Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung 46A656 αντικατάσταση
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="gusmin" data-source="post: 1056486498" data-attributes="member: 7009"><p>Καλησπέρα</p><p></p><p>Έχω την συγκεκριμένη τηλεόραση από τον Δεκέμβριο του 2008 (δηλαδή 3.5 χρόνια). Ξαφνικά πριν από κανένα μήνα η τηλεόραση έκανε το γνωστό πρόβλημα που ανοιγοκλείνει. Για κακή μου τύχη δεν ήταν το τροφοδοτικό αλλά μία πλακέτα ψηλά πάνω πίσω από το panel την οποία και μου την αντικατέστησε ο Κύριος Μαγγιώρος στην Ν.Ιωνία (που παρεμπίπτοντος ήταν εξαιρετικός και σε ταχύτητα και σε εξυπηρέτηση) με κόστος περίπυ 150 ευρώ. Για 2η φορά όμως κακή μου τύχη το πρόβλημα δεν τελείωσε εκεί. Η τηλεόραση από τότε έχει χαλάσει κατά πολύ σε επίπεδο χρωμάτων κυρίως σε σκοτεινές σκηνές. Την ξαναπήγα στον Κύριο Μαγγιώρο αλλά παρά τις όποιες ρυθμίσεις της έκανε η κατάσταση δεν βελτιώθηκε και μου είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα η βλάβη της πλακέτας έβλαψε και το panel. Και πόσο είναι το κόστος του panel? 1100 ευρώ. Πήρα τότε τηλέφωνο την Samsung και τους είπα με ωραίο τρόπο ότι το ξέρω ότι είμαι εκτός εγγύησης αλλά δεν είναι δυνατόν μία τηλεόραση αρχική αξίας 1800 ευρώ ,μέσα σε 3.5 χρόνια να είναι για τα σκουπίδια (αν βλέπεις ποιοτικό περιεχόμενο και όχι μόνο ειδήσεις). Μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και πριν 2 εβδομάδες με πήρε ο Κύριος Μαγγιώρος και μου είπε να ξαναπάω την τηλεόραση για να ετοιμάσουν έκθεση αντικατάστασης γιατί ενέκρινε η Samsung αντικατάσταση με κάποια συμμετοχή δική μου. Ακολούθως μίλησα με τη Samsung και τους ζήτησα να μάθω πρώτα την προσφορά και μετά να πάω την τηλεόραση για να δω εάν έχω την οικονομική δυνατότητα να κάνω αυτή την αλλαγή. Συμφώνησαν αλλά από τότε περιμένω να με πάρουν. Το τραγικό είναι ότι από τότε με παίρνουν κάθε 2-3 μέρες και με ρωτούν πράγματα που τους είχα πει ήδη από την πρώτη φορά (π.χ. ημερομηνία αγοράς , σειριακό) και όταν τους λέω ότι περιμένω προσφορά με πάνε από αύριο σε αύριο. Επίσης να τονίσω με κεφαλαία γράμματα ότι όλοι μα όλοι που έχω μιλήσει είναι ξένοι που μιλούν σπαστά Ελληνικά (βάση προφοράς πρέπει να έχω μιλήσει με Αραβικής καταγωγής , Ασιατικής καταγωγής , Ιταλικής καταγωγής , Ρώσικης καταγωγής) και το πρόβλημα είναι ότι δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τι τους λες.</p><p></p><p>Το ερώτημα μου είναι αν είχε τελικά κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία και τι έκπτωση του έκαναν ή τι του πρότειναν γενικά;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gusmin, post: 1056486498, member: 7009"] Καλησπέρα Έχω την συγκεκριμένη τηλεόραση από τον Δεκέμβριο του 2008 (δηλαδή 3.5 χρόνια). Ξαφνικά πριν από κανένα μήνα η τηλεόραση έκανε το γνωστό πρόβλημα που ανοιγοκλείνει. Για κακή μου τύχη δεν ήταν το τροφοδοτικό αλλά μία πλακέτα ψηλά πάνω πίσω από το panel την οποία και μου την αντικατέστησε ο Κύριος Μαγγιώρος στην Ν.Ιωνία (που παρεμπίπτοντος ήταν εξαιρετικός και σε ταχύτητα και σε εξυπηρέτηση) με κόστος περίπυ 150 ευρώ. Για 2η φορά όμως κακή μου τύχη το πρόβλημα δεν τελείωσε εκεί. Η τηλεόραση από τότε έχει χαλάσει κατά πολύ σε επίπεδο χρωμάτων κυρίως σε σκοτεινές σκηνές. Την ξαναπήγα στον Κύριο Μαγγιώρο αλλά παρά τις όποιες ρυθμίσεις της έκανε η κατάσταση δεν βελτιώθηκε και μου είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα η βλάβη της πλακέτας έβλαψε και το panel. Και πόσο είναι το κόστος του panel? 1100 ευρώ. Πήρα τότε τηλέφωνο την Samsung και τους είπα με ωραίο τρόπο ότι το ξέρω ότι είμαι εκτός εγγύησης αλλά δεν είναι δυνατόν μία τηλεόραση αρχική αξίας 1800 ευρώ ,μέσα σε 3.5 χρόνια να είναι για τα σκουπίδια (αν βλέπεις ποιοτικό περιεχόμενο και όχι μόνο ειδήσεις). Μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και πριν 2 εβδομάδες με πήρε ο Κύριος Μαγγιώρος και μου είπε να ξαναπάω την τηλεόραση για να ετοιμάσουν έκθεση αντικατάστασης γιατί ενέκρινε η Samsung αντικατάσταση με κάποια συμμετοχή δική μου. Ακολούθως μίλησα με τη Samsung και τους ζήτησα να μάθω πρώτα την προσφορά και μετά να πάω την τηλεόραση για να δω εάν έχω την οικονομική δυνατότητα να κάνω αυτή την αλλαγή. Συμφώνησαν αλλά από τότε περιμένω να με πάρουν. Το τραγικό είναι ότι από τότε με παίρνουν κάθε 2-3 μέρες και με ρωτούν πράγματα που τους είχα πει ήδη από την πρώτη φορά (π.χ. ημερομηνία αγοράς , σειριακό) και όταν τους λέω ότι περιμένω προσφορά με πάνε από αύριο σε αύριο. Επίσης να τονίσω με κεφαλαία γράμματα ότι όλοι μα όλοι που έχω μιλήσει είναι ξένοι που μιλούν σπαστά Ελληνικά (βάση προφοράς πρέπει να έχω μιλήσει με Αραβικής καταγωγής , Ασιατικής καταγωγής , Ιταλικής καταγωγής , Ρώσικης καταγωγής) και το πρόβλημα είναι ότι δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τι τους λες. Το ερώτημα μου είναι αν είχε τελικά κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία και τι έκπτωση του έκαναν ή τι του πρότειναν γενικά; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung 46A656 αντικατάσταση
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…