Ευτυχώς ο υπάλληλος του καταστήματος που το πήρα είναι άκρως εξυπηρετικός. Το μαγαζί είναι το buy-cheap.gr και το αναφέρω γιατί το αξίζει.
Ας δούμε τα γεγονότα πώς έγιναν.
Πέμπτη πρωί παραλαμβάνω. Το στήνω και απλά βάζω ταινία στο bluray του.
Παρασκευή πρωί παίρνω οπτική ίνα. Τη βάζω αλλά όλη μέρα δε κατάφερα να το κάνω να παίξει. Το βράδυ στέλνω email στη Samsung και αναφέρω το πρόβλημα μου.
Σάββατο πρωί με καλούν και δε βγαίνει καμία άκρη, αλλά μου λένε να στείλω νέο email και να ζητήσω τα επισκευαστικά κέντρα. Μου προτείνουν ένα το οποίο βρίσκεται μακρυά μου.
Σήμερα, Δευτέρα, παίρνω τηλέφωνο στο επισκευαστικό κέντρο που μου είπαν και μου λένε να καλέσω σε άλλο επισκευαστικό κέντρο!! Καλώ και στο άλλο και εκεί μου λένε να καλέσω το κατάστημα από όπου το πήρα!!!
Καλώ το κατάστημα λοιπόν, του λέω το πρόβλημα μου και με ρωτάει αν κράτησα κουτιά. Φυσικά όχι του απαντώ. Τότε μου είπε θα επικοινωνήσει εκείνος με το service. Παίρνω μόλις τώρα τηλέφωνο και μου λέει ότι του είπαν πώς πρέπει να έχω και τα κουτιά. Δε θα έπρεπε από το Σάββατο να μου πει ο υπάλληλος να κρατήσω τα κουτιά γιατί απαιτούνται σε περίπτωση αντικατάστασης; Θα έχω δηλαδή μια κούτα στο διαμέρισμα μου χ5 μέρες χωρίς να γνωρίζω καν ότι χρειάζεται; Τι λογική είναι αυτή;
Τι είναι αυτά ρε παιδιά; Είμαστε καλά; Πληρώνουμε κάτι και έχουμε τέτοια αντιμετώπιση; Και μένα τι μου φταίει ο υπάλληλος του καταστήματος; Τι αντιμετώπιση είναι αυτή από τη Samsung;
Προς το παρόν, αν δεν αλλάξουν τρόπο αντιμετώπισης, θα το σκεφτώ πολύ καλά να τους εμπιστευτώ ξανά προϊόν τους.
Πάντως ρε σεις, αν υπάρχει κάποιος στο κέντρο, αν και φαίνεται να λειτουργεί μία χαρά η οπτική ίνα που πήρα, αν έχει και μπορεί να μου δανείσει τη δικιά του να το τσεκάρω μήπως λειτουργήσει, θα του είμαι πραγματικά υπόχρεως.