RED 4K CAM 1080P CLIP

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Ένα στιγμιαίο, αλλά αποκαλυπτικό της ποιότητας, κλιπάκι τραβηγμένο με τη RED 4K CAM των 17,500$ και υποβαθμισμένο(!!!) σε 1080p. Τελικά, αυτή η μηχανή θα φέρει τα πάνω-κάτω, όταν κυκλοφορήσει.

http://www.dvxuser4.com/red/milkgirls1080.zip
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,985
Εκεί ψηλά.....
καντε λιγο υπομονη εχει γινει ηδη παραγγελια....οταν προσγειωθει θα σας δωσω πολυ footage........
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,616
Αθήνα
Απάντηση: Re: RED 4K CAM 1080P CLIP

καντε λιγο υπομονη εχει γινει ηδη παραγγελια....οταν προσγειωθει θα σας δωσω πολυ footage........

Εγώ πάντως το έδεσα και περιμένω.... Κανόνισε να με ξεχάσεις... :HTEHETH63:
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,985
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Re: RED 4K CAM 1080P CLIP

Εγώ πάντως το έδεσα και περιμένω.... Κανόνισε να με ξεχάσεις... :HTEHETH63:

εσενα ειδικα επειδη εισαι πολλαπλα αρρωστος θα σε παρω στο γυρισμα ολη μερα να τη φχαριστηθεις και να γραψεις κανονικο review...:ADFADF1:
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,616
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: RED 4K CAM 1080P CLIP

εσενα ειδικα επειδη εισαι πολλαπλα αρρωστος θα σε παρω στο γυρισμα ολη μερα να τη φχαριστηθεις και να γραψεις κανονικο review...:ADFADF1:

Έτσι, έτσι.... Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι... :SFGSFGSF:
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,985
Εκεί ψηλά.....
και οπως εχουμε ξαναπει...........τα 4κ ειναι μια παραμετρος....τραβαει και παραπανω η ατιμη........
 

Stergios Giotas

AVClub Enthusiast
4 November 2006
833
Μπορείτε να μας πείτε ποιά θα είναι η χρήση μιας τέτοιας μηχανής στη χώρα μας και αν θα συνοδεύεται από τον ανάλογο εξοπλισμό και μέσο προβολής που να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητές της? Μήπως προορίζεται για το χώρο του κινηματογράφου προς αντικατάσταση των ψεύδο-hd καμερών που χρησιμοποιούνται ήδη?
 
17 June 2006
1,443
Άλιμος
Μπορείτε να μας πείτε ποιά θα είναι η χρήση μιας τέτοιας μηχανής στη χώρα μας και αν θα συνοδεύεται από τον ανάλογο εξοπλισμό και μέσο προβολής που να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητές της? Μήπως προορίζεται για το χώρο του κινηματογράφου προς αντικατάσταση των ψεύδο-hd καμερών που χρησιμοποιούνται ήδη?

Μόλις μπορέσει θα απαντήσει ο ίδιος ο havoc, αλλά είναι για λήψη διαφημιστικών κλίπ για εταιρία παραγωγής διαφήμισης. Μια παρατήρηση μόνο, δεν είναι η ανάλυση μόνο που κοιτάμε, το μηχανάκι αυτό έχει και άλλες ποιότητες, όπως θα διάβασες και είναι και future proof αγορά.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Κι εγώ όταν κυκλοφόρησε η canon 1ds με 11.000 ευρώ στα 11 μεγαπίξελς είπα ωραίο μηχάνημα, αλλά ποιός θα το πάρει στην Ελλάδα, και τί θα το κάνει, και θα έχει απόσβεση;

Όμως συνολικά στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο στα χέρια επαγγελματιών περισσότερες από 1000 canon 1ds. Και τις δουλεύουν κανονικά.

Κι αν λάβουμε υπόψη μας ότι κάτι κινείται σε επίπεδο παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών στον ιδιωτικό τομέα κι ότι έρχεται η τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας, τότε μάλλον υπάρχει η αγορά, όχι για τα 17 χιλιάρικα, αλλά για τα 8 ή τα 5 σε 1-2 χρόνια από τώρα.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,985
Εκεί ψηλά.....
Μπορείτε να μας πείτε ποιά θα είναι η χρήση μιας τέτοιας μηχανής στη χώρα μας και αν θα συνοδεύεται από τον ανάλογο εξοπλισμό και μέσο προβολής που να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητές της? Μήπως προορίζεται για το χώρο του κινηματογράφου προς αντικατάσταση των ψεύδο-hd καμερών που χρησιμοποιούνται ήδη?

πρωτα πρωτα τι εννοουμε ψεύδο-hd ???
Μαλλον εννοεις καποιες καμερες που προσπαθουνε με interpolation να πεισουνε οτι ειναι hd ....η καποιες αλλες που δεν εχουνε καν progressive....

Αυτες ειναι λογικο να βγουνε απο καποιες εταιρειες που δεν ηταν ετοιμες για το συγκεκριμενο προιον αλλα τι να κανουνε ? Αφου τους προλαβανε οι ανταγωνιστες βγαλανε στον παγκο οτι προλαβαινανε να σχεδιασουν και να υλοποιησουν.....


Τα μεσα εικονοληψιας στον Κινηματογραφο και την ΤιΒΙ μπορουν να ειναι ακριβως ιδια...δεν υπαρχει χρυσος κανονας ουτε ιερη βιβλος.....
Σκεφτειτε το χοντρικα.....σαν τον προβολεα σπιτι σας.....σε οσο πιο μεγαλη οθονη προβαλλετε τοσο περισσοτερη αναλυση θα θελατε να ριξετε στο πανι σας....η στο γυαλι σας.......
Απλα καποια μεσα εχουν καποια χαρακτηριστικα που δεν χρειαζονται στο Βroadcast η στο κινηματογραφο.
Αυτα για το διαχωρισμο χρησης ο οποιος ΔΕΝ υφισταται.
Μια καμερα σαν αυτην μπορει να χρησιμοποιηθει απο κινηματογραφικη ταινια...μεχρι στο να τραβαω το γιο μου οταν κατουραει.......
Εξαρταται απο τα gigabytes και το κοστος παντα.
Μια καμερα 35mm ας πουμε επισης μπορει να χρησιμοποιηθει για τις ιδιες ακριβως χρησεις......
Ενα μελος του κλαμπ ανιχνευει την ληψη HD στο γαμο του ας πουμε....αρα μην κολλαμε στην εξειδικευση.


Τωρα γι αυτο που ρωτας για τον εξοπλισμο.......ειναι ενα θεμα.
Απο Hardware υπαρχουν ολα......οι φακοι μπορουν να ειναι οι γνωστοι PL mount ,οι ανθρωποι της RED ισχυριζονται οτι εχουν λυσει το αποθηκευτικο θεμα με 2 λυσεις :memory sticks ,HDDs.
To μονο θεμα που θα εχει ενδιαφερον αν και αυτο εικαζεται πως ειναι λυμενο ειναι του software που θα χρησιμοποιηθει στo capture


Για τα μεσα προβολης δεν το συζητω καν....
 
Last edited:

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Θα διαφωνήσω λιγάκι με τον φίλο μου τον Havoc όταν λέει ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός χρήσης, αν και καταλαβάινω απόλυτα τον συλλογισμό του και εν μέρει τον υιοθετώ κι εγώ. Έχουμε όμως και κάποια δεδομένα που ισχύουν στο επίπεδο consumer, κάποια που ισχύουν στο broadcast και κάποια που ισχύουν στον κινηματογράφο.

Στο consumer υπερισχύει το κόστος το οποίο πρέπει να είναι συμπιεσμένο. Στο broadcast υπερισχύει η ανάγκη για γρήγορη παραγωγή και η συμβατότητα με την τηλεοπτική τεχνολογία, ενώ στον κινηματογράφο υπερισχύει η ανάγκη του να φτάσεις ή ακόμα και να ξεπεράσεις την ποιότητα του φιλμ, μιας και το υλικό προορίζεται για την κινηματογραφική αίθουσα.

Από κει και πέρα υπάρχουν και οι αντίστοιχες απαιτήσεις ανάλογα με την παραγωγή και φυσικά το budget της, με πιο αιμοβόρες παραγωγές τα διαφημιστικά και τις κινηματογραφικές ταινίες.

Αντίστοιχα υπάρχουν και διαβαθμίσεις στα μηχανήματα. Υπάρχει ανάλυση HD σε επίπεδο consumer (για παράδειγμα το HDV που είναι καρασυμπιεσμένο στα 25Mb/s για να χωράει σε miniDV κασετούλα) με κόστος μέχρι και 3-4 χιλιάρικα maximum, υπάρχουν οι broadcast HD κάμερες που αποθηκεύουν το υλικό τους σε διάφορα πρότυπα αλλά συνήθως συμπιεσμένο στα 100Mb/s και με αλγόριθμους 4:2:2 (ή ακόμα και 3:2:1 όπως η περίπτωση της SONY που γεννάει καρέ ηλεκτρονικά) με το κόστος τους να ξεκινά από τα 6 χιλιάρικα και να φτάνει μέχρι και τα 50 χιλιάρικα αν πρόκειται για studio HD camera και όχι camcorder, και υπάρχουν και οι κάμερες HD για Digital Cinematography των οποίων το κόστος είναι πολύ υψηλότερο από τις αντίστοιχες broadcast. Αυτές οι κάμερες συνήθως έχουν αισθητήρες που είναι συμβατοί με πόρτες 35mm ώστε να μπορούν να δεχθούν πανάκριβους cine φακούς, ενώ αρκετές ενσωματώνουν μέχρι και optirateur. Συνήθως μπορούν και αποθηκεύουν το υλικό από τα CCD ή τα CMOS ασυμπίεστο και με αλγόριθμους 4:4:4, ενώ και το contrast και το latitude είναι κατά πολύ ανώτερο από οτιδήποτε broadcast, και μπορεί να συγκριθεί με το θετικό φιλμ προβολής (για πρωτογενές negative ακόμα δεν υφίσταται σύγκριση μιας και οι HD αισθητήρες φτάνουν μέχρι τα 8-9 stop ενώ το αρνητικό μπορεί να γράψει ακόμα και σε 16 stop*).

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το HD όμως δεν είναι ούτε στις κάμερες ούτε στην επεξεργασία. Είναι καθαρά στο που θα το δούμε σωστά. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ (και είμαι κατηγορηματικός σε αυτό) ηλεκτρονικό σύστημα απεικόνισης που να αποδίδει πραγματικό κοντράστ και latitude μεγαλύτερο των 8 στοπ (και αυτό το συναντάμε μόνο σε τεχνολογίες digital cinema με κόστη που ξεκινούν από 35 χιλιάρικα, και με ασυμπίεστο υλικό να παίζει στον projector, και σε καμία περίπτωση σε consumer προϊόντα των 1000 ή των 10.000 Euros που παίζουν HD DVD ή blue rays). Συνεπώς γεννιέται ένα πολύ εύλογο ερώτημα: Που θα το δούμε σωστά;

Η σωστή απάντηση είναι στο σινεμά. Μια λύση είναι η προβολή του υλικού σε φιλμ, που θα έχει τυπωθεί σε ειδικό film printer με πηγή το υλικό HD το οποίο θα έχει περάσει και ένα γερό color grading. Είναι πραγματικά τρομερό το να βλέπεις τη διαφορά στο latitude και το contrast ανάμεσα στο υλικό που έβλεπες στο μονιτορ που έκανες color grading και σε αυτό που τελικά βλέπεις στο πανί. Εναλλακτικά, σε κινηματογραφική αίθουσα με Digital Cinema Technology, με bitrates που θα τρέχουν σε αρκετά Mbps (μην πω Gbps), και φυσικά με φακούς και λάμπες αντίστοιχους με αυτών των κανονικών κινηματογραφικών αιθουσών. Υπάρχει βέβαια ένας συμβιβασμός στο κοντράστ και το latitude, αλλά αντισταθμίζεται από την εξασφαλισμένη ποιότητα στην προβολή ανεξαρτήτως αριθμού προβολών.

Σε κάθε περίπτωση, η τεχνολογία έχει χώρο και για τα δύο format. Ο συνδυασμός τους μπορεί να οδηγήσει τόσο στη συμπίεση του κόστους, όσο και στην διατήρηση της ποιότητας που διασφαλίζει το κινηματογραφικό φιλμ κατά την προβολή. Και σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και ένα εύχρηστο ψηφιακό περιβάλλον λήψης του υλικού και επεξεργασίας του, με πολύ προσιτό κόστος και άμεσα αποτελέσματα. Και όλα τα παραπάνω είναι αρκετά ώστε να ωθήσουν τους παραγωγούς να εισάγουν την ψηφιακή τεχνολογία στο cinema proccess.


*February/March 2002 SMPTE Jurnal - Assessing the Quality of Motion-Picture Systems from Scene-to-Digital Data: Roger R. A. Morton, Michelle Mauer and Christopher L. DuMont, Volume 111, pages 85-96
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Εξαιρετικό κείμενο. Ευχαριστώ. Έμαθα αρκετά πράγματα σήμερα.


Και που να παρει τη σκυτάλη και ο havoc...-bye-

Σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι κάθε πράγμα έχει την τιμή του. Έτσι και το θέμα HD, film, broadcast και home movies/theater. Το μόνο που με ενοχλεί όσον αφορά την αντιπαράθεση φιλμ vs Digital cinema είναι ότι οι εταιρίες με γνώμονα τη συμπίεση του κόστους, προσπαθούν να μου επιβάλλουν την άποψη ότι η ψηφιακή τεχνολογία είναι γενικά ανώτερη του φιλμ. Εγώ δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό έτσι. Έχω δουλέψει και με τις δύο τεχνολογίες σε πολλά φορμά και ξέρω ποια ειναι τα υπέρ και τα κατά κάθε υλικού. Προσοχή δεν αφορίζω τίποτα, και είμαι ανοιχτός σε πολλές απόψεις, ακόμα και σε αυτές που θεωρούν το home theater εφάμιλλο της εμπειρίας μιας κινηματογραφικής αίθουσας. Μπορεί να μην συμφωνώ αλλά τουλάχιστον το συζητώ...
 
Last edited:
17 June 2006
1,443
Άλιμος
Και που να παρει τη σκυτάλη και ο havoc...-bye-

Σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι κάθε πράγμα έχει την τιμή του. Έτσι και το θέμα HD, film, broadcast και home movies/theater. Το μόνο που με ενοχλεί όσον αφορά την αντιπαράθεση φιλμ vs Digital cinema είναι ότι οι εταιρίες με γνώμονα τη συμπίεση του κόστους, προσπαθούν να μου επιβάλλουν την άποψη ότι η ψηφιακή τεχνολογία είναι γενικά ανώτερη του φιλμ. Εγώ δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό έτσι. Έχω δουλέψει και με τις δύο τεχνολογίες σε πολλά φορμά και ξέρω ποια ειναι τα υπέρ και τα κατά κάθε υλικού. Προσοχή δεν αφορίζω τίποτα, και είμαι ανοιχτός σε πολλές απόψεις, ακόμα και σε αυτές που θεωρούν το home theater εφάμιλλο της εμπειρίας μιας κινηματογραφικής αίθουσας. Μπορεί να μην συμφωνώ αλλά τουλάχιστον το συζητώ...

Εγώ απο την άλλη δεν συμφωνώ αλλα ούτε και το συζητώ καν! Είμαι κολλημένος, το ξέρω. Αλλα δεν ανέχομαι την κουβέντα ''το φίλμ πέθανε, ζήτω η ψηφιακίλα'' . Είμαστε κοντά αλλα και μακριά ακόμα απο αυτό.....
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Προτιμώ να υπερασπίζομαι την άποψή μου μέσα απο επιχειρήματα. Αυτό εννοώ ότι συζητώ. Δεν θα μπω όμως σε θέματα που αφορούν το πως προτιμάει ο καθένας να βλέπει τις ταινίες του γιατί περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Άλλος δεν γουστάρει να τις βλέπει μαζί με άλλο κόσμο, άλλος θέλει το κρεβάτι του, άλλος δεν αντέχει την πιτσιρικαρία, οπότε το θέμα ποιότητας εικόνας έρχεται δεύτερο. Χώρια το γεγονός ότι τα μηχανήματα στην Ελλαδα δεν συντηρούνται όπως πρέπει. Και έχουμε και τις χειρότερες θετικές κόπιες στην Ευρώπη. Και αυτά παίζουν το ρόλο τους όταν διαμορφώνεις μια άποψη...
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,985
Εκεί ψηλά.....
σημερα ανακοινωθηκαν οι τιμες για ολα τα πακετα εξοπλισμου της απαπ παπα παπαπαπ καμερας........


http://red.com/pricelist.htm


καντε αθροισματα και παμε......


καποιος να μαζεψει τον Κολεζα γιατι βλεπω αντι για προβολεα να παραγγελνει καμερα......