Samsung τηλεοραση,μου τελειωσε!

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

SUPERGAL

New member
25 November 2009
89
Καλησπερα θελω να γραψω για ενα προβλημα που μου παρουσιαστηκε σε μια τηλεοραση Samsung χωρις προθεση ουτε δυσφημισης ουτε αποτροπης απο την εταιρεια,μεγαλα παιδια ειμαστε ο καθεις πραττει οπως νομιζει
Λοιπον εχω η μαλλον πια ειχα την samsung 40F868 απο τριετιας.Αν θυμαστε το μοντελο τοτε ηταν οτι καλυτερο ειχε παρουσιασει η εταιρεια με οντως αριστη εικονα[υπαρχουν και εδω μεσα τετοιες αναφορες]Δεδομενο πρωτο λοιπον ειμαι εκτος εγγυησης αφου ειμαι στα 3 χρονια.
Εδω και λιγο καιρο αρχισε πρωτα να βγαζει διπλα ειδωλα που εφευγαν μολις ζεσταινοταν λιγο και ξαφνικα το μισο πανελ αριστερα αρχισε να δειχνει κοκκινο,να αργει να αλλαξει εικονα οταν γυριζεις καναλι και οταν μετα απο μιση μια ωρα ζεσταθει υπολειτουργει δειχνοντας εντονα κοκκινα σημεια,'συννεφακια' μαυρα σε ασπρο φοντο και αναλυση κλαφτα.
Διαβασα εδω μεσα τα προβληματα που ειχαν και αλλα παιδια με το ιδιο μοντελο,οπως και παρομοια προβληματα που ειχαν παιδια με μοντελο Sony XE3500[ναυαρχιδα την αναλογη εποχη της εταιρειας].Ψαχνοντας λοιπον και ρωτοντας εμαθα πως η σονυ σε αυτα τα μοντελα της ειχε το ιδιο πανελ με την δικια μου.Διαβαζοντας και εδω μεσα ανακαλυπτω πως αυτο που μου ειπε φιλος λογιστης που παθαμε την ιδια στιγμη την ιδια βλαβη [εγω με samsung,αυτος με sonyχε3500]ηταν αληθεια!!!!Η sony σιωπηρα παρολο που ηταν εκτος εγγυησης αντικαθιστουσε τις τηλεορασεις με αλλο μοντελο[θα ελεγα υποδηεστερο αλλα απο το τιποτε]αναγνωριζοντας τo ελλατωματικο πανελ της samsung!Ετσι εκρινε σαν εταιρεια ετσι εκανε ,τωρα καλο κακο πεστε μου εσεις και φυσικα ΔΕΝ κανω διαφημηση το αναφερω.Δεδομενο δευτερο.
Ξεχασα να αναφερω πως την ειχα αγορασει 2.180 ευρω!Δεδομενο τριτο και ας προσεχα!
Εχοντας κατα νου ολα αυτα, στελνω e-mail στην εταιρεια και μου απαντουν αμεσως πως πηρα νουμερο πελατη και να μιλησω με το τμημα εξυπηρετησης πελατων.Μιλω με μια κυρια και μου λεει οτι θα στειλει τεχνικο κλπνα την δει.Με παιρνει λοιπον τηλεφωνο ο τεχνικος του τα εξιστορω ολα,τα γνωστα δεν ξερω, να δω ,κλπ εχουμε δρομολογιο θα περασουμε να την παρουμε!Με ενημερωνει, θα χρεωθειτε 60ευρω,οκ ας ειναι μπας και γινει τιποτε σκεφτομαι και το αναγνωρισουν!Μην σας ζαλιζω την επομενη με ενημερωνει ζημια στο πανελ αξιας αντικαταστασης 800ευρω!Και ακολουθει δευτερο χτυπημα δεν υπαρχει πια σαν ανταλλακτικο και να το ηθελα!Και τελειωνουν τα χτυπηματα με το καλυτερο 'δεν μας νοιαζει τι κανει η sony,η Samsung ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΑΝΕΛ!
Αυριο μου την γυριζουν πισω για να την βαλω μην πω που!
Δεν ξερω πως θα συνεχισω και αν απευθυνθω στην προστασια του καταναλωτη[θα τους κανουν τα μουτρα κρεας,το ξερω]δεν ξερω ας σας φαινομαι ιδιοτροπος και πολυ απαιτητικος αλλα να τους δινεις τοσα λεφτα και να μην αναγνωριζουν [οπως 'αλλοι' φανταστειτε με αλλαγη]το ελλατωμα,να μην εχουν προβλεψει ουτε καν ανταλλακτικο και να σου λενε και τετοιες τιμες εμενα με εξοργιζει.Θεωρω οτι με βλεπουν σαν να εχω κοκκαλο στη μυτη.Αυτα, μπορει να εχει οντως καλη τεχνολογια η samsung,μπορει να εχει τις καλυτερες τηλεορασεις,μπορει να πανε και στο φεγγαρι αλλα εγω οχι σκουπακι κουζινας ουτε οδοντογλυφιδα απο δαυτους δεν ξαναπαιρνω.Ευχαριστω για την υπομονη σας.
 

nick2crete

Established Member
16 February 2010
259
Καλο κουραγιο φιλε μου ,δυστυχως δεν εχω λυση να σου δωσω ,τρεξε το με το Ινκα κτλ..
Απλα αυτα να τα δουν οσοι διαμαρτυρονται πιο κατω που αν κι εκτος εγγυησης παιρνουν αντικατασταση τν και ψυριζουν τον γαιδαρο στα δοντια ..
Καλη τυχη!
 

Vispap

New member
20 January 2009
21
Re: Απάντηση: Samsung τηλεοραση,μου τελειωσε!

Καλο κουραγιο φιλε μου ,δυστυχως δεν εχω λυση να σου δωσω ,τρεξε το με το Ινκα κτλ..
Απλα αυτα να τα δουν οσοι διαμαρτυρονται πιο κατω που αν κι εκτος εγγυησης παιρνουν αντικατασταση τν και ψυριζουν τον γαιδαρο στα δοντια ..
Καλη τυχη!
Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν ξέρουμε ακόμη αν είναι γενικό όπως της sony.
Τώρα αν εσύ είσαι ευχαριστημένος με την αντικατάσταση μιας ελαττωματικής από κατασκευής τηλεόρασης με ένα μοντέλο το οποίο δεν έχει κυκλοφορήσει Ελλάδα, είναι 2 ετών παλαιό και έχει 3μηνες εγγύηση χωρίς να ξέρεις αν είναι καινούργιο η επισκευασμένο μιας και έρχεται και εγώ δεν ξέρω από πού είναι δικαίωμα σου. Όπως είναι και για μας να ψειρίζουμε τον γάιδαρο..
 

nick2crete

Established Member
16 February 2010
259
Φιλε αμα εισαι εκτος εγγυησης ..τουλαχιστον σου προσφερουν εναλλακτικη και σε σεβονται σαν καταναλωτη ,ετσι το εκλαμβανω εγω ,
Αν τοτε ,ουτε αυτο σε καλυπτει ,τι να πω..
 

johnkont

Senior Member
20 February 2010
365
Για στείλε και ένα mail στη μαμά Samsung, δεν έχεις να χάσεις τίποτε.
 

SUPERGAL

New member
25 November 2009
89
εστειλα ηδη στη γ.γ προστασιας καταναλωτη και θα δω που αλλου.Οσο και καλοπροαιρετος να ειμαι,αν σου λενε δεν υπαρχει πανελ ανταλλακτικο σου γυριζει το ματι.Ας μην σχολιασω το θεμα αντικαταστασης που κανει η σονυ.Στους καιρους αυτους που τον πελατη τον ψαχνεις με ματογυαλο να παρατας ετσι τον ηδη πελατη σου ,τι να πω.
 

Vispap

New member
20 January 2009
21
Re: Απάντηση: Samsung τηλεοραση,μου τελειωσε!

Φιλε αμα εισαι εκτος εγγυησης ..τουλαχιστον σου προσφερουν εναλλακτικη και σε σεβονται σαν καταναλωτη ,ετσι το εκλαμβανω εγω ,
Αν τοτε ,ουτε αυτο σε καλυπτει ,τι να πω..
Ακόμη και αυτοί που ήταν εντός εγγύησης την ίδια αντιμετώπιση είχαν. Για να μην παρεξηγηθώ επικροτώ την παραδοχή του προβλήματος και την αντικατάσταση της τηλεόρασης.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί σε κάποιους δόθηκαν πολύ καλύτερα μοντέλα η και εκπτωτικά κουπόνια και σε άλλους όχι. Με ποιό κριτήριο δηλαδή γίνεται η αντικατάσταση.
 

nick2crete

Established Member
16 February 2010
259
Απάντηση: Re: Απάντηση: Samsung τηλεοραση,μου τελειωσε!

Ακόμη και αυτοί που ήταν εντός εγγύησης την ίδια αντιμετώπιση είχαν. Για να μην παρεξηγηθώ επικροτώ την παραδοχή του προβλήματος και την αντικατάσταση της τηλεόρασης.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί σε κάποιους δόθηκαν πολύ καλύτερα μοντέλα η και εκπτωτικά κουπόνια και σε άλλους όχι. Με ποιό κριτήριο δηλαδή γίνεται η αντικατάσταση.

Φιλε Vispap ,κι αυτο ειναι κατι που δεν μπορει να το επιβεβαιωσει καποιος ,επειδη το ποσταραν ορισμενοι..
Φιλικα παντα
 

SUPERGAL

New member
25 November 2009
89
Καλησπερα ας κανω μια ενημερωση της παλης μου με φαντασματα.Δυστυχως με μαμα εταιρεια λογω αγνοιας κορεατικων δεν βγαζω ακρη.Στην προσπαθεια μου να γραψω στην samsung europe με εβγαζε παντα στο παραρτημα Ελλαδισταν.
Τωρα τα νεα,ηρθαν την φωτογραφισαν,μετα σιγη και οταν σημερα πηρα τηλεφωνο να μαθω τι εγινε μετα την φωτο 2 εβδομαδων μου απαντησαν δεν ξερουμε σταλθηκε στα κεντρικα.
Ξαφνικα[!] δεχτηκα τηλεφωνο απο την εταιρεια και μου εκαναν προταση γιατι δεν εχουν το ανταλλακτικο να αγορασω στην τιμη ευκαιριας των 317,60ευρω την samsung LE40 D503 που ειναι μου ειπαν lcd και νεοτερο μοντελο.Ζητησα περιθωριο μεχρι δευτερα για να δω τι μοντελο ειναι και αν οντως ειναι μια σωστη εκ μερους τους προταση.Λοιπον κυριες και κυριοι δεν ξερω ποτε βγηκε αλλα βρηκα οτι πωλειται 369 ευρω[ντονγκ!!!!!] και ειναι 50hz!
Δηλαδη αν υπολογισουμε και το 50 που εσκασα να την παρουν να την δουν και να την επιστρεψουν αφου δεν φτιαχνεται θεωρουν πως[ πεστε το αστοχια,πεστε το ελλειψη παντως εγω εμεινα χωρις τηλεοραση]η προσφορα εκτιμησης στον πελατη ειναι αγορασε μια πατσαβουρα με εκπτωση 50 ευρω και μην μας ζαλιζεις τα χμ!!!!Τα συμπερασματα δικα σας.
Βεβαια ημουν μ@@@@ς που εσκασα τοσα για την τηλεοραση τους συμφωνω και το αναγνωριζω αλλα αυτοι με το γνωστο θρασος των πολυεθνικων θελουν να συνεχισω να ειμαι μ@@@@@ς και να ξαναπαρω σαβουρα προιον τους για να ξεστοκαρουν.
Ωραια αντιμετωπιση,ωραιοι επαγγελματιες.
Θα ξαναγραψω στην προστασια καταναλωτη γιατι την πρωτη φορα εστειλαν τα παραπονα μου,οχι για να τουν κανουν ντα αλλα για να καταλαβουν οτι ειμαστε ερμαιοι στα χερια των golden boys-idiots και δεν τους κανουν τιποτε.
Ευχαριστω για την υπομονη σας και προσοχη στις .......... μας.[βαλτε οτι θελετε στο κενο]
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Έχεις δίκιο σε πολλά από αυτά που λες αλλά δυστυχώς η εγγύηση είναι 2 χρόνια , μετά όλες οι εταιρείες (και όχι μόνο η Samsung) κάνουν την "πάπια".
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Επίσης αν θυμάμαι καλά, η σειρά F είναι μοντέλο 5ετίας. Είναι πριν τις σειρές Α, Β, C, D (2011). Δύσκολο να βρεθούν ανταλακτικά για να επισκευαστεί.
 

petros n

AVClub Enthusiast
16 April 2008
987
petasis κανονικα δεν υπαρχει νομοθεσια που να υποχρεωνη τους εισαγωγεις τουλαχειστον για μια πενταετια να φερνουν ανταλακτικα για της συσκευες τους ,της οποιες της χρησοπληρωνη ο καταναλωτης......και δεν εχουν ανταλακτικο εστω να αντικαταστητε το προιον με εφαμιλο μοντελο ;;;;
απο οτι ξερω στης πολιτισμενες χωρες φερονται τελειως διαφορετικα..δυστιχως μας εχουν για πολιτες οχι τριτοκοσμηκης χωρας αλλα μαλον μαο μαο
κοροιδα ειναι θατα ξανακουμπεισουν
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Αυτά που νομίζουμε ότι ισχύουν στις "πολιτισμένες χώρες", είναι μάλλον μύθοι.
Μετά την λήξη της εγγύησης δεν υπάρχει καμιά υποχρέωση σε καμιά χώρα. Το θέμα των ανταλλακτικών εξαρτάται από την κάθε εταιρία. Τα παλιά πάνελ είναι τα δυσκολότερα, γιατί η παραγωγή τους σταματά πολύ σύντομα σε σχέση με το προϊόν.
 

SUPERGAL

New member
25 November 2009
89
Kαλημερα το θεμα στοκαρισματος ανταλλακτικων ειναι οντως προβλημα για τις εταιριες αλλα αυτες το δημιουργησαν με το να βγαζουν νεο μοντελο καθε 6 μηνες!.Και στην δικια μου περιπτωση δεν ειναι μονο η ελλειψη ανταλλακτικου τηλεορασης 3,5 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΑΣ 2180 ΕΥΡΩ αλλα το θρασος τους να μου προτεινουν [αναγνωριζοντας εμμεσα την αστοχια υλικου και την ελλειψη ανταλλακτικου] εκπτωση 50 ευρω σε τηλεοραση μοντελο 2011 και αξιας 369 ευρω και 50 Hz!!!!!!!Μαλιστα ειπαν το φοβερο επιχειρημα ειναι lcd και νεοτερο μοντελο!Αλλα και να ξαναγινω πελατης τους!
Δηλαδη εχεις παρει π.χ μερσεντες αμαξι,χαλαει ο κινητηρας και σου αντιπροτεινουν να αγορασεις σμαρτ με εκπτωση τα τασακια!Το ξερω δεν ειναι πολυ πετυχημενο παραδειγμα αλλα πως να χαρακτηρισω την προταση τους;;;
Δεν ξερω αν ακουγομαι παραξενος και δεν ειναι το θεμα μου η εγγυηση.Ο.κ εληξε ,δεν θελω δωρεαν επισκευη-δωρεαν ανταλλακτικο,θελω η την επισκευη σε λογικο κοστος η αν κυριοι δεν το εχετε το ανταλλακτικο και αναγνωριζεται σιωπηρος την αστοχια του πανελ καντε αντικατασταση οχι με τηλεοραση 2000 ευρω αλλα με μια αξιολογη υποδεεστερη συσκευη κοντα στην δικια μου οχι ομως και με τηλεοραση τενεκε γιατι ντενεκες ειναι και προφανως θελουν να ξεστοκαρουν.
Πως να ερμηνευσει καποιος την κινηση 'σας παρεχουμε εκπτωση στην ταδε συσκευη'Γιατι μου την παρεχεις,τι παραδεχεσαι και αφου το παραδεχεσαι γιατι δεν σεβεσαι τον πελατη αλλα κοιτας να του τα ξαναπαρεις;Ακου εκπτωση 50 ευρω!Οπως ειχε πει και ο Φωτιαδης σε ενα αρθρο του παλιοτερα τα τζιμανια των εταιριων δεν κατεχουν το χομπι της τεχνολογιας,δεν σεβονται τον πελατη,δεν καταλαβαινουν οτι ο κοσμος ενημερωνεται και τον χανουν και κοιτανε να αυξησουν τα νουμερακια πωλησεων στα excel κουτακια,πουλοντας νταβατζιλικη και πολυχρωμα καθρεπτακια!Συμφωνω.Ας τα χαιρονται αυτοι και ας τους χαιρονται,εγω εχασα λεφτα και τηλεοραση αυτοι θα χασουν παραπανω και το εννοω.Ακολουθει σειρα κειμενων-παραπονων σε περοδικα,σαιτ,προστασια του καταναλωτη κ.λ.π.Μονο 'εικονικα το λεω' δυο αναγνωστες σε καθε περιοδικο η σαιτ αποφασισουν να μην παρουν κορεατικο σουσι κατεψυγμενο ,ποιος χανει οεοοο!!!!!!
 

ivres

Established Member
7 October 2009
287
μπορεί κάποιος να μου πει που είναι η αντιπροσωπεία της samsung γιατί αντιμετωπίζω και γω πρόβλημα με τη δικιά μου!ευχαριστώ
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Η τηλεόραση κυκλοφόρησε αρχές του 2007, δεν είναι 3.5 χρόνια, αλλά 5 χρόνια. Η βλάβη που έπαθες δεν είναι απλή. Αλλαγή πάνελ σημαίνει και αλλαγή του οπίσθιου φωτισμού. Αν σου ζητούσαν 1200 ευρώ για να την επισκευάσεις, με 5 μήνες εγγύηση για το πάνελ, θα τα έδινες;

Αυτά που υποστηρίζεις περί έμμεσης παραδοχής σφάλματος σχεδιασμού επειδή σου έκαναν 50 ευρώ έκπτωση σε επόμενη αγορά, είναι δικά σου συμπεράσματα, και θα σου συνιστούσα προσοχή που τα γράφεις, γιατί μπορεί να βρεθείς μπλεγμένος. Δεν ξέρω αν γνωρίζεις το περιστατικό με ανάρτηση σε blog ιστορικό ενός χαλασμένου imac εντός εγγύησης, και την αγωγή που του ασκήθηκε για τους χαρακτηρισμούς που απέδωσε. Μόνο 200.000 ευρώ αποζημίωση ζήταγαν...

Εγώ θα σου πω μια ακόμα φορά ότι ο νόμος δεν είναι με το μέρος σου. Εκτός εγγύησης δεν μπορείς να ορίσεις το επισκευής κόστος εσύ, και ούτε μπορείς να υποθέτεις ότι έχουν αναγνωρίσει "σιωπηρώς" κάτι. Δεν είναι καν υποχρεωμένοι να σου κάνουν οποιαδήποτε έκπτωση για άλλη αγορά.

Εσύ μπορεί να είσαι θυμωμένος επειδή την αγόρασες ακριβά και σου χάλασε, αλλά για την εταιρία μπορεί να σημαίνει ότι έληξε το προσδόκιμο ζωής της συσκευής.
 

petros n

AVClub Enthusiast
16 April 2008
987
για μενα πρωσοπικα δεν φταινε οι εταιριες ,αλλα η νομοθεσια που δεν τους υποχρεωνη τουλαχειστον για μια 5ετια να καλυπτουν τα προιοντα τους
ασχετα με το τεχνικο προβλημα και πριν κυκλοφορηση οποιοδηποτε μοντελο στη αγορα να υπαρχει κοστολογιο απο πριν ωστε να γνωρηζει ο κατανα
λωτης το καθε κοστος επυσκευης π.χ. πανελ τοσο .,,,τροφοδοτικο τοσο..... αυτο λεει η λογικηκαιν σε συμφερει το φτιαχνεις
αλλα διστιχως ολα στο βωμο του κερδους ,λιγο πολυ ολες οι εταιριες το ιδιο τραγουδι παιζουν.αλλα πρεπει να καταλαβουν οτι την καθε samsung,soni,
κ.λ.π οι καταναλωτες της φτιαχνουν χωρεις εμας αυτοι δεν υπαρχουν οτι και αν παραγουν
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Εγώ πάλι θα ήθελα η νομοθεσία να επιβάλει τα 2 χρόνια ελάχιστη εγγύηση. Και όχι όπως τώρα που έχει αφήσει τις εταιρίες να αλωνίζουν.
Αλλά στην Ευρώπη που ζούμε, απίθανο...
 

SUPERGAL

New member
25 November 2009
89
Το κοστος επισκευης μου ειπαν ηταν 800 αλλα δεν υπαρχει ανταλλακτικο,Η αγορα εγινε Σεπτεμβριο του 2008 αρα3,5 χρονια.
Λοιπον μην σας κουραζω αλλο και βαζω σε κινδυνο και το φορουμ..
Ευχαριστω και ευχομαι να μην συμβει σε αλλο φιλο οτι σε εμενα.