Sigma 17-50 2.8 VS Canon 17-55 2.8

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Απο επιδοσεις ειναι πανω κατω τα ιδια.

Απο τιμη εχουν μεγαλη διαφορα (καπου στα 600 ο sigma, περι τα 900+ ο canon)

Η ερωρηση απλη:

Για τον "ενθουσιωδη" χρηστη, αξιζει να δωσει τα 300+ παραπανω, ή καλυτερα να τα βαλει καβα για εναν tele zoom στο μελλον?

Η λογικη μου λεει go for sigma, οι εμπειροτεροι εδω ?
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Χωρίς να ανήκω στους έμπειρους, θεωρώ σωστή την σκέψη σου.

Κι εγώ σ' εναν παρόμοιο tamron πήγα και δεν το μετάνιωσα καθόλου.

Βέβαια, δεν ξέρω τι θα έπαιρνα με τον αντίστοιχο canon, αλλά δεν νομίζω να μιλάμε για τρομακτικές διαφορές οπότε συμφωνώ με το σκεπτικό σου.

Μην ξεχνάς άλλωστε οτι για εμάς τους κανονάκηδες πάντα παραμονεύει και μας περιμένει στην γωνιά ο 70-200 L f4 is.

Οπότε...
 

kotsidisjohn

AVClub Addicted Member
26 April 2008
2,030
Θεσ/νικη
Tρομακτικες διαφορες δεν εχουν ποτε 2 τετοιοι αντιστοιχοι φακοι , αλλα φυσικα και εχουν διαφορες.Προσωπικα δεν θα ξαναγοραζα 3rd party φακους.
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,280
Bratislava
Εγω θα μεινω σε οτι εχει ειπωθει παμπολλες φορες απο εμπειρα και μη μελη, τοσο εδω οσο και σε αλλα φορα... σε αυτο το ευρος ο ταμρον 17-50 ειναι η καλυτερη επενδυση...
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Εγω θα μεινω σε οτι εχει ειπωθει παμπολλες φορες απο εμπειρα και μη μελη, τοσο εδω οσο και σε αλλα φορα... σε αυτο το ευρος ο ταμρον 17-50 ειναι η καλυτερη επενδυση...

Άσε που κερδίζεις 150 !
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Tρομακτικες διαφορες δεν εχουν ποτε 2 τετοιοι αντιστοιχοι φακοι , αλλα φυσικα και εχουν διαφορες.Προσωπικα δεν θα ξαναγοραζα 3rd party φακους.

Εσυ ομως εισαι φωτογραφος, οποτε και οι απαιτησεις σου προφανως ειναι ποιο υψηλες απο αυτες του απλου χρηστη (σαν και εμενα) ;-)
 

stgeo

AVClub Enthusiast
20 January 2008
1,136
Aν πας και τον δοκιμασεις στην μηχανη τον φακο πριν τον αγορασεις , ωστε να μην πεσεις σε λεμονι , Ταμρον η Σιγμα δαγκωτο για μενα.
Αλλωστε υπαρχουν παραπονα και για τον 17-55 οσο αφορα το QC αν και οχι στα χαλια των Ταμρον-Σιγμα κλπ.

Περα απο αυτα ομως γιατι να πληρωσεις 900 για τον 17-55 οταν στα οπτικα ειναι καλυτερος ο απλος Ταμρον 17-50/2.8 των < 340 ευρω ?

Πολυ καλος μαλλον και ο Σιγμα (τουλαχιστον σε αναλυση ειναι ο καλυτερος απο τους 3) αλλα πριν αγορασεις δοκιμασε τους και τους 3 να δεις με τα ματια σου ποιος αξιζει και αν, γιατι καλες οι μετρησεις αλλα υπαρχουν και πραγματα μη μετρησιμα σε ενα φακο που μπορει να σε κερδισουν οπως η χροια,αντιθεση , bookeh κα.
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,280
Bratislava
O τελευταιος sigma λενε οτι ειναι καλυτερος

Ναι, αλλα για ποιον και που...? Το ειχα αναφερει και καπου αλλου, τελευταια εγινα φαν του Ken... αλλο τα testcharts και αλλο η χρηση on the field...

Με τον 85 1,8 στο 1,8 (και εως το 2,8 θα ελεγα) ακομα δεν εβγαλα φωτογραφια που να βλεπεται... βεβαια δεν ειμαι και αντιπροσωπευτικο δειγμα :ROFLMAO:
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Το συνηθέστερο πρόβλημα είναι η εστίαση αυτόματη ή όχι! Δηλαδή ο φακός προεστιάζει ή μεταεστιάζει με συνηθέστερο φταίχτη το διάφραγμα.
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,280
Bratislava
Το συνηθέστερο πρόβλημα είναι η εστίαση αυτόματη ή όχι! Δηλαδή ο φακός προεστιάζει ή μεταεστιάζει με συνηθέστερο φταίχτη το διάφραγμα.

Δεν το γραφεις λιγο πιο αναλυτικα αυτο....?
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Θα αναφερθώ σύντομα στη δυσάρεστη εμπειρία μου με τον 28-75/f2.8 της tamron:
-Ο συγκεκριμένος φακός αρνιόταν να εστιάσει σωστά είτε με το χέρι είτε αυτόματα σε διάφραγμα μεγαλύτερο (πιό ανοικτό) από 5.6 στην εστιακή απόσταση 75χλσ. Σε μικρότερες εστιακές αποστάσεις χρειαζόταν πχ f3.5 γιά 28χλσ και f4.5-5.0 για 50χλσ. Σε σχετικό τεστ εστίασης βρέθηκε να προεστιάζει με μέγιστη τιμή 10-12χλστ . Εννοείται ότι σε διαφράγματα πιο κλειστά από 5.6 η εστίαση ήταν άψογη!
Ε! η γιατρειά ήταν η αλλαγή του φακού! Το δεύτερο δείγμα βγήκε πορτοκάλι! Εστίαση ξυράφι από 2.8.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
το χειρότερο που μπορεί να σας τύχει είναι ένα μέρος της φωτογραφιας και πάντα το ίδιο μέρος να δείχνει θολό σε επιφάνειες εντελώς φλατ. Εκεί .... λεμόνι με τα κουκούτσια του.