SONY Ruby και αντιμετώπιση καταστήματος & αντιπροσωπείας.

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,617
Αθήνα
Επειδή εδώ δεν είμαστε μόνο για να γκρινιάζουμε αλλά να αποδίδουμε και τα εύσημα εκεί που αξίζουν θα σας περιγράψω λίγο την εμπειρία μου με τον συγκεκριμένο προβολέα και την αντιμετώπιση που είχα σαν πελάτης.
Όπως είχα γράψει και στο Avforum είχα παρατηρήσει μια ασυνήθιστα γρήγορη πτώση της φωτεινότητας του προβολέα μετά τις πρώτες 30 ώρες και μέχρι τις 100.
Αυτή η πτώση μετρήθηκε με ειδικό όργανο απο τον Μανώλη Καστρουνή και ήταν της τάξης του 40% περίπου πράγμα περίεργο και σε κάθε περίπτωση μη αποδεκτό.
Από τις 100 και μέχρι τις 248 ώρες που έχει τώρα η λάμπα εξακολουθούσε να χάνει φωτεινότητα αλλά σε πιο αργούς ρυθμούς.
Για όλα αυτά, είχα ενημερώσει το κατάστημα που είχα αγοράσει τον προβολέα, την "ΗΧΟΚΙΝΗΣΗ", και ειδικότερα τον κ. Λουκά Σακελαρίου ο οποίος συμφώνησε οτι κάτι δεν πάει καλά με τη λάμπα και θα έκανε ότι περνούσε απο το χέρι του, σε συνεργασία με τη SONY Hellas, ώστε να βρεθεί λύση στο πρόβλημά μου.
Σήμερα το πρωί λοιπόν δέχτηκα ένα τηλεφώνημα απο τοκ κ.Σακελαρίου ο οποίος μου ανακοίνωσε οτι η λάμπα του Ruby θα αντικατασταθεί ΔΩΡΕΑΝ από την αντιπροσωπεία εντός των ημερών.
Μέσα απο το δικό μας forum λοιπόν θα ήθελα να ευχαριστήσω την αντιπροσωπεία της SONY, το κατάστημα "Ηχοκίνηση" και ειδικά τον κ.Σακελαρίου για την άψογη και άκρως επαγγελματική συμπεριφορά τους και να τους διαβεβαιώσω οτι η καλύτερη διαφήμιση γιά όλους είναι ο ευχαριστημένος πελάτης.
 
Last edited:

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,144
Bratislava
Η αντιπροσωπεία έδωσε κάποια εξηγηση για το συμβάν? Για να αντικαθιστά τη λάμπα στην εγγύηση σημαίνει βλάβη. Ελατωματική λάμπα (πως εξηγείται?), ή κάτι άλλο στον προβολέα? Η νέα λάμπα θα έχει διαφορετική απόδοση άραγε?
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
η λάμπα δεν καλύπτεται από διαφορετική εγγύηση σε σχέση με τον προβολέα;

Νόμιζα ότι η εγγύηση στις λάμπες διαρκεί για λίγες ημέρες, ίσα-ίσα δλδ να διαπιστωθεί η σωστή λειτουργία τους
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,617
Αθήνα
Ηλία η αντιπροσωπεία θα πάρει πίσω την παλιά λάμπα ώστε να την εξετάσουν και να δούν τι συμβαίνει.
Ελαττωματική λάμπα σε προβολέα δεν είναι καθόλου σπάνιο φαινόμενο, δυστυχώς. Τώρα αν η καινούρια έχει διαφορετική συμπεριφορά ή όχι αυτό θα το δούμε στην πορεία... Ελπίζω πως θα έχει..
Η αντιπροσωπεία ήταν ενήμερη για τη συμπεριφορά της λάμπας απο τις πρώτες 40 ώρες, άρα μέσα στην εγγύηση.
 
Last edited:

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,820
Παλλήνη
Μπραβο στην SONY Hellas και στην ΗΧΟΚΙΝΗΣΗ για το αψογο customer support!
Δυστυχως δεν ειναι καθολου αυτονοητο στην χωρα μας.....
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,471
Πειραιάς
Τα συγχαρητηριά μου στην αντιπροσωπεία κ στο μαγαζί που κινήθηκε πολύ αξιόλογα....! :firstprize::award::grinning-smiley-043

Άλλωστε πόσοι τέτοιοι προβολείς έχουν πωληθεί ??? 1, 2 ??? Οπότε τους ξέρουν όλους τους αγοραστές με το μικρό τους όνομα....!
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,820
Παλλήνη
panosxgr said:
Γενικά πόση εγγύηση έχει μια λάμπα ενός προβολέα?

Εξαρταται απο την εταιρεια. Συνηθως ειναι 6 μηνες ή ΧΧΧΧ ωρες.
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,144
Bratislava
Re: Απάντηση: SONY Ruby και αντιμετώπιση καταστήματος & αντιπροσωπείας.

Μπάμπης Κολέζας said:
Ηλία η αντιπροσωπεία θα πάρει πίσω την παλιά λάμπα ώστε να την εξετάσουν και να δούν τι συμβαίνει.
Ελαττωματική λάμπα σε προβολέα δεν είναι καθόλου σπάνιο φαινόμενο, δυστυχώς. Τώρα αν η καινούρια έχει διαφορετική συμπεριφορά ή όχι αυτό θα το δούμε στην πορεία... Ελπίζω πως θα έχει..
Η αντιπροσωπεία ήταν ενήμερη για τη συμπεριφορά της λάμπας απο τις πρώτες 40 ώρες, άρα μέσα στην εγγύηση.

Είχα διαβάσει την αναφορά σου για τη φωτεινότητα της λάμπας από το avforum ακόμη και ρωτάω απλά για ενημέρωση...

Είχα ακούσει και για κάποιυς Benq επίσης στους οποίους έσκαγαν οι λάμπες και το απέδιδαν σε λογισμικό πρόβλημα

Γι αυτό ρωτάω αν σε σένα το πρόβλημα ήταν η λάμπα ή κάτι άλλο και τι είδους πρόβλημα μπορεί να έχει μια λάμπα που χάνει την φωτεινότητα τόσο γρήγορα (ή σκάει)....
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,617
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: SONY Ruby και αντιμετώπιση καταστήματος & αντιπροσωπείας.

ilias said:
Γι αυτό ρωτάω αν σε σένα το πρόβλημα ήταν η λάμπα ή κάτι άλλο και τι είδους πρόβλημα μπορεί να έχει μια λάμπα που χάνει την φωτεινότητα τόσο γρήγορα (ή σκάει)....

Hλία, ειλικρινά δεν ξέρω να σου απαντήσω ακριβώς τι συμβαίνει...
Μπορεί να φταίνε οι λάμπες που είναι ελαττωματικές, μπορεί να φταίνε τα τροφοδοτικά, μπορεί η ΔΕΗ, μπορεί κάτι άλλο...
Οι λάμπες Xenon πάντως, όπως και στα αυτοκίνητα, πέφτουν γενικά πιο γρήγορα...
Διαβάζοντας σε διάφορα ξένα fora, και ειδικότερα στο Avsforum, είδα οτι δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά όλες οι λάμπες. Ίσως να υπήρχε κάποια ελαττωματική παρτίδα στα πρώτα κομμάτια, τι να πώ.
Ελπίζω πάντως η καινούρια να αποδειχθεί αρκετά πιο αξιόπιστη. Οτιδήποτε όμως κι αν συμβεί εδώ είμαστε και τα ξανασυζητάμε...
 
Last edited by a moderator:
Όπως είχα γράψει σε άλλο θέμα έχω την χειρότερη εμπειρία από το σέρβις της Sony και όχι μια φορά. Η κοροϊδία ήταν τέτοια που μου είχε σπάσει τα νεύρα και στο τέλος πλήρωσα εν μέσω εγγυήσεως για να μου την επισκευάσουν.
Διαβάζοντας τώρα εκπλήσομαι ευχάριστα αλλά μου φαίνεται περίεργο.
Τέτοια αλλαγή;
 

Σεραφείμ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,382
Γλυφάδα
Μπράβο στην Ηχοκίνηση και τη SONY. Το ερώτημα είναι εαν είχαν το ίδιο πρόβλημα 10, 20, 30 Ruby που είχαν πουληθεί θα υπήρχε η ίδια αντιμετώπιση?
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,617
Αθήνα
Απάντηση: Re: SONY Ruby και αντιμετώπιση καταστήματος & αντιπροσωπείας.

Σεραφείμ said:
Μπράβο στην Ηχοκίνηση και τη SONY. Το ερώτημα είναι εαν είχαν το ίδιο πρόβλημα 10, 20, 30 Ruby που είχαν πουληθεί θα υπήρχε η ίδια αντιμετώπιση?

Σεραφείμ αυτό δεν το ξέρω. Αυτό που ξέρω όμως είναι οτι η SONY προσέχει ιδιαίτερα τη σειρά Qualia γι αυτό και δεν τη διαθέτει παντού αλλά σε 2 μόνο μαγαζιά σε όλη την Αθήνα, στην "Ηχοκίνηση" και το "Stereo Park".
Απο εκεί και πέρα όμως παίζει ρόλο και η αντιμετώπιση του πελάτη απο το κατάστημα που σου πούλησε το μηχάνημα.
Υπάρχουν αυτοί που σου πουλάνε κάτι, σου δίνουν την εγγύηση και σου λένε "-Ότι χρειαστείς απο δώ και πέρα απευθύνσου στην αντιπροσωπεία", και κάποιοι άλλοι που σου λένε "-Είσαι πελάτης μου και αν συμβεί κάτι αναλαμβάνω εγώ".
Τις περισσότερες φορές βεβαίως, το δεύτερο το πληρώνεις κάτι παραπάνω.
 
18 June 2006
7,544
Σεραφείμ καλημέρα!!!
πάντως βρε παιδιά θέλω να κάνω-πάντα καλοπροαίρετα-μια παρατήρηση:
γράφει ο Μπάμπης(ο οποιοσδήποτε Μπάμπης-δεν έχει σημασία..) κάτι καλό για την Sony(πχ σε αυτή την περίπτωση) και αμέσως αρχίζει ένας σκεπτικισμός...
συμπέρασμα:έχουμε καεί πολύ περισσότερες φορές πάρα μας έχουν ικανοποιήσει οι εταιρίες με την συμπεριφορά τους(άλλωστε το έγραψε και ξεκάθαρα ο Κώστας παραπάνω)...
Θα μου "πείτε": σώπα μεγάλε....ανακάλυψες την Αμερική....
Κρίμα...χρειάζεται πολύς καιρός για να ξαναϋπάρξει εμπιστοσύνη απ´την πλευρά του καταναλωτή..και τα θετικά μηνύματα(καλή ώρα όπως του Μπάμπη) βοηθούν προς αυτή τη κατεύθυνση...
 
18 June 2006
7,544
τώρα διάβασα και το μήνυμα του Μπάμπη...
οι επαγγελματίες-λοιπόν-ξεχωρίζουν...δεν είναι τυχαίο-φαίνεται από το παραπάνω μήνυμα το Μπάμπη-ότι η Sony έχει πχ. διαλέξει αυτά τα δύο καταστήματα...
πάντως μου άρεσε και η τελευταία φράση σου Μπάμπη:"το δεύτερο το πληρώνεις κάτι παραπάνω"...
 
Το θέμα είναι αν πληρώνεις παραπάνω και τελικά δεν έχεις αυτό που σου υπόσχονται.
Η Sony για τα συστήματα αυτοκινήτου λέει ότι αν τα τοποθετήσει ένας Sony Expert δικός τους εξουσιοδοτημένος, η εγγύηση από 1 χρόνο γίνεται 2. Και αυτό γραπτώς.
Σε μένα που παρουσιάστηκε πρόβλημα σε ένα CD δεκάδισκο 4 φορές η ίδια βλάβη από την αρχή, δεν μου άλλαζαν την κεφαλή. Στο χρόνο επάνω μου είπαν ότι έληξε η εγγύηση και δεν αναγνώριζαν την 2ετή που μου δώσανε στην αρχή. Τελικά πλήρωσα και μόνο τότε αλλάχτηκε η κεφαλή, η οποία ήταν ελλατωματική από τη μάνα της, με καινούργια.
Ενώ όταν το πήγαινα στο σέρβις απλώς τη ρυθμίζανε λίγο και έπαιζε για λίγο καιρό και ξανά τα ίδια. Έπρεπε να πληρώσω για κεφαλή που από την αρχή ήταν ελλατωματική.
Γι´αυτό το λόγο γκρινιάζω. Μακάρι να άλλαξαν τα πράγματα.