- 23 February 2007
- 261
Εδω και τρείς μήνες εχω ενα DVD recorder Samsung HR-738 με σκληρο δίσκο 250 GB που έχει αγοραστει απο Αγγλια και το οποιο πρόσφατα εμφανισε μια βλαβη στην εξοδο USB την οποία πια και δεν αναγνωρίζει:BDBDG54:...κι επιπλεόν αρχισε να κανει και καποιες μικροδιακοπες και κολλήματα ο σκληρός του δίσκος...
Η εδω αντιπροσωπεία επειτα απο επικοινωνία μου μαζί τους αρνείται κατηγορηματικα την επισκευη του...ενω αρνείται ακόμη και να το δεί.....
Η αιτιολογία είναι οτι δεν αγοραστηκε απο Ελλάδα :fahne90:και αρα δεν εχει κι εγγύηση:furious3:........να παω λοιπόν να το επισκευάσουν στην Αγγλία?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σε αντίλογο μου οτι υπάρχει Ευρωπαική εγγύηση η οποία αφορα καθε προιόν Ευρωπαικής Ενωσης απλα ειπαν οτι δεν το γνωρίζουν....και δεν τους αφορα....:ADFADF1:
Θεωρησα αναγκαίο να το αναφερω στο φορουμ μιας και πολλοί θεωρούν το service της εν λόγω εταιρείας "καλο....":twoguns:
Για μενα ¨καλ﨨θα ήταν το service τους αν δεχοταν απλα να το δουν και μιας κι εχει που έχει εγγύηση πανευρωπαική μηπως και ειναι κατι απλό και γλύτωνα το ταξιδι στην Αγγλία:Banane0:
Η εδω αντιπροσωπεία επειτα απο επικοινωνία μου μαζί τους αρνείται κατηγορηματικα την επισκευη του...ενω αρνείται ακόμη και να το δεί.....
Η αιτιολογία είναι οτι δεν αγοραστηκε απο Ελλάδα :fahne90:και αρα δεν εχει κι εγγύηση:furious3:........να παω λοιπόν να το επισκευάσουν στην Αγγλία?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σε αντίλογο μου οτι υπάρχει Ευρωπαική εγγύηση η οποία αφορα καθε προιόν Ευρωπαικής Ενωσης απλα ειπαν οτι δεν το γνωρίζουν....και δεν τους αφορα....:ADFADF1:
Θεωρησα αναγκαίο να το αναφερω στο φορουμ μιας και πολλοί θεωρούν το service της εν λόγω εταιρείας "καλο....":twoguns:
Για μενα ¨καλ﨨θα ήταν το service τους αν δεχοταν απλα να το δουν και μιας κι εχει που έχει εγγύηση πανευρωπαική μηπως και ειναι κατι απλό και γλύτωνα το ταξιδι στην Αγγλία:Banane0:
Last edited: