blugosi
Senior Member
- 17 November 2007
- 627
Re: Απάντηση: Re: Ripping σε wav ή flac για καλυτερη ποιότητα ήχου;
Ένα αρχείο SACD είναι μέχρι 3.7 Gbytes. Φορτώνεται όλο; Ένα αρχείο flac ενιαίο που υποστηρίζεται από CUE, είναι από 350 Mbytes και πάνω.
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το αρχείο αποσυμπιέζεται για να παίξει. Φτάνει σε δυαδικό (binary) μέσα στην CPU όπως και το WAV, όπως και όλα τα αρχεία στο πησί.
Δεν μου είναι σαφής η λειτουργία play from memory. Έτσι κι αλλιώς, το αρχείο περνάει από το σκληρό δίσκο στη μνήμη του υπολογιστή και μετά παίζεται. Ούτως η άλλως δηλαδή , από μνήμη παίζεται άρα μιλάμε ουσιαστικά για ένα μεγάλο buffer.
Φορτώνει ένα κομμάτι του αρχείο στη μνήμη, και μόλις πλησιάζει το τέλος του φορτώνει ένα νέο.
Σχετικά με τη λειτουργία του play from memory, διαβάζω διάφορα στο δίκτυο.
Π.χ ότι ελαχιστοποιεί τη χρήση του δίσκου οπότε μειώνει τις παρεμβολές. Ο δίσκος όμως κάνει χίλιες δυο δουλειές άσχετες μα το player. Να έμπαινε σε hibernation, να το καταλάβω.
Σε έναν υπολογιστή που δεν πάει κάποιος πυρήνας πάνω από το 50-60%, αποκλείεται να υπάρξει bottleneck για ένα τραγουδάκι, ότι bitrate και να έχει.
Όπως γράφει και ο Sonus, είναι ακόμη γκρίζα ζώνη. Πριν από 20 χρόνια ήμουν σίγουρος ότι τα περί jitter είναι ανοησίες. Σήμερα δεν είμαι τόσο απόλυτος, γέρασα κιόλας, αλλά αφού δεν ακούω διαφορά με το memory play και δεν καταλαβαίνω τεχνικά τα προτερήματα, είμαι επιφυλακτικός μέχρι να διαβάσω κάτι τεκμηριωμένο.
Είσαι σίγουρος ότι γίνεται έτσι; Έχεις δει κώδικα;όταν φορτώνεται ένα αρχείο flac στην ram, μέσω κάποιας διαδικασίας όπως αυτή που υποστηρίζει για παράδειγμα το foobar2k, η ram που δεσμεύεται έχει το ίδιο μέγεθος με το αρχείο flac. Aρα το αρχείο flac ούτε μετατρέπεται ούτε αποσυμπιέζεται σε κάποια άλλη μορφή.
Ένα αρχείο SACD είναι μέχρι 3.7 Gbytes. Φορτώνεται όλο; Ένα αρχείο flac ενιαίο που υποστηρίζεται από CUE, είναι από 350 Mbytes και πάνω.
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το αρχείο αποσυμπιέζεται για να παίξει. Φτάνει σε δυαδικό (binary) μέσα στην CPU όπως και το WAV, όπως και όλα τα αρχεία στο πησί.
Δεν μου είναι σαφής η λειτουργία play from memory. Έτσι κι αλλιώς, το αρχείο περνάει από το σκληρό δίσκο στη μνήμη του υπολογιστή και μετά παίζεται. Ούτως η άλλως δηλαδή , από μνήμη παίζεται άρα μιλάμε ουσιαστικά για ένα μεγάλο buffer.
Φορτώνει ένα κομμάτι του αρχείο στη μνήμη, και μόλις πλησιάζει το τέλος του φορτώνει ένα νέο.
Σχετικά με τη λειτουργία του play from memory, διαβάζω διάφορα στο δίκτυο.
Π.χ ότι ελαχιστοποιεί τη χρήση του δίσκου οπότε μειώνει τις παρεμβολές. Ο δίσκος όμως κάνει χίλιες δυο δουλειές άσχετες μα το player. Να έμπαινε σε hibernation, να το καταλάβω.
Σε έναν υπολογιστή που δεν πάει κάποιος πυρήνας πάνω από το 50-60%, αποκλείεται να υπάρξει bottleneck για ένα τραγουδάκι, ότι bitrate και να έχει.
Όπως γράφει και ο Sonus, είναι ακόμη γκρίζα ζώνη. Πριν από 20 χρόνια ήμουν σίγουρος ότι τα περί jitter είναι ανοησίες. Σήμερα δεν είμαι τόσο απόλυτος, γέρασα κιόλας, αλλά αφού δεν ακούω διαφορά με το memory play και δεν καταλαβαίνω τεχνικά τα προτερήματα, είμαι επιφυλακτικός μέχρι να διαβάσω κάτι τεκμηριωμένο.
Last edited: