαδα.

συμφωνω

η μηδανιμη εγγυηση ειναι 2 χρονια αρκει να ξερει ο αλλος να την απαιτησει
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Παιδιά να ξεκαθαρίσουμε κάτι.

Εγγύηση 2 χρόνια έχεις όταν αγοράσεις κάτι το οποίο έχει γίνει εισαγωγή από τον αντιπρόσωπο.

Δυστυχώς εμείς δεν γίνεται να γνωρίζουμε από ποιον έχει γίνει η εισαγωγή.

Παράδειγμα το e-shop όλα του τα είδη τα εισάγει αυτό.
Οπότε εγγύηση σου λέει 1 έτος σε όλα και από μας όχι από την αντιπροσωπεία.

Βέβαια εγώ θα ήθελα να μάθω τι βλακεία είναι αυτή.

Αν πάμε τον κύκλο ανάποδα της αγοράς δεν καταλήγουμε στην μαμά εταιρία ?
Αν πάμε τον κύκλο ανάποδα της επιστροφής για αντικατάσταση σε εγγύηση δεν καταλήγουμε στην μαμά εταιρία ?

Τότε γιατί να παίζει ρόλο από που το πήρα, αν έχει γίνει εισαγωγή και από ποιον ?

Εγώ θέλω έναν νόμο που να λέει ηλεκτρονικό είδος (ούτε περιφερειακό, ούτε αναλώσιμο) 2 χρόνια εγγύηση και να στο αντικαθιστεί η αντιπροσωπεία και αν δεν υπάρχει αντιπροσωπεία αυτός που στο πούλησε !!! Ειδικά για προϊόντα που πουλήθηκαν και αγοράστηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Υπάρχει αυτό κάπου ?

Συσκευή που παίρνει ρεύμα δεν είναι αναλώσιμο γιατί είναι συσκευή, αναλώσιμο είναι οι μπαταρίες που παίρνει η συσκευή !!!!!!
 

groubas

New member
30 May 2009
1
Παιδιά να ξεκαθαρίσουμε κάτι.

Εγγύηση 2 χρόνια έχεις όταν αγοράσεις κάτι το οποίο έχει γίνει εισαγωγή από τον αντιπρόσωπο.

Δυστυχώς εμείς δεν γίνεται να γνωρίζουμε από ποιον έχει γίνει η εισαγωγή.

Παράδειγμα το e-shop όλα του τα είδη τα εισάγει αυτό.
Οπότε εγγύηση σου λέει 1 έτος σε όλα και από μας όχι από την αντιπροσωπεία.

Βέβαια εγώ θα ήθελα να μάθω τι βλακεία είναι αυτή.

Αν πάμε τον κύκλο ανάποδα της αγοράς δεν καταλήγουμε στην μαμά εταιρία ?
Αν πάμε τον κύκλο ανάποδα της επιστροφής για αντικατάσταση σε εγγύηση δεν καταλήγουμε στην μαμά εταιρία ?

Τότε γιατί να παίζει ρόλο από που το πήρα, αν έχει γίνει εισαγωγή και από ποιον ?

Εγώ θέλω έναν νόμο που να λέει ηλεκτρονικό είδος (ούτε περιφερειακό, ούτε αναλώσιμο) 2 χρόνια εγγύηση και να στο αντικαθιστεί η αντιπροσωπεία και αν δεν υπάρχει αντιπροσωπεία αυτός που στο πούλησε !!! Ειδικά για προϊόντα που πουλήθηκαν και αγοράστηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Υπάρχει αυτό κάπου ?

Συσκευή που παίρνει ρεύμα δεν είναι αναλώσιμο γιατί είναι συσκευή, αναλώσιμο είναι οι μπαταρίες που παίρνει η συσκευή !!!!!!
Πουθενα στο νομο δεν αναφερεται η λεξη αντιπροσωπος ή το αν πρεπει να εχει γινει εισαγωγη απο αυτον.
Ο νομος 3043 (οπως ειναι δημοσιοποιημενος στην εφημεριδα της κυβερνησεως με αριθμο φυλλου 192) λεει:
<<Ευθυνη του πωλητη για πραγματικα ελλατωματα...>>

Πανε πλεον οι εποχες που εψαχνες να βρεις και να μιλησεις με αντιπροσωπους. Ενα απο τα πολλα καλα του νομου αυτου (ο Θεος να εχει καλα την Ε.Ε.) ειναι οτι πλεον εσυ σαν καταναλωτης εχεις να κανεις μονο με των πωλητη. Δε σε ενδιαφερει αυτος(ο πωλητης) απο που το εισηγαγε.
Εφοσον το πουλαει στην Ελλαδα (γενικοτερα στην Ε.Ε.) πρεπει να δινει 2 χρονια εγγυηση. Αν το εισηγαγε μονος του ας τα βαλει απο την τσεπη του η να μιλησει με τη μαμα εταιρεια. Εσενα δε σε ενδιαφερει και δε σε αφορα. Ειναι δικο του προβλημα αυτο. Αμα δεν του αρεσει να μην πουλησει.
Τα πραγματα ειναι αρκετα απλα.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Να πω και εγώ τι λέει ο νόμος: Δεν υπάρχει η έννοια "αξεσουάρ". Και η συσκευή, και το "αξεσουάρ" έχουν την ίδια εγγύηση! Σύμφωνα με τον 3043/2002 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς (αν και δεν το λέμε "εγγύηση" γιατί ο όρος παραπέμπει σε άλλο νόμο που βολεύει τους αντιπροσώπους λόγω ασαφειών).
Εγώ το ονομάζω "δικαιώματα καταναλωτή που απορρέουν από τον 3043/2002".

Το μόνο που δεν καλύπτεται από τον 3043/2002 είναι τα "αναλώσιμα". Ορισμό του "αναλώσιμου" δεν ξέρω από νομικής άποψης (αν κάποιος δικηγόρος ξέρει ας μας βοηθήσει) αλλά φαντάζομαι είναι τα προφανή: μπαταρίες, μελάνια, κλπ.
Στο δικό μου μυαλό το αναλώσιμο είναι κάτι που "χαλάει" με την χρήση, και μπορεί να αλλαχθεί εύκολα με μηδαμινό (π.χ. μελάνι εκτυπωτή) ή μικρό κόστος σε σχέση με το κόστος του αντικειμένου (π.χ. φρένα αυτοκινήτου).
Τα χειριστήρια δεν είναι αναλώσιμα. Αν σας το πουν, ζητήστε είτε αλλαγή/επισκευή, είτε επίσημο έγγραφο που αναφέρει ότι το συγκεκριμένο εξάρτημα είναι αναλώσιμο...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Επίσης όπως ανέφερε και ο "groubas", τον 3043/2002 δεν τον ενδιαφέρει από πού ήρθε το αντικείμενο. Μόνο ποιος σου το πούλησε.
Επίσης, επειδή ο 3043 είναι του αστικού δικαίου, ισχύει και για συναλλαγές ιδιωτών, όχι μόνο για αγορές από καταστήματα. Επίσης είναι αδιάφορο αν το πράγμα είναι καινούργιο ή όχι. Τέλος τα ακίνητα (π.χ. σπίτια) έχουν "εγγύηση" 5 χρόνια και όχι 2...
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Αν ονομάζουν αναλώσιμο το χειριστήριο, τότε η μπαταρία που μπαίνει στο χειριστήριο τι είναι ? Οεο ?
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
"Αξεσουάρ";; :flipout:
Όταν προσπαθείς να αποφύγεις την κάλυψη του πελάτη γίνεσαι αρκετά δημιουργικός...