Γεια σε όλους.
Χθες, Κυριακή 28/2/2016, μόλις κρέμασα στον βραχίωνα τοίχου και ολοκλήρωσα την εγκατάσταση της καινούριας 50άρας Sony W805C στο σπίτι της μάνας μου, έβαλα το καλώδιο της κεραίας στο βύσμα της και χαρούμενος την άνοιξα για να απολαύσουμε τα καλούδια της. Μετά την αρχική εγκατάσταση του λειτουργικού (Android), μερικές ερωτήσεις αρχικοποίησης (χώρα, γλώσσα, wifi κλπ) και αναμονή 1 λεπτού, έγινε το αρχικό αυτόματο σκανάρισμα και εύρεση των ψηφιακών καναλιών. Ακολούθησαν χαρές, φιλιά και ευχές και κατόπιν χωροταξική τακτοποίηση ακριβείας της tv (την πήγαμε προς τα δεξιά μερικά ελάχιστα εκατοστά). Στο σημείο αυτό, βλέπουμε το βύσμα της κεραίας της τηλεόρασης να φεύγει από την tv... μαζί με το βύσμα της tv! Είχε ξεκολλήσει το "θηλυκό" βύσμα-υποδοχέας της κεραίας από το σασί της τηλεόρασης. Σοκαρισμένος και γεμάτος απογοήτευση προσπάθησα να "βυσματώσω" τον υποδοχέα στο σασί, χωρίς καμμία τύχη.
Σήμερα Δευτέρα, επικοινωνήσαμε με το κατάστημα αγοράς (Ηλεκτρονική) και μας παρέπεμψαν στο service της sony (2106860000, Astra Service, ελπίζω να μην γίνει άστα σέρβις). Αυτοί μας πήραν τα στοιχεία (τηλέφωνο, αρ. μοντέλου, ημ. αγοράς κλπ) και μας είπαν θα μας καλέσει ο τεχνικός αργότερα.
Συν-φορουμίτες και συν-φορουμίτισες πιστεύετε ότι πρέπει να μου αντικαταστήσουν άμεσα το μοντέλο; Αν ναι, με το ποιον τρόπο πιστεύετε ότι θα μπορούσα να τους πιέσω προς αυτή τη κατεύθυνση; Το κατάστημα ένιψε αμέσως τα χείρας του και περιμένω να δω πως θα αντιμετωπίσει το πρόβλημά μου η Sony.
Χθες, Κυριακή 28/2/2016, μόλις κρέμασα στον βραχίωνα τοίχου και ολοκλήρωσα την εγκατάσταση της καινούριας 50άρας Sony W805C στο σπίτι της μάνας μου, έβαλα το καλώδιο της κεραίας στο βύσμα της και χαρούμενος την άνοιξα για να απολαύσουμε τα καλούδια της. Μετά την αρχική εγκατάσταση του λειτουργικού (Android), μερικές ερωτήσεις αρχικοποίησης (χώρα, γλώσσα, wifi κλπ) και αναμονή 1 λεπτού, έγινε το αρχικό αυτόματο σκανάρισμα και εύρεση των ψηφιακών καναλιών. Ακολούθησαν χαρές, φιλιά και ευχές και κατόπιν χωροταξική τακτοποίηση ακριβείας της tv (την πήγαμε προς τα δεξιά μερικά ελάχιστα εκατοστά). Στο σημείο αυτό, βλέπουμε το βύσμα της κεραίας της τηλεόρασης να φεύγει από την tv... μαζί με το βύσμα της tv! Είχε ξεκολλήσει το "θηλυκό" βύσμα-υποδοχέας της κεραίας από το σασί της τηλεόρασης. Σοκαρισμένος και γεμάτος απογοήτευση προσπάθησα να "βυσματώσω" τον υποδοχέα στο σασί, χωρίς καμμία τύχη.
Σήμερα Δευτέρα, επικοινωνήσαμε με το κατάστημα αγοράς (Ηλεκτρονική) και μας παρέπεμψαν στο service της sony (2106860000, Astra Service, ελπίζω να μην γίνει άστα σέρβις). Αυτοί μας πήραν τα στοιχεία (τηλέφωνο, αρ. μοντέλου, ημ. αγοράς κλπ) και μας είπαν θα μας καλέσει ο τεχνικός αργότερα.
Συν-φορουμίτες και συν-φορουμίτισες πιστεύετε ότι πρέπει να μου αντικαταστήσουν άμεσα το μοντέλο; Αν ναι, με το ποιον τρόπο πιστεύετε ότι θα μπορούσα να τους πιέσω προς αυτή τη κατεύθυνση; Το κατάστημα ένιψε αμέσως τα χείρας του και περιμένω να δω πως θα αντιμετωπίσει το πρόβλημά μου η Sony.