Sony KDL-50W805C

grevenger

Established Member
Γεια σε όλους.
Χθες, Κυριακή 28/2/2016, μόλις κρέμασα στον βραχίωνα τοίχου και ολοκλήρωσα την εγκατάσταση της καινούριας 50άρας Sony W805C στο σπίτι της μάνας μου, έβαλα το καλώδιο της κεραίας στο βύσμα της και χαρούμενος την άνοιξα για να απολαύσουμε τα καλούδια της. Μετά την αρχική εγκατάσταση του λειτουργικού (Android), μερικές ερωτήσεις αρχικοποίησης (χώρα, γλώσσα, wifi κλπ) και αναμονή 1 λεπτού, έγινε το αρχικό αυτόματο σκανάρισμα και εύρεση των ψηφιακών καναλιών. Ακολούθησαν χαρές, φιλιά και ευχές και κατόπιν χωροταξική τακτοποίηση ακριβείας της tv (την πήγαμε προς τα δεξιά μερικά ελάχιστα εκατοστά). Στο σημείο αυτό, βλέπουμε το βύσμα της κεραίας της τηλεόρασης να φεύγει από την tv... μαζί με το βύσμα της tv! Είχε ξεκολλήσει το "θηλυκό" βύσμα-υποδοχέας της κεραίας από το σασί της τηλεόρασης. Σοκαρισμένος και γεμάτος απογοήτευση προσπάθησα να "βυσματώσω" τον υποδοχέα στο σασί, χωρίς καμμία τύχη.
Σήμερα Δευτέρα, επικοινωνήσαμε με το κατάστημα αγοράς (Ηλεκτρονική) και μας παρέπεμψαν στο service της sony (2106860000, Astra Service, ελπίζω να μην γίνει άστα σέρβις). Αυτοί μας πήραν τα στοιχεία (τηλέφωνο, αρ. μοντέλου, ημ. αγοράς κλπ) και μας είπαν θα μας καλέσει ο τεχνικός αργότερα.
Συν-φορουμίτες και συν-φορουμίτισες πιστεύετε ότι πρέπει να μου αντικαταστήσουν άμεσα το μοντέλο; Αν ναι, με το ποιον τρόπο πιστεύετε ότι θα μπορούσα να τους πιέσω προς αυτή τη κατεύθυνση; Το κατάστημα ένιψε αμέσως τα χείρας του και περιμένω να δω πως θα αντιμετωπίσει το πρόβλημά μου η Sony.
 

grevenger

Established Member
Ήρθε ο τεχνικός σήμερα. Είπε ότι αυτό δεν γίνεται να χαλάσει από μόνο του και ότι το ζορίσαμε πάρα πολύ για να στραβώσει και να βγει από το σασί. Είπε στη μητέρα μου ότι θα πρέπει να αλλαχτεί η πλακέτα. Η ατμόσφαιρα δεν ήταν καθόλου ευχάριστη και τελικά ο τεχνικός, αφού έβγαλε φωτογραφίες από το ανταλλακτικό και την tv, είπε ότι θα μας ειδοποιήσει αύριο αφού μιλήσει και με ανωτέρους, αφού ο ίδιος δεν μπορεί να πάρει απόφαση αν μπαίνει στην εγγύηση ή όχι.
Τι γνώμη έχετε; Να πάω το σετ στο κατάστημα, να τους το αφήσω και να τους πω να επιληφθούν του θέματος; Μπορώ να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή; Ή κάπου αλλού; Μπορεί η περίπτωση να μπει στο DOA, και αν ναι, πόσες μέρες έχω περιθώριο να τη γυρίσω στο κατάστημα;
Προτείνετε κάτι; Επίσης : ξέρετε κάποιον τεχνικό στα βόρεια προάστια να μπορεί να κολλήσει το εξάρτημα;
 

Nti]nos

Senior Member
19 October 2014
692
Εσυ δεν μπορεις να γνωριζεις, αν οντως τραβηχτηκε με δυναμη, ποιος την πρωτοσυνδεσε, εσυ ησουνα παρων; παντως εφ'οσον συνεβη αυτο, επρεπε να την πακεταρες και να την πηγαινες πισω αμεσως, λεγοντας οτι ειναι ξεκολλημενο το συγκεκριμενο βυσμα και να απαιτουσες αντικατασταση, το ποιο πιθανων ειναι, εστω και με λιγη φασαρια, να σου την αλλαζανε.
 

grevenger

Established Member
Re: Απάντηση: Sony KDL-50W805C

Εσυ δεν μπορεις να γνωριζεις, αν οντως τραβηχτηκε με δυναμη, ποιος την πρωτοσυνδεσε, εσυ ησουνα παρων; παντως εφ'οσον συνεβη αυτο, επρεπε να την πακεταρες και να την πηγαινες πισω αμεσως, λεγοντας οτι ειναι ξεκολλημενο το συγκεκριμενο βυσμα και να απαιτουσες αντικατασταση, το ποιο πιθανων ειναι, εστω και με λιγη φασαρια, να σου την αλλαζανε.

Ναι, ήμουν παρόν, δεν είδα να τραβήχτηκε με δύναμη. Ίσως να έχεις δίκιο σε αυτό... Τώρα μάλλον έφυγε αυτό το τρένο. Περιμένουμε την επικοινωνία της εταιρίας, με αγωνία και άγχος.
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
140 ευρώ κουστουμάκι... Δυστυχώς επτωχεύσαμεν :(
Αν έχεις ακόμα DOA πακετάρισέ την όπως τη πήρες και πήγαινέ τη στο κατάστημα και απαίτησε αλλαγή. Με λίγη πίεση θα τα καταφέρεις.