Sony DSLR A580

buck

Senior Member
13 September 2006
502
Αλιμος
Σήμερα έκανα βόλτα στα μαγαζιά του κέντρου για μιά μικρή έρευνα αγοράς.

Αρχικά ξεκίνησα ρωτώντας για Canon Eos 60D 15-85 και Nikon D7000 16-85.
Στην πορεία προέκυψε η Α580 που σε μία πολύ καλή προσφορά με προβλημάτισε καθώς πιστεύω ότι έχει τις προδιαγραφές για να καλύψει τις απαιτήσεις μου, ενώ είναι και σε εξαιρετική τιμή.

Υπάρχει κανείς κάτοχος που να μπορεί να αναφέρει τις εντυπώσεις του από την μηχανή;

Αν υπάρχει, θα ήταν πολύ καλό να παρουσιάσει την εμπειρία του για μία εναλλακτική λύση, για χρήστες που θέλουν μια καλή μηχανή, με αρκετές δυνατότητες, χωρίς να σκοπεύουν στο χτίσιμο κάποιου συστήματος υψηλών προδιαγραφών ( και τιμής ).

Φυσικά και μία συζήτηση και από κατόχους άλλων εναλλακτικών προτάσεων είναι απόλυτα θεμιτή και ευπρόσδεκτη.
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
36,071
Βριλήσσια
Τις τελευταιες 2-3 μερες ψαχνω και γω (..εντελως ερασιτεχνης..) για μια σοβαρη dslr αλλα με flip out screen επειδη ειναι πιο ιδανικη για macro φωτογραφια.

Εχω καταληξει στις εξης και περιμενω reviews για την τελευταια.

Nikon D5000
Canon 60D
Sony A580
Canon Rebel T3i (600d) - new, not fully reviewed yet.

Αν η Νικον ειχε μεγαλυτερη αναλυση στην οθονη θα την ειχα ηδη παρει.

http://snapsort.com/compare --->Αυτο το λινκ μπορει να βοηθησει λιγο αλλα θα σου ελεγα να περιμενεις πρωτες εντυπωσεις απο την 600d.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
Δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις δοκιμές της 600D για να αποφασίσεις, στην ουσία είναι μια 550D βελτιωμένη στα σημεία. Ουσιαστικότερη διαφορά η οθόνη.

H 60D και η D7000 ανήκουν σε ανώτερη κατηγορία από αυτή που εξετάζετε οι παραπάνω.
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
36,071
Βριλήσσια
Δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις δοκιμές της 600D για να αποφασίσεις, στην ουσία είναι μια 550D βελτιωμένη στα σημεία. Ουσιαστικότερη διαφορά η οθόνη.

H 60D και η D7000 ανήκουν σε ανώτερη κατηγορία από αυτή που εξετάζετε οι παραπάνω.

Ευχαριστω, θα τσεκαρω την 550D.

Αναφορικα με την 60δ, ο μονος λογος που την βλεπω ειναι επειδη εχει γραφτει εκτενως οτι προκειται για user friendly καμερα. Σαφεστατα ομως ειναι ανωτερη κατηγορια, οπως λες, και bebaia ξεπερνα κατα πολυ τις αναγκες/γνωσεις ενος αρχαριου οπως εγω στις dslr.

Στην δικη μου περιπτωση βεβαια νομιζω οτι η καμερα και οχι ο χρηστης κανει τη διαφορα :)
 

buck

Senior Member
13 September 2006
502
Αλιμος
Σε reviews που διαβάζω στο διαδίκτυο την τοποθετούν στην ίδια κατηγορία με την 60D και την D7000. Κάποιοι μάλιστα θεωρούν ότι είναι καλύτερη από την Canon ειδικά στα ψηλά iso και τουλάχιστον εξίσου καλή με την D7000 με την οποία μοιράζεται τον ίδιο αισθητήρα.

Από πλευράς φακών σκέφτομαι τον 16-80 της Zeiss οπότε φθάνω σε μία τιμή περίπου 1.200 ευρώ ενώ οι αντίστοιχες προτάσεις από Nikon και Canon φτάνουν στα 1.550 ευρώ.

Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα καταφέρω να αξιοποιήσω πλήρως τις δυνατότητες της μηχανής, γι'αυτό και δεν θέλω να πληρώσω την διαφορά τιμής για να αποκτήσω την Κανον ή την Νικον.

Οι απόψεις κατόχων ( δεν υπάρχει κανείς; ) θα βοηθούσαν περισσότερο να αποφασίσω όπως και αυτές κάποιων που ήταν στο ίδιο δίλημμα και κατέληξαν σε άλλη επιλογή.

Ευχαριστώ.
 
19 June 2006
4,595
Θεσσαλονίκη
Οι D7000/K5/A580 δεν είναι καλύτερες απο την 60D "ειδικά στα ψηλά ISO". Ειναι καλύτερες ειδικά στα χαμηλά ISO όπου έχουν αισθητά μεγαλύτερη δυναμική περιοχή (= λιγότερο θόρυβο στα σκοτεινά). Στα ψηλά ISO (1600 +) η Canon είναι ουσιαστικά ισάξια.

Ουσιαστικά αυτο που προσφέρει ο αισθητήρας της SONY είναι ομαλή λειτουργία σε οποιοδήποτε επίπεδο έκθεσης ανεξαρτήτως ISO (ακόμα και στα ενδιάμεσα +1/3, +2/3) σε αντίθεση με τις Canon που είναι ιδιότροπες και για να αποδώσουν το μέγιστο θέλουν σωστή έκθεση και στο σωστό ISO ενώ και στα ενδιάμεσα (+1/3) έχουν πτώση απόδωσης.

Επιγραμματικά, οι D7000/K5/A580 συγχωρούν την υποέκθεση ενω οι Canon όχι. Αρα είναι πιο εύκολες για τους πρωτάρηδες.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
Οι κατηγορίες στα σώματα δεν σχηματίζονται με βάση τον αισθητήρα.

Πχ οι Canon 550, 60 και 7D φορούν τον ίδιο 18ρη αισθητήρα αλλά ανήκουν σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες.

Όπως και η Nikon D7000 ανήκει σε χαμηλότερη κατηγορία από τη D300s, παρά τον ανώτερο αισθητήρα της.

Τέλος, οι Νικον-Πενταξ-Σονυ που αναφέρατε παραπάνω, μπορεί να μοιράζονται τον ίδιο αισθητήρα, αλλά αυτό δεν λέει πάντα πολλά. Το ίδιο συμβαίνει πχ και στη Nikon D3x/Sony A900-850 και μεταξύ τους είναι η μέρα και η νύχτα μετά τα 800iso -οι Sony εκεί είναι απλά αισχρές.
 

buck

Senior Member
13 September 2006
502
Αλιμος
Διαβάζοντας αυτό http://snapsort.com/compare/Canon_EOS_60D-vs-Sony_Alpha_DSLR-A580 σαν ερασιτέχνης και μη γνωρίζοντας κατά πόσο είναι αξιόπιστο, βλέπω ότι η Σονι έχει καλύτερη ποιότητα φωτογραφίας, καλύτερη συμπεριφορά ( λιγότερο θόρυβο ) στα " ψηλά " iso και καλύτερη μέγιστη ευαισθησία (στα 12800 iso ), ¨περισσότερα " χρώματα, είναι στην μισή τιμή, ενώ έχει χειρότερο viewfinder, μικρότερη ταχύτητα κλείστρου, οθόνη με μικρότερη ανάλυση κλπ. Δεν με ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά για το βίντεο.

Ακόμη και αν, όπως σωστά λέτε, ανήκει σε διαφορετική κατηγορία από τις Κανον 60 και Νικον 7000, τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, δεν δείχνουν για το αν η μηχανή είναι καλή ή όχι;

Ρωτάω ως μη ειδικός, ως ερασιτέχνης που θέλει μία μηχανή, που να μπορεί να καλύψει ένα μεγάλο εύρος συνθηκών φωτογράφισης, χωρίς να πληρώσει μια περιουσία για δυνατότητες που ίσως ποτέ να μη χρησιμοποιήσει.
 
19 June 2006
4,595
Θεσσαλονίκη
Το snapshot compare ειναι εως και παραπλανητικό. Οπως άλλωστε και οι γενικοί δείκτες του DxoMark όπου βασίζονται τα πιο πολλά στοιχεία του.
Αντίθετα τα επιμέρους γραφήματα της Dxo (στα tabs SNR, DR ...) δείχνουν την πλήρη εικόνα και πως διαβαθμίζεται σε σχέση με το ISO η ποιότητα του αισθητήρα.

attachment.php


στην περίπτωση 60D vs A580 δεν αντιστρέφεται η εικόνα αλλά φαίνεται οτι οσο ανεβαίνουν τα ISO η διαφορά μικραίνει (αντιθετα με αυτο που κατάλαβες αρχικά).
 

Attachments

  • dxomarkgraphD60vsA580.jpg
    dxomarkgraphD60vsA580.jpg
    70.8 KB · Views: 153

stgeo

AVClub Enthusiast
20 January 2008
1,136
Ναι αλλα η δυναμικη περιοχη ειναι σαφως καλυτερη στον αισθητηρα της Σονυ αλλωστε ειναι φυσικο να χανεται η διαφορα στα πολλα ISO .
Η α580 μου μοιαζει κελεπουρι σε αυτη την τιμη αρκει η υπολοιπη μηχανη να ειναι ανταξια του αισθητηρα της και αυτο θα το δειξει πρωτα αν κυκλοφορησει αρκετα και κατοπιν οταν διαβασουμε τα reviews των "μεγαλων".
Φυσικα δεν ειναι στην ιδια κατηγορια σωματος με τις Κ5 και d7000 αλλα ουτε με την 60d που δεν δικαιολογει σε καμμια περιπτωση την τιμη της για μενα αλλα σαν ποιοτητα εικονας μπορει να ειναι πολυ κοντα.
Οι νεες Σονυ μου αρεσουν πολυ (ΝΕΧ,α33,α55) οποτε ισως αποφασισαν να τιμησουν το "Μινολτα" απο εδω και περα οπως και οι Pentax (οχι οτι ηταν κακες ,αντιθετα) που εκαναν αλματα μετα την εξαγορα απο την Hoya ( Kx ,Κr και φυσικα με την κορυφαια ΑPS-C στην εικονα σημερα Κ5).
 

buck

Senior Member
13 September 2006
502
Αλιμος
Διαβάζοντας αυτό http://www.photographyblog.com/reviews/sony_a580_review/image_quality/
και πέρα από οποιαδήποτε σύγκριση με άλλες μηχανές, με τις λιγοστές μου γνώσεις γύρω από το αντικείμενο, αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι, πρόκειται για αξιόλογη - τουλάχιστον - πρόταση, που στην τιμή των 500 ευρώ με τον 18-55 είναι πράγματι κελεπούρι.

Ακόμη κι αν δεν είναι καλύτερη από την Κανον, σε αυτή την τιμή μάλλον δεν έχει αντίπαλο.

Το ερώτημα όμως παραμένει. Είναι πράγματι τόσο καλή ή έτσι παρουσιάζεται;
 
22 June 2006
35,054
NEO HRAKLEIO
Φυσικα και ειναι...
Αν κρινω απο τη μεταβαση μου , απο canon 7D (την πιο ολοκληρωμενη και γρηγορη aps-c μηχανη) sthn Sony A55 , σιγουρα ειναι πολυ καλη μηχανη.

Το μονο που μπορεις να τους προσαψεις ειναι η ποιοτητα κατασκευης, που δεν ειναι κακη φυσικα, απλα θα μπορουσε να ηταν καλυτερη (με μεγαλυτερο κοστος ομως).
Η 580 εχει καταπληκτικο αισθητηρα και το μονο που χρειαζεται ειναι ενας καλος φακος για να την απογειωσει.
Αν μπορεις να παρεις εναν, μη το σκεφτεσαι καν, ειναι κελεπουρι για τη τιμη της.
 
22 June 2006
35,054
NEO HRAKLEIO
Πολυ καλοι φακοι και οι 2.
Αλλα ο zeiss ειναι υπερτιμημενος... και σκοτεινος για εσωτερικους χωρους.
Εγω ημουν στο ιδιο διλλημα πριν απο καιρο, οταν πηρα την A55, και τελικα προτιμησα τον Sigma 17-70 2.8-4 OS HSM (γρηγορος και φωτεινος, HSM για αθορυβη εστιαση - ειδικα στο βιντεο - , που καλη εικονα, πολυ καλη σταθεροποιηση ,αρκετο macro και οικονομικος).
Για τηλεφακο, προτιμησα τον παλιο , καλο και παμφθηνο Minolta beercan 70-210 f/4 ... που τον βρισκεις με 150 ευρω!!!
Δεν το μετανοιωσα καθολου.
 
19 June 2006
4,595
Θεσσαλονίκη
Ναι αλλα η δυναμικη περιοχη ειναι σαφως καλυτερη στον αισθητηρα της Σονυ αλλωστε ειναι φυσικο να χανεται η διαφορα στα πολλα ISO ***.

Η α580 μου μοιαζει κελεπουρι σε αυτη την τιμη αρκει η υπολοιπη μηχανη να ειναι ανταξια του αισθητηρα της και αυτο θα το δειξει πρωτα αν κυκλοφορησει αρκετα και κατοπιν οταν διαβασουμε τα reviews των "μεγαλων".
Φυσικα δεν ειναι στην ιδια κατηγορια σωματος με τις Κ5 και d7000 αλλα ουτε με την 60d που δεν δικαιολογει σε καμμια περιπτωση την τιμη της για μενα αλλα σαν ποιοτητα εικονας μπορει να ειναι πολυ κοντα.
Οι νεες Σονυ μου αρεσουν πολυ (ΝΕΧ,α33,α55) οποτε ισως αποφασισαν να τιμησουν το "Μινολτα" απο εδω και περα οπως και οι Pentax (οχι οτι ηταν κακες ,αντιθετα) που εκαναν αλματα μετα την εξαγορα απο την Hoya ( Kx ,Κr και φυσικα με την κορυφαια ΑPS-C στην εικονα σημερα Κ5).

*** Ανέβασα το γράφημα για να φανεί οτι η σημαντική διαφορά είναι στα χαμηλά ISO ενώ στα ψηλά ελάχιστη. Διότι επανηλημμένα εκφράζεται ο θαυμασμός για τα ψηλά ISO του αισθητήρα της SONY ενώ η πραγματική του υπεροχή είναι στα χαμηλά ISO (τα καθαρότερα σκοτεινά που υπάρχουν) και η απόδοση στα ψηλά ISO είναι προέκταση της άριστης συμπεριφοράς στα χαμηλά. Και αυτή η γραμμική συμπεριφορά είναι πολύ βολική για τους αρχάριους-απρόσεκτους διότι δεν "τιμωρεί" την υποέκθεση.

Δεν είναι φυσικό να χάνεται η διαφορά στα ψηλά ISO.
Aν δεί κανείς μια σύγκριση SONY-CANON με παλιότερα μοντέλα θα διαπιστώσει μια ελαφρή υπεροχή της SONY στα χαμηλά ΙSO και μια υπεροχή (ενίοτε σημαντική) της Canon στα ψηλά ISO.
Αν συγκρίνεις Α550 με Α580 θα δείς μια σταθερή διαφορά σε ολα τα ISO.

Για να το πούμε σωστά αυτό που συμβαίνει στις Canon είναι ότι εισάγεται ενα σταθερό ποσό ηλεκτρικού θορύβου μετά την ενίσχυση ISO (ίσως και στο ίδιο το DAC).
Στα χαμηλά ISO (μικρή ενίσχυση) π.χ. 100 ο θόρυβος αντιπροσωπεύει ενα Χ ποσοστό σε σχέση με το σήμα. Στα ψηλότερα ISO π.χ. 200 ο θόρυβος είναι σταθερός το σήμα ενισχυμένο και άρα η αναλογία σημα/θόρυβος είναι 2Χ καλύτερη. Ειναι όπως το hiss στον ήχο που το ακούμε στις χαμηλές στάθμες και χάνεται στις ψηλές.

Eϊναι κουσούρι της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η Canon σε όλα τα μοντέλα και της Νικον στα μοντέλα με δικό της αισθητήρα (D3, D3s, D700, D3100) να εισάγει περισσότερο ηλεκρικό θόρυβο στα χαμηλά ISO.

Και εγώ την θεωρώ κελεπούρι. Είναι πολύ δυνατή η προσφορά.

http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1056000771&postcount=14

Αναλυτικό preview στο imaging resource και τα γνωστα τους δείγματα RAW

http://www.imaging-resource.com/PRODS/AA580/AA580A.HTM

Φαίνεται σοβαρή αναβάθμιση σε σχέση με την Α550 κυρίως βέβαια στον αισθητήρα αλλά και σε πολλά άλλα σημεία. Και αποτι κατάλαβα και ποιοτικώς καλύτερη απο την Α55 συν το ότι είναι μισό στοπ καλύτερη στον θόρυβο λόγω του οτι δεν έχει τις απώλειες φωτός του σταθερού καθρέπτη.

Το μόνο κουσούρι που με ενοχλεί είναι το αρκετά μικρό οφθαλμοσκόπιο.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
Πολυ καλοι φακοι και οι 2.
Αλλα ο zeiss ειναι υπερτιμημενος... και σκοτεινος για εσωτερικους χωρους.

Ο φακός αυτός είναι κλασικό παράδειγμα του πώς καταρρίπτεται το επιχείρημα περί της "ενσωματωμένης" σταθεροποίησης σε Sony/Pentax, ότι δηλαδή και καλά δεν χρειάζεται να "πληρώνεις σταθεροποίηση σε κάθε φακό".
Μπούρδες.
Οι ισάξιοι Nikkor 16-85 και Canon 15-85 (ο τελευταίος μάλιστα αγγίζει τα όρια του σουπερζουμ με 5.7x) και σταθεροποίηση έχουν, και μάλιστα αποδοτικότερη στην πράξη (οπτική γαρ) και φθηνότεροι είναι, μάλιστα ο Nikkor σημαντικά φθηνότερος του Σόνυ.
Το ίδιο ισχύει και για τον 70-200/2.8 της Sony, κοστίζει παραπάνω και από τις μόλις αντικατασταθείσες αντίστοιχες εκδόσεις των Canon/Nikon (φυσικά οι νέοι 70-200/2.8 L is II και VRII κοστίζουν παραπάνω, αλλά και σε επιδόσεις είναι αλλού, οπότε...). Απορώ πώς τιμολογεί η Sony.
 
22 June 2006
35,054
NEO HRAKLEIO
Ειναι γεγονος οτι οι καλυτεροι φακοι της Sony - Zeiss ειναι ολοι πανακριβοι.

Αυτο ειναι που με οδηγησε σε λυσεις οπως Sigma, Tamron, Tokina και παλιους Minolta.
 

stgeo

AVClub Enthusiast
20 January 2008
1,136
@Γιαριμης Ηλιας :a0210:
Κι'εμενα φιλε Ηλια με ενοχλει το μικρο οφθαλμοσκοπιο και μαλιστα πολυ μια και εχω την τρελλα με τους χειροκινητους αλλα δεν φαινεται να νοιαζει το ιδιο τους περισσοτερους που δουλευουν μονο AF.
Παντως ειναι παραδοσιακο "κουσουρι" στις Σονυ αν και το καλυπτουν καπως με το Live view .

@send
Κι'εγω νομιζω πως ειναι υπερτιμημενοι οι φακοι των Πενταξ και Σονυ αν και καποιοι σταθεροι πιστευω πως αξιζουν οσα ζητανε.
Δεν λεω πολυ καλος ο Πενταξ 60-250/4 αλλα οχι και να ειναι ακριβοτερος απο τον τελειο 70-200/4 IS .. απο την αλλη βεβαια στις Πενταξ-Σονυ θα ειχες σταθεροποιηση σε φακους οπως ο Ταμρον σου 70-200 /2.8 με μολις 700 ευρω η σε παλιους Κ , Μ42 κλπ .
Σιγουρα το καθε συστημα εχει τα συν και τα πλην του.