Service Samsung ....

lpat2001

Established Member
23 February 2007
261
Εδω και τρείς μήνες εχω ενα DVD recorder Samsung HR-738 με σκληρο δίσκο 250 GB που έχει αγοραστει απο Αγγλια και το οποιο πρόσφατα εμφανισε μια βλαβη στην εξοδο USB την οποία πια και δεν αναγνωρίζει:BDBDG54:...κι επιπλεόν αρχισε να κανει και καποιες μικροδιακοπες και κολλήματα ο σκληρός του δίσκος...

Η εδω αντιπροσωπεία επειτα απο επικοινωνία μου μαζί τους αρνείται κατηγορηματικα την επισκευη του...ενω αρνείται ακόμη και να το δεί.....

Η αιτιολογία είναι οτι δεν αγοραστηκε απο Ελλάδα :fahne90:και αρα δεν εχει κι εγγύηση:furious3:........να παω λοιπόν να το επισκευάσουν στην Αγγλία?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σε αντίλογο μου οτι υπάρχει Ευρωπαική εγγύηση η οποία αφορα καθε προιόν Ευρωπαικής Ενωσης απλα ειπαν οτι δεν το γνωρίζουν....και δεν τους αφορα....:ADFADF1:

Θεωρησα αναγκαίο να το αναφερω στο φορουμ μιας και πολλοί θεωρούν το service της εν λόγω εταιρείας "καλο....":twoguns:

Για μενα ¨καλ﨨θα ήταν το service τους αν δεχοταν απλα να το δουν και μιας κι εχει που έχει εγγύηση πανευρωπαική μηπως και ειναι κατι απλό και γλύτωνα το ταξιδι στην Αγγλία:Banane0:
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,475
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Service Samsung ....

Καλα ξεμπερδεματα Λεωνιδα.

"Καλο service" ειναι μονο αυτο που δεν θα το χρειαστεις ποτε...ολες οι εταιρειες οταν τους τα σκαμε ειμαστε καλοι , μετα κανουν τις παπιες...
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
336
Εδω και τρείς μήνες εχω ενα DVD recorder Samsung HR-738 με σκληρο δίσκο 250 GB που έχει αγοραστει απο Αγγλια και το οποιο πρόσφατα εμφανισε μια βλαβη στην εξοδο USB την οποία πια και δεν αναγνωρίζει:BDBDG54:...κι επιπλεόν αρχισε να κανει και καποιες μικροδιακοπες και κολλήματα ο σκληρός του δίσκος...

Η εδω αντιπροσωπεία επειτα απο επικοινωνία μου μαζί τους αρνείται κατηγορηματικα την επισκευη του...ενω αρνείται ακόμη και να το δεί.....

Η αιτιολογία είναι οτι δεν αγοραστηκε απο Ελλάδα :fahne90:και αρα δεν εχει κι εγγύηση:furious3:........να παω λοιπόν να το επισκευάσουν στην Αγγλία?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σε αντίλογο μου οτι υπάρχει Ευρωπαική εγγύηση η οποία αφορα καθε προιόν Ευρωπαικής Ενωσης απλα ειπαν οτι δεν το γνωρίζουν....και δεν τους αφορα....:ADFADF1:

Θεωρησα αναγκαίο να το αναφερω στο φορουμ μιας και πολλοί θεωρούν το service της εν λόγω εταιρείας "καλο....":twoguns:

Για μενα ¨καλ﨨θα ήταν το service τους αν δεχοταν απλα να το δουν και μιας κι εχει που έχει εγγύηση πανευρωπαική μηπως και ειναι κατι απλό και γλύτωνα το ταξιδι στην Αγγλία:Banane0:

Email στην μαμα εταιρεια, και στην Samsung UK. Πες τους οτι τους κανεις ρεντικολο σε ολο το internet btw...
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
336
Α και κατι αλλο. Στο χαρτι της εγγυησης που ηταν μεσα στο κουτι απο την Αγγλια, ποιον αναφερει ως ΕΠΙΣΗΜΟ service provider στην Ελλαδα? Εκει πρεπει να απευθυνθεις.
 

lpat2001

Established Member
23 February 2007
261
Πολυ σωστη η παρατηρηση σου....Δυστυχως τωρα ειδα οτι δεν ειναι η ελληνικη αντιπροσωπεια στους κατα τοπους αντιπροσωπους....Υπαρχουν σε ολη την Ευρωπη εκτος απο την Ελλάδα.....
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
336
Μισο λεπτακι. Εννοεις οτι στο χαρτι της εγγυησης, εκει που γραφει τα επισημα service centers ανα χωρα, ΔΕΝ αναφερει καθολου την Ελλαδα? Δεν αναφερει που πρεπει να την πας για service στην Ελλαδα? Αν ειναι ετσι, τοτε απλα να σταματησουμε ολοι να αγοραζουμε Samsung, γιατι η καφριλα ξεκιναει απο την μαμα εταιρια
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Για αυτό δεν συνεργάζονται με έλληνες αντιπροσώπους για service οι περισσότερες εταιρείες επειδή είναι καρ$Ε%$#%#δες !!!
Έχει καταντήσεις αηδία το εν λόγω θέμα με το service.
Όταν αγοράζουν οι τουρίστες από μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά ήδη ειδικά κοντά στο λιμάνι είναι καλά έέέέ ???
 

kacey

Senior Member
18 June 2006
336
Οταν παιρνουν, παντα ειναι καλα. Οταν πρεπει να δωσουν ειναι ασχημα και ξεβολευονται.
 

lpat2001

Established Member
23 February 2007
261
Στην τελευταια σελιδα του manual οπου λεει World wide Customer Care Centers στην Ευρωπη εχει 20 χωρες αλλα οχι την ελλαδα...

Τα manuals υπαρχουν διαθεσιμα απο internet σε pdf μορφη και στο www.samsung.com/uk

Το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι τα πιο πανω Customer Care Centers υπαγονται απευθειας στην Samsung Europe ενω το δικο μας οχι.....
 

spanek

New member
12 April 2007
20
Για κοιτα και στο Samsung Uganda μπας και βρεις τιποτα εκει γιατι μου φαινεται εκει μας εχουν πεταξει...
 

dbokos

AVClub Enthusiast
24 January 2007
1,190
Παραπλησιο προβλημα αντιμετωπισα και εγω με την επισκευη μιας CRT 21" Slim που ειχα αγορασει απο Praktiker.

Η Samsung-Φουρλης δεν αναγνωριζει την εγγυηση γιατι ειναι παραεισαγωγη του Praktiker. Το ίδιο ισχυει και για αγορες απο Carrefour, Makro κ.λ.π. και αγορες απο αλλη χωρα.

Αυτα φυσικα μου τα είπαν αφου πηγα την τηλεοραση μια βολτα μεχρι τον κοντινοτερο εξουσιοδοτιμενο τεχνικο της Φουρλης (εννοειται οτι ειχα τηλεφωνησει πρωτα)

Επρεπε λεει να τους το πω εγω οτι ειναι απο Praktiker.

Ρε ουστ!!!!!!!!!!!!!!
 

adi32

AVClub Addicted Member
17 October 2006
2,149
καλα η Samsung νομιζω οτι εχει το χειροτερο service που υπαρχει στον κοσμο
παλαιοτερα για μια οθονη που ειχε χαλασει στα 2 χρονια αφου την πηγαινοφερνα 4 φορες και δεν τη φτιαχνανε
μου ειπαν οτι μην ακουτε που λεμε για 3 χρονια εγγυηση αυτα ειναι ψευτιες
πως κανετε ετσι για 200ε που κανει παρτε καμια καινουρια

τωρα για να δουν μονο μια τηλεοραση που μου χαλασε ζητανε 50ε

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ SAMSUNG