R.I.P. XBOX360

Phillip_K

New member
26 January 2007
56
Μετά από 4 ολόκληρους(!!!) μήνες που είχα το ΧΒΟΧ, χθες παρέδωσε το πνεύμα. Ξέρετε: 3 κόκκινα λαμπάκια και από κει και πέρα κολλάει ακόμα και στο dashboard:bigcry: . Το ταξιδάκι του στην Γερμανία δεν το γλυτώνει τελικά. Άντε να δούμε και την εξυπηρέτηση πελατών της Microsoft (η αλήθεια είναι πάντως πως έχω ακούσει-διαβάσει τα καλύτερα από πολλούς -δυστυχώς είναι πολλοί- που τους έχει τύχει το ίδιο πρόβλημα). Άιντε να δούμε πόσο εύκολα και γρήγορα θα ξεμπερδέψουμε.
 
17 June 2006
23,683
Αθήνα
Κατά πάσα πιθανότητα είναι κάποια κόλληση.

Αν είναι μέσα στην εγγύηση ΜΗΝ προσπαθήσεις να το ανοίξεις και δώσε το όπως είναι για αλλαγή. Βγάλε όμως τον σκληρό μην χάσεις τα saved παιχνίδια σου.

Τι να κάνουμε.....αυτά συμβαίνουν ακόμα και στις καλύτερες οικογένειες. :nounder:
 

Phillip_K

New member
26 January 2007
56
Είναι μέσα στην εγγύηση οπότε δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να το ανοίξω. Το κακό είναι ότι η επισκευή/αλλαγή γίνεται εδώ. Γι' αυτό και ανέφερα το ταξιδάκι στην Γερμανία. Επικοινώνησα ήδη με την microsoft hellas τους έδωσα τα στοιχεία μου και μου έιπαν οτι μέσα σε 24 ώρες θα μου τηλεφωνήσουν. Ιδωμεν.
 

johnyosfp

Established Member
19 June 2006
286
Λοιπόν, το έχω πάθει δυο φορές
το φαινόμενο ονομάζεται Red Ring Of Death
εμφανίστηκε σε ορισμένες Launch παρτίδες των XBOX 360

Δεν υπάρχει λόγος πανικού,
αφού έκανα το τηλέφωνο στο Customer Support
στις επόμενες δυο-τρεις εργάσιμες μέρες ήρθε ένα courier που παρέλαβε το XBOX 360, πρόσεξε μόνο να αφαιρέσεις δίσκο, κάρτες μνήμης, χειριστήρια, τροφοδοτικό και τα όποια καλώδια. Έπειτα από 10 εργάσιμες ημέρες μου ήρθε πίσω καινούρια κονσόλα με επεκτεταμένη την χρήση του XBOX Live(Gold Card) για έναν ακόμη μήνα.
 

Phillip_K

New member
26 January 2007
56
Γνωρίζω στο περίπου την όλη διαδικασία. Απλά εγώ επικοινώνησα κατευθείαν με την microsoft hellas και όχι με το costumer support του εξωτερικού. Απ' όσο γνωρίζω πάντως, ακόμα και έτσι σου στέλνουν με courier μια κούτα για να βάλεις το xbox, το στέλνεις ξανά με courier στην MS και απο 'κει και πέρα αναλαμβάνει αυτή την όλη διαδικασία αποστολής στην Γερμανία. Γενικά έχω ακούσει πως η εξυπηρέτηση είναι άψογη.
 

johnyosfp

Established Member
19 June 2006
286
Είναι όντος άψογη, απλά θα πρέπει να κάνεις υπομονή σε περίπτωση που υπάρχει φόρτος εργασίας ίσως ξεπεράσει τις 10 εργάσιμες. έτσι συνέβη σε εμένα την δεύτερη φορά που πήγε στο Service το σύστημα τον περασμένο Δεκέμβριο, αλλά φαντάζομαι πως ήταν εξαίρεση λόγο των εορτών.
Καλά έκανες που τηλεφώνησες στην Microsoft Hellas αλλά έτσι και αλλιώς στο costumer Support θα απευθυνθούν και αυτοί. Φανταζομαι έδωσες στοιχεία κλπ.
 

Phillip_K

New member
26 January 2007
56
Επιστροφή στο original firmware ξέρετε αν γίνεται

Αν εννοείς να αφαιρεθούν όλα τα updates που έχουν γίνει κατά καιρούς είτε από παιχνίδια είτε από το xbox live τότε υπάρχει μια διαδικασία που τα αφαιρεί Δεν την έχω δοκιμάσει προσωπικά οπότε δεν σου εγγυώμαι και τίποτα. Η διαδικασία έχει ώς εξής:
1)Στο dashboard πας στο πεδίο που λέει system και από εκεί πας στο memory
2)Πατάς Υ στο σύμβολο HD (εκεί που αναφέρει πόσος χώρος απομένει στoν σκληρό δίσκο) και στη συνέχεια πατάς Χ, Χ, RB, LB, X, X. Μόλις το κάνεις αυτό θα εμφανιστεί ένα μύνημα που θα γράφει: ''Do you want to perform maintanance on your XBOX360 storage devices?''. Αυτή η διαδικασία δείχνει να είναι ένα είδος disc cleanup που έχουν και τα windows.
 

Phillip_K

New member
26 January 2007
56
Εδω αναφέρουν κάποια πράγματα για την συγκεκριμένη λειτουργία. Αν το ψάξεις στο google είμαι σίγουρος ότι θα βρεις περισσότερες πληροφορίες.
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
αφού έκανα το τηλέφωνο στο Customer Support
στις επόμενες δυο-τρεις εργάσιμες μέρες ήρθε ένα courier που παρέλαβε το XBOX 360, πρόσεξε μόνο να αφαιρέσεις δίσκο, κάρτες μνήμης, χειριστήρια, τροφοδοτικό και τα όποια καλώδια. Έπειτα από 10 εργάσιμες ημέρες μου ήρθε πίσω καινούρια κονσόλα με επεκτεταμένη την χρήση του XBOX Live(Gold Card) για έναν ακόμη μήνα.

:SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF:
Γίνονται τετοια πράγματα στην Ελλάδα? Αλήθεια από περιέργεια πώς συγκρίνεται αυτή η αντιμετώπιση με το support της Sony στο PS2? Έχει κανείς εμπειρίες???
 

Phillip_K

New member
26 January 2007
56
:SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF:
Γίνονται τετοια πράγματα στην Ελλάδα? Αλήθεια από περιέργεια πώς συγκρίνεται αυτή η αντιμετώπιση με το support της Sony στο PS2? Έχει κανείς εμπειρίες???

Και όμως απ' ότι φένεται γίνονται. Επικοινώνησα χθες με την microsoft hellas και μου είπαν ότι εντός 24 ωρών θα με έπαιρνε τηλέφωνο ένας αντιπρόσωπός τους. Τηλεφώνησα 11:30πμ και 15:00μμ χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών από το εξωτερικό (το τηλέφωνο που μου άφησε ήταν του γραφείου του με πρόθεμα 0080 .....). Του εξήγησα το πρόβλημα και τι μου είπε; ''Ωραία. Μην σας προβληματίζει τίποτα. Θα σας στείλουμε courier να παραλάβει την κονσόλα και από κεί και πέρα το μόνο που θα κάνετε είναι να περιμένετε να σας παραδωθεί στο σπίτι σε λίγες μέρες καινούργιο XBOX. Ωστόσο θα σας ενημερώνω τηλεφωνικά για κάθε εξέλιξη της διαδικασίας (πότε έφυγε για Γερμανία, πότε έφτασε και το αντίστροφο)''. Τι να πω;:SFGSFGSF: :SFGSFGSF: . Αν εξελιχθούν τόσο ομαλά τα πράγματα μιλάμε σίγουρα για ένα από τα καλύτερα customer support που έχω συναντήσει.
 

Phillip_K

New member
26 January 2007
56
Re: Απάντηση: R.I.P. XBOX360

Αν δεν είναι στην εγγύηση και πάθει κάτι τέτοιο, γνωρίζετε πόσο κοστίζει η επισκευή;

Νομίζω ότι κανένας μέχρι τώρα δεν έχει υποστεί κάποια οικονομική επιβάρυνση γιατί το launch της κονσόλας έγινε τέλη 2005 οπότε δεν έχει περάσει για κανέναν η 2ετης εγγύηση. Άρα είναι μάλλον δύσκολο να βρεις κάποιο θέμα στο internet που να αναφέρει το κόστος για την επισκευή. Φαντάζομαι όμως ότι δεν θα συμφέρει να την επισκευάσεις 1ον γιατί το κόστος θα είναι -λογικά- σημαντικό 2ον μετά από δύο χρόνια πιθανόν να έχει πέσει η τιμή μιας καινούργιας κονσόλας και 3ον αν έχει βγει η δεύτερη version της κονσόλας (που συζητιέται έντονα πλέον) θα σε συμφέρει, κατά πάσα πιθανότητα, να αγοράσεις την καινούργια παρά να φτιάξεις την παλιά.

Παρεπιπτόντως, έχω διαβάσει σε πολλά fora ότι οι launch date συσκευές (πριν το 2006) έχουν απεριόριστη εγγύηση επειδή παρουσιάζουν συχνότερα προβλήματα. Δεν ξέρω αν ισχύει. Καλό θα ήταν αν έχετε μια από δάυτες να κάνετε ένα τηλέφωνο στη microsoft για να έχετε και το κεφάλι σας ήσυχο.
 

Δημήτρης Αντωνόγλου

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,493
Χίος
Λοιπόν, το έχω πάθει δυο φορές
το φαινόμενο ονομάζεται Red Ring Of Death
εμφανίστηκε σε ορισμένες Launch παρτίδες των XBOX 360

Δεν υπάρχει λόγος πανικού,
αφού έκανα το τηλέφωνο στο Customer Support
στις επόμενες δυο-τρεις εργάσιμες μέρες ήρθε ένα courier που παρέλαβε το XBOX 360, πρόσεξε μόνο να αφαιρέσεις δίσκο, κάρτες μνήμης, χειριστήρια, τροφοδοτικό και τα όποια καλώδια. Έπειτα από 10 εργάσιμες ημέρες μου ήρθε πίσω καινούρια κονσόλα με επεκτεταμένη την χρήση του XBOX Live(Gold Card) για έναν ακόμη μήνα.

Επιβεβαιώνω. Στο δικό μου μηχάνημα χάλασε το Drive και δεν αναγνώριζε τα παιχνίδια. Με την ίδια διαδικασία μου έστειλαν καινούρια κονσόλα. Δε με ρώτησαν καν για ημερομηνία αγοράς - εγγύηση (ήμουν εκτός!) και δεν πλήρωσα τίποτα!
 

Χιούστον

Supreme Member
19 November 2006
4,862
Δίπλα στον economides...
Μου συνεβει και μενα το ιδιο μετα απο τον πρωτο χρονο.Σε 11 μερες απο την μερα που το πηραν απο την ups ειχα ενα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ xbox360...Του κουτιου...Και φυσικα στην εγγυηση...Απιστευτο service....εμεινα μ@λ@κ@ς.
βεβαια αυτο δειχνει και ποσο εχουν θορυβηθει απο τα παρα πολλα χαλασμενα xbox360.Μιλαμε για τρελο ποσοστο ελλατωματικων μηχανηματων.....
 

stavros kamoulakos

Senior Member
17 June 2006
580
Athens,peristeri
Η πρωτη παρτιδα ειχε ωντος προβληματα κατι που επιβεβαιωσε και η ιδια η Microsoft που προς τιμη της παρεχει ισοβια εγγυηση σε οσες παρτιδες εχουν ημερομηνια κατασκευης μες στο 2005.Οσο αναφορα για το Service του PS2 ισχυει οτι και στα υπολοιπα προιοντα Sony, κοινως ο θεος βοηθος...