Samsung 46A656 αντικατάσταση

gusmin

Senior Member
4 January 2008
376
Καλησπέρα

Έχω την συγκεκριμένη τηλεόραση από τον Δεκέμβριο του 2008 (δηλαδή 3.5 χρόνια). Ξαφνικά πριν από κανένα μήνα η τηλεόραση έκανε το γνωστό πρόβλημα που ανοιγοκλείνει. Για κακή μου τύχη δεν ήταν το τροφοδοτικό αλλά μία πλακέτα ψηλά πάνω πίσω από το panel την οποία και μου την αντικατέστησε ο Κύριος Μαγγιώρος στην Ν.Ιωνία (που παρεμπίπτοντος ήταν εξαιρετικός και σε ταχύτητα και σε εξυπηρέτηση) με κόστος περίπυ 150 ευρώ. Για 2η φορά όμως κακή μου τύχη το πρόβλημα δεν τελείωσε εκεί. Η τηλεόραση από τότε έχει χαλάσει κατά πολύ σε επίπεδο χρωμάτων κυρίως σε σκοτεινές σκηνές. Την ξαναπήγα στον Κύριο Μαγγιώρο αλλά παρά τις όποιες ρυθμίσεις της έκανε η κατάσταση δεν βελτιώθηκε και μου είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα η βλάβη της πλακέτας έβλαψε και το panel. Και πόσο είναι το κόστος του panel? 1100 ευρώ. Πήρα τότε τηλέφωνο την Samsung και τους είπα με ωραίο τρόπο ότι το ξέρω ότι είμαι εκτός εγγύησης αλλά δεν είναι δυνατόν μία τηλεόραση αρχική αξίας 1800 ευρώ ,μέσα σε 3.5 χρόνια να είναι για τα σκουπίδια (αν βλέπεις ποιοτικό περιεχόμενο και όχι μόνο ειδήσεις). Μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και πριν 2 εβδομάδες με πήρε ο Κύριος Μαγγιώρος και μου είπε να ξαναπάω την τηλεόραση για να ετοιμάσουν έκθεση αντικατάστασης γιατί ενέκρινε η Samsung αντικατάσταση με κάποια συμμετοχή δική μου. Ακολούθως μίλησα με τη Samsung και τους ζήτησα να μάθω πρώτα την προσφορά και μετά να πάω την τηλεόραση για να δω εάν έχω την οικονομική δυνατότητα να κάνω αυτή την αλλαγή. Συμφώνησαν αλλά από τότε περιμένω να με πάρουν. Το τραγικό είναι ότι από τότε με παίρνουν κάθε 2-3 μέρες και με ρωτούν πράγματα που τους είχα πει ήδη από την πρώτη φορά (π.χ. ημερομηνία αγοράς , σειριακό) και όταν τους λέω ότι περιμένω προσφορά με πάνε από αύριο σε αύριο. Επίσης να τονίσω με κεφαλαία γράμματα ότι όλοι μα όλοι που έχω μιλήσει είναι ξένοι που μιλούν σπαστά Ελληνικά (βάση προφοράς πρέπει να έχω μιλήσει με Αραβικής καταγωγής , Ασιατικής καταγωγής , Ιταλικής καταγωγής , Ρώσικης καταγωγής) και το πρόβλημα είναι ότι δεν καταλαβαίνουν ακριβώς τι τους λες.

Το ερώτημα μου είναι αν είχε τελικά κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία και τι έκπτωση του έκαναν ή τι του πρότειναν γενικά;
 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,279
Μην περιμενεις και τιποτα καλο να βγει εφοσον εισαι εκτος εγγυησης
 

gusmin

Senior Member
4 January 2008
376
Μην περιμενεις και τιποτα καλο να βγει εφοσον εισαι εκτος εγγυησης

Δυστυχώς κι εγώ δεν περιμένω θαύματα και θα προτιμούσα αντί για αντικατάσταση με προτεινόμενο μοντέλο να μου έδιναν ένα εκπτωτικό κουπόνι ακόμη και 30% ούτως ώστε να πάω σε μία αλυσίδα και να πάρω ένα μοντέλο των 2000 ευρώ με 1400 και να το βάλω σε δόσεις. Διαφορετικά και να αξίζει η αντικατάσταση που θα μου πούνε , πάνω από 300 ευρώ μετρητά δεν διαθέτω.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Πας να κάνεις πάλι το ίδιο λάθος. Γιατί να δώσεις 1400 ευρώ? Για να τα κλαις πάλι σε 2-3-4 χρόνια που θα χαλάσει?

Οι σημερινές τηλεοράσεις είναι αναλώσιμες , πάρε μια με 700-800 ευρώ και πολλά είναι.
 

gusmin

Senior Member
4 January 2008
376
Πας να κάνεις πάλι το ίδιο λάθος. Γιατί να δώσεις 1400 ευρώ? Για να τα κλαις πάλι σε 2-3-4 χρόνια που θα χαλάσει?

Οι σημερινές τηλεοράσεις είναι αναλώσιμες , πάρε μια με 700-800 ευρώ και πολλά είναι.

Έχεις απόλυτο δίκιο , αλλά πληρώνω το πάθος μου για την καλύτερη δυνατή εικόνα και features.

Παρεμπιπτόντως η εταιρεία ως εξυπηρέτηση είναι παντελώς για τα μπάζα. Εκτός από τους ξένους που απαντάνε και οι περισσότεροι από αυτούς δεν καταλαβαίνουν τίποτα εκτός από τα βασικά , εδώ και 15 ημέρες περιμένω να βγάλουν μία κολοπροσφορά για την αντικατάσταση από το τμήμα προσφορών τους και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Παίρνω σχεδόν καθημερινά την εξυπηρέτηση , τους κάνουν υπενθύμιση αλλά στα α........α τους.

Ειλικρινά αν δεν μου κάνουν super προσφορά , με την ταλαιπωρία που έχω φάει για αυτούς δεν πρόκειται να ξαναπλησιάσω αυτή την εταιρεία και όχι τίποτε άλλο αλλά ούτε διαφημιστής τους να ήμουν. Γιατί λόγω ότι ασχολούμαι πολύ και πολλά χρόνια με προϊόντα τεχνολογίας όλοι οι συγγενείς και φίλοι εμένα ρωτάνε και εχω επηρεάσει πάνω από 50 άτομα από τότε που την είχα πάρει να πάρουν Samsung εκτός από τις 5 δικές μου Samsung (σαλόνι , κρεβατοκάμαρες , εξοχικό κλπ) αλλά όλα αυτά κομμένα. Αν δεν μου κάνουν super προσφορά θα φάνε μαύρο word of mouth που θα πάει σύννεφο.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά τελικά μάλλον θα σου κάνουν καμιά προσφορά της πλάκας , σε άλλο μέλος πρότειναν την 40D503 (την έχει ο ξάδερφος μου και όταν την βλέπω γελάω) στα 350 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
 

gusmin

Senior Member
4 January 2008
376
Το έχω διαβάσει το συγκεκριμένο thread απλά ελπίζω να μου κάνουν καλύτερη προσφορά λόγω νεότερου μοντέλου και μεγαλύτερης διαγώνιου. Αν και από ότι έχω καταλάβει , για να αργούν τόσο πολύ μάλλον για lotto μου θυμίζει. Δηλαδή σκέφτομαι μήπως κατά καιρούς έχουν διάφορα ανακατασκευασμένα κομμάτια και ανάλογα το τι υπάρχει διαθέσιμο στο προσφέρουν.
 

gusmin

Senior Member
4 January 2008
376
Καλά η εταιρεία είναι απαράδεκτη. Έχει περάσει κοντά μήνας από τότε που μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για προσφορά αντικατάστασης και ακόμη τους περιμένω σαν μ....ας. Δεν καταλαβαίνω , από τη στιγμή που δεν ήθελαν να μου δώσουν προσφορά γιατί με κορόιδεψαν. Θα μπορούσαν να μου πουν ότι έχει λήξει η εγγύηση σας και τέλος. Αλλά για να μου το παίξουν εταιρεία που νοιάζεται και εκτιμά τα πολλά ευρώ που της δίνουμε μου είπε για προσφορά αντικατάστασης και από τότε γράψιμο παρόλα τα αμέτρητα τηλέφωνα που τους έχω κάνει. Αλλά η καλύτερη εκδίκηση του καταναλωτή είναι η δυσφήμηση και από αυτή θα φάνε μπόλικη όπου βρεθώ και όπου σταθώ. Δεν φτάνει που δεν έχουν ούτε ένα Έλληνα εργαζόμενο στην εξυπηρέτηση τους (εγώ δεν έχω μιλήσει με ούτε ένα Έλληνα) κοροϊδεύουν και τους Έλληνες από πάνω.
 

gusmin

Senior Member
4 January 2008
376
Λοιπόν έχουν περάσει κοντά στους 4 μήνες και ακόμη περιμένω τηλέφωνο για αντικατάσταση από τη Samsung. Μέχρι και από το Μαγγιώρο μεσολαβήσαν για να με πάρουν τηλέφωνο από τη Samsung και αυτοί τίποτα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουν ένα τηλέφωνο ή να στείλουν ένα mail και να μου πουν κύριε συγνώμη αλλά από τη στιγμή που δεν έχετε εγγύηση δεν μπορούμε να σας κάνουμε τίποτα.

Κάθε φορά που στέλνω mail ή παίρνω τηλέφωνο και διαμαρτύρομαι , μου λένε το τυπικό - ότι το θέμα μου θα επιληφθεί από το αρμόδιο τμήμα.

Γιατί τέτοια κοροϊδία δεν το καταλαβαίνω. Πραγματικά τέτοια ξεφτιλισμένη συμπεριφορά δεν έχω συναντήσει σε άλλη εταιρεία και πιστέψτε με λόγω πάθους με gadgets και ηλεκτρονικά έχω επικοινωνήσει με σχεδόν όλες τις μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Πραγματικά μια χαρά τηλεοράσεις , πολύ εξελιγμένες σε χαρακτηριστικά , value for money αλλά έτσι και σου κάτσει η στραβή και πρέπει να συνεννοηθείς με τον Πύργο της Βαβέλ που λέγεται Samsung Ελλάς την έκατσες.

Ούτε εγώ , ούτε κανένας από όσους μου ζητάνε την γνώμη μου δεν θα ξαναπλησιάσουμε την κ....λ..εταιρεία
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Λοιπόν έχουν περάσει κοντά στους 4 μήνες και ακόμη περιμένω τηλέφωνο για αντικατάσταση από τη Samsung. Μέχρι και από το Μαγγιώρο μεσολαβήσαν για να με πάρουν τηλέφωνο από τη Samsung και αυτοί τίποτα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουν ένα τηλέφωνο ή να στείλουν ένα mail και να μου πουν κύριε συγνώμη αλλά από τη στιγμή που δεν έχετε εγγύηση δεν μπορούμε να σας κάνουμε τίποτα.

Κάθε φορά που στέλνω mail ή παίρνω τηλέφωνο και διαμαρτύρομαι , μου λένε το τυπικό - ότι το θέμα μου θα επιληφθεί από το αρμόδιο τμήμα.

Γιατί τέτοια κοροϊδία δεν το καταλαβαίνω. Πραγματικά τέτοια ξεφτιλισμένη συμπεριφορά δεν έχω συναντήσει σε άλλη εταιρεία και πιστέψτε με λόγω πάθους με gadgets και ηλεκτρονικά έχω επικοινωνήσει με σχεδόν όλες τις μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Πραγματικά μια χαρά τηλεοράσεις , πολύ εξελιγμένες σε χαρακτηριστικά , value for money αλλά έτσι και σου κάτσει η στραβή και πρέπει να συνεννοηθείς με τον Πύργο της Βαβέλ που λέγεται Samsung Ελλάς την έκατσες.

Ούτε εγώ , ούτε κανένας από όσους μου ζητάνε την γνώμη μου δεν θα ξαναπλησιάσουμε την κ....λ..εταιρεία

Με αυτά που διαβάζω φίλε μου είναι να τους πάρεις τηλέφωνο, να ζητήσεις έναν υπεύθυνο, να του πεις τι έχεις τραβήξει με απλά λόγια... και να τον στείλεις στον αγύριστο!!!
Αν ημασταν Γερμανία ή κάποια άλλη χώρα, σούζα θα καθόντουσαν όλοι! Αλλά εδώ βρίσκουν και τα κάνουν!!!