Η αποκατάσταση του PlayStation Network ξεκινά
Η Sony Computer Entertainment εφαρμόζει εκτεταμένα μέτρα ασφαλείας εν όψει της αποκατάστασης του PSN.
Η Sony Computer Entertainment (SCE) και η Sony Network Entertainment International (SNEI, η εταιρεία) θα ξεκινήσουν σήμερα μια τμηματική αποκατάσταση των υπηρεσιών PlayStation Network και Qriocity ανά χώρα. Η τμηματική αποκατάσταση θα πραγματοποιηθεί ανά χώρα, ξεκινώντας από την Αμερική, την Ευρώπη, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Μέση Ανατολή.
Η πρώτη φάση αποκατάστασης των υπηρεσιών για τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη θα περιλαμβάνει:
- Σύνδεση για τις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity, συμπεριλαμβανομένης της επαναφοράς των κωδικών πρόσβασης.
- Επαναφορά της λειτουργίας διαδικτυακού παιχνιδιού για το PlayStation 3 και το PSP.
- Αναπαραγωγή ενοικιασμένου περιεχομένου βίντεο από το PlayStation Store Video Store, εφόσον η περίοδος ενοικίασης δεν έχει λήξει, στο PS3, το PSP και το Media Go.
- Υπηρεσία Q Music Unlimited για τους τρέχοντες συνδρομητές, για PS3 και Η/Υ.
- Πρόσβαση σε υπηρεσίες τρίτων, όπως το VidZone και το MUBI.
- Κατηγορία "Friends" (Φίλοι) στο PS3, συμπεριλαμβανομένων των ενοτήτων Friends List (Λίστα φίλων), Chat Functionality (Λειτουργία συνομιλίας), Trophy Comparison (Σύγκριση τροπαίων) κτλ.
- PlayStation Home.
Εκτεταμένα μέτρα ασφαλείας
Λόγω μιας εγκληματικής κυβερνοεπίθεσης στο κέντρο δεδομένων της εταιρείας στο San Diego της Καλιφόρνιας, Η.Π.Α., στις 20 Απριλίου 2011 η SNEI απενεργοποίησε τις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity, προκειμένου να διεξαγάγει τις απαραίτητες έρευνες και να εφαρμόσει μέτρα ενίσχυσης της ασφάλειας της υποδομής του δικτύου.
Σε στενή συνεργασία με διάφορες γνωστές εταιρείες ασφαλείας, η εταιρεία έθεσε σε εφαρμογή νέα και πρόσθετα μέτρα ασφαλείας, τα οποία ενισχύουν τις προφυλάξεις έναντι μη εξουσιοδοτημένων δραστηριοτήτων και παρέχουν στους καταναλωτές καλύτερη προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.
Η εταιρεία ενίσχυσε σημαντικά την ασφάλεια των δεδομένων, με μέτρα όπως η ενημέρωση και η προσθήκη προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας, η αύξηση της παρακολούθησης και των δοκιμών διείσδυσης και ευαισθησίας του λογισμικού, τα αυξημένα επίπεδα κρυπτογράφησης και τα πρόσθετα firewall.
Επιπλέον, η εταιρεία προσέθεσε ποικίλα άλλα μέτρα στην υποδομή του δικτύου, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης για πρότυπα ασυνήθιστων δραστηριοτήτων που θα μπορούσαν να σηματοδοτούν προσπάθειες εισβολής στο δίκτυο.
"Θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη για την αναστάτωση που σας προκάλεσε το ατυχές περιστατικό και να σας ευχαριστήσω θερμά για την υπομονή που δείξατε κατά τη διαδικασία αποκατάστασης των υπηρεσιών μας", δήλωσε ο Kazuo Hirai, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Sony Corporation.
"Η υπομονή και η υποστήριξή σας κατά το διάστημα αυτό ήταν ανεκτίμητης αξίας για εμάς. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και οι πιστοί μας πελάτες αναστατώθηκαν από τη διαδικασία αυτή και ανυπομονούν να ξαναχρησιμοποιήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Sony. Λαμβάνουμε δραστικά μέτρα σε κάθε επίπεδο προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τις ανησυχίες που γεννήθηκαν ως αποτέλεσμα αυτού του περιστατικού. Εκτός αυτού, από τούδε και στο εξής η προστασία των δεδομένων του καταναλωτή αποτελεί πρωταρχική δέσμευση της εταιρείας."
"Κατά τους προηγούμενους 18 μήνες, παρατηρήθηκε δραματική άνοδος στον όγκο, τη δυναμική και τις επιπτώσεις των κυβερνοεπιθέσεων. Η αποτροπή του κυβερνοεγκλήματος απαιτεί μια εξελικτική προσέγγιση ενός ολοκληρωμένου συστήματος ασφαλείας, που μειώνει την έκθεση στους κινδύνους και βελτιώνει τις αποτελεσματικότητες", είπε ο Francis deSouza, αντιπρόεδρος εταιρικής ασφάλειας της Symantec. "Οι σημερινές κυβερνοεπιθέσεις αποδεικνύονται πολύ πιο συγκαλυμμένες, πιο στοχευμένες και καλύτερα οργανωμένες από αυτές που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια. Συνεργαστήκαμε με τη Sony για τη μετακίνηση του κέντρου δεδομένων τους και είναι σαφές ότι εφαρμόζουν μέτρα για τη μείωση των μελλοντικών κινδύνων ασφαλείας."
Ως πρόσθετο μέτρο, ο Fumiaki Sakai, πρόεδρος της Sony Global Solutions Inc. (SGS), διορίστηκε διευθυντής ασφάλειας πληροφοριών της SNEI. Διατηρώντας τον τρέχοντα ρόλο του στην SGS, ο κύριος Sakai, θα εργαστεί στην SNEI με στόχο την ενίσχυση της συνολική ασφάλειας των πληροφοριών στην υποδομή του δικτύου ολόκληρης της εταιρείας.
Ο Sakai θα διευθύνει επίσης τις διαδικασίες εύρεσης ενός νέου και μόνιμου διευθυντή ασφάλειας πληροφοριών για τη SNEI. Ως διευθυντής πληροφοριών, ο κύριος Sakai θα αναφέρεται στον Tim Schaaff, πρόεδρο της SNEI, καθώς επίσης και στον κύριο Shinji Hasejima, διευθυντή πληροφοριών της Sony Corporation.
"Παρότι γνωρίζαμε πόσο σημαντικό ήταν να επαναφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε λειτουργία, δεν βιαστήκαμε, προτιμώντας να εκτελέσουμε σωστά και ολοκληρωμένα εκτενείς και απαιτητικές δοκιμές στα ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας μας. Η ασφάλεια των πελατών μας παραμένει η υπ' αριθμόν ένα προτεραιότητά μας", συνέχισε ο κύριος Hirai. "Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι τα προσωπικά τους στοιχεία προστατεύονται με κάποιες από τις κορυφαίες τεχνολογίες ασφαλείας της αγοράς, ώστε να μπορούν όλοι να απολαμβάνουν με άνεση και ασφάλεια όσα έχουν να τους προσφέρουν οι υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity."
Η αποκατάσταση των υπηρεσιών στην Αμερική, την Ευρώπη, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Μέση Ανατολή αρχίζει και οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν σύντομα ορισμένες από τις διαδικτυακές λειτουργίες των υπηρεσιών PlayStation Network και Qriocity. Η εταιρεία εκτιμά ότι η πλήρης αποκατάσταση όλων των υπηρεσιών θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Μαΐου 2011.
Επιπλέον, η εταιρεία θα προσφέρει στους πελάτες ένα πακέτο υπηρεσιών και εκλεκτού περιεχομένου "Welcome Back" για όλες τις καταχωρισμένες υπηρεσίες λογαριασμού PlayStation Network και Qriocity.
Πριν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε και πάλι το PlayStation Network...
Κατά τη διαδικασία αποκατάστασης του PSN, εισαγάγαμε ένα μέτρο ασφαλείας, το οποίο απαιτεί από εσάς να ενημερώσετε τον κωδικό πρόσβασής σας στο PlayStation Network account (λογαριασμό PlayStation Network), ώστε να μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε και πάλι το PSN.
Εάν έχετε PlayStation 3, για να το κάνετε θα πρέπει να ενημερώσετε το λογισμικό του συστήματός σας με την έκδοση 3.61 και έπειτα να συνδεθείτε στο PlayStation Network από το μενού XMB™ (XrossMediaBar), μόλις ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των υπηρεσιών στη χώρα σας. Μάθετε περισσότερα στο
eu.playstation.com/ps3/support/system-software.
Εναλλακτικά, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας μεταβαίνοντας στη διεύθυνση
https://store.playstation.com/login.gvm από τον υπολογιστή σας. Η συνολική διαδικασία δεν θα διαρκέσει περισσότερο από λίγα λεπτά και, αν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια, μπορείτε να ακολουθήσετε τον αναλυτικό οδηγό στο
eu.playstation.com/psppsn